Jump to content

Tess


alexvice
 Share

Postare recomandată

M-am ocupat o buna perioada de vanzarea masinilor sh din Germania,iar acum lucrez tot in domeniul auto(sa-i spunem asa),si va pot spune ca cei de la Tess Brasov sunt unii din primii mecanici care au lucrat pe Volkswagen si Audi din Romania!In primul rand tin sa mentionez ca sunt de o profesionalitate mai rar intalnita la noi in tara,iar pretul service-lui este mult mai mic decat la alti dealeri si credeti-ma pe cuvant ca am facut ceva revizii la masini!Beneficiezi de multe avantaje daca cumperi masina de la ei...plus ca cei de la vanzari sunt mai mult decat oameni(ofera mereu disscount-uri)!Daca doriti lamuriri si ceva nume de contact o sa va ajut cu cea mai mare placere.... sad3.gif

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit pe forum,

Stiu numai de bine despre Tess Brasov si chiar am doi prieteni care vin special din Bucuresti sa isi faca masina la voi. :) Acum am si eu o patanie de reparat, insa n-am avut noroc. Am vorbit prin acesti prieteni cu Claudiu si mi-a zis ca sunteti foarte ocupati in perioada asta si ca termenul dat de PBN pentru reparatia mea (2-2.5 saptamani) este chiar bun. Insa data viitoare, daca Doamne fereste e nevoie, incerc si eu service-ul vostru. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, alex nu lucreaza la tess. el e din Ploiesti. dar ii stie bine pe cei de acolo.

si eu am auzit lucruri frumoase de ei. si din cate imi amintesc si eddie din BV la fel vorbea de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu celor spuse..am cuparat masina de la ei ...discount bun ...respect fata de client ...cea mai mica problema pe care o aveai se scuzau de mii de ori ...oricum nota 10.... acum urmeaza revizia de 15 000 km (am 10 000 deja) si tot la ei vreau sa o fac desi sunt din Buc. Nu stiam daca au meseriasi buni , dar datorita lui ALEXVICE, sunt 100% convins sa fac revizia la ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci DanTra daca ai cumparat masina de la ei ai card de fidelitate si servicul este foarte ieftin...ca drept urmare daca ai timp sa te duci la ei ptr revizie sa mergi cu toata increderea.Cat despre mecanicii de acolo am numai cuvinte de lauda....am cumparat un Passat 2.0Tdi de la ei nou...si cam de la 7000km a inceput sa mi se aprinda un martor motor(se aprindea apoi se stingea)masina mergand ok.Am fost la Cardinal de 3 ori,au pus-o pe tester 7ore si mi-au spus ca masina nu are nimic,ca este doar vreun contact aiurea.Fiind nemultumit de raspunsul dat de cei de la Cardinal,am dat o fuga pana la Tess si in 5 min mi-au spus ca senzorul de la turbina da o eroare si ca trebuie schimbat pe garantie.Mecanicii au cunostiinta 100% despre ceea ce fac...credeti-ma pe cuvant ca nu este prb pe care sa o aiba masina voastra si sa nu fie rezolvata! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult ptr informatii..chiar ma duc cu inima deschisa si cu incredere acum! Voi posta si eu cum a fost...dar asta dupa inc a aprox 5000km ..pe care eu vad sa ii fac cam in 2, max 3 luni! By the way .. terbuie sa iau logatura cu dealerul care mia vindut masina si sa stabilesc prin el revizia? SAU pot sa sun sa ma programez la oricine?

