Jump to content

Montare tempomat aftersale


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Din ce am inteles eu cand ma interesa acelasi subiect, masinile pana in MYcutare (pe care n-o mai retin, dar era cred ca vorba de 07) trebuie sa aiba un fir tras de la <ceva> la <altceva>, cel mai probabil la maneta in sine, iar cele de dupa vin cu firul asta preinstalat si maneta e plug&play, in afara de partea de VAGcom.

Daca ai chef de-o cafea da un semn, parca nici eu n-am stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    38

  • Al Bundy

    31

  • F l o r i n

    22

  • darin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci acel bleu T12s trebuie sa il duc la unitatea de control a motorului ?Acolo ce pin trebuie sa caut apare vad un J...

Vezi daca se potriveste ce scrie AICI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezgropand la plezneala topic-uri despre tempomat pe-aici am vazut la un moment dat ca trebuie sa ai fir de la pinul 4 maneta, la pinul 4 mufa albastra ECU, asa l-ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara sta demontez tot cu un nene care se pricepe la asa ceva si daca nu mergea din acel fir va spun sincer ca dau cu ala de pamant care a zsi ca merge plug and play ca e super electronistu de la skoda....

ps ms oricum sper sa o rezolv intr-un fel sau altu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnu fx i am cautat am desfacut ecu si 15 mii de mufe nu am rezolvat nk, daca te referi la cel de la scoda nu e ala daca te referi la costi cu xenon de la garaj ala e, astept pareri ce mai e de facut , nu ma lasa sa codez deloc pornirea lui in engine control orice as scrie acolo ori e gresit , si da eraore ori daca bag cod bun nu ramane.dupa repornire tot 00000 este .

eu am pornire motor , cip e pe volan conteaza , nu vede cheie scoasa?

ps fx am sunat pe 2 sa imi dea nr tau si nu il aveau , ai zis de o mufa albastra unde aia ca ecu are 2 mufe si e sub stergatoare mare minune sa descafci ecu si are mufe negre

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai nu gasesc care e mufa aia si ce pin trebuie pus , ma poate ajuta cineva cu o poza cu o explicatie , ca la golf 5 nu este ca am demontat eu ecu si eu nu am mufa albastra iar pin 4 e ocupat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se duce firul din pin4 ECU? Se duce cumva la UC volan in conectorul cu 20 de contacte pe pin13? Daca da, atunci nu-ti mai trebuie fir tras. Vezi in schema pe care am pus-o mai inainte...si firul ala, eu il vad trecut acolo ca fiid negru/alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, deci hai sa vedem ce stim fiecare pana acum.

Eu stiu (in fine, nu sunt sigur, dar aproape) ca la unele dintre masinile mai vechi (tineti minte, Gabi are din primele loturi din primul an de productie). Cehul le vinde impreuna cu un cablu, nu mai stiu unde am gasit referinte despre un cablu.

Acum, de unde obtinem o schema electrica pt Octi2 sa comparam ce exista pe masina lui Gabi cu ce ar trebui sa fie prezent pentru CC? Ca intotdeauna, la debugging incepi cu partea fizica, ori aici si asta e destul de greu de verificat ca ar fi corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Installation & Wiring

In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire may need to be added.

* Wire T20d/13 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine).

* Install cruise control capable lever (see parts catalog/repair manual).

Apoi pentru coding

Coding

* 0?xxxxx: Vehicle Type

o 0 = Normal

o 1 = Special Purpose (e.g Taxi)

* 0x?xxxx: Transmission

o 0 = Manual Transmission

o 1 = Automatic Transmission

* 0xx?xxx: Steering Wheel

o 0 = Steering Wheel without Multifunction

o 1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction

o 2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise & Voice Control

o 3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise & Voice Control

* 0xxx?xx: Additional Equipment

o +1 = Tiptronic (Shift Paddels)

* 0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS)

o 0 = w/o Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)

o 1 = with Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)

o 2 = w/o Board Computer and with Cruise Control System (CCS)

o 4 = with Board Computer and with Cruise Control System (CCS)

* 0xxxxx?: Rear Wiper

o 1 = Rear Wiper not installed

o 2 = Rear Wiper installed

Deci dupa aritmetica mea:

000041 pentru volan normal, fara stergator spate,

002041 pentru volan multifunctional fara stergator spate.

