Jump to content

Fum Negru


ksi_id
 Share

Postare recomandată

Motor 1,8 mono-jetronic cod RP

De 2 sapt ma omoara masina. Totul a inceput in momentul cand mi s-a facut un scurt undeva la instalatia de gaz. Am pornit masina pe benzina dar relantiul statea la peste 2000 de ture si daca in sarcina incercam sa trec de 2000 ture se ineca. Am fost la mai multi "mesteri" printre care unu mi-a schimbat regulatorul de relanti si si-a bagat mana la injector. De atunci a inceput sa si scoata fum negru si consum de consum. La urmatorul "mester" mi-a fost schimbat delcoul si mi-a spus ca mi-e arsa garnitura de chiulasa ( prostie mai mare ca el ). Dupa toate astea am mai schimbat: sonda lambda, senzorul de temperatura, injectorul, pompa de banzina, filtru aer. Chiar nu mai stiu ce sa-i fac.

Help....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar ce legatura avea garnitura de chiulasa cu relantiul? mai bine mergi la un service bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta este problema ca de 2 sapt am mers pe la mecanici si am dat peste care ziceau ca nu se baga ori care s-au bagat si nu au rezolvat nimic, ba mai mult sa ma faca sa desfac motorul aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile si fisele in ce stadiu sunt?au foarte mult de suferit la motoarele cu GPL.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa tin apararea la nimeni ,insa armando mia zis ca ugod tia bagat apa ca numai era in expansiune,acolo.cand apa se duce asa repede de cele mai multe ori e garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile acum normal ca sunt negre au cam 2000 km. Daca merg cu ea turata se curata bujiile dar cum o las 1 min la ralanti cum se inegresc. Fisele sunt ok, una scapa putin curent dar da scanteie. Oricum am mers si cu o bujie care nu dadea deloc scanteie dar tot nu scotea fum doar ca mergea in 3. Motorul merge destul de ok doar cu amestecul bogat nu reusesc sa-i dau de capat.

Nu vreau sa tin apararea la nimeni ,insa armando mia zis ca ugod tia bagat apa ca numai era in expansiune,acolo.cand apa se duce asa repede de cele mai multe ori e garnitura.
Ma eu tot ce stiu este ca nu am completat niciodata cu apa. Si de cand am luat masina de la Ugod m-am carat cu ea si nu am pierdut apa deloc, termocupla functioneaza tot in parametri. Daca era arsa la cat am mers cu ea de atunci as fi completat 3 L minim, dar apa este unde am lasat-o. Modificat de ksi_id
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la o adica ce are fumul negru cu garnitura de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa iau firele la rand si sa le verific. Primul manunchi de fire testat a fost cel care face legatura intre calculator si potentiometru. Din 4 fire 2 erau rupte asta datorita celor care au montat GPL pe masina,ca s-au intepat in ele cum numai romanul stie. Am eliminat picatul in nas si nu mai merge chiar asa de imbogatit, dar tot nu merge perfect. Azi voi lua si restul firelor sa vad ce mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a cam rezolvat. Am mai gasit un fir intrerupt. Mai trebuie doar mici ajustari :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu aceeasi problema de vreo saptamana (fum negru, mers inecat, aprins marto check engine in bord) - poti sa ne spui despre ce fir a fost vorba si cum ai rezolvat daca s-a rezolvat?

mentionez ca masinuta mea este un vw passat 1.8 , 90 cai, benzina, motor RP an 1989

Problema s-a cam rezolvat. Am mai gasit un fir intrerupt. Mai trebuie doar mici ajustari :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilian incearca sa verific sonda de temperatura pentru ECU cu un aparat de masura.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilian incearca sa verific sonda de temperatura pentru ECU cu un aparat de masura.....

salut, multumesc de reply,

mai, eu am mai schimbat sonda de temperatura a sistemului de injectie, cea albastra care se afla pe distribuitorul de lichid de racire prin primavara pentru ca si iarna trecuta am avut aceleasi probleme, insa acum mi se pare cam ciudata sa mi se fi defectat din nou acea sonda.

de verificat am verificat-o dar mi se pare ca da valorile bune, cele din cartea tehnica...

oricum, daca vrei sa ma ajuti, o sa expun mai jos cum a aparut defectiunea...

acum vreo 2-3 saptamani (10-15 octombrie 2007) am fost acasa la parinti la Piatra-Neamt si acolo am hotarat sa facem o plimbare pana la Durau. insa pe drum a inceput sa se raceasca si sa fulguiasca. Am ajuns acolo, insa nu am stat mai mult de 1-2 ore pt ca incepea sa ninga tot mai tare si mi-era ca raman pe acolo inzapezit. Am plecat spre casa insa nu puteam sa merg cu mai mult de 30-40 km pe ora deoarece zapada se asternuse deja. si astfel am mers vreo 60 km mai mult cu viteza a 2-a (zona de munte / serpentine - daca cunosti zona). In fine, ajung acasa toate bune si frumoase fara nici un incident neplacut.

Dimineata urmatoare, destul de frig afara - putin peste 0 grade, la ora 7 pornesc sa ma duc cu mama pana la servici. Nici nu plec bine de pe loc ca se aprinde martorul checkengine la bord si a ramas aprins cateva zeci de secunde. Insa de atunci a inceput sa mi se aprinda mai tot timpul, in accelerare imi da in nas, se ineaca probabil, iar uneori la rece relantiul este variabil (de vreo 2-3 ori chiar mi-a murit motorul la prima cheie ), consumul a crescut pana la 18% fum negru si miros de benzina in gaze de esapament.

Cam atat, nu stiu ce sa spun... daca poti sa-mi lasi si un numar de telefon sau sa ma indrumi catre cineva as fi tare bucuros si recunoscator.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VAg-Com-ul. Cu presupusul e usor de dat. Eu suspectez potentiometrul clapetei de acceleratie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VAg-Com-ul. Cu presupusul e usor de dat. Eu suspectez potentiometrul clapetei de acceleratie....

multumesc de raspuns si de rabdarea de a vorbi la telefon

O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si rezolvarea?

rezolvarea inca nu a venit... vreau sa curat clapeta si ce mai este pe acolo, vreau sa vad in ce stare e potentiometrul si apoi o sa iau alte decizii... de fapt o sa umble acolo mai multun prieten de-al meu care a facut operatia asta pe masina lui (tot Passat 1.8 90CP motor RP).

Voi afisa rezolvarea dar dupa ce problema va fi rezolvata.

Bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 13 years later...

Sa inteleg ca problema nu a fost rezolvata nici pana in ziua de azi :)) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

S a rezolvat problema cu fumul negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!