Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ai sa razi dar meseriasii de la Calarasi i-au zis ca sa verifice unul din senzori.

Cred ca era vb de cel de dinaintea dpf. Sa dea Domnul sa fie doar un senzor.

Multam fain pronet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus G450 poate sa-l schimbe si el. O sa-ti caut o poza cu amplasarea lui.

Ai atasata mai jos poza.

post-21426-1286902686_thumb.jpg

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste usor? Am salvat poza si i-am trimis-o. Sa speram ca o sa fie asta.

Fac cinste. Ma inclin. Multumesc.

Modificat de vwalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu de gasit. Il vede daca sta cu capota ridicata :) . E un senzor patratos, prins sub un fel de manson de protectie care se aseamana la culoare cu folia de aluminiu. Pretul lui este in jur de 150-180 ron parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data pronet. O sa vedem maine daca are noroc. Te tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e senzorul:(( E DPF-ul. O sa-l scoata de pe masina.Pacat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 2.0 TDI cu DPF (cod BMM) , fiind varianta fara aditiv (spre deosebire de fratele BKD ), cum reuseste DPF sa arda toate particulele la regenerare ?

Ma intreb daca nu e mai "sanatoasa" varianta cu aditiv , chiar daca e mai greu de intretinut ?

Inca ceva: la cati km se recomanda inlocuirea DPF la 2.0 TDI BMM/BKD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca sunt probleme mari daca am pus ulei 5w40 cu norma 505.01 in loc de 507.00 pentru masina din semnatura cu DPF? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca sunt probleme mari daca am pus ulei 5w40 cu norma 505.01 in loc de 507.00 pentru masina din semnatura cu DPF? multumesc

O sa ti se aprinda senzorul DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde doar senzorul si nu sunt alte probleme mare deranj nu ar fi ca sa zic asa. Oricum o sa schimb uleiul ca sa nu existe nici un fel de dubiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai senzorul acela nu se aprinde de pomana. Se va aprinde din cauza ca filtrul de particule se va incarca mult mai des. Deci va trebui sa ii faci regenerare de fiecare data. Daca nu, o sa te trezesti ca nu va mai merge regenerat si va trebui schimbat ( in jur de 10000 lei sau ceva de genu') sau sa il scoti (ceva mai ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tarziu raspund si eu:

la un 2.0 TDI CBAB (CommonRail) de 2 ani si 22mii km, am avut problema aprinderii DPF-ului din 50 in 100 de km, a fost senzorul diferential de presiune pe DPF si m-a costat 180 ron la reprezentanta sa-l schimb, l-as fi schimbat eu dar nu am gasit cum sa-l adaptez cu VCDSul asa ca am avut nevoie de VAS500x al lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am si eu un passat 2.0 170cp DSG , de o saptamana s-a aprins becul cu filtru de particule masina nu se tureaza ma mult de 3000...e moarta imi este frica sa ma bag si in depasiri :)) prima data s-a aprins doar filtru de particule masina nu avea nimic mergea bine se tura am mai facut cam 20 de km maxim si s-a taiat acceleratia,dupa care mai apare si ''engine fault workshop'',mai se aprinde si se stinge si avertizarea de la bujii...o sa pun si poze ca sa va dati seama mai bine...merg cu ea asa de o saptamana...am fost la service si mi-a zis ca cica nu poate fi regenerat filtru :((....asta inseamna sa cumpar altul nou...ma puteti ajuta cu ceva poate s-a mai intamplat la cineva. Multumesc

si a 2-a poza ;)

post-79702-0-48896200-1289337002_thumb.j

post-79702-0-89480000-1289337156_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cel putin 3 variante:

1. Incerci o regenerare fortata cu VagCom.

2. Elimini DPF-ul, software din ECU si hardware (portiunea din evacuare cu filtru se inlocuieste cu evacuare fara filtru).

3. Schimbi DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat regenerarea si nu scade decat pana la 17,5% nu vrea sa ma scada...:(( o sa incerc maine o alta modalitate ma ajuta cineva de la reprezentanta de la ford...va anunt daca reusesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de la senzorul de dupa dpf motorul o sa mearga normal pana in 5000 de ture,nu o sa se mai plafoneze la 3000,si eu am aceasi problema ca si tine,eu merg cu mufa scoasa de 2 saptamani si masina merge normal,binenteles asta nu este o rezolvare,eu vreau sa anulez dpf-ul,in sibiu anularea din soft costa vreo 400e :blink: Este cineva in timisoara care a realizat niste dispozitive electronice (se prind undeva la senzorul G450)care anuleaza dpf-ul,binenteles se scoate filtrul ceramic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat regenerarea si nu scade decat pana la 17,5% nu vrea sa ma scada...:(( o sa incerc maine o alta modalitate ma ajuta cineva de la reprezentanta de la ford...va anunt daca reusesc :D

In momentul cand ajunge la 17,5% becul de DPF se stinge? De la aceasta valoare incepe sa cresca din nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul nu se stinge...si imediat incepe sa creasca...nu stiu ce sa ii fac...nu am chef sa dau acum 2000 de euro pe filtru...mai este posibilitatea cu anularea lui dar nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi se intampla si mie destul de des ca rpm sa stea pe la 1000 la relanti cand o pornesc. Insa astazi am observat ca dupa 3 minute de mers s-a turat si a ramas turata pe la 2500 rpm in treapta 3. La turatia asta ar fi trebuit sa fie de mult in a 4-a, fiind cutie DSG. Nu am inteles, insa dupa 500m a trebuit sa fac o oprire. Am observat un zgomot ciudat la accelarea si in gol si in mers, adica zgomotul semana ca si cum o paleta de ventilator se loveste de un obstacol sau ca si cum se deschide o "clapeta" in motor. Zgomotul nu este continuu ci doar la accelelari bruste si repetate. In repaus motorul nu scoate niciun zgomot. Am deschis capota am observat ca iese un fum negrum de deasupra motorului (mai exact sus dintre centrul motorului si caroserie) unde este si o piesa (nu stiu ce reprezinta).

Am oprit motorul si l-am repornit, nu am mai auzit acel zgomot la accelerare insa fum tot mai iesea?

Sa fi inceput regenerarea DPF si eu am intrerupt-o? Fumul de la ce sa fie?

Aveti idee ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

zgomotul descris de tine nu cred ca e normal, am obsevat la mine (s-a intimplat sa opresc si sa cobor din masina, fara sa opresc motorul) niste trosnituri si un miros de cauciuc ars, cand am ridicat capota iesea f. putin fum , am sunat imediat un amic de la o reprezentanta care mi-a spus ca e de la DPF, iar fumul de la praf si ulei probail depuse pe acesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca trebuie sa verific DPF cu VAGCOM si sa-l curat eventual? Mirosul intradevar ziceai ca este cauciuc ars si nu era mult.

Zgomotul ramane o enigma? O sa vad daca face si maine asa. Chestia e ca dupa ce am repornit-o nu a mai scos niciun zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi s-a mai intamplat acum de dimineata.

Am plecat cu masina su dupa 300 m mi s-a apris martorul spirala galbena si clipea. Am oprit dupa 50 m. La repornire nu a ramas aprins. Dupa alti 100 m s-a aprins iar martorul spirala si a inceput sa clipeasca. De fiecare data cand s-a aprins martorul a aparut pe computer si mesajul " MOTORSTORG WERKSTATt!". Dupa alti 50 m mi s-a aprins si martorul motor si a ramas aprins indiferent daca am repornit, am mers turat vreo 500 m.

M-am ingalbenit si eu vazand ca se ingalbeneste si bordu meu.

Din simptomele de ieri nu au mai aparut.

E posibil sa fie si o urmare a faptului ca in ultimile 2 luni am utilizat masina mai mult doar dimineata sa duc copilul la gradinita, cam 2 km dus-intors?

O merg sa fac o scanare cu testerul.

O sa mai fac investigatii si pe aici pe forum sa vad daca a mai patit cineva similar

Apreciez orice sugestie de rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!