Jump to content
TheMendacious

Probleme Audi 80

39 postări în acest subiect de discuţie

TheMendacious   
TheMendacious

Am de ceva timp un audi 80 si am cateva probleme mai ciudate , zic mai ciudate pt ca nu am mai patit asa ceva cu alte masini .

Prima si cea mai importanta este ca , motorul dupa ce se incalzeste nu mai sta la relanti si cand il accelerez pierde brusc puterea .

A doua problema ... trebuie sa fortez un pic contactul ca sa o pornesc si acum trebuie sa fortez din ce in ce mai tare , posibil sa se fi dus lamelele nu ?

Inca o intrebare , unde este seria de caroserie la audi 80 ??? ca eu nu am vazut decat pe o tablita mica prinsa in 2 pop-nituri undeva sub plasticul din spatele motorului .

:icon_thumright:

Merci

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gokey   
gokey

2. -- trebuie demontat si reperat , te trezesti intr-o zi ca nu vei mai putea porni masina

daca esti in fata blocului in parcare este , sa zicem , ok

dar daca esti undeva pe drum ?!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
laus   
laus

Sa ne spui totusi ce tip de motor ai(diesel benzina, injectie, carburatie etc) eventual an de fabricatie , pentru ca altfel este foarte greu sa ghicim. Eu am unul pe benzina de 2.0 din 1992 care imi facea probleme cu accelerarea. De moment i-am reglat avansul, schimbat termostatul si merge mai bine. Astept sa o pun pe VAG COM sa vad mai bine ce spune.

... Despre contact cred ca pot fi doua cauze. Am intalnit aceeasi problema la un Seat Ibiza 1.9D model 96 care avea contactul format din doua parti si anume: partea pentru cheie (yala)si a doua (din plastic)cu contactele. Miscarea contactelor se face , logic, prin intermediul primei parti() din care iese o fashie de tablitza (ca o surubelnitza plana) ce intra in partea de contacte(partea de plastic). Primul caz ar fi ca acea tablitza cu timpul s-a indoit (putin cate putin ) sau jocul in partea de plastic s-a marit , fiind necesara o cursa mai lunga a cheii pentru a porni. Un alt caz ar fi acela ca in partea de contacte s-a topit ceva.

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TheMendacious   
TheMendacious

Motorizarea este 1.8 benzina , cod motor DZ

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ManiacuV6   
ManiacuV6

Prima problema cu relantiul : Fiind injectie mecanica e recomandat sa verifici presiunile furnizate pentru injectie (la relanti si in sarcina ).

A doua problema cu contactul. Tablita de care pomeneste Laus e mai mult o bucata de antimoniu (cred) care a fost prelucrata in forma de L ( asa arata in sectiune). Cu timpul se uzeaza partea din plastic in care intra "tablita" si nu mai invarte suficient partea electrica a contactului. O parte electrica noua e cam 40 RON.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
laus   
laus

Daca reusesti sa indoi piesa respectiva (in sensul invers de cum este acum), fara sa o rupi, poate rezolvi ceva. Asta e valabil numai daca nu este tocita partea de plastic.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
s_charlie   
s_charlie

A doua problema - am avut si eu problema asta cu contactul de trebuia sa rasucesc foarte tare ca sa porneasca. In cele din urma m-a lasat balta complet (am dat la automat pana mi-a curs sange din mana). Am schimbat butucul cu contacte si s-a rezolvat. E vorba numai de butucul de plastic, deci nu trebuie schimbata yala si cheia. ("http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-80-90-A4-A6-A8-100-5000-200-Ignition-Switch_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33576QQihZ015QQitemZ250164883405QQrdZ1QQsspage

ameZWDVW#ebayphotohosting")

post-5397-1190290624_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
aurel_s   
aurel_s

Cer ajutor.Am un prieten care are un Audi 80 B3 benzina 1.8 an 1988 care porneste greu.Dupa ce porneste la a suta cheie :Driver: si se incalzeste, motorul merge normal si apoi porneste la cheie.Daca opreste motorul si se raceste o ia de la capat.Iar nu porneste,sau porneste greu.Cine ma poate ajuta cu aceasta problema?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem   
georgem

Faptul ca motorul e 1.8 benzina din 1988 nu ajuta foarte mult. Cel mai bine ar fi sa spui care e codul motorului, sau daca nu stii macar daca e pe injectie sau carburatie, eventual cati cai putere are. Sunt diferente mari intre motoare in functie de codul motorului.

Faptul ca un motor porneste foarte greu la rece si porneste bine la cald poate fi cauzat si de uzura motorului si lipsa de compresie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
reader   
reader

sau poate e defect injectorul de pornire ("socul automat" cum se spune prin popor) :angry:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
aurel_s   
aurel_s

Tipul motorului nul stiu inca,am sa-l intreb,dar stiu ca este pe injectie mono punct,65 cai.Am sa revin cu detali.Apropo motorul are compresie buna,nu e pe duca. :icon_thumright:

Modificat de aurel_s

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ManiacuV6   
ManiacuV6

Cel mai bine SCRIE SI TU DE UNDE ESTI , apoi vezi in certificatul masinii ce cod motor are. pe motorul de 1.8 s-au pus 2 variante de carburatie , una de injectie mecanica de 90 cai si una de 112 Cp, si o variata de injectie eelctronica pe cod motor PM. :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
aurel_s   
aurel_s
Cel mai bine SCRIE SI TU DE UNDE ESTI , apoi vezi in certificatul masinii ce cod motor are. pe motorul de 1.8 s-au pus 2 variante de carburatie , una de injectie mecanica de 90 cai si una de 112 Cp, si o variata de injectie eelctronica pe cod motor PM. :D

Sunt din Sibiu si sccuze ca nu am precizat, dar incerc sa-mi editez profilul la informatii dar nu reusesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
iulian_1976   
iulian_1976

...un sfat in legatura cu prima problema , din proprie expierenta dar Audi A4 , simptome variatii ale ralantiului,

senzatie ca nu trage suficient,in treapta 1 un pic smucit isesizabil una din explicatii pompa de benzina imbatranita.