De cardul de fidelitate nu stiam ...am asa ceva , sau ma au ei in baza lor de date??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o ,,experienta nefericita" in familie, cu Tess: a mers cineva cu un Polo 1.4 TDI din 2000 sa-i repare timoneria sau cutia de viteze pt ca ,,agata" la retrogradarea 3-2 si 4-3. Le-a zis din start ca nu crede ca este problema de ambreiaj pt a demontat el si nu a constatat nici o defectiune (experienta mare in reparatii auto) si ca-si permite sa le dea indicatia ca problema este de la cutie.Ei - da dom'le am inteles, o bagam sa-i facem constatarea si te sunam sa-ti spunem ce-i facem si sa ne dai OK. Asta pleaca acasa. Il suna dupa 2 zile sa-i suna ca este de vina pistonasul de la ambreiaj. Omul contrariat (demontase si el anterior si constatase ca pistonasul este in regula) le da totusi OK sa-l schimbe. Ramane ca-l suna sa-i spuna cand sa vina sa ridice masina. Dupa 1 sapt suna el la Tess: ei- dom'ne, am comanda la Porsche dar a venit gresit, nu se potriveste la a ta. trebuie sa dam o noua comanda. Omul meu ce sa mai zica- asta e, cand credeti ca o faceti pt ca mie-mi trebuie masina urgent. Ei-max 1 sapt. OK. Dupa 1 sapt il suna: domne, ti-am pus pistonasul dar tot asa face si credem ca este de la ambreiaj in sine (disc sau placa) asa incat trebuie sa-ti schimbam tot kitul de ambreiaj. Omul deja disperat - schimbati-l domnule, imi trebuie masina urgent. IL suna dupa cateva zile: gata domnu', poti veni sa-ti iei masina, ti-am schimbat ambreiajul. Asta fericit, cu 22 mil in buzunar pleaca spre Brasov (de la 90 km distanta). Ajunge la Tess - stai ca nu e gata inca, se lucreraza la ea, vino dupa amiaza. Asta disperat nu are solutie. Merge dupa amiaza, ambreiaj nou+pistonas; hai sa gacem test. SURPIZA: aceleasi simptome ca si atunci cand a adus-o. Nu va inchipuiti ce circ a inceput. Ei, nu domne, ti-am schimbat tot ce se putea pentru a elimina din suspiciuni si sa nu umblam la cutie. Voiau baietii sa-l puna sa plateasca piesele+manopera eronat constatate si schimbate. Asta disperat, ca cheama OPC si politia, este jaf. Le-a reamintit ca le-a sugerat din start ca prob este la CV nu la ambreiaj. Ei - domnu', ne pare rau, noi nu demontam si nu reparam cutii de viteze. Asta este, platiti piesele si manopera pt ce am, muncit si plecati de aici. Circ mare 1-2 ore cu ei acolo, pana la urma i-au demontat piesele noi, i-au remontat ambreiajul+pistonasul lui (care erau bune, functioneaza f bine si acum) si l-au lasat sa plece, numai de frica OPC si politiei. Cam asta este epopeea Tess. Ar fi bine sa fie singura ,,pata neagra".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cumparat masina de la Tess ai acest card,sau daca nu il ai esti in baza de data.Dar masina trebuie sa fie cumparata de la Tess ptr a beneficia de aceste avantaje.Skode nu repara,este dealer si service ptr Vw si Audi.Nu stiu ce sa spun despre aceasta prb legata de polo...chiar nu pot sa-mi dau cu parerea.Dar am f multi prieteni care au renuntat la Bucuresti si la Ploiesti si merg la Brasov.Nu am auzit pe unul sa aiba prb cu cei de la Tess. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fac" si Skode?

OffTopic: Te rog sa vorbesti frumos :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda..cred ca nu este sevice unde sa nu existe o asemenea poveste.... (sa nu se inteleaga ca eu cred ca nu este adevarata), dar sper ca pe noi sa ne fereasca de asemenea probleme!

@alexvice - cum arata cardul ala (am cumpart de la tess nu din alta parte) ca sa stiu dupa ce am uit prin actele mele si ale masini! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut experiente cu cei de la TESS si au fost relativ ok, oameni sunt buni in ceea ce fac lucreaza repede si bine , dar daca nu ai card.... Manopera este foarte scumpa si preturile la piese au un adaos destul de mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu cateva experiente cu cei de la Tess si nu pot sa spun ca sunt foarte multumit:

- au niste scoruri enorme la manopera (ultima oara cand am trecut pe la ei (ianuarie 2007) parca era ceva de ordinul 70 RON/ora) - cei curiosi pot sa dea un telefon si sa intrebe cat e ora de manopera

- la revizie si la schimbarea senzorului de temperatura a motorului au incarcat factura (50 minute schimbat ulei, 50 minute schimat filtru aer, 50 minute schimbat filtru polen - la revizie, 90 minute schimbat senzor temperatura (inginerul care mi-a preluat masina mi-a spus ca ar dura 30 minute)) - as fi putut face scandal dar n-am avut chef de tiganeala

- nu stiu daca mecanicii sunt chiar superprofesionisti (era sa schimb de gura unuia etrierul de pe spate ca cica era blocat si s-a dovedit in final ca era putin intepenit din cauza faptului ca placutele de frana erau uzate si pistonul iesise prea mult)

- adaos enorm la piesele de schimb

- nu cred ca te lasa sa intri in service sa vezi ce iti fac mecanicii la masina, decat daca nu ii crezi pe cuvant cand iti fac constatarea la o defectiune

Nu stiu cum o fi la alte reprezentante VW, de vin oameni de la zeci si sute de km sa faca reparatii la Tess.

