Jump to content
DUCU STROE

Nu Mai Trage Motorul

23 postări în acest subiect de discuţie

DUCU STROE   
DUCU STROE

azi plecand de acasa am intampinat o problema care m-a lasat cu gura cascata.

s-au apris pe rand trei martori la bord :

martor de filtru de particule

martor de bujie incandescenta care clipeste incontinuu

martor motor

concluzie masina nu mai trage deloc.

am incercat ciclul acela de curatare al filtrului de particule dar fara rezultat.

pana luni cand o sa fiu primul in service inaintea mecanicilor mai circul cu ea ? si ce ar trebui sa ai pun sa faca pe mecanici?

masina are 2744 KM

cu multumiri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nicky   
nicky

Ce ulei ai in motor?Si cat?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
coexist   
coexist

Daca vrei ne putem intalni in oras sa facem un test cu vag-com-ul sa vedem ce are. Dar anunta-ma repede ca plec de acasa si vreau sa stiu dc iau laptop-ul sau nu. Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

ulei este castrol long life si e la nivel.

impresia mea este ca nu mai merge turbina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
quattrofilu'   
quattrofilu'

Problema masinii tale este ca ai folosit-o mult in oras,ceea ce a dus la imbacsirea filtrului de partcule.Problema apare in special la motorul 2.0TDI de 125kw(170cp)dar nu e exclus sa apara si la cel de 140cp cu DPF.

Nu te speria ca ai turbina defecta,nu are legatura cu problema in cauza.Mergi la reprezentanta si cere-le sa curete filtrul iar pe viitor foloseste doar motorina performanta gen premium diesel de la OMV.

Pe viitor incearca sa faci mai multi km extraurban folosind turatii mai mari.

In rest masina e ok?

Este quattro?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

am discutat cu cei de la porsche si ei au zis la fel

Filtru de particule plin, intradevar pot curata ei filtru dar contracost 300 lei !!!

nu mi se pare normal si abia astept maine sa ma duc sa ma cert cu ei, avand in vedere ca este o masina noua care a costat 45000 euro si are 1 luna.

motorina folosesc numai OMV.

Recomandarea lor este sa imi scot masina in fiecare weekend la plimbare 20 km pe mod sport.

In oras nu pot sa merg mai turat decat daca folosesc pe mod manual si atunci care mai e farmecul cutiei automate ?

Alte sugestii referitoare la acest filtru nenorocit in afara de a face un progrm special in weekend pentru masina ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
l.u.v   
l.u.v

Off topic:

Ce ti-e si cu economia asta de piata..nu se mai fac masini cum erau Cobrele..daca nu traiai mult alea te tineau o viata!! :lol:

Concluzia:cu cit mai multa electronica cu atat mai proaste..

Data viitoare astia de la PBN or sa te sfatuiasca sa nu mai mergi cu ea decit prin Elvetia,unde este aerul mai curat!!

Revenind,sunt si eu curios ce or sa-ti spuna aia..

Luigi Vicol

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

Am rezolvat problema.

Filtru de particule plin, curatat in service la Vest 2 gratis dupa 1.30 min de certuri cu cei de la receptie service, pana am ajuns la seful de service care in 15 min mi-a aprobat curatarea gratis dar numai de data asta.

Recomandarea lor ramane ori sa merg pe mod sport in oras ori sa imi scot masina in fiecare weekend in afara orasului 20 km cu 60 km/h.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Baracuda   
Baracuda

Aceasta recomandare este in contractul de vanzare cumparare ? Pentru ca daca nu este atunci operatiunea de curatare a filtrului d particule se inscrie in garantie, deci cost 0.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gynel   
gynel
Am rezolvat problema.

Filtru de particule plin, curatat in service la Vest 2 gratis dupa 1.30 min de certuri cu cei de la receptie service, pana am ajuns la seful de service care in 15 min mi-a aprobat curatarea gratis dar numai de data asta.

Recomandarea lor ramane ori sa merg pe mod sport in oras ori sa imi scot masina in fiecare weekend in afara orasului 20 km cu 60 km/h.

