Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Asta ar trebui s-o faca firma care ti-a reconditionat-o. Nu tu, ca nu ai cum face masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C o s m i n eu am reconditionat-o.

Problema rezolvata! A cazut electrovalva N18 din suportul ei si a sugrumat furtunul de vacuum de la robinetul acela de preincalzire motorina. Masina merge perfect acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut oameni buni am și eu un Passat 2.5 V6 TDI 180 cai putere 4x4 permanent in ultim timp am numai probleme cu el se înfunda și nu mai trage decât pana la 3 mi de turația și de-abia merge , am schimbat următoarele pompa de motorina in rezervor niște senzori de la egr și turbina acum 4 zile am fost la București Apoi Sibiu nu am avut treaba cu ea iar acum 2 zile Iara sa înfundat nu știu ce săi mai fac peste tot la toate service-urile unde ma duc îmi spun o poveste diferită bă ce e aia bă cât nu e aia bă ca nu am timp va rog din suflet Spune-ți dacă ați avut Și voi problema asta și cum ați rezolvat-o va pot trimite video cum mașina ca sa vedeți ce simptome are 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 Va salut , am si eu o problema , la un passat 2001, cod motor avf , nu trage ,cu greu ajung la 90 km la ora . Pe tester imi da eroare de releu pompa rezervor , l am inlocuit , nici o diferenta! Apoi am inlocuit pe rind debitmetru, toate supapele de la vacuum , am schimbat furtunele toate de la vacuum, am curatat egr ul , nici o diferenta.De turat se tureaza in gol .Ce as putea sa mai verific? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci log in mers. Citeste cateva pagini in urma. Cineva priceput sa verifice daca patineaza ambreiajul, si daca axa cu came este uzata.

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am fost pe faza ... daca ai cutie automata uita partea cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, crisseby said:

cu greu ajung la 90 km la ora

posibil actuator spart...ar iesi la scanare

verifca actuatorul daca tine vaccum si daca ii ajunge

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Passat 1.9TDI  2001

Imi puteti da si mie un cod pt. un MAF original pt masina vw passat 1.9tdi 85kw/115cai, ajm/atj? 

Multumesc anticipant! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Dupa parerea voastra daca pun un debimetru de pe un alt tip de masin de exemplu Skoda Octavia, dar tot motor 1.9tdi ar putea sa functioneze bine? sau masoara ceva diferit?,intreb pentru ca am fost la dezmembrari si am cerut debimetru(MAF) pentru masina mea si mi-a dat un debimetru pe care mai tarziu am observat ca era scrisa cu marker ,,1.9tdi Octavia,, am pus pe masina si se pare ca functioneaza dar nu stiu daca la fel ca si cu cel original.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

am citit cateceva si pe topicul de mai sus, multumesc, cum vi se pare rezultatele astea in mers? 

WhatsApp Image 2018-12-24 at 22.54.42(1).jpeg

WhatsApp Image 2018-12-24 at 22.54.42.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca egr--ul este blocat pe deschis, sau N18 cu probleme, sau furtune puse aiurea. Daca masina trage bine eu nu as schimba maf--ul.

Ce cod scrie pe maf-ul de Octavia ? Puneti codul in google si vedeti ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Chiar asta e problema ca trage aiurea cu mufa bagata, urca turatia greu la accelerare, cu mufa scoasa urca mai repede doar ca nu trage. Cu mufa bagata ma baga in scaun dintr-o data doar de la 3000rpm in sus, iar referitor la egr de unde pot vedea daca egr e defect sau n18? 

