Jump to content

Probleme instalatie spalare faruri


Dany06
 Share

Postare recomandată

este a doua oare cand imi apare eroarea asta in interval de cateva luni. mentionez ca nu spal toata ziua parbrizul/farurile si totusi imi pare prea repede sa vad iar eroarea asta, 00924. sa fie sigurantele atat de slabe sau sunt alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce spune eroarea ca nu o gesesc pe wiki ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground "

asta spune.poate nu pun eu siguranta unde trebuie, ca are lamele/pregatire pentru sigurante si SC 36 dar si SC 37, si acolo nu am deloc siguranta. nu inteleg de ce ar pune tablele alea in panou daca nu ar trebui si siguranta acolo. unde nu trebuie este doar plasticul gol.

multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi SC36 si era in perfecta stare. Normal ca instalatia de spalare faruri nu functiona. Am verificat toate sigurantele, toate bune, am pus in plus SC 37, tot nimic.

Apoi am vazut ca nu mergeau nici stergatoarele parbriz, doar cel pentru luneta, si pana la urma a spalat si farurile si au pornit si stergatoarele.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca eroarea nu se refera la siguranta, ci la releu. Verifica si releul in sine (J39). E sub bord, in partea stanga, langa centrala electrica (nu mai stiu exact cum e pozitionat la Golf). La mine e de culoare gri, insa in functie de anul de fabricatie poate diferi.

Cel mai probabil la tine e cel cu codul 8K0 951 253. Incearca cu alt releu si vezi daca eroarea persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a stiut nimeni azi ca sunt alte relee/sigurante si sub bord. Eu stiam numai de cele de la motor si panou lateral stanga. Spre mirarea mea dupa ce meseriasii au plecat cu mainile in buzunare fara sa stie ce are, am inchis capota si am incercat pentru ultima oara stergatoarele si au mers. Bucuros am prins curaj si am pornit motorul, apoi faza scurta si am inceput sa spal parbrizul in sprituri scurte ca sa vad daca la a 5-a interventie spala si farurile si a mers si asta. Poate este un releu mai ciudat, ceva contact imperfect, care cand merge cand nu.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la instalatia de spalare a farurilor: ambele duze ies de sub far pana la capat, cea din stanga stropeste, cea din dreapta nu. Am schimbat pompa cu una noua, am verificat futunele, duza sa nu fie infundata dar duza din dreapta refuza sa coopereze.

Am demontat cilindrii din care ies duzele si i-am verificat bagand in ei aer cu compresorul: functioneaza perfect. Cand i-am montat inapoi pe masina, cel din dreapta iese pana la capat dar nu stropeste. Aceleasi simptome le are si cumnatul meu pe o masina identica cu a mea.

Banuiala mea este ca se pierde pe undeva presiune din instalatia de apa, iar furtunul de la spalatorul din dreapta fiind mai lung, ramane exact fara presiunea necesara pentru a stropi farul. A mai observat cineva comportamentul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca alea sunt impinse de presiune sa iasa, deci daca pierdeai presiune nu mai iesea pompa, sa nu fie un gunoi care se comporta ca o supapa cu bila, la presiune se propteste direct in gaura pe unde iese jetul...e doar o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai daca sunt ceva probleme pe furtunul ala mic si apa nu ajunge unde trebuie ca sa arunce duza de plastic cu probleme afara. cred ca trebuie verificat tot circuitul sau pus desfundator din ala de bucatarie.

:) solutia mister musculosul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este un releu mai ciudat, ceva contact imperfect, care cand merge cand nu.

Vezi ca direct pe centrala electrica (pe partea care se vede sub bord) e un releu identic (cel responsabil pt. incalzirea lunetei). Scoate-l de acolo (dupa ce in prealabil deblochezi conectorul de pe partea opusa) si pune-l in locul celui de la spalatorul de faruri. Verifica apoi functionalitatea.

Daca nu stii cum arata releul responsabil cu spalatorul de faruri, poti sa-ti faci o idee din imaginea de mai jos. E chestia aia neagra cu marginea alba ce intra in conectorul mov / verde.

post-6090-0-20666000-1311836553_thumb.jp

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum si-au revenit la mine, merg si stergatoarele si spalatoarele de faruri, in compensare s-au blocat altele, geamurile si trapa.

