Jump to content

Mai e bun de ceva un motor 1.8 20v la 170k?


blueyed
 Share

De principiu, mai poate fi folosit cu incredere un motor 20v cu rulaj 150.000+  

61 voturi

  1. 1. De principiu, mai poate fi folosit cu incredere un motor 20v cu rulaj 150.000+

    • Lasa-l pentru dusmani
      4
    • E riscant
      8
    • N-are nici o problema
      63


Postare recomandată

310k?? WOW! Si eu ma speriam de masini care aveau 190k.Intr-adevar, AUDI este MASINA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Exista oarece riscuri dar eu cred ca nu ar trebui sa fie probleme. Personal am vazut in service Octavia 1.8T 20V cu 240.000 km care mergea ca noua. Am vorbit cu proprietarul si a spus ca n-a schimbat nimic la motor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Va rog sa va dati cu parerea la modul general si pt. un caz particular: este vorba despre un motor de Audi a4, 1.8 20v, 155k, masina fabricata in 1995, testata cu vag-com-ul de catre s_c; stare generala:buna

<{POST_SNAPBACK}>

A trecut ceva vreme de la achizitie... cum e, esti multumit?

Am observat ca toata lumea a scapat din vedere un aspect cam interesant: masina e din 1995 si avea doar 155.000 km.

Am convingerea ca nu erau reali. Pt o masina veche de 10 ani, 155.000 sunt muuult prea putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imagecam: Pe scurt: Da, sunt foarte multumit! de masina in general, de motor, ador suspensia multilink (care ma ruineaza :D....)

Referitor la anul de fabr si km de la bord nu a fost nici o scapare.

1)Masina are cartea de service "la zi" pana in 2002 sau 2003 (nu mai stiu exact si nu o am la indemana) cu km trecuti la fiecare revizie sau schimbare de piesa, completata de Reprez. Audi din Germania (Mahag) pana in momentul vanzarii catre cel de la care am luat-o eu. Masina are TOATE actele originale posibile (nu le enumar aici) inclusiv un certificat de garantie eliberat de cei de la Mahag d-lui de la care am luat eu masina.

2) Masina NU era la vanzare! Era la spalatorie pentru ca zacea in parcare de ceva vreme si era f. murdara. Fiind director la o firma, omul are o Octavia pe mana non-stop si cu asta mergea extrem de rar.

3) Din iunie-iulie cand am vazut prima data masina si pana la sf. lui noiembrie cand am luat-o, a mers cu ea doar 150km.

Revenind: sunt foarte multumit de masina, mi-am dorit-o, ma straduiesc s-o ingrijesc cat de bine pot. Nu e f pretentioasa, exceptand **** suspensie multilink care NU a fost proiectata pentru craterele care la noi se numesc sosele. Evident, nu am luat-o si inca nu este impecabila ca una noua. Da, am bagat bani in ea, in consumabile: ulei, filtru, capete bara+un brat de la articulatie, care la momentul achizitionarii au fost testate si erau inca in stare buna desi sunt cele originale din fabrica.

Salutari :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare idioata: doua axe cu came nu suporta tot atatea cicluri? adica motorul nu e tot in 4 timpi? tot atatea deschideri si inchideri are si axa de 8 v ca si cea de 16/20. poate ca datorita faprului ca motoarele cu doua axe cu came urca mai repede in rure, teoretic insumeaza in timp mai multe cicluri dar nu poate fi diferentza asha de mare. hai sa luam in comparatzie 8v cu 16v. la primul toate supapele sunt angrenate de o singura axa, deci 8 supape la axa. la cel de-al doilea sund doua axe, dar luate separat tot 8 supape angreneaza fiecare. de ce s-ar strica mai repede??? legenda provine probabil din ideea ca daca sunt mai multe piese pe un sistem , cand pica sistemul sunt mai multe piese de inlocuit...cred ca e pura fabulatzie, si daca ai avut tangentza mult cu breasla mecanicilor (ma refer la cei care invatza "dupa ureche si babeshte") cred ca shtii cam cum se invart rotitzele lor...... after all, daca ne gandim putzin, un sistem dublat nu e mai durabil in timp decat unul pe jumatate care face aceeashi treaba? adica fortzele nu se impart la mai multe subansambluri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in ceea ce priveste turatiile axelor cu came. Sunt egale. Una dintre axe duce admisia, cealalta evacuarea. Exceptie fac motoarele VR6 din prima generatie, unde daca bine imi amintesc, un ax cu came duce admisia la un rand de cilindri si evacuarea la celelalt rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut.

Eu am o Octavia din 2003, 1.8T , 20V de 150 cai

Ieri am facut 200.000 km si ma intrebam oare cat mai duce!

mai stiu un Audi A6 din 1998 ce are tot motor de 1.8T si are 360.000 km.

eu nu m-am atins de motor deloc, doar revizii, bucsaraie, ulei, buji, (consumabile) i-am facut test de compresie acum la 200.000 si mi-a iesit asa 13.1, 13.0, 13.1, 13.0. Mi s-a spus ca motorul este boboc.

Imi papa ulei turbina, ma gandesc, ca la un moment dat va trebui sa o schimb. Am sa trec pe ulei Castrol 10W-40, pana acum a mers 200.000 km cu 5w-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti recomand sa-i schimbi uleiul, difera doar vascozitatea la rece, si nu atunci iti papa oloiul acesta fiind prea vascos la rece, doar ai sa ai o ungere mai proasta la pornire pana se mai incalzeste uleiul, plus ca treci de pe sintetic la semi-sintetic care e defapt un mineral imbunatatit si de aici pe langa alte neajunsuri scade si intervalul de schimb ulei de la 15k la maxim 10k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il schimb si pe asta de 5w-40 la max 10.000 km, niciodata nu l-am lasat sa depaseasca, in acelasi timp completand la 1000 km cate 500 - 700 gr ulei motorul meu are mereu ulei curat inauntru si motorul este luna. am schimbat garnitura de la capacul motorului si atunci am vazut k motorul este luna inauntru!

eu fac cam 1000 - 1200 km pe luna!

dupa ce am facut testul de compresie, cei de la service mi-au spus ca pot baga 10w-40 pentru ca are 200.000 km si am nevoie de o ungere mai buna, insa tu m-ai pus pe ganduri..

Modificat de urs_edi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am doua masini, in cea din semnatura pun 5w40 sintetic, in cealalta fiind tehnologie veche pun 10w40 semi-sintetic, semi-sinteticul face spuma pe buson chiar daca e aceeasi marca sau nu fata de cel sintetic, la cea la care pun sintetic apare doar picaturi de apa pe buson spuma nu am vazut deloc, de asemenea si stratul de mizerie din cele doua motoare difera

eu recomand un 5w50 full sintetic

fac o recomandare, a nu se considera reclama, doar ca am tot cautat ceva uleiuri de calitate pentru viitoarele schimburi binenteles eu merg pe 5w40, dar pentru tine 5w50 asigura viscozitate potrivita la rece pentru un uz normal de zi cu zi si o vascozitate mai mare putin la cald ca sa nu-l pape asa de mult, plus esterul e ceva mai bun pentru pretentiile motoarelor moderne si performante

post-75511-0-15524900-1299226553_thumb.j

motul-sport-5w-50.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Demult postul insa imi dau si eu cu parerea.

Era un teardown facut de americani pe un 1.8 turbo ce-i drept si dupa 500.000 Km intern era perfect, dupa ei mai ducea cel putin inca 300.000 fara pbme.

 

Miturile astea date de mecanici de duminica precum 16V, 20V sunt mai problematice decat 8V pe mine ma lasa rece.

Atat doar, pot spune ca un 16/20v e mai gurmand decat unul 8 V in cazul in care semeringurile supapelor pierd ulei, caz in care 8v-ul va consuma mai putin.

Ar fi cred eu singurul minus ce-l pot acorda motoarelor 16+ valve, in rest sunt mai eficiente si mai bune fara doar si poate.

Testele au demonstrat-o, nu povestile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!