...am mai mers asa in jur de 13 mii de km, apoi deodata pompa terminata unde? ...intre Austria si Elvetia...

...inainte de a schima ceva etc Cat costa sa fie scoasa pompa si verificata?de ce sa nu vedem partea simpla

si usoara.

...este adevarat nimeni nu si doreste sa cada pompa sau injectorul dar e mai simplu stii una si buna.

...daca as fi stiut o verificam , acum sunt patit si un pic invatat :rolleyes:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ManiacuV6   
ManiacuV6

iulian1976 fara suparare insa vorbim de sisteme diferite de management ai injectiei motorului. Daca la el e varianta de ECOTRONIC atunci are o pompa de alimentare ca cea de carburator ( de presiune destul de joasa).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TheMendacious   
TheMendacious

PROBLEMELE LE-AM REZOLVAT DE MULT PROBABIL MASINA ACUM ARE ALTELE :))

Prima si cea mai importanta este ca , motorul dupa ce se incalzeste nu mai sta la relanti si cand il accelerez pierde brusc puterea .

ERA DIN CAUZA FAPTULUI CA TRAGEA AER FALS (ERA BURDUFUL SPART) DUPA INLOCUIRE MERGE CEAS SI URCA IN TURE BINE

A doua problema ... trebuie sa fortez un pic contactul ca sa o pornesc si acum trebuie sa fortez din ce in ce mai tare , posibil sa se fi dus lamelele nu ?

CONTACT NOU

Inca o intrebare , unde este seria de caroserie la audi 80 ??? ca eu nu am vazut decat pe o tablita mica prinsa in 2 pop-nituri undeva sub plasticul din spatele motorului .

PE TABLA DE SUB STERGATOARE IN SPATE LA MOTOR :))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dorur   
dorur
doua problema ... trebuie sa fortez un pic contactul ca sa o pornesc si acum trebuie sa fortez din ce in ce mai tare , posibil sa se fi dus lamelele nu ?

Cumpara o parte electrica noua pentru contact. Costa numai 40 ron si-ti ia aproximativ 45 minute sa o schimbi singur fara prea multe batai de cap. Eu zic sa o iei ca o sa te lase curand. Este o problema comuna si frecventa la toate audi 80/90/coupe anii 1987-1995.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Hubacska   
Hubacska

Salut baieti. Am si eu o intrebare. Are cineva de vanzare ansamblul de lumini din cabina pt audi b4???

Trimiteti un pm va rog. ms

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adumitrachy   
adumitrachy

Adk. Eu am un 80 la dezmembrate. Ce te intereseaza mai exact?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
noninoni08   
noninoni08

re all am si eu o problema calculatorul de la masina ..... am un Audi 80 B3 1990 1.8S 90CP.... si nu am idee de unde sa cumpar un calculator pt ea ..... aveti cumva idee ? .... spunetimi si mie .... ms

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paulorossi   
Paulorossi

Salut prieteni.

Va rog sa ma ajutati in elucidarea urmatoarei probleme.Rog daca s-a mai discutat ca moderatorii sa ma inchida topicul sau sa ma trimita catre topicul respectiv.

Un coleg al meu detine un audi 80, 1,8 benzina,1989.Problema lui consta in lipsa puterii in sarcina.Toate problemele au aparut la demontarea distribuitorului de combustibil.Am inteles ca injectia ar fi mecanica.Se poate regla distribuitorul de combustibil?.Care sunt acele reglaje?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nelu razvan   
nelu razvan

am probleme cu caldura la un audi 80 19 td,iam schimbat de curand radiatorul din interior dar tot degeaba,iam schimbat si termostatul,apa sta la 90 dar tot rece baga,daca poate sa ma ajute cineva,multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
claudiu281   
claudiu281

am si eu o problema cu un audi 80, model 94, 1.6i 101cp, in timp ce merg imi taie acceleratia si da sa se opreasca motorul iar daca i-au o secunda piciorul de pe acceleratie si accelerez din nou mai merge un pic... si tot asa... dimineata cand o pornesc merge perfect, cand se apropie de 70-80 de grade incepe sa faca schemele ei,,,, si la un moment dat isi revine din nou. mecanicul imi zice ca trebuie sa o verifice toata, nu stie ce e de vina, pe tester imi da sonda lambda cica. :grrrrrr:

ma dispera.....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan.C   
Bogdan.C

Am o mica problema la 80-ul meu 1.6 Diesel... Imi sta temperatura la motor la 80 de grade....nu vrea sa ajunga la 90... E blocat termostatul ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
calin.g   
calin.g

Da ,pe deschis :icon_cheesygrin:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×