Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

originala - 1K0 260 839

dar deja nu mai merita, o sa pice compresorul... mai bine pui un compresor Denso nou, cu spalare de instalatie...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema, imi e neclar daca e de la compresor dar clar de la clima este. Porneste foarte greu compresorul, adica pornesc motorul si ajunge sa bage aer rece abia dupa 5-10 minute, mai ales la prima pornire dimineata patesc treaba asta. Masina este un 1.9 TDI BXE

Nu pornea el foarte rapid de cand a fost noua dar parca anul asta a facut chiar foarte rau... Ce as putea sa fac? In service imi zic sa spal instalatia si sa schimb compresorul chestie care ma duce destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri este de schimbat electrovalva...s-a tot discutat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Se verifica cu vcds ul, în blocurile de masura, pe AutoHvac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare.

Iar nu-mi merge aerul conditionat.Se pare ca in fiecare an trebuie sa mai apara cate ceva....

Anul trecut am schimbat condensor+electrovalva.A mers bine pana in toamna.

Acum am incercat sa ma racoresc si nu se poate...

Ventilatoarele nu se invart si am urmatoarele erori in VCDS care se pot vedea in poze.

De asemenea shut off code la compresor este 17 si valori ciudate pe compresor...

Ma gandesc ca ar fi de vina senzorul G65 sau vreo siguranta?Va rog o idee de unde sa incep.

IMG_20200417_112140.jpg

IMG_20200417_112227.jpg

IMG_20200417_112949.jpg

Modificat de iam8av
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe conducta de freon exista un sensor de presiune freon care are o parte mecanica si o parte electronica. Partile alea doua se dezbina si scapa freon pe acolo. Senzorul poti sa-l scoti afara ca are o valva cu bila instalatia si nu pierzi freon.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor si alimentarea. Daca sunt ok, schimba senzorul. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat.

Senzorul era de vina.Am avut noroc ca nu era crapat si nu am pierdut freon.

Se stricase partea electronica. Multumesc ptr sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o problema cu Ac.ul, compresorul nu porneste tot timpul si nici ventilatoarele cand motorul este rece, dupa ce se incalzeste putin isi revine si baga rece. Compresorul porneste ori de cate ori pornesc ac.ul cand se incalzeste putin motorul, fara sa mai faca figuri. Am pus diagnoza si nu am nicio eroare, presiunea ajunge cand pornesc clima la 10,2 bari apoi scade treptat asta cand isi revine compresorul.

Mentionez ca de 2.5 ani nu am mai fost sa verific cat freon mai e pe instalatie.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 9/3/2019 at 11:01 AM, Al Bundy said:

nu merge direct cu cheie, trebuie ceva cu impact, dar nu puternic, si trebuie pusa solutie antidesfacere,

Salutare, dacă nu merge cu cheie. Cu ce altceva aș putea strânge șurubul acela? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar tu ai citat din ce am spus eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles ce spuneți, însă eu am încercat cu o mașină de înșurubat cu percuție și nu a mers, se învârte în gol și la înșurubat și la deșurubat; mă gândeam că poate vă referiți la vreo unealtă specială... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are percutia cu infiltarea prin impact ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! Întâmpin și eu la mașinuța din dotare problemele enumerate mai sus de catre alți useri (bagat rece seara/dim cand nu e foarte cald afara sau dacă mașina stă in soare abea după 5-10min), Am fost la Avia și normal mi-au recomandat schimbarea compresorului, radiatorului, valvei de expansiune și curațarea instalației, dar poate scap doar cu celebra electrovalva. Mă ajută și pe mine cineva, vă rog, cu un service pentru rezolvarea problemei? Vă mulțumesc !

Modificat de MrMishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule coleg, in aceasta arie se discuta despre probleme tehnice. Despre unitati service avem arie aici:

https://vwforum.ro/forum/81-dealeri-service-uri-alti-furnizori-de-piese-si-servicii-auto/

iar despre prestari servicii pentru membrii forumului avem arie aici:

https://vwforum.ro/forum/185-anunturi-online/

Nu poluam topicul despre probleme tehnice cu discutii care reparator este sau nu potrivit pentru un anume defect. Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o 2 exista posibilitatea de a junge fizic la vaporizator ?  Vreau sa curat tavita de scurgere si in acelasi timp sa fac o igienizare a acestuia . Un tutorial in acest sens are cineva ?

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavita este cutia de climatizare... nu poti ajunge sa cureti. decat daca demontezi bord + cutie climatizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
oliviu_cristian

Salut, 

Imi spneti si mie dacă e dus compresorul sau electrovalva. 

Mulțumesc, 

 

15957795614558028018944514089401.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e dus senzorul de presiune freon. imposibil sa ai 39.4 bar in instalatie.

Nu ai erori pe clima ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oliviu_cristian

Am erori care sunt dar pe motorașe V71 si V70. 

Si in loc de aer rece primesc aer cald, am bagat in instalație freon circa 400g, dar cand pornesc aerul nu mai simt cum simteam înainte ca imi scandea din puterea motorului un pic, mai ales la motor meu care e 1.4 16 valve, presupun ca nu mai cuplează compresorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce postati aici cind in aria modelulului dv. aveti un topic de 88 de pagini?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

instalatia AC , nu mai raceste asa bine.Atasez log-urile , rog sa va dati cu parerea. Temperatura exterioara aprox 19-20 grd, climatranicul a fost setat pe LOW.1-3.jpg.dc794d3b48e12d7095209c06499ed55b.jpg4-6.jpg.56ce4de83d903c1c7f77c49c29b947ae.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil electrovalva cu probleme. Cutoate ca temperatura pe evap este destul de joasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am observat ca nu mai merge bine ac ul si am pus testeru sa vad daca are vreo eroare si nimic dar am observat ca nu primeste curent suficient,am verificat sigurante dar nu poate sa fie vreun senzor\ modul de ac?

ca si idee odata a pornit a urcat curent pe la vreo 0.400A dar cand am acelerat a scazut la 0.125A inapoi

20200702_172944.jpg

Modificat de MrAndrey12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul AC este in panou clima. Verifica electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!