Din pacate la multitronic mersul pe d tine motorul subturat. Si eu merg cu ea in sport foarte des in oras tocmai pt a o tine turata un pic.

Uneori o mai iau pe centura si dau de cateva ori blana in speranta ca se mai curata fumurile de la turbina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

fiind un filtru cum al denumesc ei nu intra in garantie intrand in categoria consumabile.Dupa parerea mea este o componenta care regenerandu-se nu necesita schimbare deci este doar cu numele filtru.

au zis ca au clienti care au venit cu masina si de 10 ori pentru problema asta si de fiecare data au platit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
zoltan   
zoltan

Ce este si unde se afla acest filtru de particule???sant la masinile mai noi?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
wts   
wts

da sant si la masinile noi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

Acest filtru se regaseste pe toate motoarele diesel de la Audi cred ca din 2007 fiind impus de normele europene de mediu (poluare).

Filtru retine particulele respinse de motor asigurand arderea lor.

Principiul filtrului de particule este alcatuit din prinderea si pastrarea particulelor nearse de motor care sunt evacuate pe galerie si ajung in acest colector care se situeaza inaintea catalizatorului.

Arderea particulelor se efectueaza la temperaturi mari care nu pot fi atinse de motor decat daca i se asigura un regim de functionare mai turat adica o turatie minima de 2000 ture.

Motorul de 2.0TDI echipat cu cutie automata in mod drive nu schimba mai sus de 1800-2000 max in oras si atunci acest filtru nu poate arde particulele care le acumuleaza in interior umpland acest colector si facandu-mi zile negre si nervi fara rost.

Acest filtru se regenereaza dar in cazul in care regenerarea nu se mai poate face in mod natural si intervine curatarea manuala aceasta se poate efectua doar de cateva ori dupa aceea fiind necesara inlocuirea lui.

Pret filtru particule 1000 Euro. (m-i sa adus la cunostinta de acest mic amanunt de cei de la reprezentanta)

Modificat de DUCU STROE

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
BogdanS   
BogdanS
Acest filtru se regaseste pe toate motoarele diesel de la Audi cred ca din 2007 fiind impus de normele europene de mediu (poluare).

Esti sigur de asta? :) Din cate stiam eu, acest filtru exista la toate marcile din grup si nu pe toate motorizarile diesel, ci numai pe cele 2.0 de 170cp si parca si pe unele de 140cp. Si anterior lui 2007... Daca nu este asa, sa ma contrazica cineva....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
stansatan   
stansatan

Ce porcarie treaba asta cu filtru de particule... Intereseaza-te daca nu poti sa-l scoti cumva si sa mergi fara el... Daca ai dat 45k pe ea, banuiesc ca nu mergi in modul D ca sa faci economie de motorina asa ca... cred ca ar fi indicat sa mergi in modul Sport cu ea...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DUCU STROE   
DUCU STROE

Este adevarat exista si inainte de 2007 dar optional, acum fiind dotare de serie la Audi.Nu stiu la celelante marci din grup daca e optional sau tot in dotarea de serie.

Da se pate merge in oras numai pe mod sport diferenta de conbustibil fiind destul de mica dar pe mod sport motorul sta tot timpul pe la 2500 de rotatii chiar daca tu iei piciorul dupa acceleratie si este destul de deranjant.

Nu se poate scoate acest filtru decat pe raspunderea mea pierzand garantia pe anumite componente.

Puteau sa al faca si ei ca la alte marci de exemplu SAAB

Si iata cum au ei filtru de particule

"Pentru a curata filtrul si a mentine gazele de esapament cat mai curate, aceste depozite de particule sunt arse de scurte impulsuri de supraalimentare. Acestea cresc pentru scurt timp temperatura de evacuare pana la 600o C. Procesul este pornit automat atunci cand presiunea inversa in sistemul de evacuare atinge un anumit nivel si este imperceptibil de catre sofer. Aceasta solutie inovatoare a fost posibila datorita flexibilitatii alimentarii oferite de strategia de injectie multipla a motorului. Procesul de auto-curatare are loc de cate ori este necesar, indiferent de nivelul acceleratiei sau de temperatura motorului. "

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sebitza   
sebitza

hai ca ma bag si eu.

