Jump to content
Sign in to follow this  
quatro2

Probleme Si Rezolvari Q7

Recommended Posts

quatro2

Am ales intre X5 si Q7, Q7 3.0 tdi.

Masina ok 1000km dupa care intr-o dimineata acu 5 zile am lasat geamurile fata jos ca erau aburite pe exterior si nu vedeam oglinzile ca sa ies din curte.

Surpriza! Geamul stanga nu urca mai mult de 10 cm.

Am mers la service cu 30 km/h ca era curent si 8 grade afara. Ca sa nu mai spun ca am intarziat 1h la serviciu si ma asteptau diversi oameni dar nu puteam sa las masina in strada cu geamul deschis.

Dupa 6-7 ore m-au sunat ca s-a rezolvat.

Se pare ca geamul fiind ud a facut priza mai puternica, cu chederele sau cu ceva cauciuc si nu urca mai sus. Probabil exista si ceva limitator de efort ca sa nu-ti prinda capul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
99CLU

nu pot sa-ti spun decat ca ai facut o alegere buna

felicitari

Share this post


Link to post
Share on other sites
adi76

Foarte frumoasa masina, sa ai noroc de ea.

Eu totusi alegeam (si o sa aleg) X5 fara nici o retinere.

Este exact ce ma asteptam la Q7, o masina cu care patesti toate chestiile care se intampla si la un vw sau skoda. Inclusiv butoanele de deschis geamurile si alte minuni sunt exact piesele de pe B6 sau Golf V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasius

Chestia cu geamul nu e neaparat minus. E minus ca e putin cam sensibil la obstacole. Acum daca ma iau dupa a mea, imi ramine capul separat de restul corpului pina se opreste si la copii mici nu da bine. :D Deloc ! Sau poate era o bucata de cauciuc sau cheder care chiar forta prea mult pe geam. Bine ca sistemul de protectie isi face datoria.

Acum sint curios de rezolvare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
quatro2

Am mai vorbit cu cineva de la service si a zis "ca toate sunt stranse mai tare, boala de masina noua" dar eu unul nu mai am curajul sa dau geamul jos mai mult de jumatate.

Intre timp am luat o pietricica in parbriz si am o mica steluta la 3000 km in 15 zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasius

Relax. Eu am luat la 500 km una de mi-a crapat bine de tot parbrizul. Nici nu stiu cum era cu ala original :huh: Casco tata ! Ca in rest, slava domnului, la montat parbrize se gasesc destui oameni capabili care fac treaba buna. Daca e doar o mica steluta s-ar putea repara si fara a da geamul jos. Arunca si tu o intrebare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adi76
Am mai vorbit cu cineva de la service si a zis "ca toate sunt stranse mai tare, boala de masina noua" dar eu unul nu mai am curajul sa dau geamul jos mai mult de jumatate.

Intre timp am luat o pietricica in parbriz si am o mica steluta la 3000 km in 15 zile.

Are dreptate cel din service, toate sunt asa. Eu am patit exact la fel la un Golf 5, masina are aproape 4 ani si tot asa face de noua. Din cand in cand detecteaza ca exista un obstacol si coboara geamul pana jos, chiar daca sunt zero grade afara. Asta e VW, de acum iau BMW, ca sa stiu o treaba. Daca se intampla si acolo inseamna ca asta e noul standard in industria auto. Oricum prefer sa imi iau teapa de la BMW decat de la Audi dar nu pot sa argumentez de ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
quatro2

off topic:

apropo' de bmw, un prieten cu x3 care a mers doar pe sosea, la 50000km si-a pierdut toba finala la diesel si dupa ce ca nu aveau pe stoc la Brasov,3 saptamini de asteptare, au montat toba noua gresit si ii batea in mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MOTANUL

Audi sta bine la fiabilitate. Asta nu inseamna ca nu are nicio problema - sau ca mai exista vreun brand care sa ofere asa ceva. Masinile din ziua de azi sunt de consum. Fiabilitatea nu mai preocupa pe nimeni. De ce sa faci masini care sa tina fara probleme 10 ani? Asta inseamna sa stimulezi clientul sa tina masina 10 ani in loc sa o schimbe dupa 2-3ani.

