Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

O propoziție se începe cu litera mare , inclusiv după ce ai pus punct. 

Nu te da cocoș in ale gramaticii dacă și tu ești praf la capitolul ăsta. 

Cunoști principiile unui chiptuning? Te crezi in măsură sa dai sfaturi despre acest lucru? Vino cu argumente tehnice, nu vorbe auzite la piața de zarzavat. 

De unde știi starea tehnica a motorului lui și ce repercursiuni a avut chiptuningul asupra lui? 

Incearcă sa ajuți sa rezolve problema.

@Mariusss08 Așa cum a zis și colegul @Excalade fa un log in mers sa vedem parametrii cum se prezintă. 

Cauzele cele mai întâlnite când mașina nu mai trage ca înainte sunt: senzor MAP , senzor MAF , injectoare , furtunase vacuum , etc. Toate astea se pot interpreta dintr-un log in mers. 

Găsești pe forum modalitatea de efectuare a unui log in mers. Succes! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
CristianVasile

Salut! 
De cateva luni ma confrunt cu niste probleme la al meu Passat B5.5 1.9 TDI 101 CP. Mai exact, de fiecare data cand cobor o panta, apare eroarea Emissions Workshop, de fiecare data cand o cobor fara sa accelerez ( adica cand o las in viteza a III-a sau a IV-a fara sa accelerez), si se aprinde martorul din bord de la motor ( am atasat mai jos o poza). Ideea e ca aceasta eroare dispare din cand in cand, si cand cobor din nou o panta, apare. Dupa ce iau eroarea, nu e observa nici o diferenta la motor, deci masina trage la fel de bine. Problema asta e putin mai veche, dar nu m-a deranjat, dat fiind faptul ca masina mergea foarte bine.

De putin timp, a aparut si o alta problema: in bord isi face aparitia si un alt martor, cel care apare si cand apas pe butonul ESP ( il vedeti in poza de mai jos ). Cand apare acest martor, simt trepidari in masina, se accelereaza treptat sau in suturi, dar se accelereaza (ca am ajuns pana in 4000 rot/min). El dispare daca opresc si repornesc masina, apoi apare foarte repede iarasi. Dupa cateva opriri si schimbat foarte sus (4000+), masina parca isi revine si nu mai are probleme. 

Ce am observat: -nu cred ca cele doua probleme au legatura cu temperatura de afara.

-nu cred ca are vreo legatura cu greutatea pe care masina o transporta.

-posibil ca cele doua probleme sa fie in legatura

Poza: https://drive.google.com/open?id=0Bz04taKZIOP5WlRwaEZPbW82ZTJlSHNtVnRWQXdTRWtSTmVF

Poate cineva sa imi dea un sfat in vederea solutionarii problemelor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
1 hour ago, EEXCALADE said:

Diagnoza si posteaza erorile

Astea sunt erorile. 

https://ibb.co/cW41Hv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate sigurantele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
10 hours ago, EEXCALADE said:

Verifica toate sigurantele

Mai exact, ce sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am elsa la indemana acum ,verifica toate sigurantele ,vezi sa nu fie lipsa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
On 7/4/2017 at 8:44 AM, EEXCALADE said:

Nu am elsa la indemana acum ,verifica toate sigurantele ,vezi sa nu fie lipsa 

Am reusit sa rezolv deocamdata o parte din probleme: cea cu MAF-ul am rezolvat-o prin curatarea debitmetrului de aer cu un spray pt contacte si apoi suflat cu compresorul. Eroare nu a mai aparut nici in bord, nici pe tester, nici cand coboram in panta. Sper sa nu mai apara! 

Pt a doua problema, am dat jos capacul de la chiulasa si am strans papucii de la injectorul 1 (cel mai aproape de distributie) . Am facut in jur de 60km, si inca nu am depistat vreo problema in accelerare sau intrerupere sau martor aprins. Si asta sper sa nu mai apara.

Cat despre erorile ABS-ului, inca va cer ajutorul!  

Aici poze cu tabloul de sigurante si erorile ABS. 

Imi lipsesc sigurante ? Unde as putea gasi toate informatiile despre acest tablou pt AVB 101cp TDI? 

 

PS: Imi cer scuze pentru double post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Poate ajuta pe cineva patania mea.