1,9 tdi 116 cp,2007 cu 25 000 km si azi a aparut martorul pentru filtru infundat desi alimentez de la omv.

De calcat am cam calcat-o si tot a aparut diferenta la mine e ca masina trage de rupe si cu martorul aprins.Ce ma sfatuiti,sa curat filtrul,sa ignor semnalul,sa scot masina la o plimbare pe autostrada?

Da' filtrul asta nu se scoate,sa zicem ca-l anulez.Ce pierd?

Sau ma gandeam eu,filtru asta nu se curata si "pe forum" sau trebuie sa merg neaparat la audi...

Ce mi-o fi trebuit mie masina 2007 :-) ca asa bine merge aia din 2002 si de filtru nici n-a auzit

spor

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sebitza   
sebitza

Salutare,tot eu sunt (vorba reclamei)

Cred c-am dres-o....am iesit un pic pe soseaua de centura si dupa cateva minute de mers constant cu 100 la ora a disparut mesajul enervant (de nu l-as mai vedea)

Insa daca o sa se circule la fel de greu prin Bucuresti presimt ca o sa fiu "de-al casei" printre fetele de pe centura :-)

Inainte facusem o scanare cu VAG-ul si nu aparea nici o eroare dar zicea meseriasul ca amestecul de aer e ceva mai mare decat trebuie (ca ar fi de la egr) si ca nu e tocmai bine

N-ar fi mai bine sa nu o mai tot doctoricesc eu si sa-mi vad de treaba?Auzeam ca metalul are memorie si sa nu ma trezesc cu o masina ipohondra...

o zi buna

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paco25   
paco25

Postez aici deoarece se pare ca este o problema des intalnita la motoarele audi cu filtru de particule. Am urmatoarea problema la un Audi A4 2.0 TDI DPF 2006 Avant:

Mi s-a aprins in bord martorul spiralat galben(http://www.clubaudi.ro/attachments/a...s-evacuare.jpg) si apoi martorul in forma de motor(http://www.clubaudi.ro/attachments/a...s-foto0108.jpg) asta dupa ce cam o sapamana in computerul de bord mi-a stat aprins si idicatorul de la Filtru de particule, si nu imi mai trage motorul mai deloc merge foarte greu chiar daca apas la "blana" acceleratia. Am mers cu 60 la ora 20 de minute in viteza a 4-a cu 2000 de turatii am mers altadata si mai turta cu ea la viteza constanta insa nu isi revine.Asta seara am facut o diagnoza cu vag comul cuiva si mi-a dat urmatoarea eroare pe care am sters-o insa la repornire apare din nou:

VCDS Version: Release 805.1

Data version: 20080823

Monday,29,September,2008,19:03:26:57187

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

VIN: WAUZZZ8E06A187225 Mileage: 127250km/79069miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9748

Revision: --H02--- Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 34789 142 02268

1 Fault Found:

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Mileage: 126434 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Speed: 55.0 km/h

(no units): 1.0

Duty Cycle: 16.2 %

(no units): 51.00

Temperature: 24.3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
benedekmarius   
benedekmarius

Schimbat distributia si dupa prima iesire din oras masina nu mai este aceasi..dupa 30 km s-a aprins ac3st martor de bujie.Tin sa precizez ca masina nu"mai trage".acum o fi o coincidenta? Mecanicul spune ca este vorba de dpf si nu are legatura cu distributia..in momentul aprinderii martorului se regenereaza filtrul de particule..pareri?

Masina este passat din 2010..140 hp..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
calin.g   
calin.g

Trebuie verificata distributia, coincidenta e prea mare, nu te lasa DPF-ul asa de pe o zi pe alta, fa o scanare sa vezi valorile si avansul .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
benedekmarius   
benedekmarius

Pus testerul si a dat eroare la actuatatorul vacumatic de la turbo..l-au verificat(a tras cu gura aer pe un furtun si zicea ca nu tine vacumul),720 pi3sa plus manopera.toate astea dupa ce s-a aprins si martorul motor la bord...sper asta sa fie..si sa fie doar o coincidenta si nicio legatura dintre distributie si problema mea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×