Jump to content

Cu S3-urile Prin Oras!


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Acesta va fi un loc de discutie pentru posesorii si admiratorii de S3. Deja S3-urile pe forum au ajuns la 5-6 exemplare, asa ca merita sa avem un loc in care sa scriem despre evolutia masinii.

Si ca sa incep eu, dupa cateva seri petrecute prin oras cu nadir, S3-ul ramane in top. Chiar daca se zvonea ca masini precum Nissan 350Z(300CP), Slk 350(272CP), BMW 335i(306CP) sau 330xd(231CP) bat S3-ul, nici vorba de acest lucru. Sa pleci cu tractiune spate si putere mare nu este nici o filozofie, dar nici usor nu e. Intr-adevar, se pleaca destul de greu si cu S3-ul, ca deh, haldex e un compromis frumos: 90% fata si 10% spate, asa in conditiile optime. Dar tot se impune.

In rest, un lucru interesant este ca pe ud masina se comporta cum vrei tu. Poti subvira, supravira si cel mai important, daca ai gresit si te infigi in frana, te opresti. Sistemul de franare este incredibil.

Asteptam in continuare impresii de la posesori si alte impresii, idei, curiozitati, rugaminti, etc. de la colegi.

Edit: Tot aici vom pune si poze cu toate S3-urile impreuna sau cu alte masini de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    70

  • DOOM

    31

  • Vlad MHL

    16

  • dan i

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desi inca n-am pus mana pe covrigu de S3, intr-adevar singurul lucru care e mai tare decat puterea bruta e sistemul de franare... ce folos sa faci o masina puternica si stabila daca nu o si opresti eficient.

Cred ca oricum tu ai acum o imagine destul de clara despre ce poate masina ca doar ai facut ceva kilometri cu ea. Eu mai am de stat pana sa postez concluzii de pe urma experientelor proprii. Ma bucur ca ai deschis topicul ca sa nu mai deviem in detalii tehnice pe aria"Masina mea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca nici eu nu ma asteptam la S3 sa fie atat de rapid. Initial am facut un test drive "la limita" cu un Golf 5 R32 si am fost placut impresionat de masina fiind doar la un pas sa plasez comanda. Insa m-am gandit ca trebuie sa apara S3 care teoretic va trebui sa fie putin mai rapid. Dar se pare ca m-am inselat deoarece S3 nu este putin mai rapid decat R32, este mult mai rapid.

P.S. Este chiar mai rapid decat o Impreza STI de 2.0 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Este chiar mai rapid decat o Impreza STI de 2.0 :)

daca tu asa crezi, cind ajungi in buucresti da un telefon, iti gasesc eu un STI stock care sa ti dea 2 tiruri pe 400 de m

sa nu ma intelegi gresit, imi place mult s3 din toate punctele de vedere dar......nu te imbata cu apa rece, sti este o bruta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam ca remapat pe la 300 de cai sa fie pe acolo cu STI-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pe la 300 de cai sa fie destul de apropiate, tractiunea integrala de la STI este peste haldex si arhitectura motorului este indreptata mai mult spre performante mai mari, totusi pana cand nu le vedem la treaba sunt doar supozitii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbm,

eu nu cred ca bat un STI 2.0, eu stiu ca il bat deoarece am facut-o la curse in ungaria. Am pus si un film cu intrecerea pe topicul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e si filmul: S3 (eu) vs STI 2.0.

Sunt curios cum stau fata de un STI 2.5 sau un EVO IX (evident standard). Time will tell.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e si filmul: S3 (eu) vs STI 2.0.

Sunt curios cum stau fata de un STI 2.5 sau un EVO IX (evident standard). Time will tell.

aicule, daca ai batut O impreza STI de ce generalizezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

sa punem si nisanul de 280 ;))

si ar mai fi vechiul s3 ;))

oricum masina e o adevarata bomba si ma conving de asta pe zi ce trece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

sa nu uitam de noul cupraR m-am dat si din mers si de pe loc

de pe loc il bat mai evident din mers ceva mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shy, nu am generalizat ci doar am adus argumente pentru a-mi sustine afirmatiile. Mi s-a spus ca un STI 2.0 imi da doua tiruri, iar in realitate i-am dat eu cam 1-1/2 lungimi de masina. Atat si nimic mai mult. De asemenea unui Nissan 350Z Roadster (versiunea de 306 Cp) i-am dat cam 2-3 masini (vezi aici).

Si sa va mai spun ca in ambele cazuri am avut plecari mediocre? Adica in cel mai fericit caz in cadea turatia dupa start la 2.500-3.000 rpm ? Sa va spun si acest lucru ? Nu va mai spun, deoarece vad ca nici asa nu prea ma credeti. Zici ca as fi pe Subaru forum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aicu sta foarte bine pe sfert de mila, a scos 13.8 secunde cu masina inca nelasata si cu plecari destul de putin exersate, sa zic asa. Eu scoteam 13.4 atunci cu Evo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tu ai plecat mediocru, poate cel cu subaru a plecat prost :)

In fine, eu nu te contrazic, am vazut filmuletul si e clara treaba dar de acolo si pana a zice ca bati orice impreza de 2.0 e cale lunga. Oricum, felicitari pt masinuta si pt. timp. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shy e Toma necredinciosu' ...a zis omu ca facut subaru sti 2.0, si din film reiese ca a avut dreptate.O sa se mai dea probabil si cu altele in viitor si ne va informa si pe noi de rezultat (pozitiv sau negativ), dar pana atunci sa ii dam o bila alba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca nici eu nu credeam inainte ca pot sa bat un STI 2.0 , dar in fond si la urma urmei e tot un 2.0 4x4 de 265 CP ca si S3.