:)

e un mic razboi al nervilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi dupa o testare cu vagcom am primit eroare la spalatoarele de faruri mai exact la releu, orice as face nu ies sa spele farurile, mi s-a zis la service ca mai mult ca sigur e pompa, intrebarea ar fi incerc sa schimb releul sau cumpar pompa direct si o schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log ceva? Incepe cu schimbatul releului si apoi vezi daca ajunge tensiune la pompa. Poate fi si un contact imperfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dupa o testare cu vagcom am primit eroare la spalatoarele de faruri mai exact la releu, orice as face nu ies sa spele farurile, mi s-a zis la service ca mai mult ca sigur e pompa, intrebarea ar fi incerc sa schimb releul sau cumpar pompa direct si o schimb ?

Siguranta e buna? Ajunge curent la releu? Ce ntrala electrica e codata cu spalatoare de faruri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. In speranta ca mai urmareste cineva acest topic, am si eu o intrebare si anume daca as putea sa scot siguranta nr 36 (20A) din stanga bordului pentru a evita folosirea instalatiei de spalare a farurilor pe timpul iernii. Afecteaza cu ceva centrala electrica?

Ma gandesc sa fac treaba asta deoarece duza din stanga mi-a ramas probabil iesita din cauza dopurilor din furtune si nici lichid nu iese. Am reusit doar sa o fac sa intre la loc singura cu niste apa clocotita pusa sub bara...(asta dupa ce am rasfoit acest topic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza cu nimic functionarea centralei, doar ca o sa ramai cu eroare la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie. Inainte de asta, gasisem si siguranta 36 arsa, am inlocuit-o sa vad daca functioneaza pompa de la instalatie. Intr-adevar se aude un bazait cum ca ar incerca sa pompeze ceva, dar tot nu ies diuzele afara si nici lichid nu scoate. Sper sa nu fie ceva grav, in afara de faptul ca sunt dopuri de gheata prin instalatie...Pe lichid scrie -20 gr dar e clar ca nu duce atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat eu cu refractometrul lichid de spalat de iarna de 9 lei 5l si ingheata la minus 8 grade, cel de cora visiniu ingheata pe la minus 16 si pe punga scrie -25.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile astea - ce as putea pune ceva mai tare? Voi face un drum Bucuresti Cluj - si pe frigul de afara sigur ingheata.

L.E. Masina nu am mai pornit-o de o saptamana - sper sa porneasca, bateria e incarcata, dar lichid in vas cred ca mai era cam maxim jumatate de litru. Care este posibilitatea sa se fi spart ceva, vas, furtune, duze etc?

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1l de la reprezentanta costa vreo 9 lei si rezista la minus 70 grade. Masurat cu refractometrul, a sarit de mult din scala de masura , care este pana la -55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salutare,

am si eu problema legata de stropitaoarele de faruri,adica sa intamplat cam asa: dupa un drum ceva mai lung in care au fost folosite de 2 3 ori se mergeau cand am ajuns am vazut ca stropitoarele nu revenisera complet in interior,am incercat sa le imping putin dar nimic,dupa niste apa fierbinte si ceva ore au revenit la normal dar de atunci si pana in prezent nu mai functioneaza sub nici o forma. daca a patit cineva va rog un sfat ceva ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare oarecum "tampita", folosesti lichid de iarna ? alea se ridica de la presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer am avut ceva lichid de vara ramas dar cred ca maxim 1l peste care am pus pana la full de iarna,restul stropitoarelor merg normal, am lasat masina si in garaj si degeaba,pur si simplu nu fac nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a ars siguranta 36,au o protectie.asta e cazul fericit.

Naspa este daca au facut dop de gheata si au iesit furtunasele,dai bara jos.

Eu mizez pe siguranta,daca pui vag com,o sa iti arate exact.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-ti fi inghetat stropitorile. Poate sa mai fie arsa siguranta galbena de 30(cea originala difera de toate celelalte) ah din mijlocul panoului(lateral stanga bord, ai un capac acolo), sa verifici si asta. Bafta!

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!