Jump to content

Servofrana Defecta


Emanuel
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

atata timp cat lucreaza cum trebuie, nu ai pedala tare, etc - e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
spiridongeorge

Salut...am si eu aceeasi problema prima pedala tine.... la 2-a e beton...am verificat vacuumul .(-0.9) Acum a-si dori sa verific servofrana dar nu stiu cum.....am citi aproape toate comentariile posesorilor de vw..si nu am gasit nimic concret despre cum se verifica servofrana....Am fost la 3 service-uri auto si la toate am fost sfatuit sa cumpar pompa vacuum...Am cumparat un manometru si cand am verificat instalatia vacuum..mi-am dat seama ca am economisit 1000 ron..

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. Burduful de cauciu din interior de pe corpul frînei (imediat sub pedală) ce rol are. Are o crăpătură de aprox. 1 cm și când apăs frîna se aude un făsăit, uneori si cînd eliberez pedala frînă. Frăna funcționează normal. Parcă nu aș demonta tot ce este pe acolo să-l schimb. Cu stimă.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e dificila operatiunea de schimbare a tulumbei cu tot cu pompa de frana? ce presupune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi la service tulumba de frana ..cost manopera 180 de lei.acum pedala e putin mai moale insa sta mai sus.probabil dureaza putin pana o sa ma obisnuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza mai jos daca doresti,vb cu mecanicul ca trebuie sa stie cum,trebuie sa fie aliniata cu pedala de ambreiaj.pedala da acceleratie fiind mai jos putin.De curiozitate uita-te la alte masini sa vezi cum sunt aliniate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu mecanicul si mi a zis ca nu se poate regla pedala caci ea vine prinsa de bila aceea.. e adevarat?

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa spun ieri... Nu se poate regla.

Stiu ca a fost o discutie mai demult despre cursa pedalei de frana. Parca la unele modele de G4 se putea regla. Dar la B5 sigur nu e reglabila tija. Decat daca o modifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pricep fenomenul. sa fie cumva din cauza modelului de tulumba (e important sa aiba acelasi cod?) , desi care am pus-o e tot oem din dezmembrare

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Passat-ul meu am reglat-o.pe tija ce iese din tulumba e filet+o piluita de "stop" si are o bucsa filetata de vreo 10 cm lungime in care se infileteaza tija cu nuca de pe pedalier,uitati-va in poza ,am luat-o de pe net.post-58309-0-71036700-1437050443_thumb.j

Procedura e asa: se slabeste acea piulita de contra si se roteste de acea bucsa in sensul dorit(lungesti sau scurtezi lungimea ansamblului pt a alinia pedala de frana cu de de ambreiaj),nuca sau bila cum ii spuneti voi permitand acest lucru,dupa ce se ajunge la lungimea dorita se strange piulita de stop si gata.

P.S.Si eu m-am lovit de acest aspect(nealinierea pedalelor) pana mi-am dat seama de acest reglaj.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.... am un golf 4 variant 1.9 tdi AXR ..... si odata cu schimbarea lichidului de frana prin metoda clasica , adica prin apasarea pedalei de frana si aerisirea pe la ventilele de la etrieri ,AM REUSIT SA ”OBTIN” UN FASAIT LA PEDALA DE FRANA in momentul cand o apas adica o pierdere de vacuum. Asa ca am reusit sa sparg diafragma din tulumba.  Am achizitionat 2 tulumbe de pe schrot ... dar cretinul care a demontat tulumba de pe masina de la dezmembrari a scos tulumba din pedala cu RANGA ... adica a bagat ranga sub pedala de frana si a ridicat in sus paba sa rupt acel plastic alb care tine tulumba in pedala de frana. Am sperat ca nu sa stricat tulumba la demontare dar m-am inselat , iar dupa ce am montat-o pe masina mea acea tulumba avea un fasait mai mare decat a mea.

   Apropo ce spunea baiatul de mai sus ”doc97” in legatura cu simeringul .... nu ACESTA ESTE PROBLEMA ; tulumba are doua suruburi lungi care trec altan prin ea si clar ca trece si prin diafragma din interiorul ei care are o raza de aprox. 10cm ... ATENTIE acele DOUA SURUBURI LUNGI de care zic rupe diafragma de cauciuc si pe acolo se pierde acuumul din tulumba nu pe la simering --- acel fasait de aier din jurul pedalei de frana din interiorul masinii apare din aceasta cauza si nu de la simering pentru ca prin acel burduf intra aierul atmosferic.

   Spun toate acestea pentru ca cunosc si pentru ca am desfacut deja 2 tulumbe.

   Apropo sa nu aerisiti niciodata frana prin apasarea pedalei si desfacerea ventilelor de la etrieri pentru ca aveti TOATE SANSELE SA SPARGETI DIAFRAGMA DIN TULUMBA .... aerisirea sau schimbarea lichidului de frana se face doar cu acel aparat care face presiune in vasul cu lichidul de frana.

