Jump to content
Sign in to follow this  
cosmin84

Inlocuire Antigel

Recommended Posts

Muale

nu are nimic motorul daca a mers putin fara lichid.

ti-a aparut eroarea in bord,probabil.

lichidul ajuta la racire,in 2 minute nu s-a incalzit motorul. nu stiu cat de tare se incalzeste pompa de apa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminel93

e posibil sa fi patit pompa de apa ceva mergand fara lichid de racire?apa nu a ajuns la 90 grade dar se incalzeste putin mai mult ca pana sa schimb antigelul.atunci ajungea la maxim 70 grade in 10 km acum ajunge pe la 75-80 grade.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
climatic

e posibil sa fi patit pompa de apa ceva mergand fara lichid de racire?apa nu a ajuns la 90 grade dar se incalzeste putin mai mult ca pana sa schimb antigelul.atunci ajungea la maxim 70 grade in 10 km acum ajunge pe la 75-80 grade.....

''piesa cea mai vulnerabila'' in cazul functionarii motorului fara lichid de racire este Garnitura de la Chiulasa, ar fi bina sa NU se mai repete.

P.S.Nu am inteles de ce au pornit motorul fara lichid de racire........ :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
EDY-23

Salut,care sunt cele mai bune marci de antigel pentru masina din semnatura,sau nu conteaza marca g12 s-a fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
climatic

post-79400-0-44213100-1353691664_thumb.j

Salut,care sunt cele mai bune marci de antigel pentru masina din semnatura,sau nu conteaza marca g12 s-a fie.

eu recomand asta

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminel93

aceiasi marca de antigel am bagat si eu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
valioglu

Cel mai bun e cel de la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
climatic

La cate ''magarii'' am intalnit la reprezentanta de-a lungul anilor, personal, nu ma imbat cu apa rece.

Deja devenim off-topic,scuze, asa ca eu ma opresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebe35sb

Referitor la antigel , ce fel de antigel, ma refer ca si producator , recomandati pentru un schimb de lichid racire , vad aici recomandat hepu , si cita cantitate intra in tot sitemul de racire la un Passat B5 motor 1.9tdi cod ATJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Chiar nu conteaza marca. Important e sa fie G12/G12+ (rosu).

Intra 6 litri, s-a mai spus de multe ori in topic. Cantitatea e aceeasi la toate motoarele de 1.9.

Edited by C o s m i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
bembasound

nu are nimic motorul daca a mers putin fara lichid.

ti-a aparut eroarea in bord,probabil.

lichidul ajuta la racire,in 2 minute nu s-a incalzit motorul. nu stiu cat de tare se incalzeste pompa de apa...

Pompa de apa nu se incalzeste in conditiile descrise - se invarte in gol (pompeaza aer :) ) Intr-adevar, sunt de parere ca cele mai probabile probleme pot aparea in partea superioara a motorului (ma refer la mersul fara lichid racire) dar in nici un caz in 2-3 minute de functionare la relanti sau sarcini f mici. Uleiul sa fie in apele lui...ca sa zic asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sigrid sig

(vw pasat 1999)Buna,am si eu o problema atunci cand pornesc masina imi apare in bord senzorul rosu de la apa si face bip,bip... ,care in mod normal imi aparea numai cand trebuia sa completez cu apa findca nu era suficienta ,initial asa am crezut si acum numai ca are suficienta apa ...si totusi in bord de cate ori pornesc masina imi apare senzorul acela rosu de la apa....dupa ce pornesc la drum si se incalzeste,dispare ...dar nu mi se pare normal,mai ales ca pana acum nu a avut asa ceva!O cunostinta mi-a spus ca e posibil sa fie defect senzorul!Ce credeti ,e posibil sa fie asa ,sau sa aiba o alta problema?!Am mers de cateva ori cu ea asa si-mi este teama,masina este veche de an dar este foarte buna.Multumesc anticipat.