Intr-o seara masina mea a intrat in "limp mode" si nu mai tragea deloc nici dupa oprire si repornire. Ma uit pe sub capota, scot mufa de la MAF, masina trage, zic ok, MAF defect. Iau altul, nu merge, altul, nici cu ala, le testez toate 3 pe alta masina si toate merg, deja imi scoate peri albi. Dupa cativa km parcursi cu mufa scoasa iar limp mode. Gasesc un furtun de la valva n239 fisura. Il schimb si merge (tot cu mufa de la MAF scoasa). Intr-o zi mi se aprinde un beculet deasupra capului :) "ia sa pun iar mufa de la MAF" o pun la loc si rupe asfaltul. In concluzie daca merge mai bine cu mufa de la MAF scoasa nu e neaparat defect, poate fi un furtun de vacuum fisurat si din cauza lui debitul de aer dat de MAF la turbo este mic pentru a nu fi alte probleme (banuiesc) verificati toate variantele. 

P.S. dupa operatiunea asta s-a fisurat furtunul de la intercooler si fasaia ca un sarpe turbat:)), l-am schimbat si ala si acum e alta masina.

(Masina in cauza e un Passat B5 AJM)

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi pus un VCDS pe masina si un log in mers ai fi vazut ca problema e de la vacuum nu de la MAF. In 10 min buba era rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS am pus si inafara de "charge pressure control, negative deviation" nu a fost nici o eroare. Aia stiu ca e de la vacuum in cele mai multe cazuri dar furtunul ala l-am descoperit doar la o verificare amanuntita, era crapat intr-ul loc in care greu il vezi din prima. Postul original era pt cei care se lovesc de o astfel de problema, pentru a sti de unde sa inceapa sa le fie mai simplu si pt cei care nu au VCDS si nu ai timp sau posibilitatea de a se deplasa pana la cineva cu VCDS. Ca in bancu cu ardeleanu care desface doza de bere cu brisca si nu cu inelul "inelul ala e pt aia care nu au brisca" :))

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - atata timp cat ai probleme pe linia de vacuum (pierderi, electrovalve, actuator turbina), nu are cum sa traga mai bine, cu mufa de la debitmetru scoasa - a fost doar un efect placebo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfîru Adrian
On Friday, January 16, 2004 at 23:41, jamis a scris:

salut oameni buni.

am si eu o problema cu masina poate ma ajuta cineva: nu trece ce 120 si cand ajung acolo cade intr-un gol de putere.

stiu ca s-a mai discutat problema asta.

poate ma ajuta si pe mine cineva cu un tester electronic.

thanks

Aceeasi problema am avut și eu și am schimbat supapa vacuum și merge perfect acum

Modificat de Sfîru Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit si eu una de curand. M-a prins un pic apa si a intrat apa pana in filtru. Nu mai trage acum. Am schimbat filtrul am incercat si cu alt debitmetru si tot nu trage. Am impresia ca nu cupleaza turbina plus ca,clima cand cupleaza cand decupleasa si se aude un fasait. Nu ii dau de cap deloc. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers cu VCDS-ul, posteaza-l sa ne uitam peste el si o sa identificam problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am o problema cu un passat cu motor AWX 1,9  de 131 de cai, nu are forta la plecarea de pe loc pana pe la 1800 de ture apoi e foarte bine. Daca opresti in panta foarte greu pleaca de pe loc , fara forta. Multumesc de indrumari.

 

Modificat de manciuemil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi postul meu, de mai sus - ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dospinescupaul

Buna ziua, am si eu o intrebare, pot pune o supapa care are codul 1J0 906 627 B in locul alteia cu codul 1J0 906 627 A? Este vreo diferenta la modul cum lucreaza? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.08.2017 at 19:47, manciuemil a scris:

Nu stiu daca este bun formatul in care am salvat log-ul. Atasez log-ul salvat in format diferit. Multumesc

LOG-01-treapta a 3-a .xls

Nici o părere??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pierderi de vacuum, si pompa de vacuum uzata nu mai asigura necesarul in ture mici. Mergi sa-ti masoare cineva presiunea de vacuum la ralanti.

Daca faci cateva pedale (la ralanti, cand stai la emafor) se intareste pedala de frana ?

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se intareste pedala de frâna. Mulțumesc. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai.probleme pe stutul de la pompa tandem(are joc), de obicei pe acolo se pierde majoritatea vacuumului.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!