De la golf 2 incoace (~1989) nici BMW nici Mercedes nici VW nu mai sunt ce au fost. Vedeti cate motorshaden sunt raportate la ADAC in perioada respectiva raportat la numarul de masini. Nu mai zic probleme electrice / computere de gestiune (progresul tehnologic il numesc ei :) ).

Daca mai punem in calcul calitatea service-ului din romania ar trebui sa nu ne mai luam masini...

Edited by MOTANUL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serban F

Se pare ca doar pe asiatici ii mai intereseaza problema fiabilitatii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ducupro

cu geamnurile nu am avut probleme, au mers perfect.

insa de vreo 2 ori dimineata nu mi-a pornit muzica

vopseaua de pe senzori de parcare pleaca destul de repede

vopseaua de pe husa scaun sofer a disparul intr-un loc ( s-A SCHIMBAT IN GARANTIE)

saptamana trecuta ( muzica Bose) pe fata am avut doar bas.... nu puteai sta in masina cat de groaznic suna.. computerul de confort a luat-o razna .. si-a revenit dupa o oprire de vreo 10 minute

la alt q7 .. suspensie normala... 7000 km ... bucsa cap telescop spate vaaaarza... s-a desprins cauciucul de pe partea metalica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cfk

Wow te ingrozesti cand auzi asemenea chestii deste Q7 ...atunci ce dreaq sa ne mai vaitam de skodele si golfurile noastre :( ne plangem ca ne scartie o bucsa :( si baiatii dau zecile de mii si...

v-am pupat pe portofele :( semnat Gigel:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
tazzz

nu cred ca se poate baga in aceeasi propozitie un Q7 si o Skoda....no offence :blink: ....

Clar ...bigger cars, bigger problems.... e lojik :o, nu inteleg de ce e lumea asa scandalizata....

Share this post


Link to post
Share on other sites
klaus

ca bine la mai zici....verry close to vw! se cunoaste si prietenii stiu de ce. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupul

@ tazzz:

Skoda se fac (o mare parte) la Mlada Boleslav in Cehia. Din cate stiu Q7 se face la Bratislava in Slovacia. Traiasca Cehoslovacia !!!

Pe aici pe Forum era citat studiul intern VAG din care reiesea ca fabrica de la Mlada Boleslav era pe locul 2 in concernul VAG la calitatea fabricatiei. Pe locul 1 era fabricuta care asambleaza A8 (si A2) de la Neckarsulm.

Adica nu sunt chiar aceleasi componente/materiale deci nu o sa faci Passat din Octavia2 (cu atat mai putin Q7) dar la modul cum este asamblata s-ar putea sa ai o surpriza. Si erau multi care spuneau ca Polo (asamblat tot la Bratislava) este sub Fabia la majoritatea capitolelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
quatro2

O alta chestiune care ma nemultumeste la Q7 este felul in care se murdareste.

In zona in care locuiesc se construieste foarte mult si "strada" este o morcila de 2 cm dupa fiecare ploaie.

Faza este ca la Q7 dupa 200 m s-au vopsit in maro portierele pina la geamuri.

Am incercat in modul offroad ca sa-l mai ridic si fara efect.

Am mers cu max 20-30 km/h dar tot fara un real succes.

Celelate masini cu, carea am mai mers pe strada respectiva nu ajung la acest nivel de murdarire nici dupa 5-6 drumuri nu dupa unul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tiberiuenache

Faza cu geamul s intampla si la BMW, stati linistiti. Eu trebuia sa ridic in trepte geamul cate 10-10 cm. Insa asta vara i-am pus folii si problema a disparut. Cred ca era ceva pe la cheder .

Totusi ce ma inspaimata e faptul ca foarte multe modele executive (A6,Q7, Seria5, X5, E-classe etc.) sunt facute parca din ce in ce mai putin fiabile. Stiu ca au foarte multe gadget-uri pe ele ca asa da bine mai nou, dar la banii care-i dai pe o astfel de masina te astepti sa nu intampini aceleasi probleme pe care le are un Renault Megane sau mai stiu eu ce marca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iulian_1976

....vazusem intr-un ziar din Munchen in primavara lui 2007 , cateva anunturi vand Q7 care aveau maxim 5 mii de km

m-a intrebam de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diesel
....vazusem intr-un ziar din Munchen in primavara lui 2007 , cateva anunturi vand Q7 care aveau maxim 5 mii de km

m-a intrebam de ce?

Pai probabil ca daca sunai ai fi constatat ca se vindeau niste 'demo-car'...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DosarPenal

:icon_thumright:

felicitari posesorilor de Q7, dar un singur lucru ma nelamureste: De ce asa multi membrii de forum care au alte masini isi dau cu parerea?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
rZv

pacat la o masina de aproape 100k sa ti se intample asa ceva cam urat

Share this post


Link to post
Share on other sites
I_am_Stealth
:D

felicitari posesorilor de Q7, dar un singur lucru ma nelamureste: De ce asa multi membrii de forum care au alte masini isi dau cu parerea?

Poate tocmai pentru ca isi dau cu parerea nu si-au luat Q7. Lasa-i sa-si dea cu parerea citeste atent si poate o sa vezi de ce.

Presupun ca multi posesori de Q7 au citit despre accidentul acelui roman in Belgia parca la care i s-a rupt roata pur si simplu din senin.

Pe cine stiu eu cu un Q7 nou conduce altceva de cateva saptamani ca a avut probleme serioase cu suspensia. Q7 e in reprezentanta la doctor. Nu stiu detalii.

Problema fiabilitatii nu cred ca e scuzabila si din ce citesc nu prea exista la cele japoneze, sau statistic vorbind e muuuuult mai rara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw-raz-van

nu se compara cu japonezele se stradueste audi dar ...... creca doar mercedesului ii iese parte cu fiabilitatea vag mai putin eu un cu cateva exceptii nu cred ca exista termeni de comparatie intre mercedes (si japoneze) cu restu nemtoaicelor chiar vag din punctu meu de vedere face tot mai multe greseli de proectare si constructie si inclina din ce in ce mai mult pe latura comerciala si uita ca audi are pretentii de masina premium nui skoda dar ... mai vedem ce se mai intampla eu unu in momantul de fata nu prea asa mai inclina inspre un vag maiam schimbat proritatile

Share this post


Link to post
Share on other sites
iulian_1976

DosarPenal@-,,felicitari posesorilor de Q7, dar un singur lucru ma nelamureste: De ce asa multi membrii de forum care au alte masini isi dau cu parerea?,,

Probabil ca eu sunt unul dintre aceia , :( .

Eu atat am spus ca mi s-a parut cel putin ciudat intr-un ziar gen http://www.tz-online.de/de/aktuelles/ care este

ziarul Bavariei, in anunturile auto in primavara lui 2007 sa fie la vanzare Q7 de la persoane particulare,masini

intre 3000de km si 10.000 de km .

Un exemplu din ziar astazi suntem in 7iunie 2008 :Audi Q7 3.6 FSI quattro 1. Hand Gelaendewagen/Pickup

Fahrzeugdetails

Preis 37.900

post-20258-1212846122_thumb.jpg

post-20258-1212846398_thumb.jpg

Edited by iulian_1976

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanddy1964
i, in anunturile auto in primavara lui 2007 sa fie la vanzare Q7 de la persoane particulare,masini

intre 3000de km si 10.000 de km .

Un exemplu din ziar astazi suntem in 7iunie 2008 :Audi Q7 3.6 FSI quattro 1. Hand Gelaendewagen/Pickup

Fahrzeugdetails

Preis 37.900

Edited by sanddy1964

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri