Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

am bagat codul din coding pt a activa functia de basig setings dar cand ajung pe campul 66 imi apare 

Screenshot 2014 02 05 15.10.39

 si cand calc frana in campul al treilea cresc valorile pana la 9, dupa care arata NA

 iar cand dau pe on/off/next imi apare

Screenshot 2014 02 05 15.10.41

 

 

si se schimba si senzorul separat? Nu ar fi o pb ca inainte nu aveam nici abs...dar vreau sa o repar totusi ca imi sta beculetul pe creier desi e aprins doar de azi. 

 

 

Later: La senzorul asta te referi sau altul? Ce cod/pret are?

2014 02 05 15.27.24

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost acum un drum dus intors de 10 km, la dus nu a dat deloc eroare nici la franari bruste nici la cele line, desi la measuring blocks afisa valori de pana la 90 bar, dar la intoarcere chiar in fata casei a aparut iar. Dupa ce am oprit motorul si pornit am dat iar cateva ture si nu a mai aparut. Ce sa fie oare? si unde anume este pozitionat senzorul? este cel care l-am pozat eu sau altul. Se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi firele si mufele. Eu aveam eroare pe senzorul de sub pompa de frana, tot de presiune era. Nu stiu sigur daca e acelasi ca la tine.

 

Problema la mine era mufa care nu era clipsata bine din cauza ca avea mizerie pe ea. Niste wd40 si totul merge perfect de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si asta, ca ma cam enerveaza deja ca de cand am masina numa senzori schimb:)) G17-G62, Maf...acum apare asta, switch la usa, solenoid electromotor....oricum de astia de prin zona motorului am o banuiala ca ala inainte de a vinde masina o spalat motorul ca ciobanu cu te miri ce solutii si de aceea sa se duca toti....Nu sti asta e cumva senzorul acela de sub pompa de frana? ca am auzit si citit niste pareri pe niste forumuri straine ca cica asta s-ar schimba cu tot cu modulul abs.... dar aici pe forum vazusem pe cineva la pagina 30 si cv ca l-a reparat dar nu imi raspunde inca la PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am pe golf roti pe fata 195/65 si pe spate 185/65, toate de iarna (asa am luat-o, recent). Problema e ca sta mereu aprins martorul de ESP. Asta sa fie cauza? A fost umblat si la volan, este putin indreptat spre dreapta(adica nu este centrat) Mentionez ca ABS-ul merge, iar alte probleme nu am intalnit inca. Ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test si vezi cum e senzoru de la volan (daca e calibrat) mergi si fa geometria si pune volanu drept, cat despre roti este specificat si in cartea masini la esp trebuie sa ai roti identice.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am pe golf roti pe fata 195/65 si pe spate 185/65, toate de iarna (asa am luat-o, recent). Problema e ca sta mereu aprins martorul de ESP. Asta sa fie cauza? A fost umblat si la volan, este putin indreptat spre dreapta(adica nu este centrat) Mentionez ca ABS-ul merge, iar alte probleme nu am intalnit inca. Ma poate lamuri cineva?

 

Cel mai bine e sa pui testeru' pe ea si sa vezi ce erori ai. Cel mai probabil, de vina este senzoru' G85, care este situat in spatele volanului si e corp comun cu spira. Acu' depinde ce erori ai. Posteaza rezultatele. Problema asta o am si eu. Cat despre volan, se poate rezolva cu o geometrie sau a fost dat jos si nu a fost pus cum trebuie la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cu volanul nu-i panica, in weekend stau de el si il centrez. cat despre rezultatele de pe tester, sa vedem cand gasesc pe cineva care sa ma ajute cu treaba asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea mai sus amintita nu imi poate spune nimeni mai multe detalii despre acest senzor, unde se afla, daca se inlocuieste si separat....daca se poate repara...sau codul acestuia.... Am citit aproape tot topicul acesta si nu am gasit detalii exacte despre acesta, am gasit unele tutoriale englezesti despre acest senzor la Tuareg si zicea ca se poate schimba....dar pe golf 4 cum este? Am si atasat detalii despre ceea ce imi apare la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste sensor de la pompa dupa cate am inteles si eu se schimba cu tot cu tulumba pt ca este in interior si nu se poate scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad in poze seamana cu senzorul pe care l-am pozat eu in un post anterior. BRAKE PRESSURE SENSOR (G201 and G214) 1JN 907 597 B  din asta sa inteleg ca amandoi senzorii au acelasi cod doar ca sunt numerotati altfel? Poate sa imi comfirme cineva care dispune de ETKA? Ar fi super daca reusesc sa il schimb doar asa, ca deja ma ingrozeam cand vedeam scoruri si zvonuri ca trebuie sa schimb modulul abs sau tulumba...Multumesc mult MRC este al doilea tutorial care imi da sperante:)!