Eu vorbesc din propriile experiente care m-au facut sa renunt la serviciile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanTra acest card seamana exact ca unul normal ptr cont bancar...aceste carduri s-au eliberat din martie 2007...dar sunt valabile ptr toti clientii care au cumparat masini de la Tess indiferent de data la care s-a facut achizitia.Sincer sa fiu eu chiar asist la ceea ce fac mecanici la masini,si asta datorita camerei de asteptare de la etajul 1 din care se vede tot service-ul.Exista o transparenta in ceea ce inseamna service,fata de altele unde nici nu poti cere voie sa asisti la lucru.Acum parerile sunt impartite...dar per total e mult mai bun service-ul de la Tess decat cel de la Cardinal,in care lucreaza numai pusti de 20-24ani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda..ce sa mai zic acum...una calda alta rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi masina e cumparata de la Tess nu mi-a oferit nimeni nici un card. Nici nu stiam de existenta lui.

La Tess, camera de asteptare este intr-un colt al show-roomului si nu vezi absolut nimic din ce se intampla in service (sau din ianuarie 2007 au schimbat aranjarea interioara si mai nou e o camera de asteptare cu geam spre service?)

@alexvice: esti sigur ca e vorba de Tess? O asemenea camera la etaj este la dealerul SEAT din Brasov (DIP motors) care chiar te lasa sa intri in service si sa vorbesti cu mecanicul.

Modificat de Lacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez eu Lacarule ca de anul trecut exista aceasta camera de asteptare la etaj din care vezi absolut tot service-ul.Intrebi pe oricine din service si te va indruma spre aceasta sala de asteptare.Cat despre card nici nu e nevoie neaparat sa ti-l acorde,ca esti in baza lor de date si beneficiezi de reducere....mai ales daca le si atragi atentia putin(o sa-ti dea si cardul)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Tess am reparat masina in 3 zile fata de 2 saptamani cat propuneau cei de la Cardinali

La Cardinali au spus ca Brasovul e mai aproiape de Austria (de unde vin piesele ) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am prea multe cuvinte de lauda la adresa Tess Brasov. Am fost asta iarna parca in decembrie pentru o testare cu vas-ul, ma gandeam ca poate depistez sursa trepidatiilor. M-au programat intr-o vineri pe la 5 dupamiaza. M-au tinut acolo vreo ora timp in care am baut 2 cafele si-am fumat cred jumatate de pachet de tigari. Ei se vor un service de tip occidental in care clientul sta linistit si-si bea cafeaua iar masina lui este reparata de oameni profesionisti care stiu ce fac, nu te insala, si-ti repara bine masina. Ce sa va spun decat ca mai e mult pana acolo.

In primul rand nu ai acces la mecanici sa vorbesti in mod direct cu ei sa le expui problema, simptome, banuieli... Totul se inscrie pe o fisa de constatare, in care cel de la receptie nu poate detalia prea mult....

In al doilea rand, ma mai pricep si eu la mecanica, ca de ...sunt inginer auto si sunt in primul rand curios sa vad cu ochii mei ce si cum, in al doilea rand vreau sa fiu eu sigur ca se lucreaza curat, ca se schimba piesele care trebuie si nu cele care sunt inca bune, etc.

Revenind la povestea inceputa. Au pus vas-ul pe ea, au plecat cu ea in teste, timp in care receptionerul din service, baiat bun de altfel si comunicativ, mi-a zis ca s-ar putea sa fie volant. Eu i-am zis ca n-are cum sa fie din moment ce la rece nu da aceleasi simptome si nici dupa un drum lung si mers babeste. Intr-un final, se apropia ora 6, de altfel ora la care termina programul, au revenit cu masina ca sa-mi zica ca nu are nimic si sa nu-mi fac griji. Toti erau pe picior de plecare, asa ca n-am mai avut cu cine sa ma cert.

Daca astia sunt meseriasi imi cam inchipui cum sunt cei de prin Bucuresti :icon_thumright:

La cate masini intra in service cred ca ar fi acolo o debandada totala daca ar intra si clientii, in plus de asta sunt multi afoni care s-ar putea accidenta singuri sau provoca vreun accident, dar cred ca s-ar putea semna ceva in care sa scrie ca se exonereaza de orice raspundere si sa te lase sa intri in service sa-ti supraveghezi masina si sa interactionezi cu mecanicii.

