Jump to content

Epurator gaze


flopem
 Share

Postare recomandată

Am fost in service si am gasit ca imi curge ulei pe la epuratorul de gaze asa ca o sa va adresez cateva intrebari pentru cei care doresc sa ma ajute sau care stiu orice raspuns la oricare din intrebari e bine venit!

1..ce e epuratorul ala si la ce ajuta?

2..se schimba greu garniturile?...am cumparat 2 ca cica asa trebuie

3..banuiesc ca stiti deja despre problema cu becul check engine aprins chiar daca nu am gasit sa fie sonda lambda sau altceva,,,,,SE POATE SA AIBA EPURATORUL ALA LEGATURA CU CHECK ENGINE??

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service si am gasit ca imi curge ulei pe la epuratorul de gaze asa ca o sa va adresez cateva intrebari pentru cei care doresc sa ma ajute sau care stiu orice raspuns la oricare din intrebari e bine venit!

1..ce e epuratorul ala si la ce ajuta?

2..se schimba greu garniturile?...am cumparat 2 ca cica asa trebuie

3..banuiesc ca stiti deja despre problema cu becul check engine aprins chiar daca nu am gasit sa fie sonda lambda sau altceva,,,,,SE POATE SA AIBA EPURATORUL ALA LEGATURA CU CHECK ENGINE??

Multumesc!

Epuratorul, din c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate m-am uitat eu e situat undeva in spatele motorului si are 2 garnituri...dar nu stiu cat de greu se schiba!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-au sosit garniturile de la SKODA,,,e de fapt o grnitura simpla si un semering la cum le vad eu

totusi nu stie nimeni sa imi spuna daca se schimba greu sau nu,sau daca trebuie dat drumu la ulei cand le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca "i"epuratorul este ce cred eu, adica EGR atunci cauta cu grija in zona Fabia 1 pe forum, cu siguranta exista si diagrame si informatii. Cuvantul cheie e EGR. Si da, eu cred ca poate fi o legatura intre becul aprins si ceva aer fals pe la EGR (Exhaust Gas Recirculation).

Nu fa ce a zis saboteur, sa speli alea in WC, ca infunzi ala si acolo e mai greu cu "i"epuratul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi tare mult de pontul EGR,,,,ma si apuc de cautat!!!

Gluma cu wc am inteles-o:))

mersi inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rvacaru....m-am uitat acolo la demontare/montare EGR sa vad daca e aia insa am vazut postate o gramada de schite dar nu mai sunt actve si nu le pot vedea...imi poti posta aici o schema de egr sau ceva sa vad si eu unde e????,,,din cate mi-a zis mecanicul epuratorul de gaze se afla in spatele motorului putin in jos,,,oare aia o fi EGR-ul?...ai cumva o schema,schita,poza,orice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti cont pe www.vagcat.com si ai acolo multe scheme, piese, coduri.

EGR e reperul 19 din poza

post-74-1191508335_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca totusi a schimbat cineva garnituri la epuratorul de gaze .sau valva EGR in caz ca e aceeasi treaba(nu stiu sigur) astept sa ma ajute si pe mine si sa imi spuna cum se face si daca e greu!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flopem: Daca nu-ti raspunde nimeni, inseamna ca nimeni nu poate furniza informatia dorita de tine !

Tu ai citit Regulamentul VWFORUM.RO ?

Uite un aspect care ti-a scapat: Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

Deocamdata esti avertizat verbal, dar la urmatoarea abatere voi aplica prevederea din regulament !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

epuratorul de gaze are rolul de a face trecerea vaporilor de benzina din rezervorul de combustibil in admisia motorului.are un furtun kre vine din rezervor in recipient si pleak din el 2 furtune:unul deasupra clapetei de acceleratie,iar celalalt sub clapeta de acceleratie,adik direct in galeria de admisie a motorului,insa e dirijat de o valva(solenoid n80)este situat de obicei langa vasul cu ulei hidraulic,dar difera in fnct de model.

cam asta ar fi rolul lui,insa nu vad cum ar putea ajunge ulei aici....

