Jump to content

Filtru particule Dpf Audi A4 2007


vanlender
 Share

Postare recomandată

Ms pentru rasp. Ultima data l-am lasat fara sa vreau ca am mers cu masina .... prima data nu l-am lasat. De acum in colo sa fiu atent cand face asa sa il las sa isi faca complet . Se poate intampla ceva daca nu il lasi sa isi faca regenerarea pana la capat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DaBlue

Problema e in alta parte, nu la DPF.Ai prnit motorul fara filtru sa estimezi cantitatea de fum ???

scrollmotion

La BPW nu se ridica turatia relantiului in timpul regenerarii.Alta e problema

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

In speranta ca ma poate ajuta cineva cu problema mea va scriu pentru ca de 3 saptamani intampin o problema. Cerere de regenerare a filtrului de particule a fost la un interval de timp foarte mic. A fost facuta regenerarea automata dar de vineri nu a mai vrut regenerare automata ci s-a aprins becul de la bujii si becul de la motor. Marti am facut regenerare utilizand un tester si ieri s-a aprins iar becul de la filtru. Miercuri s-a aprins becul de la motor si dupa ce am pus testerul am gasit eroarea asta:

5104 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
          P2237 00 [101] - Pump Current Open Circuit
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 270024 km
                    Date: 2063.14.19
                    Time: 14:14:39

Astazi am iesit pe A3 sa se regenereze singur dar surpriza a fost ca dupa 1-2 km sa se aprinda iar becul de la bujii si sa pierd puterea motorului. Am facut o scanare cu VCDS-ul si am gasit urmatoarele erori:

5188 - Diesel Particle Filter
          P2463 00 [167] - Excessive Soot Accumulation
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 270024 km
                    Date: 2063.14.19
                    Time: 14:14:34

 

5104 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
          P2237 00 [101] - Pump Current Open Circuit
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 270024 km
                    Date: 2063.14.19
                    Time: 14:14:39

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un prieten si mi-a recomandat inainte de regenerare cu laptop sa schimb senzor presiune diferentiala si pe urma sa vedem daca mai da lambda! operatiunea o sa o fac maine dupa amiaza si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa determini funcționare lor apoi sa te apuci de schimbat. .Și din câte se vede e legat de lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a4 din 2006 cod motor blb are filtru particule sau nu?

si pentru a scoate acel filtru trebuie anulat si din soft nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da/da !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant...din 4 persoane care mi-au raspuns pana acum 2 au zis ca da are si doi au zis ca nu are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Salutare,

La un B7 1.9 BRB cu eroarea 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged 
P242F - 000 - - - MIL ON, am urmat procedura de aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration si imi arata ca e incarcat 29% am mers cu o viteza de 55km/h constant pe o distanta de aprox 17 km, este ok cum am procedat? Daca mai continui am sanse sa scada de la 29% ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

continua. monitorizeaza parametrii in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mie mi se aprindea DPF-ul o data la maxim 2 saptamani, mers in Bucuresti. Am DPF-ul de tot, am facut si o resoftare sa o duc in 170 CP si dupa un timp a inceput sa-mi scoata foarte mult fum mai ales la relanti, cand stau la semafor. @DaBlue ai gasit pana la urma rezolvarea la aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

@DaBlue stiu ca nu s-a mai discutat de ceva timp dar eram curios daca ai gasit cauza regenerarii dese.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Problema regenerarilor dese am inceput s-o investighez si eu. In prezent nu exista erori iar singurul simptom ar fi raspunsul slab la acceleratie si  posbil o putere mai scazuta a motorului.  Masina  are 224.000 km reali si in 2 ani nu au existat regenerari sub 450 km, chiar daca au existat si deplasari 70-80% in regim urban. Am fost surprins sa constat ca ultima regenerare a fost doar dupa 300 km .  Din valorile pe care le-am retinut, acum exista urmatoarele: La 150 km parcursi din care aproximativ 90 km pe autostrada:

- Soot mass calculated:10.22 g

- Presiunea diferentiala: 7 hpa

- Oil ash a crescut de la 0.12 la 0.13.

Am facut toate log-urile posibile, nimic suspect. Mai investighez...

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut și eu investighez regenerările dese la aproximativ 120-150 km (75% urban restul extraurban), bănuiesc că tot din cauza la injectoare este am valoare de +1.6 pe cil 3 și -1.0 pe cil2) cod motor bmr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, readuc la viata acest topic si as avea câteva întrebări pentru cunoscatori;si anume cum imi pot da seama ca un motor P.D cod motor BMN 2.0, 170 cai Euro 4 este in regenerare.Pana acum nu am observat niciodată turatie crescută la relanti sau consum instant mai mare la relanti.

Aceste motoare nu isi fac regenerari la relanti?

Am observat cateodata ca atunci cand rulez cu o viteză constantă simt un mic șoc ca si cum as apăsa accelerația o fracțiune de secundă si apoi as lua piciorul de pe accelerație , parca ar accelera singura.Atunci incepe regenerarea?

Cateodata cand decelerez se aude turbina ca o refulare, ca un "horcăit" ca sa i zic asa.

Cand am parcat mașina am lasat motorul pornit si am observat ca GMV tocmai atunci se opreau, se mai învarteau foarte putin iar imediat după sunetul motorului s-a schimbat, parca regimul era altul.

 

Toate acestea sunt semnele regenerarii unui motor P.D euro 4?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Motorul meu (300k km rulati) functioneaza in regim continuu de regenerare de cateva luni: nu se aprinde martorul DPF, dar motorul e la 1041 rpm in relanti, functioneaza constant ventilatorul de racire motor, functia start/stop dezactivata, miscarea greoaie a volanului pe loc. Chiar si dupa mii ! de km pe autostrada motorul merge in acest regim. Toba finala curata. Aveti vreo parere ?

Multumesc.

Modificat de jturos2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la motor care incarca repede dpf-ul.

Verifica nivelul de ulei .

Situatia trebuia remediata urgent (dauneaza grav motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Audi A4 B7 din 2007 cu motor BRB s-a fabricat si cu si fara DPF? Proprietarul are masina din 2010 si sustine ca nu are DPF din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Apar si eu cu un a4 b7 cod motor bpw 2.0 tdi cu dpf. Am incarcatura de 66 % aproximativ si nu vrea sa-si dea regenerare. Aprinsi martor bujie+dpf in bord. Nu porneste nici fortata din tester. S-a incercat adaptarea unui nou senzor g450, dar nu accepta adaptarea. S-a pus cel vechi pe masina si face la fel( senzorii fiind buni amandoi)

Se remarca o presiune diferentiala foarte mare. Filtrul de particule a fost curatat cu aer cald si arata foarte curat. De atunci au inceput problemele. 

https://imgur.com/a/rSTce5e

Singura eroare este cea cu dpf eficienta sub pragul admis, nu trebuie schimbat, problema este undeva la motor sau vreo fisura pe undeva si trage aer fals, Nu am nicio schema a traseului pentru a o detecta.

222693021_536817201070607_3565655505335986404_n.jpg

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca filtrul era ajuns la 174% si nu a mai putut fi salvat, a fost schimbat, adaptat un nou sensor g450 si s-au rezolvat toate problemele, masina isi face regenerare mult mai rar si nu se mai umple asa de repede cu cenusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Filtru particule Dpf Audi A4 2007

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!