Oricum, imediat dupa ce am ajuns acasa de la acel concurs am studiat montajul video ca sa vad ce timpi a mai scos acel STI. Si culmea, de fiecare data +14 sec. Acum Shy va spune ca soferul STI-ului era neindemanatic (desi aici vorbim de un Drag Event, nu de o [cenzurat] spontana la semafor). Dar chestia este ca mai era un STI 2.0 gri care scotea tot +14 sec. Probabil ca acum Shy va spune ca amandoi au fost neindemanatici. Probabil ... :D

Dar atunci cum se face ca cei de la Autohoje cand au testat Impreza STI 2.0 au masurat 13.8 cel mai bun timp ? (vezi foto)

Exact cat am scos eu cu motorul neasezat si cu plecare mediocra. Pentru mine unul este clara treaba.

post-8096-1181227939_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil...ca nu :(

Ideea era ca imi vine(venea) greu sa cred ca o masina cu aceeasi cilindree si putere, dar cu o masa mai mare si cu un sistem de transmisie inferior poate castiga un drag race :(

Nu sunt gica-contra, dar felul in care ai pus problema nu era obiectiv, cel putin pentru mine suna ceva de genu: am batut o impreza de 2.0 sti, deci s3 e mai tare decat impreza.

Din ce zici tu si dupa cum vedem in filmuletul postat => s3 bate impreza, deci, pana la proba contrarie s3>sti :)

si acum :(

Am auzit ca la impreza ambreiajul se schimba la 40k km iar placutele costa undeva la 5-600 euro. La S3 e asemanatoare situatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu cred ca asta depinde de felul cum e exploatata masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

nu vreau sa te superi pe mine dar ori a ras de tine cineva ori nu stiu ce sa zic!

1.nu este deloc imposibil sa bati o masina de aceiasi putere sau de o putere mai mare!

conteaza foarte mult si soferul!

iar 2 40k poti sa faci cu orice masina stock daca mergi usor si la drum intins daca esti "racer" nu vei putea face asta sau poate ca da daca te dai doar din mers :)

apoi faza cu placutele care costa cat costa astea sunt sf`uri sau poate shia schimbat sistemul de franare cu niste discuri de frana mai mari etriere cu 8 pistonase si ii tre la o roata 4 placute si pe langa toate astea shia pus placute carbon lorraine ultra race!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa datele clasice (kg si cp) sunt mult mai multi factori care influenteaza rezultatul unei curse pe 400m:

- Curba de cuplu. La S3 valoarea maxima este atinsa mult mai jos decat la un STI 2.0, si o tine relativ constanta pana in redline.

- Puterea medie. Multa lume crede ca tot ceea ce conteaza este puterea maxima, in schimb cu adevarat importanta este puterea medie pe ultimele 1.500-2.000 rpm.

- Rapoartele cutiei de viteze

- Sistemul 4x4. Haldex-ul nu este sora mai saraca si mai toanta a Torsen-ului (marele Porsche 959, al carui sistem 4x4 este considerat drept cel mai bun sistem 4x4 ever made, avea un diferential controlat electronic pe baza de ambreaje in baie de ulei - similar Haldex-ului) . De asemenea pierderile prin transmisie in cazul unui Haldex sunt mai mici decat in cazul unui Torsen, deci daca avem doua masini cu puteri similare, masina echipata cu Haldex va avea mai multa putere la roata decat cea cu Torsen (si cum 4x4 conteaza doar pe primii 50-100m ... ). Asadar fiecare sistem are avantajele si dezavantajele sale.

- iscusinta soferului

- etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

care vrea sa faca poza cu maimutzele :icon_thumright: adica s3`urile din ro sa dea un tzr

noi in principiu ne vom vedea in seara asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Impreza STI se schimba placa de presiune de la ambreiaj, discurile si placutele de frana pe la 20.000 km. Pretul pentru placutele fata este 600 euro. Sper sa imi aduc bine aminte ce am discutat cu un oficial Subaru.

In legatura cu S3, tare sunt curios care isi va modifica masina mai tare. Roby are deja evacuare si urmeaza sa puna si soft, turbo nou, injectoare. Nadir are si el ganduri mari. Bravo baieti, tot asa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu care ma gandeam ca masina e suficient de tare si stock...

Maine se face o saptamana de cand astept :lol: :lol: dar mai e destul in fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti !!!

Sunt si eu posesorul unui monstruletz (Audi S3) din 2001 si 154Kw,si sunt foarte bucuros ca s-a deschis un topic special pentru aceasta masina.L-am achizitionat in martie si pana in ziua de azi, simt ca nu i-am atins limitele(si drumurile sunt proaste).

Ce ma roade cel mai mult, e ca imi vibreaza volanul dar numai la franare de la viteza mare.Cred ca sunt de vina discurile de frana :lol:

Ce imi recomandatzi sa cumpar?

In rest merge bestial :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!