Gresesc?

xxx

Ma leg de prima poza din postul asta, acolo vad ca incerci sa adaugi cu o cifra in plus, iar ultima cifra e 2, ca si cum ai avea stergator spate. Sa fie asta problema?

Firul ala T20d/13 De unde vine? Vad ca T20a e un conector de 20 pini pe controllerul volanului, bun, si asta duce unde? Are cineva o schema electrica pt O2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nk deci nu merge , asta e ok cu sau fara stergator nu asta e pb ca nu merge tempom,atu, pe langa asta codez la engine 01 coding 1 cu 11463 si nu ramane acolo salvat ce fac , la ce ai zis tu ramane dar in partea celalta la engine nu ramane , care e pb trebuie tras fir sau nu , mai am o eroare cea de xenon cum ca nu e codat bine , apare ca e in romana farurile nu sunt reglate bine , adevarul e ca bat varza de cand am reglat eu cu surubelnita , dar de ce apare eroare daca am umblat mecanic?

in fine asta nici nu ma intereseaza ma intereseaza ce mai fac ca am facut teste de mi s-a urat am demonta tot ce se putea si am codat in inspe mii de feluri , pe ros tech apare wioring dar nu poza nu detalii nk doar ca la unele modele mai trebuie tras fir dar de unde la ce nush

ps : vag com e 704 e bun ?am vazut ca stie de toate si can si tot ce se poate e activat deci nu ar fi o pb

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai schema aia ar mai salva situatia, sa poti verifica daca la masina ta chiar e firul ala acolo, sau nu. Tot de pe la Autec trebuie obtinuta si asta, o sa vad daca pot obtine vreo informatie (stiu pe cineva care stie pe cineva care stie pe cineva de la ei, ma intelegi).

Mai rau e cu firul ala ca nu stie nimeni daca e tras sau nu, daca trebuie tras sau nu, etc.

Farurile poate sa iti citeasca daca sunt razna sau nu dupa acelasi mecanism cu oglinzile alea cu rabatare electrica, un fel de potentiometru. Oricum e clar ca daca le-ai dereglat cu surubelnita le reglezi tot cu surubelnita. Daca vezi vreun perete de bloc cu vreo 10 m in fata lui le poti regla din nou, daca nu, trebuie sa dai pe la vreun orice service cu fotometre de-alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lucrat la skoda si stiu pe toata lumea dar ideea e ca nu o poate face decat daca o bag pe tester ca ala nu stie de vag com si el a zis ca nu se pune nici un fir , atunci de ce naiba nu metrge, a zis ca nu o codez eu bine atat poate spune si o sa aiba timp sa o faca dar cine stie cand si cum....

Then the engine ECU needs to be programmed for cruise.

The engine ECU (01) needs to activated, this is done by entering the login (11) code -11463.

I used my Vag-com, however on later cars (late 2004/2005) cars this can only be done by a dealer using their VAS computer.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, deci hai sa vedem ce stim fiecare pana acum.

Acum, de unde obtinem o schema electrica pt Octi2

Este pe pagina anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lucrat la skoda si stiu pe toata lumea dar ideea e ca nu o poate face decat daca o bag pe tester ca ala nu stie de vag

Then the engine ECU needs to be programmed for cruise.

The engine ECU (01) needs to activated, this is done by entering the login (11) code -11463.

Si asta am spus-o in pagina anterioara. Vezi si poza - manual Vag-Com (mai nou, VCDS)

(11) login si nu (7) coding.

post-3949-1213239474_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Dupa ce am discutat cu garfield, se pare ca, in prima faza a fost cam "zgarcit" cu detaliile; si el a avut nevoie de fir. :lol:

Bun, onto phase 2. Ce fir, de unde pana unde? Eu unul recunosc cu mana pe inima ca schema pe care ai postat-o nu-mi zice nimic fara piese in fata. Presupun ca prin T20d se refera la pinul d (al 4 lea de la cheia mufei) de pe controllerul volan care merge spre ECU la un ipotetic pin 13(are o singura mufa ECU?, nu l-am desfacut niciodata).

