Jump to content

Probleme Intermitente Legate De Boost - 1.8t


toni
 Share

Postare recomandată

super raspuns toni, multam mult !!

toni, din intimplare ai o poza cu locul unde se afla piesa mica si buclucasa? sau stii daca exista piesa aia si pe cupra r? nu am reusit sa o identific sub galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SOTE zice ca tot sistemul PCV este la fel pentru AUQ, ARY, AMK si BAM pe Leon.

Poza cu locatia nu am, incerc sa fac zilele urmatoare.

PS: am facut primul drum extraurban, masina se misca cu totul altfel.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni, vorbeste si tu limba romana , SOTE, PCV.......traducerea te rog :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SOTE = E T O S, program in care gasesti toate codurile pentru piesele VAG

PCV = positive crankcase ventilation, sistemul care se ocupa cu ventilatia gazelor nearse din carter. Supapele pe care le-am schimbat eu sunt cele care se ocupa de acest lucru (diagramele de functionare ale sistemului sunt mai sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cam asta ar fi functia lui, un epurator. In EKTA piesele se numesc:

- 034 129 101 B - pressure regulating valve (cea din stanga - epuratorul)- 035 103 245 A - bleeder valve (cea din dreapta)

Am o nedumerire: epuratorul de gaze si valva de presiune sunt lucruri diferite... lumineaza-ma, te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea valva (034 129 101 B) am denumit-o adhoc cu bbm epurator :) pentru ca asta credem ca ar fi functia ei. In E T O S (sau ETKA) ea se numeste pressure regulating valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema!

-Am schimbat cele 2 supape, cea din admisie era defecta(scapa presiune),cealalta era ok!

-se simte o ameliorare a problemei legate (sper) de boost,nu prea mai face la viteze mici, trage mai bine jos,dar masina face o zgaltaiala pe treptele mari(4-5-6) , ca si cum as lua piciorul de pe pedala o fractiune de secunda si as calca din nou!

Tin sa mentionez ca masina este resofata si cu softul original abia se simt aceste probleme, cu softul tunat ele se amplifica!

Am schimbat n75 este cel cu J, cel original fiind F (este vb de un FR din 2005 cod AUQ)

Modificat de Antonio Cortez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva erori stocate?

Cel mai bine si mai simplu ar fi sa faci niste loguri in treptele superior sa vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare stocata!Log nu am facut dupa ce am schimbat valvele ci doar m-am uitat oleaca in mers sa vad ce se intampla si am constatat ca reuseste sa faca boost cand este comandat mai repede fata de data trecuta cand avea o mare intarziere,(scapa presiune)

Mai vreau sa cercetez cateva supape de sens, poate mai gasesc una defecta, :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am scos si eu prima valva, cea din stanga din poza, pressure regulating valve. Are putin ulei pe pereti, dar daca suflu trece aerul fara probleme dintr-o parte in alta. Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Mda, cam asta ar fi functia lui, un epurator. In EKTA piesele se numesc:

- 034 129 101 B - pressure regulating valve (cea din stanga - epuratorul)

Supapa de sub galeria de admisie se poate verifica simplu daca reusesti sa o scoti: sufli in ea din ambele parti, daca reusesti insemna ca e stricata. Ea trebuie sa "conduca" intr-un sens si sa opreasca in celalalt.

Toni, esti sigur ca la 034 cea noua conducea aerul intr-o singura parte?

Am mai cititi pe net ca ea ar conduce aerul in ambele sensuri PANA la o anumita presiune

Si eu am desfacut-o azi si pe langa faptul ca era cu ulei (normal de altfel), suflam in ea fara probleme

Insa nu mi-am dat seama exact ce ar fi defect daca era trebuia sa conduca aerul doar intr-o parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea din stanga, mai mare, de langa MAF

intreb pentru ca am si eu urmatoarea problema: imi da

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

din ce am citit pe forumuri, este ori din cauza DV, ori N75, ori pierd aer pe undeva pe un furtun sub presiune (dupa turbo).

Desfacand piesa asta neagra ca sa ajung la solenoidul de la turbina am vazut ca circula aerul in ambele sensuri, de asta intreb cum se comporta una noua.

Referitor la problema mea - am testat axa dintre solenoid si waste gate si nu se misca cu mana, ceea ce e bine.

Ma gandesc sa schimb DV, parca tu ti-ai luat forge, de care imi trebuie si cam cat costa?

Tu din cate ai citit merita schimbata si N75 cu una mai "sport"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam ca daca schimbi N75, poate ar fi bine sa updatezi si softul pt una race.

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=192326

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4064202

si mie imi pierdea presiunea pe la DV, dar pentru ca de forge nu am auzit numai vorbe bune, iar cea APR cedase am pus una stock, BOSCH. si inc tine ff bine.

la alea forge e nevoie de intretinere la 10 000km, (ei nu zic, dar la praful din RO...) si trebuie sa vezi exact ce arc iti trebuie.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am un tuning moderat facut de Voinea. Asta nu prea e "race", nu? :)

later edit: stage 1 nu e race, deci nu merita N75 schimbat cu alt model

pai cum iti dai seama ca pierzi presiune pe la DV?

sa inteleg ca eu am stock APR? presupun ca daca imi iau BOSCH nu e prea greu, doar cu codul din ETKA pot sa o gasesc, nu?