sper sa nu-l confunzi cu egr care e cu totu` altceva.

ps. uleiul in admisie(filtru aer,capac filtru aer,clapeta acceleratie...)poate ajunge numai prin furtunul de recirculare a gazelor scapate in baia de ulei in urma exploziei din cilindru.acest lucru se intampla atunci cand motorul are o uzara mare(segmenti).k sa te convingi,scoate furtunul care vine in admisie la capacul filtrului de aer si vezi daca scoate fum pe acolo,sau capacul pe unde torni ulei..,e tot aia(presiunea de gaze din baia de ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai vyt: cred ca tu confunzi epuratorul de gaze de carter cu EVAP, care e sistemul de captare a vaporilor din rezervor prin intermediul canistrei de carbon activ si a valvei solenoid N80. Epuratorul de gaze e practic o cutie neagra de plastic cu o serpentina (labirint) in interior prin care trec gazele de carter si pe care condenseaza uleiul din gaze, si se scurge inapoi in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

....o intrebare:...daca acest epurator se infunda sau ceva legat de condens(asa mi-a explicat mecanicu)....poate sa de-a ulei pe la joja???

/.....azi de dimineata am gasit ulei sub masina dupa ce am mers 30 min....m-am uitat la motor si din ce am vazut eu provenea de la joja....am fost la mecanic ,mi-a dat jos epuratoru ,la curatat si mi-a spus ceva legat de condens si ca ar fi si infundat......am pierdut circa 1,5 litri ulei......sa fie de la ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontarea epuratorului (parca i se mai zice si separator de ulei) nu ar trebui sa dureze mai mult de 5-10 minute. Este prins in 2-3 suruburi. Doar ca trebuie demontat de sub masina. Asa cum a zis si saboteur epuratorul nu este nici canistra de carbon si nici EGR-ul.

Aici puteti vedea o imagine cu epuratorul. Este cel de la pozitia 19. Ganiturile sunt cele de la pozitia 18 si 17.

Modificat de Kovari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca desfac acest epurator ca sa-l curat, va curge uleiul pe acolo?

Garniturile se mai pot folosi sau trebuie altele si ce marime au daca stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

stie cineva cod pentru garniturile de la epuratorul de gaze?

L.E. Am gasit codurile, sunt doua garnituri: N90617501 si 036103677.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am si eu un golf 4,1.4 16v si am o problema mare,se face condens in motor si uleiul este de culoarea cafelei cu lapte,plus ca a crescut nivelul la joja si in momentul cand e motorul pornit si ridic capacul de la ulei iese un abur alb si se vad urme de apa.Daca a avut cineva probleme asemanatoare rog sa osteze un remediu.Multumesc

Am uitat sa mentionez ca nu scade antigelul din vasaul de expansiune

0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe busonul pe unde bagi ulei era o spuma cafenie si iesea abur pe la buson la desfacerea acestuia si in plus pierdeam si antigel si sa rezolvat prin schimbarea garnituri de chiulasa si a pompei de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
ccezar_2007

salut am si eu o problema cu epuratorul de gaze imi curge ulei pe langa el ,daca stie cineva codurile de la garniturii (golf 4motor 16 16V cod motor AZD)

salut am si eu o problema cu epuratorul de gaze imi curge ulei pe langa el ,daca stie cineva codurile de la garniturii (golf 4motor 16 16V cod motor AZD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura mica 036103677 si garnitura mare N 90617501.Daca tot desfaci cureti si epuratorul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ccezar_2007

ok mersi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca stie cineva codul pentru garniturile de la epuratorul de gaze ca si mie imi curge ulei pe acolo si vreau sa-l desfac si sa-l curat. Masina este Seat, dar motorul este VW cod AXP, 1,4L 16V, 75CP. Poate imi dati si codul de la furtunele care iasa din el si duc la filtrul de aer ca sunt total distruse. Oare se gasesc furtune fara rezistenta de incalzire antianghet a condensului? Aia incalzeste, deci este inca buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile le ai sus,http://vwforum.ro/topic/9104-coduri-piese-part-numbers/page__st__1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!