Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Pierburg sau Bosch, doar senzorul doar 250 ron sau in jur de aceasta suma. Bosch e chiar mai scump insa Pierburg e mai de recomandat fiind mai rezistent. Preturile variaza si intre comercianti la cele 2 marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ca sa testezi debitmetru fara tester este o solutie foarte simpla. scoti mufa de la debitmetru si vezi daca mai trage masina. daca merge mai prost nu este debitmetru daca merge la fel atunci ai o problema cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Metoda se mai sus numai in caz ca debitmetrul e mort,daca e obosit,prin scoaterea mufei va murge mai rau.Sfant e logul in mers sa vezi ce valori da debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Engine,measuring blocks,canalele 03,10 si 11(vezi si cu turbina care e treaba),treapta a 3-a de viteza,de la 1800rpm pedala de acceleratie la podea pana la 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motorul sa aiba 80 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, dar ce anume date din log ma intereseaza, mai precis cum se interpreteaza acestea (cum trebuie sa fie valorile pereche, egale, diferite, care trebuie sa fie mai mare/mica si cu cat, si ce inseamna ele, etc) ?

mcornel, ce inseamna "va murge mai rau": te referi la zgomot si/sau doar pierdere de putere?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

murge=merge. Fă tu log şi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

aceeasi problema cu pirderea de putere o am si eu. am facut log in mers si iata ce a iesit:

Address 01: Engine

Labels: 06A-906-032-AUM.lbl

loguri.zip

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Acum am vazut ca sunt analfa :offtopic: ;cum a zis colegul nostru,fa log-ul si-ti spunem noi,sau te uiti tu ca valorile la MAF actual sa fie egale sau putin mai mari ca MAF specific.Iilian1982 pt debitmetru log-ul se face pe canalul 3,ceea ce tu nu ai facut;cum se face un log corect,gasesti postat mai sus.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu urmatoarea problema. Ieri mi-am curatat filtrul de aer, iar dupa ce l-am montat la loc s-a auzit un suierat ca si cum ar fi iesit aerul dintrun ventil. M-am uitat si am vazut ca iesise un furtunas din acela mic de plastic, de pe langa mufa aia de langa cutia filtrului de aer (cred ca e de la vacuum). L-am bagat la loc dar mi se pare ca iese foarte usor (nu intra in furtunasul de guma peste gatul lui). Astazi cand am venit de la servici masina nu mai trage deloc (sau are intarziere foarte mare) Cum am ajuns acasa am verificat sa vad daca iesise dar spre surprinderea mea iesise in alta parte (undeva in dreptul bateriei). Vrea sa va intreb, de la aceste furtunase s-a auzit acel suierat (ca si cum ar fi fost sub presiune) cu toate ca motorul nu fusese pornit si daca e ceva ca am mers pana acasa cu el iesit. Ce e de facut intrucat masina nu mai trage aproape deloc. Sa fi iesit si altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vin si eu cu o intrebare, scuze de off topic dar am cautat si nu am gasit asa ceva. Unde se pot gasi furtunasele si ce dimensiuni au (ma refer in principal la diametru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate magazinele de piese. 15 ron metrul de furtun panzat. La passat ai de 2 grosimi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mad Cow

Furtunasul de cauciuc trebuie sa intre pana la gat la cel de plastic, nu peste!

Sa le pui pe toate (furtunele) la locul lor si probabil o sa mearga.

Legat de filtrul de aer si eu il curatam si apoi mi-am dat seama ca este o operatie inutila, pt. ca problema nu o reprezinta impuritatile mari care se iau cu mana, peria sau aspiratorul ci acele impuritati foarte fine care impreuna cu umezeala din aer adera ireversibil la hartia filtrului. Cum mi-am dat seama? Simplu, faceam aceiasi operatie, convins si de reusita si chiar foarte mandru de mine, cu filtrul de polen. Meticulos. cu periuta, cu aspirator si tot tacamul. Dar odata am schimbat filtrul de polen cu unul nou iar diferenta de debit de aer aspirat de afara era mare. Am pus din nou filtru de polen aspirat si vechi si am vazut ca nu mai intra asa mult aer din exterior. Deci, nu prea merita curatat caci nu se curata cu adevarat, nu este precum un radiator. Iar daca avem impresia ca merge mai bine cu filtrul dupa ce l-am curatat sigur este efectul placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verficat aseara din nou toate furtunasele, le-am indesat cat am putut si se pare ca si-a revenit. Simt ca motorul trage din nou. In caz ca o sa iasa din nou ar fi mai bine sa schimb furtunasele panzate sa tina etans din nou (am inteles ca ar trebui sa fie ca si intepenite) sau ma gandeam ca pot fi stranse cu coliere din acelea de plastic de strans cablurile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca strangi cu colier vei sparte conductele alea din plastic care intra in furtunase. Ia de curiozitate niste furtun nou sa vezi cum etanseaza. Pe la unele imbinari o sa iti blestemi zilele ca nu vrea sa intre . De nou etanseaza bine ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate magazinele de piese. 15 ron metrul de furtun panzat. La passat ai de 2 grosimi.

Da, dar ai idee ce diametru au fiecare din cele doua? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penibila intrebare. Se gaseste la metru si se pune pe toate masinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verficat aseara din nou toate furtunasele, le-am indesat cat am putut si se pare ca si-a revenit. Simt ca motorul trage din nou. In caz ca o sa iasa din nou ar fi mai bine sa schimb furtunasele panzate sa tina etans din nou (am inteles ca ar trebui sa fie ca si intepenite) sau ma gandeam ca pot fi stranse cu coliere din acelea de plastic de strans cablurile ...

Stai linistit, nu trebuie coliere si nici nu ies singure , daca ai strans tot manunchiul cu coliere de fixare (de sasiu, carcasa filtru aer si cotul ce vine la EGR). Presiunea/subpresiunea in ele este nesemnificativa asa ca nu o sara si nici nu o sa plezneasca, nici macar cele din cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furtunase este depresiune deci forta nu actioneaza in sensul scoaterii furtunelor de pe stuturi ci invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Penibila intrebare. Se gaseste la metru si se pune pe toate masinile.

Am gasit raspunsul penibil. Furtunele respective sunt de doua dimensiuni, 3,5x2 si 5x3. Unde vine fiecare va dati seama cand le scoateti pe cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , cum pot sa imi dau seama daca turbo merge in parametri??unde ar trebui sa ma uit sau ce ar trebui sa fac?Nu trage masina cum ar trebui sa traga,si ma sperie faptul k ar putea fi de vina turbo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers (cu vagcom) si mai ales INTERPRETAREA log-ului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o scanare cu Vag-com si o sa afli raspunsul la intrebarea ta. Ce mai poti face este sa te uiti la toata tubulatura de la turbo sa nu fie spart sau sa piarda pe la imbinari si sa fi sigur ca nu ai catalizatorul imbacsit cu funingine din cauza mersului subturat. Pentru lipsa de putere poate fi de vina si debitmatrul de aer si sistemul de vacum (caz putin mai extrem). De aceea este bine sa faci o scanare fiindca Vag-com iti arat defectiunile la care tu nici nu visai. Vad ca esti nou pe forum si ca sa ai idee o scanare costa in jur de 50 RON la colegi de pe forum, la reprezentanta vreo 150 RON, sunt cativa colegi de forum din Bucuresti care fac treaba asta (Al Bundy, Voinea...).

Bafta

PS: Adica cum a zis si cosmin numai ca bate mai repede la taste

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!