Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspunsuri, am sa incep sa fac procedurile de mai sus!

Mai astept pana marti cand am timp si ma apuc de treaba si alte pareri daca mai binevoieste careva. :icon_confused:

Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate te auzi ce spui cu jocul la turbina de pana la 1mm? Acolo este chestie de microni,la asa joc pierde uleiul instant.Daca nu cunoasteti decat din auzite si citite pe forum ,este cazul sa nu informati gresit ,lasati specialistii sa dea diagnostice.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Micronii de care vorbesti se regasesc la turbina cand iese din fabrica. Si una este jocul in lagar, alta este sa tragi stanga-dreapta de varful axului turbinei. Aici este diferenta dintre teoretic si practic (poate stii si bancul). Dupa 2-300kkm acei microni ii inmultesti cu 10 sau cu 100.  Daca esti informat, da un diagnostic, incearca sa nu fii doar un critic tehnic...ca asa putem sa flecarim pana anul care vine...

As putea spune ca axul turbinei ''acvaplaneaza'' pe ulei. Constructia lagarelor si a sistemului de ungere permite o uzura mare pana cand se pierde ulei peste limite.   

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate te auzi ce spui cu jocul la turbina de pana la 1mm? Acolo este chestie de microni,la asa joc pierde uleiul instant.Daca nu cunoasteti decat din auzite si citite pe forum ,este cazul sa nu informati gresit ,lasati specialistii sa dea diagnostice.

Nu te agita degeaba. El se referea la jocul la capatul axului (de pana la 1mm). Nu axul in sine are jocul ala.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti,am si eu o problema,am un passat 2001 131 cp si parca merg cu unul de 90 cp,nu demareaza bine deloc si cand calc pedala pana la fund acul urca incet dar nu are vlaga motorul deloc,dupa ce opresc si pornesc iarasi isi mai revine putin dar dupa un timp iar se puturoseste.Postez un log facut de un prieten care nu se pricepe la motoare.Daca stie cineva sa citeasca un log il rog sa ma ajute.

Modificat de mirel73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesti ultimile 2 pagini din topic si se iau la mana toate sistemele implicate. Mai exact postul 577.

Spor.

Unde-i logul ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA ..Am o problema legata de un passat.. Imi pierdea antigel si am fost la mai multi mecanici si fiecare mi-a spus chestii diferite ..pana la urma am ales sa-mi schimb garnitura de chiuloasasi am dat garnitura la rectificat si cei de acolo mi-au facut chiulasa dar mi-au stricat si un injector, si a trebuit sa-mi pun unu de la SH si acuma masina merge dar nu ca inainte, la deal trage foarte greu incomparabil ca inainte .am mers la mecanic am pus masina  pe tester, la relanti totul arata bine, dar in mers sa schimbat valorile la injectorul schimbat arata cu minus nu mai stiu exact valorile .atunci mecanicul mi-a zis ca el a stat mult nefolosit sa ca trebuie sa merg cu el asa o perioada ca sa se curete.Voi ce parare aveti o sa se curate sau trebuie sa cumpar altul .Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici cum se face logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Cand stau pe loc si apas de mai multe ori frana, imi creste valoarea la debitmetru si egr nu mai lucreaza si daca nu mai apas de frana is revine la valorile normali! Cu cineva sa mai intamplat?

Am uitat sa spun ca nici masina nu trage cum ar trebui. Ii de 131cai motor awx 5 trepte. Toate valvele is bune turbina lucreaza vacum am, totul ii okei dar masina totus nu trage cum trebuie, ii foarte lent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacum ai la limita de jos. Se pierde vacuum pe la stutul pompei tandem. Cand stai pe loc si calci frana consumi vacuum care si asa este putin. Astfel nu mai ramane vacuum pt. egr care se inchide si debitmetru vede cresterea debitului datorita gazelor care nu mai sunt recirculate. Rezolva pierderea si mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo nu pierde sigur ca am pompa nou si nam pierderi nici unde, ca de osuta de ori mam uitat! Asa se pare ca totul e in regula dar totus nu mere cum trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un manometru pt, vacuum , leaga-l in locul egr si ai sa vezi cum scade vacumul la ralanti. Nu stiu unde, dar se pierde mult. Vezi sa nu ai pierderi la servofrana.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la servofrana unde pot sa am pierderi mai exact?

Cand franez in mers trepidat se opreste masina, simt la pedala de frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Cand stau pe loc si apas de mai multe ori frana, imi creste valoarea la debitmetru si egr nu mai lucreaza si daca nu mai apas de frana is revine la valorile normali! Cu cineva sa mai intamplat?

Am uitat sa spun ca nici masina nu trage cum ar trebui. Ii de 131cai motor awx 5 trepte. Toate valvele is bune turbina lucreaza vacum am, totul ii okei dar masina totus nu trage cum trebuie, ii foarte lent!

 

de unde ai tras concluzia asta ?

 

vacuum - ti-a zis si miticuta - la relanti, pompa tandem - deja batrana si ea - nu mai poate asigura debitul necesar.

 

altfel, fa un log in mers sa vedem care este cauza accelerarii defectuoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tandem este schimbata, conducta se vacuum pana la servo, stutul din servo, membrana servo.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vacum 8bari, pompa vacum noua, turbo lucreaza, e comandata. Am pus si pe tester si totul este in parametri...nu mai stiu la ce sa ma uit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8bari,... vezi cum faci masuratorile, sa nu fie 0.8,  ai verificat servofrana ? Scoate conducta din servofrana si pune-i dop. Mai cerste valoarea pe debitmetru ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca ii 8bari:-) mam uitat si la masina unui prieten si la el tot asa manifesta. Am pus manometrul la conducta de egr si la el la apasara de frana mere in sus si jos valoarea de vacum!

Am anulat servo frana si tot nu mere cum trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers. Oricum eu nu-s convins ca nu ai pierderi.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut toate is in parametri! Totul e in regula dar nu merge! Era cand mergea bine apoi iarasi nu mere, in fiecare zi facea asa, dar de vreo doua zile nh mai face si nici nu demareaza bine si porneste un pic greu, mai ales la motor cald. Asa simt parca cevs ar tine inapoi motorul, catalizatorul nui infundat turbo in regula egr curat galerie curat...si totusi...

Si la un sharan mam uitat si tot asa manifesta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris si mai sus... ne repetam... si nu ajungem la nicio concluzie - solutie pentru tine.

 

La o masina care nu trage bine, nu are cum sa-ti iasa un log perfect......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar astai adevarul. Ma ocup cu turbosuflante am intalnit multe cazuri, stiu la ce sa ma uit, dar asaceva inca nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut logul ala sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar astai adevarul. Ma ocup cu turbosuflante am intalnit multe cazuri, stiu la ce sa ma uit, dar asaceva inca nu!

 

ok, daca esti in domeniu si zici ca masina nu trage bine - banuiesc ca simti aportul de putere undeva peste plaja de 2700 rpm, spre 3000 rpm.... insemna ca pe log ai vazut asta.... respectiv presiune scazuta, pana in acest interval.

 

chiar daca problema nu este din turbina si este din alte parti - inclusiv alimentare, etc... logul nu poate sa iasa perfect....

 

banuiesca ca ambreiajul este perfect.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!