Uitesem sa mentionez ca totusi o scanare cu vas-ul plus teste in mers a costat fix 45 de ron, ceea ce nu mi se pare scump in conditiile in care cei de la Adciel Zarnesti pe care multa lume ii cunoaste pentru o simpla scanare cu nustiu ce program taxeaza 50 de ron. Asta e o bila alba pentru Tess.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spune Inginerul este foarte adevarat. Eu am facut o programare la Tess pentru ora 16, ajung acolo si mi se spune ca a picat reteaua de calculatoare si din cauza asta nu poate fi bagata masina in service, ca nu se poate face nu stiu ce hartie de intrare. Ok, sunt asigurat ca in cateva minute isi revine reteaua si sunt invitat sa iau loc in sala de asteptare sa beau o cafea. Se face ora 16:30 nimic, se face 17:00 nimic, pe la 17:30 vine injinerul si imi spune ca in sfarsit poate sa bage masina in service. Cum in cazul meu era vorba de o scanare cu VAS-ul, am insistat sa asist si eu la operatiune. Am intrat in service, acolo aglomeratie mare, probabil ca incercau sa rezolve toate masinile programate pentru ora 16:00 in ultima suta de metri pana la ora 18:00. La tester mai erau inscrise vreo 2 masini, un Audi A nu stiu cat si un Q7 (a unui barosan local) care era cu matele pe afara. Intre timp se face cam 17:45, vine un nene se leaga cu VAS-ul pe masina mea, si incepe sa butoneze destul de haotic prin meniu (parea destul de planta). Intr-un final scuipa VAS-ul si eroarea pentru care venisem. Incerc sa aflu mai multe despre eroarea respectiva dar nu prea aveam partener de dialog. Acel nene ba era la Q7 ba era la Audi A... Cand ajunge iarasi la mine, incerc sa il intreb de eroare, el apasa pe butonul de help al VAS-ului si imi reproduce ce afisa acel inteligent aparat. Eu il intreb daca e sigur ca respectiva piesa e defecta si daca nu cumva defectiunea este in alta parte. Raspunsul primit este, ca VAS-ul nu greseste si dupa cateva minute in care iarasi am ramas singur fara a avea posibilitatea sa mai intreb ceva, revine acel nene cu oferta de pret pentru respectiva piesa. Intre timp se facuse deja 18:15, cei de la factuare plecasera deja (programul se terminase).

Eu ii multumesc pentru "deosebita amabilitate si atentie acordata" si il intreb cat cota investigatia. Imi raspunde, oarecum din burta, ca este 54 RON, dar ca nu poate sa imi dea azi factura ca cei de la factuarea au plecat deja si sa revin maine pentru factura. Eu ii dau banii si plec de la service fara sa aflu mai multe informatii decat stiam deja (mentionez ca facusem in prealabil o scanare cu VAG-com-ul unui cunoscut si stiam exact ce problema am, dar vroiam sa aflu mai multe despre respectiva eroare de la "specialisti").

Nu stiu cum o fi pe la alti dealeri VW, dar cei de la Tess m-au cam dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul m-am convins nu numai de Tess ci si de alte service-uri. O problema care tie ti se pare extrem de importanta si anume masina ta, pentru ei inseamna nimic, pentru ca scot bani doar din lucrari mari si decontari cu societatile de asigurari.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

facut revizia de 15 000 , totul ok - piesele schimbate le-am gasit in masina!!!!... pret informativ cu reducere ptr ca am luat amsina de la ei 5 600 000. Recomand pina la proba contrarie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D.p.d.v. al unei revizii sunt sigur ca orice servie autorizat in RO poate sa efectueze aceasta operatiune fara incidente sau scapari, au o fisa care trebuie urmarita pas cu pas si mecanicul care efectueaza lucrearea respectiva bifeaza pasii efectuati.

Cat despre diagnosticarea profesionista a erorilor va rog sa ma credeti nu este totul asa de simplu, aici intervine experienta, speranta ca defectiunea respectiva a mai fost intalnita la alta masina inainte si tine mult si de omul de la diagnoza adika sa stie sa interpreteze codurile de eroare generate de VAS, (unele sunt defecte sporadice altele nu, unele sunt de continuitate altele de piesa etc) totul trebuie verificat si comunicata rezolutia finanla dupa aceea.

Nush sigur daca in lupta asta a producatorilor de a aduce cat mai multa tehnologie pe masinile comercializate si service-urile reusesc sa tina pasul cu galopul tehnologic.

Mai apar si particularitatile anumitor piete de expoatare : cum ar fi carburantii, starea drumurilor, praful etc.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Cat am fost la dealerul Skoda ( peste drum de VW ), cam jumatate din masinile programate erau VW. Probatil toti clienti foarte multumiti de Tess.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: acum nu ca le iau eu partea ...dar daca te reeri al perioada asta ...functineaza cam la 50% din productie ptr ca au f multi oameni in concediu! :) Nu sunt ca sunt superi, ...posibuil sa fie chiar nasoi..dar ptr revizia de 15 000 in care trebuiau sa schimbe decit filtre ..totul ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!