Jump to content

Rezistenta la impact


adrianciocalau
 Share

Postare recomandată

Astazi am avut parte pentru prima oara - si sper si pentru ultima oara - de un accident de circulatie. Faza clasica oarecum, la plecarea de la un semafor, dupa cativa metrii, masinile din fata franeaza, franez si eu, ca de obicei ma uit in retrovizoare, si... il vad cum vine trage de volan stanga, franeaza, zgomot de frane si inevitabil-ul BUM!

M-am dat jos din masina, si cand am vazut cum arata masina lui, am zis ca-l omor. Apoi cand am vazut cum arata masina mea, am zis ca nu poate fi adevarat. Skoda rules!!! Va pun poze sa va dumiriti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avariile mele: spoiler spate deformat si cu urme de vopsea, julituri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o tare de tot in spoilerul din spate de la un 320i. La el sau dus farul, usa stinga fata sifonata bine si juma' din usa spate zgiriata.

La mina doar vopseaua de pe coltul din dreapa bara spate.

Solutia -> 3cmc, arata ca noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bafta ai avut ca a fost Dacia :scratch:

De fapt cam orice masina "normala" se deforma in fata mai tare decat spoilerul spate al tau care este mai sus decat fata unei alte masini.

Daca era Cielo era destul de urata situatia... i-au tras niste bari imense si la impacturi usoare orice maisna iese urat din confruntare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru interventie ... Sub spoiler ai niste bare ranforsate, presupun. Spoilerul dupa deformare isi revine la starea initiala. Dacia a fost lovita in aripa (tabla subtire). Se stie ca nu sunt bine calculate la impact modul de imbinare al tablelor sasiu fata, la Dacie. E si asta o arta... Pe ansablu, se pare ca e ideal sa ai o bara ranforsata la inaltime, prinsa bine de sasiu. De tinut minte. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred totusi ca va trebui sa schimbi si tu bara din spate. Din cate stiu eu, dupa un asemenea impact "fagurele" din interiorul barei se preseaza si asa ramane, asta in cazul in care nu se rupe si cad jos bucati din el. Idea este ca orice ar fi in interiorul barei, fagure sau bara ranforsata se distruge dupa impact, chiar daca spoilerul revine la forma initiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Fabia, cel putin hatchback-ul nu are "fagure" sub bara. Inca nu am dat jos bara sa vad ce e acolo, dar la prima vedere totul pare ok. Acum sunt prea ocupat sa ma razboiescu cu dobitocul de la Asirom care a facut constatarea si care e de parere ca "poate nu trebuie schimbat" si "trebuie sa fiu de fata cand se da bara jos, o sa te anunt ce program am"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub plastic se afla o bara metalica. Trebuie neaparat sa dai jos plasticul sa vezi ce e acolo. La mine era desprins bara metalica si o tinea doar plasticul. de asemenea, daca impactul a fost puternic, mecanicul trebuie sa se uite si sub ea sau in portbagaj sa nu apara deformari. La prima vedere nu se intampla nimic, datorita calitatilor speciale ale plasticului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat verificat sub plastic sa nu ai deformari care nu se vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor.Skoda Octavia frana puternica, vine un dezechilibrat cu 1 bucata dacia 1300 d-aia veche si bum.Masina lui varza rau de tot.Asta a fost ceva ca l-a lovit si putin sub un far.Acolo a deformat si putin din aripa si portbagaj.Daca era pe mijlocul Octaviei, nu erau decat zgarieturi. La service am vazut ca Octavia parca ar avea sina de tren sub spoiler! - Nu mai mentionez ca ne urmaream si eu franez brusc fac dreapta , asta pune frana de pe banda 3 sa o ia si el la dreapta.Si BUM vine dezechilibratu` ! Mi-am cerut scuze la nenea prietenul meu.Si pentru ca tatal sa nu afle, nu a apelat la casco si a facut-o pe barba lui la bucuresti.40 milioane acum 2 ani de zile. UFFFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In parcare la Porsche Ro este o S.O. care, dupa cum arata, a "luat" in plin un cap de pod sau un stalp cu sectiune dreptunghiulara la o viteza respectabila.

Este mai scurta cu aproape 1m, pur si simplu motorul nu mai exista. In schimb bordul este intact (minus airbagurile sarite), parbrizul este spart numai de capota care l-a lovit in impact iar usile se inchid cam ca la o dacie de serie (adica sunt "plecate" maxim 5mm). Daca faci abstractie de fiarele care-i ies de sub capota, din profilspate nici nu zici ca a fost lovita.

Imi pare rau ca nu am avut aparat foto la mine sa-i "trag o poza"

Un bun exemplu de rezistenta la impact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sub bord (pedale, fiare care sa treaca prin firewall...)? Locul "mortului"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Pentru cei care mai sant sceptici de rezistenta la impacte a skodelor recomand urmatorul link :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"Va pun poze sa va dumiriti... "

Pentru Administrator: Cum pot vedea si eu pozele? Multumesc, Daniel.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele s-au pierdut la update-urile de la forum! Asta ar fi explicatia. De aceea e mai bine sa folosim imageshack.us pentru upload de poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!