Edited by sigrid sig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai.Nechifor

Daca apa e la nivel trebuie curatati pinii aia doi de la senzor din vas. Sigur si asta mai e scris pe topicul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucian57

Buna seara tuturor !

va relatez si eu o problema pe care am avut-o zilele acestea: in mers mi-a aparut un mesaj care ma atentiona sa verific lichidul de racire. Am verficat si am constatat ca mai aveam de un deget in vasul de expansiune. Am completat diferenta si am constatat in mers ca apa nu mai urca pana la 90 grade ci sta un pic mai jos. In acest caz poate fi o problema ? Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminel93

posibil ca inainte sa fi urcat mai repede la 90 grade ca era lichid mai putin si se incalzea mai repede.dar depinde in cati km mergi cu masina....daca m ergi 2-3 km normal ca nu urca la 90 de grade.lasa masina pornita in parcare fara sa mergi cu ea si vezi in cat timp ajunge la 90 grade.eu cu masina mea iarna nu am ajuns niciodata in mers la 90 grade in mers decat cand o lasam pornita in garaj 30 min poate si mai mult ajungea la 90 grade....eu zic sa nu iti faci probleme(daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucian57

Am circulat numa prin oras, fata de cum era inainte s-a produs o schimbare si-mi fac griji. Oricum, iti multumesc pentru opine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sigrid sig

Multumesc pt sfat,am rezolvat problema ati avut dreptate!Am cautat pe site ceva asemanator inainte de a posta intrebarea mea,numai ca nu am gasit...poate nu am fost suficient de atenta ...!Oricum, multumesc inca o data!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pistay

Salut. Am si eu o problema cu antigelul. Am cumparat masina cu antigel albastru. Acum am probleme la termostat (70-80 grade), vreau sa schimb termostatul si cu aceasta ocazie sa pun antigel G12. Ma puteti sfatui cum sa golesc de tot vechiul antigel ca din ce am citit nu e prea sanatos sa se amestece G11 cu G12. Daca desfac pe linga robinetul radiatorului si furtunul de sub filtru ulei este de ajuns? La acel furtun de sub filtru am acces pe sus sau trebuie sa demontez ceva? Multumesc anticipat ptr ajutor. PS ( Passat 2003 AVB).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai.Nechifor

Desfa termostat, G62, furtunul de la termoflot (racitorul de ulei, la care ai acces de sus si incearca sa tragi cu ceva seringa mare sau alt dispozitiv de sorbit totul de acolo) si da drumul din robinetul de jos de la radiator. De asemenea ca sa fie cat mai curatat ai putea scoate din caloriferul din bord, scotand furtunele si clatind cu apa (asa mai faci curat si pe acolo).

 

De scos nu vei avea cum sa-l scoti absolut pe tot dar macar sa se apropie de 100%. Ai putea sa faci si o clatire cu apa distilata 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Neparat clatire cu apa distilata in cazul asta.

Asta inseamna plin cu apa, faci o tura sa se incalzeasca la 90, astepti sa se raceasca, dai drumul la apa si bagi noul antigel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pistay

Ok, multumesc ptr lamuriri si promtitudine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pistay

Salut. Am reusit azi sa schimb termostatul (BEHR) si sa fac schimbul de antigel dar am ramas cu o nelamurire. Dupa schimb am lasat masina sa mearga la relanti  o ora  si jumatate, am facut cu ea si o tura (6 km) si nu cred ca a deschis termostatul ptr ca furtunul de jos a ramas caldut (probabil de la caldura motorului). Acul mi-a urcat relativ repede la 90C si acolo a ramas.Caldura da in masina. Frica mea vine de la faptul ca nu a deschis termostatul si nu stiu daca ceasul din bord poate sa ramina la 90c si defapt sa fie mult mai mult la motor? Nu am tester .Pote ma ajutati si pe mine cu un sfat. Multumesc anticipat ptr ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Mergi linistit, a deschis. Probabil fiind frig, nu apuca sa fie fierbinte furtunul ala.

Si nu trebuia sa-l lasi o ora jumate in ralanti. Faceai o tura de oras si aveai apa la 90.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pistay

Apa la 90 mi-a urcat relativ repede dar daca am simtit ca furtunul de jos nu se incalzeste am presupus ca nu s-a deschis termostatul. In vasul de antigel nu s-a amestecat lichidul si mi-a ramas rece. Dar daca spui ca nu-i problrma atunci o sa mai verific maine. Poate sa-mi arate 90c si de fapt sa am 120c? Multumesc ptr promtitudine. Am emotii din cauza gradelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Nu, nu e stres.

Pentru linistea ta, mergi la intalnire in Cluj sau apeleaza la unul din baieti sa-ti verifice corespondenta dintre cele 2 temperaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri