Jump to content

Martor Motor Aprins...


D'evil69
 Share

Postare recomandată

siguranta nu este, nu are numai pe g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • F l o r i n

    12

  • andrei_221

    11

  • emilvef

    10

cristy_snacks

Salutare, am citit tot topicul insa nu seamana nimic descris de voi cu problema mea. Pe scurt vechea belea: check engine (turatia fluctueaza la relanti iar in mers mai are unele intreruperi, asa mi se pare mie). Atasez mai jos eroare afisata. 

IMG_5564.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recaleaza distributia /verifica mufa cablaj senzor / inlocuieste senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy_snacks

Distributia o sa fie schimbata in cateva zile. Tind sa cred ca este de vina si senzorul precum si bujiile, deorece dupa cateva accelerari pe loc, senzorul s-a stins din bord insa trepidatul & fluctuatul turatiei pe loc nu a disparut.

 

BTW: multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema , astazi in timp ce mergeam mi s-a oprit motorul si s-a aprins spira, am tras pe dreapta si am repornit motorul fara probleme

Ajuns acasa am pus laptopul pe ea si am gasit pe Engine urmatoarea eroare:

  Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  4922
           Software Coding: 00005
            Work Shop Code: WSC 31480  
           
                      VCID: 56A7826B9AC7
1 Fault Found:

16989 - Internal Control Module: ROM Error
        P0605 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 0 0 0 0 0

 

 

Ceva sfaturi ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa te lase ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara sau trebuie sa il schimb? 

Se potriveste orice tip de Ecu adica daca provine de pe un golf 4 dar cu motor alh? Sau neaparat de Skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pricipiu e mai sigur / mai ieftin sa il schimbi. merge si de ASV... si de ALH, de pe orice marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie si la codurile ECU - in special ultimele cifre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri

Deci trebuie sa ma apuc sa caut un ECU , sper sa gasesc unul  la pret bun

Codurile trebuie sa fie identice la ECU ?

Ce inseamna diferentele la ultimele cifre?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera de la immo 2 la immo 3, unele se pot citii/scrie pe OBD - cazul tau, cele mai vechi - nu, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

O sa postez seria de pe ECU ca sa vad cu ce il pot inlocui

Daca iau ECU de ASV se vor simti cei 20 cp in plus ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a luat-o razna. Acum o luna ventilatorul mare defect, schimbat de mine, acum doua saptamani  servofrana, schimbat in service, acum alerta de "chech engine".

Facut diagnoza: problema la EGR. Am verificat furtunele de vacuum deoarece masina mergea perfect; un drum de 20 km cu turatia la 3500-4000; alta diagnoza - ceva la EGR intermitent. S-a sters eroarea. Astazi totul OK la drum. Cand am pornit clima (auto pe climatronic) s-a aprins din nou motorasul galben in bord. Nu inteleg care e legatura intre climatronic si "chech engine". Ma ajuta cineva cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu postezi eroarea exact cum este ea, cu cod si informatii aditionale (freeze frame) nu te putem ajuta. ALH nu prea simte el probleme de EGR decat la circuitul electric al electrovalvei, in rest nu prea baga in seama vacuumuri si egr defect.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit ieri sa mai fac o diagnoza si sa sterg eroarea. Intre timp am mai umblat pe la mufa electrovalvei si am verificat furtunasele de vacuum. Peste zi motorasul nu s-a mai aprins. Doamne ajuta... Atasez pozele cu eroarea.

WP_20170729_13_21_53_Pro_01.JPG

WP_20170729_13_22_12_Pro_01.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu fie sparta capsula de la EGR, furtunase si electrovalva daca lucreaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

ma poate ajuta cineva amo skoda 1.6 benzina 2002 si imi ramne aprins decul de ulei portocaliu am facut schimbul si am schimbat si senzorul de la baia de ulei am ulei max si mi se aprinde becul  de la ulei si nu se mai stinge daca iau borna se opreste iar dupa un timp iar se aprinde stie cineva ceva o idee Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti citez din Regulament:

"Forumul vwForum este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc.
Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi în comunitatea vwForum, esti rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator/moderator.
Exprimarea scrisa este, prin definitie, complexa fata de cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

Pe lânga cunoasterea limbii romane scrise, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului;
- orice titlu si propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare;
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.                                
 În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid."

De ce maltratezi limba romana? Nu ne respecti forumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!