Jump to content

Pornire


petro
 Share

Postare recomandată

Mi-am luat o masina din Ger. Are 56.000 km. Cam la o luna dupa ce am inmatriculat-o a inceput sa imi faca figuri pornirea. Cam o data pe saptamana nu porneste. Invarte in gol. Am pus-o pe tester (nu la o reprezentanta VW) si nu ii gasesc nimic. cand dau la cheie invarte in gol. trebuie sa dau vreo 5-6 chei pana sa porneasca, si cand porneste miroase a benzina. de cate ori am dus-o la service a pornit...asa ca nu au putut sa isi dea seama de la ce e. Am schimbat si filtrul de benzina.O fi pompa de benzina...se dezamorseaza??? o fi vre-un senzor???sau nu da scanteie??? A mai avut cineva probleme de genul asta??? In maxim o saptamana o duc la reprezentantza...dar pana atunci poate ma ajuta cineva cu vreo parere. MC!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e nu mi pleaca la prima cheie...dar la a doua pleaca, de obicei dupa ce a stat cel putino zi nepornita...masina e adusa tot din germania si la 1 luna duap ce am adus-o sau mai putin a inceput sa imi fac figura asta...eu nu i-am facut inca schimbul de filtre..urmeaza..dute la BRADY..sunt si seriosi si mai ieftini..s-ar putea sa fie bujiile din ce am mai intrebat si eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema ar putea fi electromotorul, s-ar putea sa fie tocite periile sau bucsa sa. Luati si asta in calcul :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica invarte in gol, se invarte doar electromotorul sau si motorul dar nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu numai ca mie nu mi-a facut figuri, pur si simplu nu mai porneste, elecromotorul invarte dar nu porneste

daca aveti sfaturi ... astept

Modificat de discipolul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceeasi problema ca voi pornea foarte greu , am facut schimbare de curea de distributie si role si mecanicu mi-a zis ca afost sarita de la punct si de atunci numai am probleme, deci vedetzi si voi acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproape k porneste...dar sa plece moare...dau a 2 cheie si o ia..dar nu e o regula..uneori pleaca din prima, dar mai rar asta..sa nu mai merg cu ea??? ma gandesc sa o duc la service, dar nu prea am banii sa schimb kitul de distributie...o tin in garaj pana una alta...a mea e benzina...mai astept sfaturi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@nairolf1982 - ce ai rezolvat pana la urma?, sau ce concluzii ai tras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sonda de temperatura. si eu am avut problema si dupa ce am schimbat`o porneste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vecinul meu are bora 1.6 16v si avea aceaiasi prob..a fost la service si i-au zis k erau bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

nairolf1982 ce ai rezolvat cu masina daca nu te superi intreb pentru ca am cam acelasi simtome daca las masina cateva zile si nu o ponesc nu pleaca din prima cheie in schimb pleaca de la a doua cheie intodeauna iar daca e lasata putin si e cald motorul sau daca o pornesc zilnic cu greu o ia din prima cheie.Aveti ideea cam ce ar fi?Bateria am verificato totul e ok are ochi magic indica verde asa cum trebuie, masin are vreo 63000 km acum am luato nu de mult de la reprezentanta si a fost schimbat la ea si distributia, nu stiu cam ce ar putea fii.Cand am fost au zis ca nu au pornito de cateva saptamani si de aceea a pornit mai greu.A era sa uit este un Seat Cordoba benzina 1400 cmc din 2003 luna a 12.Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Adrian?? ...eu am schimbat doar filtrele si uleiul de atunci (trebuia si distributia, dar nu sunt banii), dar cand am schimbat flitrul de benzina, benzina era neagra, asadar primul sfat: baga benzina doar de la un singur producator, eventual chiar de la o singura benzinarie (eu bag numai OMV Carrera 95 si uneori 100, cand am banii de aruncat), bateria am schimbat-o si eu, dar nu era de la baterie, ce mai poate fi: bujiile (te costa 200 ron unele noi NKG sau originale--astea sunt normale, mai poti pune din alea pe cupru sau iridium care sunt pe GTI), iar dc nici dupa asta nu iti revii, nu stiu ce sa zic, eu nu mai am problema asta.

Greseala mea a fost ca bagam benzina de unde prindeam...

Sfatul meu:

-baga doar de la o sing distribuitor de carburant

-verfica bujiile, paote e una arsa si de aia face probleme

-eventual schimba-i tu uleiul si filtrele, ca sa fii mai sigur

Cat despre distributie, cere detalii cand a fost schimbata si ce?? tot kit-ul sau nu mai unele piese??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor!