 

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai facut niste poze la diafragmele alea daca tot le-ai desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
ursachicatalin

Tulumba de passat pana in 2002, ce cu vasul rotund se potriveste la passat dupa 2002 cu vas dreptunghiular? Pare putin mai mica tulumba.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,aceeiasi problema am intampinat si eu ca Emanuel(cel care a deschis topicul)am franat brusc si mii sa dus pedala aproape de podea s-a simtit zici ca am dat kick-down si deodata mi-a sarit pedala inapoi si era foarte tare am incercat sa o apas iar si apasam de trebuia sa ma sprijin in spatar sa pot opri masina asa de tare era si inca este..face si un fasait cnd o apas,doar cand o apas ca si cum ar scapa aer pe la pedala,am verificat aerul din tulumba scotand furtunul si bufneste aer pe acolo,lichid am la nivel nu pierd pe la nici un etrier...ce ar putea fi si ce este de facut?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service pentru constatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ideea este acum ca as vrea sa stiu daca se potrivesc si alte coduri de piesa pt a schimba servo frana cu tot cu tulumba

Codul piesei mele este 1J1 614 105 AA

Rog un coleg cu ETKA sa ma ajute pt similaritati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

Am achizitionat o tulumba de frana din dezmembrari.

1)este putin mai mica (se potriveste pe gauri etc)

2)pompa mea de la tulumba veche si sparta este putin mai lunga, decat originala de pe tulumba primita din dezmembrari. Am bagat-o in tulumba pe tija un pic fortat.

3) nu reuseac sa amorsez pompa cu lichid.

Am montat totul la loc, am facut pedale cu motorul pornit dar nu reusesc sa aeriseac sau sa bag lichidul de frana pe instalatie stie cineva de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, am urmatoarea problema la Passat:

De curand imi ramaneau blocate putin rotile (nu stiu care dintre ele dar banuiam ca cea din stanga fata). Am dus-o la mecanic care mi-a pus un chit de reparatie la etrierul stanga fata. Dupa ce am iesit cu ea in proba masina se comporta la fel, am dus-o dinou la mecanic care a curatat putin culisanta de la etrierul de pe partea dreapta fata. Dupa o zi am constat dinou aceeasi problema dar de data asta daca apas pedala de frana merge pana in podea. (mentionez ca frana prinde,dar pedala este foarte moale). Mecanicul mi-a spus ca ori este pompa centrala ori distribuitorul abs. Va rog sa ma sfatuiti ce parere aveti, deja am fost la mai multi mecanici si cam toti incearca sa evite problema.

Inca ceva: anul trecut am schimbat ax cu came, cuzineti, pompa tandem, EGR.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune ca nu-i aerisita bine frana. Ar trebui facuta si o procedura de aerisire cu VCDS-ul.

Pompa nu se strica prea usor. Iar ABS-ul iti va da erori daca aer probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit astazi pe cineva cu un elevator, care incerca sa ma faca sa cred ca is nebun si ca nu ramane blocata frana. Cand am ridicat masina am constatat ca ramane blocata roata dreapta fata. Mai are rost oare sa ii puna un chit de reparatie si la etrierul acesta sau doar sa incerce sa o aeriseasca?

Multumesc de raspuns Cosmine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric ca are rost!

Atentie sa curete de rugina/depuneri pistonasul si sa-l greseze inainte de a monta totul la loc.

Mi-ar placea sa constati la final ca primul mecanic a facut lucru de mantuiala si a umblat doar la o singura roata. Cand trebuia kit nou cel putin pe ambele roti.

Probleme de acest gen apar cand ai burduful de protectie spart la etrier si la inlocuirea placutelor, nu se curata pistonasul. Ei il imping cu presa pana intra placutele iar apoi pistonasul nu mai culiseaza in etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si operatiunea aceasta si o sa revin cu un rezultat dar cel mai probabil saptamana viitoare, pentru ca acum nimeni nu are timp, parca toate masinile s-au stricat de sarbatori. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a sunat mecanicul care mi-a reconditionat etrierul ca are un elevator liber. Am fost si  raman ambele roti fata infranate. De aerisit el zice ca sunt aerisite bine dar nu a pus nici un tester. Concluzia lui: etriere fata defecte si trebuie schimbate. Intrebarea este: franele lucreaza in x? Adica stanga fata cu dreapta spate si invers? Ca el asa mi-a zis si de aicea a tras concluzia ca nu poate fi pompa sau altceva. Deja m-au zapacit de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa ambii etrieri  si curata foarte bine pistonasele sau daca nu pune pistonase si garnituri noi!Verifica si bolturile de culisare a etrierului!

Si stai langa mecanic!!!!

Modificat de cfl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat etrieri, discuri si placute, si tot asa este masina (inebunesc....) Am dus-o la un alt mecanic care m-a asigurat ca o testeaza si nu schimba nimic pana nu este sigur, in concluzie a schimbat discurile placutele si etrierii si tot raman infranate rotile din fata.  A zis sa nu iau in considerare nimic cativa km. dar deja am facut 1000 si tot asa este. Am dus-o inapoi si deja era si el nesigur, a zis ca numai pompa centrala mai poate fi dar nu ma poate asigura de asta. Nu stiti un mecanic bun specializat pe frane prin cj.? Care este posibilitatea sa fie pompa de servo si nu cea centrala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!