Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea. Sunt nou aici..deci imi cer scuze daca nu am pus post-ul in topicul care ar trebuii. Am un passat 1.9 tdi 101 cp AVB din 2004. Sintome: Mergand spre Tulcea zilele trecute intr-o depasire am pierdut brusc puterea motorului si instant s-a aprins in bord becul acela care seamana cu un robinet iar pe ecran mi-a aparut mesajul (in franceza) tradus pe google translate verificati motor aer. Am oprit masina am verificat vizual furtune etc.la motor ..toate erau ok. Am pornit masina ....a mers ok inca vreo 5 km...dupa care iar am pierdut puterea motorului ...abia atingand 100~110 km/h pe drum drept. Am oprit motorul in mers de cateva ori ...isi revenea pt cateva secunde ..dupa care iar pierdeam puterea. Am ajuns in tulcea ..m-am dus direct la tester ...si mi-a dat urmatoarea eroare: Supapa egr s-a deschis si nu a revenit la pozitia initiala( cam asta imi aduc aminte ca scria pe ecran cand a citit eroarea). Mi-a sters omul eroarea ...am circulat vreo 20 km prin oras ..masina a mers normal .Cand m-am intors la Constanta ...dupa vreo 20 de km iar aceasi problema la motor ..aceasi eroare in bord. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?..Ma refer ..oare e dus egr-ul si trebuie unul nou ...sau intra turbina in limp mode si eroarea de egr e doar o consecinta a faptului ca intra turbina in limp mode. Multumesc anticipat.

Modificat de BogdanCTA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai eroare pe EGR incepi de acolo,curatat in prima faza apoi vezi restul.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E LIMP toata ziua.

Trebuie facut si un log in mers, urmarita presiunea in turbo si functionarea EGR.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut și eu probleme cu geometria de la turbo. Am rezolvat-o parțial pt ca nu culisa și nu aveam suficienta presiune. As avea curiozitatea dacă se poate curata de calamina.

Modificat de andreiiyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu serios. Eu întreb ca nu ma pricep și as vrea sa știu dacă se poate demonta sa o curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... daca aia au facut-o, se poate, nu?

 

Serios acum... DA, se poate. Si eu am curatat cateva.

Dar daca nu ai scule bune, mai bine du-te la cineva care face asta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare. Am un vw passat 1.9 tdi 2003 variant 74 kw si am o mare dilema, daca poate cineva sa ma ajute pt ca eu nu am aparatura necesara(vag com) si anume:

stopurile pe frana functioneaza fara contact de ceva timp si in acelas timp nu mai trage cum trebuie. Cum pot rezolva problema asta????

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un vw passat 1.9 tdi 2003 variant 74 kw si am o mare dilema, daca poate cineva sa ma ajute pt ca eu nu am aparatura necesara(vag com) si anume:

stopurile pe frana functioneaza fara contact de ceva timp si in acelas timp nu mai trage cum trebuie. Cum pot rezolva problema asta????

Multumesc!

stopurile pe frana-este normal sa functioneze fara contact la passat.

daca nu mai trage,cauzele pot fi multiple.

cu 50 ron,poti face un log in mers si afli cauza.

nu lasa pe nimeni sa isi bage nasul in motor pana nu faci log-ul

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

in ce sens functioneaza fara contact ? cand apesi pedala de frana ?

1.daca atunci cand apesi pedala de frana e normal sa se aprinda fara contact

2. daca ele merg fara sa apesi pedala de frana inseamna ca s-a stricat switch-ul lor( comutator).

3. nu trage bine din cauza punctului 2. adica daca becurile de frana sunt aprinse calculatorul motorului limiteaza puterea la roti. o vede ca o defectiune la sistemul de franare adica el crede ca masina merge infranata. si de aceea nu trage bine. * dupa ce schimbi switch-ul poti sa simulezi sa te convingi. cand mergi cu o viteza constanta, apasa cu piciorul stang usor pedala de frana in cat sa aprinzi doar luminile de pe stop pe frana in timp ce picioru drept tii apasata constant acceleratia sa vezi "cum cade in bot"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , inteleg ca e normal sa se aprinda stopurile pe frana fara contact, probabil eu nu am sesizat asta de cand am cumparat masina, am crezut ca ar putea fi legat de asta faptul ca motorul nu trage cum ar trebui. Vreau sa va spun ca asta s-a intamplat in mers acum cateva luni in urma. Mentionez faptul ca numai ce inlocuisem turbina cu una noua originala Garret si cam la 2 sapt distanta nu a mai vrut sa traga , in sensul ca demareaza greoi pana la 1800 rot iar apoi parca apesi alta acceleratie te lipeste in scaun. Dupa ce masina nu a mai functionat normal am inlocuit:Egr,cele 2 electrovalve cea de langa turbina si cea de langa filtru diesel,senzotul de pe tubulatura turbo,debitmetru aer(am si probat cu alte 3 de pe masini care functionau perfect) si din pacate nici o schimbare. Apoi am facut o scanare cu vag com , nici o eroare. Nu stiu ce ar putea fi dar cert este ca de cand s-a intamplat sa nu mai traga a avut un scurt moment intr-o zi, 5 min cand a mers super. Mai mentionez faptul ca imi afisaza consum la relanti 0,6 iar cand functiona bn imi afisa 0,5 sau chiar 0,4l/h. M-a ruinat. Sunt sigur ca cineva sigur a intampinat aceasta problema si de acea va rog sa ma ajutati. Orice sfat este binevenit. Multumesc.

Am uitat sa mentionez ca toate piesele inlocuite sunt noi si originale.

Modificat de florin34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge 100% pe vacum. Verifica tot ce tine de vacum, inclusiv capsula egr. Cauta pe forum cum se verifica vacumul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat, vacumul l-am masurat la service cu ceasul iar apoi mai tz eu personal am desfacut toate furtunele si furtunasele si le-am verificat pe fiacare in parte. Exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca are joc stutzul pompei tandem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat, nu avea nici un fel de joc , dar pt mai multa siguranta i-am aplicat si poxipol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu este pus cum trebuie si pompa tandem acopera pierderea abia la 1800rpm. Daca esti sigur ca este ok vacumul, fa un log in mers. Turbina din ce motiv ai schimbat-o ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred cu tarie ca este o problema de contact imperfect sau electrica dar nu imi dau seama unde ar putea fi

Nu am posibilitatea asta pt ca nu sunt in tara si aici este f scump, dar cea ce stiu este ca furtunele nu se umfla cum trebuie, in comparatie cu una care trage normal

Turbina facea zgomot dupa 200 -300 km mers pe autostrada, apoi la relanti parca freca asa se auzea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai furtun sau intercooler spart. Sunt locuri in care nu se vad. Doar se aud, si numai in mers, nu pe loc. Daca mergi cu geamurile inchise nu auzi nimic.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa ma crezi ca sunt toate luate la mana , spalate, bagat aer cu presiune.....dar am spus mai devreme masina a avut de 2 ori momente scurte cand si-a revenit.....deci concluzia......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa ai erori de genul ''no signal'' sau ''intermitent'', dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e interesant ca nu da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers cu VCDS-ul, pe Engine, campurile 003, 010 si 011 - sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc sa vad unde gasesc un vag com, sau de unde as putea cumpara soft ul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pe forum sunt interzise discutiile despre interfete piratate - vb despre ce o original - Ross Tech - .... destul de scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, ma gandeam ca poate ma ajuta cineva , dar unde e lege ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!