Sunt proaspat posesor al unui golf IV si sunt tare fericit pentru asta, pentru ca mi-l doream de mult.

Am patit si eu aceeasi chestie cu pornirea. Cand este motorul rece (nepornit de o zi), nu vrea de la prima cheie. Mai tare m-am speriat acum cateva zile cand nu a vrut decat la a patra, a cincea cheie... Daca motorul este cald, insa, nu e nici o problema. O ia "la sfert"

M-am gandit la bujii, dar nu am ajuns sa le verific. Cine stie cum se manifesta daca ar fi pompa? Ca mie de aia imi e frica!!!

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si cip-ul care calculeaza cantitatea de benzina necesara pornirii.

inainte de fiecare pornire o chestie mica arunca acolo o cantitate de benzina.daca ala este infundat sau s-a depus ceva pe el o sa dai la automat de o sa rupi bateria-n doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Totusi chiar daca revin dupa atatia ani nu am vrut sa deschid un nou topic, pentru ca totusi aceasi problema de atunci o am si tot nu am elucidat inca acest mister de atunci.

Pornirea greoaie la sub 15 grade, trebuie sa dau de mai multe ori la cheie ca sa porneasca.

La inceput era suficient sa dau o cheie nu pornea si la a doua o lua la sfert de cheie, acum cand am afara chiar si 19 grade sau mai jos sunt nevoit sa dau si 5 sau 6 chei sa o ia masina si sa porneasca, dar o chestie ce am observat este faptul ca atunci cand masina sta mai mult de 8 ore sau 10 atunci face acest lucru in combinatie cu frigul.

Senzorul G62 nu poate fii am verificat pe tester mereu verific nu am nici o eroare totul merge perfect dupa pornire, am verificat si injectoarele cu testerul totul e ok parametrii impecabili, bujiile au fost schimbate de atunci, am schimbat si bobinele ce erau originale 3 bucati pentru ca intrau in trepidatii motorul cand porneam clima tragea greu masina mai am doar una dar nu cred sa fie aceasta cauza deoarece motorul merge perfect dupa ce porneste.

Tot ce tind sa cred este ca ar fi pompa de benzina sau supapa unisens sau supapa de retur care e stricata, sau daca gresesc cineva daca poate sa imi zica am studiat ceva manuale service dar nu potrivesc 100%, daca masina mea are sau nu regulator de presiune si daca are unde este situat sau unde as putea sa il gasesc si cum sa il testez, respectiv daca am sau nu aceasta supapa unisens si unde se afla.

Totusi tind sa cred din cat am citit pe alte forumuri sau in alte parti ca ar fi una dintre aceste lucruri daca masina invarte cand dau la cheie si ca si cum nu ar primi benzina face acest lucru si ma gandesc ca avand in vedere si faptul ca in timp face acest lucru sa piarda toata benzina din rampa de injectoare si sa nu aiba suficienta sa pompa de benzina sa nu bage suficienta benzina.

Pe unele forumuri am gasit ca ar conta chiar si filtrul de benzina de cati bari este si daca este sau nu cu regulator de presiune.

Mentionez ca filtrele toate le schimb anual dar ceea ce nu stiu sigur daca modelul meu necesita un filtru de benzina cu regulator de presiune sau nu deoarece daca caut in cataloage apar mai multe modele si sunt si cu regulator si fara regulator si si aspecte si modele si marimi diferite, sau are masina undeva acel regulator sau nu ca sa pot sa il verific.

Masina este 1400 cmc , 16 valve, 6L2 motor BBY.

Astept niste pareri sau indicatii unde as gasi acea supapa si regulator de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune este lângă filtrul de benzină. Se pot achiziţiona separat (dacă în Etka au coduri separate atunci se găsesc şi separat) sau împreună. De exemplu pe Knecht împreună au codul KL156/1 iar filtrul separat are codul KL176/6D. Ataşamentele te vor edifica. În principiu la orice magazin de piese auto ar trebui să-ţi dea ce este pe maşina ta, dacă nu se descurcă dă-le codul original din etka, dacă nici aşa nu se descurcă schimbă magazinul.

Supapa unisens de care zici nu am detectat-o.

cordoba alimentare.pdf

cordoba filtru.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru documentatie, o sa verific daca exista linga filtru de benzina si acel regulator si revin cu ce am gasit sau daca sa rezolvat problema sau nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!