Ceva poze cu ECU la O2 si controllerul volan ar face lucrurile un pic mai clare pt spectatori, recte eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus si in Celalalt topic si in care ar fi fost bine sa pastram discutia (acolo a inceput) dar, este putin invers decat ai spus, adica: pin13 UC volan -> cu pin4 ECU. Din pacate nu am gasit docomente care sa ne infatiseze pozele celor doua - ECU si UC volan :offtopic: ; mai caut.

LE: am gasit doar pentru UC coloana/volan

post-3949-1213276591_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu poze cu toate demomtate nu se poate pe pin 4 la ecu ca e ocupat si pe deasupra nu e un pin de comanda este un pin gros deja folosit si mufa nu e albastra sunt 2 si sunt negre iar firul parca maro este ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci .... ce e cu coul din poza pusa de tine? acolo la engine eu stiam de 11463 nu e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci originea e clara, pinul 13 dintr-o mufa 2x10 de pe UC coloana directie. Acum, Gabi poti sa pui o poza cu mufa asta, eventual si cu ECU, daca il ai desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la tipul cu octavia-vrs.com cetire:

Cars pre late 2005 do need an extra wire, it is black and white and connects to the steering controller. Look at the controller and see if it is already in place.

Gabi, pui o poza cu ce-ai pe acolo? Sau verifici daca ai firul asta? Din schema de mai sus (din nu mai stiu care din topic-uri, ca ne-am intins pe vreo 3) pe firul ala vine semnalul de on/off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este si unul asa alb cu negru sau invers dar pun niste poze cu ecu si mufele lui sa vedeti ca nu sunt albastre

e desfacut oricum totul sub volan dar am sigur firul ala si o sa ma uit pe 13 daca este fir

ps ma duc acum ca nu mai am rabdare....

mufa e ok cum am zis pe poz 3 de la dr la stanga cu primul lipsa adik nr 10 avem 11 port cui ceva al doilea 12 portocaliu cu altceva si urmatorul alb cu negru pe poz 13 deci fir cum ai zis am.... so?

sa ramana ultima optiune activarea cu vas la dealer sa nu mearag nici un vag com ca am incercat cu 2 sau nu e bun codul ca am vazut in poza pusa de xxnelu alt cod fata de 11463 din engine 01 coding 11?

post-2238-1213303749_thumb.jpg

post-2238-1213303759_thumb.jpg

post-2238-1213303766_thumb.jpg

post-2238-1213305206_thumb.jpg

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, il ai, daca mufa e in pozitia corecta. Mai nasol e ca te vad cu stergatoarele desfacute si pe la noi mai nou ploua.

Ii scriu la om iar, vedem ce zice.

edit: Sigur firul e pe pozitia corecta? Cu alea doua fire singurele spre stanga (ca in poze), firul trebuie sa fie a3a pozitie de pe randul din spate, nu din fata. Dupa felul cum e facuta poza nu prea se vede in ce rand se duc firele in mufa, trebuie sa ne confirmi tu.

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nu e bun codul ca am vazut in poza pusa de xxnelu alt cod fata de 11463 din engine 01 coding 11?

gabriel - poza este din manual si nu are nimic in comun cu codul; codul corect l-am bolduit in mesajul tau, adica 11463. Poza am pus-o pentru ca, asa cum am spus si post-ul meu, nu inteleg daca este doar o greseala de exprimare cand spui "coding 11"; functia pe care trebuie s-o alegi este "login" si nu "coding". Asta vroiam sa lamurim. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e ok asa am facut dar cred ca am scris gresit ... @fx asa e e pe pozitia din spate cea din fata nu are fir scrie si pe mufa e numerotata deci e bine ala e 13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru zice si neamtu sa ii zic daca am fir alb cu negru si i-am zis ca da dar daca il am inseamna ca tre sa mearga doar cu soft nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!