Jump to content

Dispare Lichidul De Racire


10ACE
 Share

Postare recomandată

Am un Passat 20 TDI 140 din 2006, si se inampla ceva ciudat.

Dispare lichidul de racire ba la cateva zile ba de pe o zi pe alta.Masina e in garantie!

Am fost la Tess Sibiu si Seat si nu au gasit nici un semn ca s-ar scurge pe undeva ???!!!

Totusi, unde dispare? Are cinvea vreo idee??? :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica dispare? :angry:

Si tot completezi dupa ce observi fenomenul?

Daca ai scurgeri ar trebui sa gasesti balta sub botu masinii. Zone posibile: furtunele de la radiator, radiator spart, neetanseitate, vas de expansiune fisurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este dotat cu un sistem de racire cu lichid a gazelor de recirculare. Pe galeria de admise, in spatele motorului ai sa gasesti o chestie dreptunghiulara: ala este racitorul. Mergi inapoi la Tess Sibiu si zi-le sa iti demonteze racitorul ala si o sa gaseasca cu siguranta lichid de racire in traiectul de recirculare gaze (de-aia n-apare lichidul pierdut pe nicaieri la suprafata) si-atunci iti vor inlocui racitorul in garantie. Am intalnit problema similara la o octavie 2 cu motor de 2,0TDi/140Cp (BKD).

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, o intrebare prosteasca poate, exista riscul sa intre in admisie? habar nu am cum e facut sistemul ala, insa ma gandesc ca nu e imposibil. Daca da, ar fi o mare gresala de design... :D Nu ca ar fi prima data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este pe jos (dupa o perioada de stationare cu motorul pornit - se cauta o zona umeda pe asfalt) este cel mai probabil ce spune Blitz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca gazele de evacuare sunt recirculate in motor doar la turatii mici, de ralanti, si sarcini partiale ale motorului, riscul de a ajunge in galeria de admisie exista dar este mic (ma indoiesc ca despresiunea din admisie la turatii de ralanti este atat de mare incat sa traga apa) dar oricum riscul exista. Problema este ca se duce pe partea cealalta si ajunge drept in turbina de gaze. Cel putin asa am gasit eu la BKD-ul ala despre care vorbeam mai sus; este posibilitatea si in cazul lui 10ACE, banuiesc ca constructia motorului este similara, daca nu chiar aceeasi (s-ar putea ca doar codul motor sa difere, n-am verificat).

Concluzionand: trebuie mers degraba la un service autorizat si vazut exact ce este acolo.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Blitz.

Merg la service si incerc asa, sa vedem ce iese. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Da-ne si noua un feedback dupa ce te intorci cu un raspuns de la service.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi paote disparea pe la pompa de apa ,sa intre in baia de ulei (crezte nivelul uleiului) furtune si eventual ceva pierderi in chiulasa (survine evaporarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat pana la urma. Am fost la PBV si au descoperit ca se scurgea pe la un radiator, pe care mi l-au inlocuit in garantie.

Iarna poate sa vina linistita. :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care radiator nu ti-au spus? Radiatorul de racire gaze recirculare cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare,

Am un passat 1,9 tdi si se pare ca pierde ceva lichid de racire; 300 mililitri la 5000 km. Am observat ca spoiler-ul pe stanga este putin umed( nu face balta jos): am dat cu mana si se pare ca este antigel.Stie cineva de la ce poate fi. S-a mai lovit cineva de problema asta???? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e spart radiatorul sau vreun oring nu inchide bine. http://vwforum.ro/topic/35780-pierd-antigel/page__view__findpost__p__1010691__hl__antigel__fromsearch__1

Spor la citit !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut,

Sunt nou pe forum si scriu din cauza unei probleme asemanatoare pe un GOLF 6 1.6 TDI , fabricatie 2012 - l-am achizitionat in urma cu 3 luni - 54.000 km.  

Pe scurt pierderi de antigel - completez cam 300 g in 100 km. Pierderile nu sunt la fel de mari la drum lung pe autostrada .  

Pana acum: - verificat instalatia + verificare vizuala la reprezentanta Nurvil Rm. Valcea si PBN - nici o urma. 

                  - in istoricul de service apar anul trecut in februarie schimbate atat racitorul de gaze cat si pompa de apa. 

Cei de la PBN au spus ca este putin probabil sa fie tot racitorul din motivul ca este deja schimbat anul trecut si o ultima solutie ar fi schimbarea garniturii de chiulasa ( insa nu imi pot demonstra ca de acolo este problema - "o schimbam si vedem daca mai curge ") - costuri - aprox 2200 RON din care 1500 doar manopera. 

Pentru o eventuala verificare a racitorului manopera de demontat este 1000 RON - si mi s-a spus foarte clar " fiind nou, exista sanse sa nu gasim nimic si sa alegi - il schimbi si pui altul nou sau il punem la loc si te costa 1000 RON doar demontarea lui ". 

Chiar este posibil ca intr o reprezentanta in 2015 sa nu iti poate face cineva o constatare exacta sa ti se zica - piesa X este defecta si trebuie schimbata ? 

Parerea mea este ca tot racitorul de gaze EGR este vinovatul si ar fi bine pentru ca este in garantie fiind pus anul trecut- insa nu mi confirma nimeni asta  :) . 

Aveti vreo idee cum as putea identifica exact factorul ?nu  vreau sa dau 2000 RON pentru garnitura de chiulasa dupa care sa constat ca inca pierd :(

Multumesc frumos 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut .Am avut si eu o problema cu pierderea antigelului,la passat 140 c.p motorina bmp.Dupa o verificare atenta am observat picaturi la bazap pompei de recirculare se vede doar ridicata ,avea carcasa fisurata .una originala costa in jur de 500lei .

Modificat de serbannoni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca pierzi repede lichidul,eu iti dau o sugestie care altfel nu as recomanda-o pentru ca motorul sigur nu va fi incintat de gazele calde de pe egr: blocheaza conductele ce alimenteaza racitorul cu niste cleme, ca sa te asiguri ca nu trece lichidul prin el. Pentru egr nu cred sa fie periculos, pentru ca daca iesi pe autostrada si o tii la 3000 de ture nu va mai fi recirculare si nu se va infierbinta tare. Ideal ar fi sa faci asta dupa o regenerare sau cu cenusa putina in filtru ca daca ar interveni nevoia de regenerare s-ar  schimba treaba, eu zic ca merita efortul, pentru ca scoti din circuit unul din cei 2 mari suspecti pentru acest tip de defect la VAG. Daca faci semn pe vasul de expansiune la rece si faci 100 de km cu circuitul de racitor blocat si la intoarcere lasi sa ajunga apa la temperatura ambianta si vezi ca e la acelasi nivel e clar racitorul, daca e nivelul mai jos e garnitura de chiulasa. Eu as paria pe prima varianta, citeste pe aici, pe toate motorizarile common rail si vezi cite probleme sunt legate de egr si racitor si la km mult mai putini.Eu am un prieten cu polo care in 5 ani si 30000 km a ajuns la al treilea EGR , masina a fost luata de noua, egr a fost schimbat  pe culanta, apoi  garantie. Pe chiulasa sau garnitura sunt mai rare, dar sigur asta e statistica si poti fi tu o exceptie de la regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un passat cod motor bmp. Poate sa mi spuna cineva daca are racitor de gaze si pe unde se afla . cred ca pe acolo pierd antigel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai racitor, uita te pe langa chiuliasa si o sa vezi"un cilindru".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pierd și eu pe undeva. În mers mi se și aburește parbrizul. Unde ar trebui să verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 09.10.2007 at 18:36, Predator a scris:

Cum adica dispare? :angry:

Si tot completezi dupa ce observi fenomenul?

Daca ai scurgeri ar trebui sa gasesti balta sub botu masinii. Zone posibile: furtunele de la radiator, radiator spart, neetanseitate, vas de expansiune fisurat...

Bună dimineața. Am luat de curând un passat 2009, i-am schimbat distribuție, pompa apa, pompa auxiliara, vas expansiune. Antigel în ulei nu este. Radiatoare bune, furtun bune și totuși pierd antigel. Va rog frumos sa ma ajutați cu indicație. Va mulțumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!