Codul pe debimetru de Skoda:  f00c2g2055

Iar pe masina am avut cu codul: f00c2g2027

Ce mi se pare ciudat ca daca caut pe site de unde asi vrea sa comand nou imi da ca asta nu se potriveste la atj/ajm 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul debitmetrului este 028906461, puneti cel de Skoda fara probleme, dar fiind din SH nu-i sigur. Problema cu trasul dupa 3000 am vazut ca vine dupa mai multe schimbari. Maf-ul nu pica asa ci in timp, dupa km, egr-ul am vazut ca--i nou. Degeaba faceti diagnoze daca vacumul nu este sigur ok. Personal cred ca au umblat mai multi in masina, fiecare dupa capul lui. Faceti-va timp si scrieti aici tot istoricul si fenomenele, cronologic, tot ce s-a schimbat si unde s-a umblat, ca vorbim degeaba pana la anu, si umplem pagini aiurea.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

cum vi se pare rezultatele astea in mers? 

maf ul il vezi pe logul in mers,pedala tre sa fie apasata la fund altfel egr ul nu inchide complet si te duce in eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

In primul rand doresc si eu Craciun Fericit tuturor!

astea sunt rezultatele, chiar daca apas la fund pedala egr tot ramane la 4.8%, iar MAP trebuie sa fie mereu acelasi valoare(nu se schimba nici cu pedala apasata!), adica la senzor f96?

si la grup 18 mie imi arata valori 0, iar la grup 23 valori diferite ? ce inseamna asta?

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gr 13,18 si 23 sunt cu injectoarele nu ai tu treaba acolo

log in mers il faci in mers ,tr 3 ,pedala apasata la fund de la 1700-4000 de ture pe gr 3,10 si 11

la 4,8 la suta egr ul e inchis ,cu conditia sa fie curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

O sa fac un log in mers in zilele urmatoare, dar totusi si pentru injectoare exista valori fixe la care ar trebuii sa fie apropiate valorile masurate, am inteles ca pe gr 23 se vede uzura sau pierderea, doar ca eu nu stiu care sunt valorile corecte. 

De exemplu log-ul de mai sus a fost facuta in mers.(ma refer unde am postat pozele) si o sa mai fac si restul cum am spus.

Oricum sincer mie se pare ca map-ul nu mai masoara, a ramas blocat pe o valoare fixa si in cazul asta nu mai face comenzi corecte ecu.

Uitati-va atent la videoclipul asta, poate o mai patit si altii la fel: 

 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
8 hours ago, 42miticutza said:

Codul debitmetrului este 028906461, puneti cel de Skoda fara probleme, dar fiind din SH nu-i sigur. Problema cu trasul dupa 3000 am vazut ca vine dupa mai multe schimbari. Maf-ul nu pica asa ci in timp, dupa km, egr-ul am vazut ca--i nou. Degeaba faceti diagnoze daca vacumul nu este sigur ok. Personal cred ca au umblat mai multi in masina, fiecare dupa capul lui. Faceti-va timp si scrieti aici tot istoricul si fenomenele, cronologic, tot ce s-a schimbat si unde s-a umblat, ca vorbim degeaba pana la anu, si umplem pagini aiurea.

esti sigur ca se potriveste cel cu codul scris de mine? ca eu pe internet nu am gasit sa fie compatibila cu atj/ajm, poate gresesc, doar intreb sa fie sigura imformatia ca sa elimin din schema, pe vag arata ca masoara, si la accelerare urca valorile etc, doar ma gandesc sa nu cumva masoare altfel decat cel prevazut pentru masina mea, vacumul e ok, am verificat, pai istricul s-a inceput asa:

am cumparat masina in 2016 de primavara dusa din austria de un dealer, dupa cumparare am observat ca baga turbo ulei in toba si injectorul nr 3 da valori mari peste 3.00, am inceput sa schimb lucrurile, turbo nou, intercooler nu exista, am montat nou, injector 3 schimbat si m-am gandit ca daca tot umblu la motor sa schimb si de la celalalte injectoare oringurile, asa am si facut, am masurat toate dimensiunile cu subler la  fixarea injectoarelor, suruburile stranse cu cheie dinamometrica totul ca la carte!, si am schimbat si tachetii, si cuzinetii, si niste garnituri, dupa aia o inceput cu ,,prima,, pornire in fiecare dimineata sa faca probleme, dupa aia am inceput sa caut ce poate cauza problemele, am cumparat pompa tandem am montat cu garnituri noi, nu s-a schimbat nimica, am schimbat din nou filtrul de motorina, tot nimica, am pus iarasi inapoi pompa tandem cel original de pe masina tot cu garnituri noi, am verificat pompa din rezervor, tot nu a disparut problema, am schimbat senzorul de temperatura lichid de racire cu cel original nou, am pus egr nou, dupa o luna o inceput sa faca probleme, am cumparat unul mai bun tot nou si dupa aia nu am mai avut probleme la egr, am schimbat si bujiile, (intre timp am schimbat si discuri noi fata-spate de la ATE, si telescoape noi fata-spate), s-a continuat cu problema, intre timp o aparut si problema ca nu mai trage bine pana la 2600rpm, iar dupa 2600 in sus ma baga in scaun dintr-o data, am inceput sa caut din nou cauzele posibile, insa nu am facut nimica,  am incercat din nou sa schimb oringurile, tot nu s-a schimbat nimica, inca mi se parea ca porneste mai greu..., bun am lasat asa o vreme ca era inainte de craciun, am venit cu ea acasa din germania, acuma ultima data am dus in service m-am gandit sa las pe altii sa-mi schimbe oringurile, poate face mai bine... insa surpriza, cand am vazut cum schimba si nu foloseste nici subler nici cheie dinamometrica, nici nu regleaze la 180, am pus mana pe cap, si a 2a zii cand am incercat sa-l pornesc in loc de 7-8 secunde dureaza 30-38 de secunde pornirea, dupa pornire totul merge ca si inainte doar ca ramane problema cu accelerarea, am schimbat electrovalva n75, tot nimica, am scos mufa din debimetru urca mai repede turatia cand apas pedala doar ca nu trage bine, am pus debimetru care am scris la inceput de pe skoda, si urca mai repede acceleratia si prinde si viteza bine, doar ca totul se intampla doar peste 3000rpm, pana la 3000 parca nu actioneaza turbo, de asta am si gandit sa-l schimb senzorul map. cam asta e istoricul, poate cu nu am scris totul perfect in ordine dar totusi cam asta e, si inca un lucru, consumul de la bec la bec nu pot scoate mai mult de 650-700km, nu se pare mult? aicea vorbind mixt. dar mai  mult drum intins...

Imi cer scuze ca am scris mult dar asta inseamna istoricul!

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul egr dc s-a schimbat? Si al doi-lea ce dc ?  Căutați pe forum cum se face logul in mers. Si cum se aranjează... Faceti logul dupa ce verificați presiunea de vacuum peste tot, si verificați cu schema de vacuum in fata montajul furtunelor.  Pentru pornirea grea va trebui verificată compresia pe  cilindri.  Montati maf-ul vechi la loc. Un map luati de la dez. daca nu-s schimbări il duceți înapoi, ziceți că nu-i bun.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

primul s-a schimbat ca avea scurgeri, si clapeta negru era sparta,  a 2a era ceva cu 60€ si o inceput sa curga dupa 1luna aproximativ, vacumul este ok., am verificat totul peste tot, maf-ul veche am specificat ca facea probleme, se accelera foarte greu, iar cu mufa scoasa urca repede turatia doar ca nu prea trage, ramane senzorul MAP, poti vedea videoclipul de sus, ce probleme sunt daca nu e buna, si imi arata si in vag ca are doar valori fixe, nu se schimba, deci e stricata...referitor la pornire o sa-l rectific locasele de injectoare..deja e sigur ca de acolo vine problema.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

... am verificat totul peste tot, ...

cine a verificat totul ? cu ce scule ? n75 noua sau sh ? n18 este posibil plina de noroi.  Incercati pornirea cu furtunul scos din capsula egr, cea mare, nu cea neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am scris ca am verificat totul, deci se intelege ca eu, N75 sh, dar lucreaza bine(si cu cea veche lucra la fel)pe test mode se deschide si se inchide geometria la turbo bine, n18 la fel de bine lucreaza, cand apas acceleratia se inchide supapa egr imediat, iar cu furtunul scos tot nu porneste mai bine, singura problema a ramas maf-ul, si map-ul, o sa-l schimb cu cel original pentru masina si ma intorc cu rezultatul, doar dupa sarbatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ati verificat inchiderea supapei ? maf si map nu prea au treaba la pornire.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!