Modificat de 4EST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stock ai BOSCH, sper chiar varianta upgradata! ...APR pusesem eu si a cedat. pierdea presiune. cum afli? mergeam pe langa pereti si cand acceleream sa auzea ca si cum aveam BLOW OFF, si pe DN1 pe langa balize la fel facea...se auze ff frumos dar nu tragea cum trebuie.

codul il gasesti f simplu :

http://shop.achtuning.com/index.asp?PageAc...&ProdID=586

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3691821

:) asta e pt TT dar cred ca te descurci sa caut tot pe google si pt a ta. daca nu, ETKA e simpla.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 06A145710P, aparent e varianta upgradata, nu?

din ce am citit daca o demontez, fara vacuum nu trebuie sa lase aer sa treaca, corect?

Modificat de 4EST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea din stanga, mai mare, de langa MAF

Prin aia trece aer tot timpul, cred ca cumva comandata de vacuum dar nu prea mi-am dat seama cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sper sa postez unde trebuie, ideea este urmatoarea:

De cand am schimbat grupul de diode la alternator,masina merge in suturi.

La o scanare pe Vag-Com am gasit urmatoarele erori:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Am tras de toate cablurile de la motor, si surpriza: la miscarea cablului care are un terminator dedesubtul clapetei de acceleratie si restul se continua in jos pe langa borcanul de antigel,banuiesc ca ajunge in intercooler, masina da se se opreasca, se subureaza.

De retinut ca am schimbat acel senzor care intra in intercooler, pentru ca masina imi dadea rateuri la relanti, si tindea sa se opreasca(acel senzor a fost declarat defect de mecanic in urma unei scanari cu vag-com-ul).

Ciudat este ca nu tot timpul, la miscarea acelui cablu masina da semne sa se opreasca, desi zgaltai zdravan acel cablu electric.

Am fost la 2 mecanici, si nu au reusit sa-i dea de cap, si nu stiu ce sa mai cred.

Distinse salutari,

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa verifici si DVul..ca poate fi spart. mai multe despre el gasesti pe celalt topic cu 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cu multa bucurie tin sa va anunt ca problema a fost rezolvata de un fost mecanic la Porshe, un om de nota 20.De ce de nota 20, o sa va las sa trageti singuri concluziile.

Joi dimineata ma inarmez cu speranta si rabdare,si dau o fuga pana la un nene recomandat de catre Dragos Voinea.Ajung la dansul, ii explic ce se intampla cu masina, pune testerul, dupa care urmeaza concluzia: trebuie schimbat senzorul de presiune de pe intercooler. Ii explic ca abia ce a fost schimbat,dar ca eu banuiesc ca acel cablu care intra in el are o problema, si impreuna tragem de cablul respectiv pana ne plictisim,dar nu se intampla nimic.Intr-un acces de nervi, pun mana pe cablu si trag sanatos de el: surpriza

Masina se opreste.Reluam operatiunea, de data asta cu ochii pe Vag-com si observam ca presiunea in intercooler se stabiliza doar daca tineam intr-o pozitie cablul.Oprim masina,si pornim sa localizam firul bucuclas.Nu dureaza mult, si un fir din cele 5 (daca nu ma insel) cedeaza.El se mai tinea doar in camasa.

Concluzia: cei care mi-au dat jos alternatorul, in momentul in care l-au scos, au fortat in acel cablu, acesta s-a tensionat prea mult, si litele din interior au cedat!

Operatiunea m-a costat 80 de ron, masina trage ca in prima zi, multumesc mecanicului care nu a insistat sa cumpar acel senzor, si a dat curs insistentei mele de a "traumatiza" acel fir bucuclas.

Va multumesc tuturor pentru sfaturile si interesul acordat.

Sa auzim numai de bine,

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am "17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction" pe un 1.8t AUQ. Masina abia ce am luat-o si problema e ca tocmai am iesit pe drum, iar de pe la 2800-3000 de ture efectiv nu mai trage (si de fapt de-aici ar trebui sa se simta ca lumea). De pe la 2000 incepe sa se auda suieratul turbinei, dar la 3000 nu mai trage deloc iar turbina suiera de parca s-ar opri (adica "descrescator"). Un alt simptom e ca, concomitent cu "oprirea" turbinei si pierderea puterii se aude un zgomot gen "psst-psst-psst-psst" relativ rapid, care dispare o data cu scaderea turatiei. Un simptom in plus e un consum astronomic :)

O singura data (n-am insistat, de frica sa nu belesc ceva) am patit ca dupa 3000 de ture, fara sa o scot din viteza, dupa ce "s-a oprit" turbina sa se accelereze cumva "in gol", adica a urcat rapid pana la 5000.

Vreo idee ce-ar putea fi?

le: mai am si EXACT aceeasi problema ca aici

. In comentarii zic baietii ca era scos ceva furtun de vacuum de la diverter valve. Posibil ca asta sa fie si motivul pierderii de putere in mers? Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!