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

 

In poza din ETKA de pe site arata ca e unul si acelasi senzor. Chiar spune ca sunt identici.

 

 

The two sensors are equal and have the same function.The fact that installing two is designed to offer the highest levels of seguridad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca o calibrare , o curatare a mufei si dupa aceea cauta senzor.  swichul de la pedala frana e ok?cod ce stiu eu 1j0907597a.pe la dezmembrari am gasit tulumba cu tot pe la 250 RON. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris mai sus ce am patit cu basic settings la incercarile facute dupa instructiunile de pe ross tech, switchul de la pedala comform diagnozei apare ca fiind in regula, functional, am testat asta de pe meassuring blocks, motivul pentru care tot cer detalii despre pozitionarea lui este ca pe ross tech apare 

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201): Implausible Signal Possible Solutions
  • Check/Replace Brake Pedal Switch (F)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)
  • Check Brake Pressure Sensor 1 (G201)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)
  • Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104) and/or ABS Hydraulic Unit (N55) 

 

si nu inteleg de ce nu apare check replace brake pressure sensor, si  daca el e in modulul abs cum zice pe ross tech sau acolo la baza pompei de frana cum arata poza din etka de pe articolul postat de colegul MRC, poza din etka care seamana cu ceea ce am eu pe masina:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles, ar fi doua modele de pompe de frana. Una cu senzor incorporat si una cu senzor in exterior. Cred ca de aici e diferenta de documentatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G 201 la masinile 2000 este sub rezervor lichid frana. dupa data asta este pus in corpul pompei ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yeeey prima veste buna primita dupa multe zile. Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o rugaminte de comfirmare, Am observat ca Audi-ul din link are 2 senzori, iar pe masina mea este doar unul singur, comparat cu pozele cu Audi-ul este cel mai apropiat de tulumba, mai din spate. Asta e si la mine g201ul nu?! Chiar daca am doar unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In luna noiembrie a inceput sa se aprinda ESP-ul in bord...Am vorbit cu niste mecanici si au zis ca nu e problema, mergi asa...In decembrie masina deja incepuse sa vibreze toata(vibra bordul,volanul si scaunul il simteam) cand se aprindea ESP-ul (cand era stins mergea normal).In ianuarie am fost la reprezentanta in Iasi la VW si mi-a dat pe tester injectoarele toate 4. Masina tragea greu,consuma multa motorina iar cand apasam acceleratia  vibra,daca mentineam  pedala intr-un pct fix mergea normal.Azi am fost la Buzau si am reconditionat toate 4 injectoarele. Am facut ture cu ea,am mers cu 180km/h numai vibra absolut nimic totul impecabil, dar ESP-ul tot s-a aprins...Mi-a spus ca nu isi da seama dc tot se mai aprinde.Am plecat asa cu ea zicand ca daca numai vibreaza si trage ca noua nu e problema daca sta aprins...Am mers in jur de 200si ceva de km cu ea fara sa opresc...Am ajuns acasa,am oprit-o si dupa 5min am pornit si am plecat iar...Dupa 300m s-a aprins ESP-ul si a inceput sa vibreze(doar ca acum cand apas acceleratia se duce struna dar vibreaza)...E posibil sa fie cablajul? Adica trebuia sa-l fi schimbat si pe ala? Nu inteleg cum am putut merge 200km fara nici o problema si dupa a inceput iar...Daca ar fi fost sa nu faca contact sau nu stiu nu ar fi trebuit sa vibreze nonstop?

 

Va rog dati-mi niste sfaturi utile ca mai am un pic si ii dau foc...Multumesc frumos si o seara placuta in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a aprins ESP-ul, ai eroare stocata. Ce zice eroarea aia?

 

Este doar o coincidenta ca ai probleme cu ESP-ul si cu injectoarele, nu au legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA au. Functionarea defectuoasa a sistemului de injectie aprionde beul de ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au legatura ca asa mi-au zis si ce-i de la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca au legatura. Mea culpa :D.

 

Am gasit un topic pe net care zice ca e posibil sa fie de la cablajul injectoarelor. A fost verificat cand s-a umblat la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au uitat cei de la buzau si au zis ca normal ar fi sa fie schimbat si cablajul cand se umbla la injectoare dar ei nu aveau decat un cablaj si au zis ca nu e nou si mai bine nu mi-l pune...deci e posibil sa fie cablajul...sa spunem ca e de vina cablajul...sa nu faca contact la vreun injector si sa merg doar in 3 sau 2 chiar si sa tremure masina din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!