Jump to content

Schimbare Turbina Audi A6 Model 2004


Thomas T
 Share

Postare recomandată

Am gasit problema..... s-a dus membrana la capsula care actiona turbo ..... am schimbat-o si am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit problema..... s-a dus membrana la capsula care actiona turbo ..... am schimbat-o si am rezolvat problema.

Aceasi Problema o am si eu.Daca poti sa`mi spui unde ai gasit capsula?sau daca a schimbat membrana?Ca eu nu gasesc piesa decat impreuna cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bacila, am luat de la dezmebrari capsula , de pa la Salaj, in urma unui anunt pe net.Ai grija cand o montezi sa fie lungimea parghiei la fel cu cea care a fost pe masina!

In alta ordine de idei ,am o intrebare ,Cipos : cum adica planeitatea geometriei? se refera la pozitia/lungimea tijei? De unde stiu ca e bine? Iar turbo cum se curata cu solutie si ,cu de care? multumesc tuturor!

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare. Mi-am adus un A6 2.0 TDI 185K km din Germania in iarna. Masina a stat vreo 2 luni in parcare la bloc (la mine in oras e extrem de mult praf ca se lucreaza de vreo 2 ani la canalizare). Ieri am fost la Bucuresti  si la un moment dat (aproape de Bucuresti - am franat la o trecere de pietoni de la 110 la 20-30 km/h) si cand sa am calcat-o masina nu mai tragea (cred ca turbina nu tragea). Am calcat-o pana la talpa cateva sec si dupa aia a inceput sa traga iarasi . Am oprit intr-o parcare dupa 2-3 km  si am vazut o dâră de apa ce iesea de sub masina (cam multa sa fie de la AC). Am mers asa pana la Bucuresti si cand am pornit masina sa plec de acolo (cam dupa 1h - 1.5 h) s-a aprins martorul galben (arata ca o pompa) pana atunci nimic. Masina pe liber se tureaza mai greu dar pana la max, nu scoate fum deloc si la relanti imi trepideaza(suna destul de tare) esapamentul. Imediat dupa ce am pornit motorul se aude un cârâit care dureaza 2 sec dupa care merge normal.  Am venit asa cu ea pana acasa si in momentul in care nu intra turbo nu pot sa o trec de 3.000 RPM. Ma ajuta cineva cu o parere. E turbo-ul dus? E catalizatorul? Am citit un post legat de o clapeta la turbo. Aştept parerile voastre. Mersi.  

Modificat de mazes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul (conestivitatea traseului catre acesta) sau cel mai usor fa-i o scanare si un log in mers. Martorul aprins pe bord este insotit si de un mesaj de eroare gen emissionworkshop sau engine workshop? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet      NU.   Nu imi apare nici un fel de mesaj de eroare in afara de acel martor aprins (am cautat si am inteles ca inseamna probleme la motor, in cele mai multe cazuri senzori).

Imi cupleaza turbo-ul dar in pauze(asa am venit si cu ea din Bucuresti pana la Medias). Chestia e ca nu pot face depasiri deloc (ma face la o [cenzurat] o dacia 1300 daca nu imi intra turbo). Azi am mers cu ea la servici si cateodata cand plec de pe loc imi merge turbo, cateodata doar cand o tin in talpa cateva sec. Cupleaza destul de des... daca fac 5 km cu ea imi cupleaza de 5-6 ori, poate si mai mult.

Merg zilele astea sa vad la un service, pana atunci mai dati-mi cate o parere. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai vreun furtun de turbo sarit. Gasesti sigur pe cineva in Medias sa et ajute cu o scanare inainte sa te duci la service. Vezi aici msau in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PRONET   Mersi. Merg azi sa vad daca gasesc pe cineva. Am fost busy @work. Dau de stire cum rezolv ceva. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost si am facut dignoza.... mi s-a dus EGR. Sa vad acum ce oferte gasesc sau sa caut pe la centru de dezmembrari.  Asta e target-ul meu pe azi. Vb baietii! pa pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am si eu o problema cu un A6 C5, 2004, 1.9 tdi AWX,cand accelerez la maxim imi intra in Limp Mode, adica nu mai trage peste 2000 turatii,ce am observat, este ca in momentul cand apa este la 90 de grade intra in Limp mode pe la 4000 rotatii, iar cand motorul este mai rece intra mai repede pe la 2500, sau mai exista momente cand are doar scapari de putere f.scurte(1 secunda)apoi trage. Treaba se rezolva cu oprit motor si repornit.
Am curatat senzorul de presiune de pe galeria de admisie, si senzorul de la debitmetru.
Voiam sa intreb daca mai este careva care a patit la fel sau cunoaste problema, spre ce sa verific in primul rand, sau problema este strict de la turbina.Am scanat si am urmatoarele 3 erori.
Multumesc.

3 Faults:
16485 - Mass Air Flow Sensor(G70)
P0101-35-10- Implausible Signal - Intermittent
17966 - Throttle Actuator (g186)
P1558-35-10 Electrical Malfunction-Intermittent
18013 - Rough Road/Acceleration Sensor
P1605-35-00 - Electrical Malfunction

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!