Jump to content

Atestarea Vehiculelor Istorice


tonic
 Share

Postare recomandată

nu exista alte avantaje materiale din cate stiu eu. doar cel de ordin subiectiv al mandriei personale de a avea un vehicul atestat oficial ca istoric.

...sau nu. :icon_cool: Mi-a confirmat azi, de la primarie, ca cele cu certificat nu mai intra in ,,evidentza'' lor :( ..Ei cauta ,,rable'', adica masini vechi. :blink: Daca au atestat, nu le mai ,,vad'' :rolleyes: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AUTOMOBILIA

    36

  • tonic

    26

  • MikeRG

    12

  • bogdan

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce dragut... am si eu doua rable la fisc dar ce chestie... poa' sa le caute pe domeniul public pana le-o veni acru in gat... nu sunt nicaieri! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Evidenta" lor ca sa ce ?

...ca sa ce, vezi la rrromanism si la ...alea acolo..ce-am scris...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stie cineva daca, si cand se mai organizeaza sesiuni de atestare a vehiculelor istorice in bucuresti sau in tara in aceasta perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fiecare 15 ale lunii .- dar trebuie sa ai pozele si documentele depuse pana pe 10-12 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre, ziceti ca  trebuie sa stiu-  ce se face intai

 

-autentificare si APOI se merge la RAR sa scrie in CIV..?? sau... invers, ??

 

itp-ul se face inainte de toate?? se face oriunde sau... numai la RAR..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Se face poze la tigaie din fata/spate /lateral/ motor/interior - reguli pe RETROMOBIL in pg. jos

2.Se plateste taxa de autentificare = 100 euro daca nu esti membru ; 50 euro daca esti de 6 luni

3.Se trimit scanat la Retromobil + cererea cu descrierea masinii - tipizat in documentele Retromobil

4. Se asteapta raspunsul de la Retromobil  daca sunt OK actele.

 

Dupa ce primesti AUTENTIFICAREA prin posta de la Retromobil, mergi NUMAI la RAR, platesti taxa de 100-150 lei, ca sa scrie in carte mentiunea VEHICUL ISTORIC.

Mergi si la Financiar sa te scoata din evidenta sau bage in evidenta ca neplatitor.

 

Alte detalii :

http://www.retromobil.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pai.. si nu se mai uita in ea?? cum e, daca e... are/n'are gauri.. ciomuieli,  dinastea... vizionare, parca-i zice... :icon_confused:

 

 

..nu vad in raspunsul tau UNDE intervine informatia esentiala pentru mine- ITP-ul se face INAINTE sau dupa autentificarea de care zici...??? :sly:

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am vazut faza cu ITP-ul.

 

ITP-ul se face inainte de a merge la RAR - asta ca sa nu te puna sa-l faci acolo cand o sa vada ca nu ai.

 

Ptr cei din provincie -AVANTAJ - se face vizionarea de reprezentantul din judet al Retromobilului daca se constata ceva probleme cu masina in poze (prelucrari)

Daca pozele arata bine, ai O.K. -ul.

 

Dupa autentificarea la RAR - iti dai seama ca masina nu poate avea gauri, parbriz spart sau chestii vizibile- iti trece in Carte mentiunea  V.Istoric.

 

Problema e dupa...adica ITP-ul se va face NUMAI la RAR - din 2 in 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dar de ce-i o problemă cu ITP-ul? Atât Bruasca mea cât şi IMS-ul meu au fost lăudate pentru starea tehnică ireproşabilă în care se aflau, mai ales din punctul de vedere al frânelor. Aşadar, care-i problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP, fiind mai multe statii, poti evita "carcotasii". La RAR, nu ai de ales daca dai de unu care are pretentii de masina noua la una de 50 ani.

Iar chestia cu franele, directia sau altceva d.p.d.v. mecanic, normal ar fi sa fie functionale ptr "your safe".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori te faci că nu-nţelegi, ori chiar nu înţelegi. Uite, sunt dispus să merg cu tine de mânuţă la orice staţie RAR din ţară pentru ITP, pentru că, spre deosebire de tine, io nu cer ajutorul altora pentru a-mi îndoi lamele, ci mi le rezolv singur, aşa cum trebuie. Mulţumit cu „safe”-ul tău?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca tu nu intelegi.Ti-au fost sterse posturile , si au ramas numai discutiile la subiect.

 

Tu crezi ca eu am fost la electrician ca sa indoaie lamelele?

Instalatia electrica la broaste mi-o fac singur.Cand un releu (10) nu e bun, ce sa-i fac ?Mai intreb si pe altii - adica nu pe tine, ca tu esti prea meserias .

Cand am pus releul de Trabant, a mers perfect- direct 7,2V.

DECI, releele probate erau vai de mama lor, ca nimeni nu-ti da (vinde) relee NOI.

 

Oricum, discutia cu tine e foarte constructiva, colegii au ce invata.Adica sa nu-ti raspunda la provocari, ca poate au ceva mai bun de facut.

Poti sa mai scrii ceva, ca sa ai ultimul cuvant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai inteles gresit, toate masinile sunt vizionate de un reprezentant RCR, fie ca sunt din Bucuresti fie ca sunt din tara.

Partea cu retusatul fotografiilor e o tampenie, pentru ca mergi cu masina la RAR si daca ai parbrizul spart, nu stiu ce roti mai mari , etc  nu-ti fac ITP, iar daca il ai nu-ti fac mentiunea pana nu il/le schimbi. Nu am auzit sa aiba nimeni pretentii de "nou"  la un vehicul istoric. As prefera sa vorbeasca cei care au un vehicul istoric dar nu stiu cum se face ca in general majoritatea celor care isi dau cu parerea nu au .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare:    - autovehiculele istorice sunt scutite de acciza nou introdusca? ( de 1 Eur/1cm3 aplicabila motoarelor peste 3000cmc cubi )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , dar am facut demersurile necesare si speram sa fie scutite 

 

Oricum , daca o sa citesti cu atentie HG-ul o sa vezi ca e platita de "operatorii economici" , arunca un ochi si spune-mi care e parerea ta eu n-am nimic oficial ( cauta documentul dupa "ordonanta guvernului 16/2003" si o sa gasesti un pdf).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exista vreun plan, vreo propunere, ca autovehiculele istorice sa poata achizitiona o asigurare pentru o zi, o saptamana, o luna, trei luni ?

Intrebarea mea are un fundament. Practic aceste autovehicule nu circula permanent, de obicei vara sau sunt scoase de la adapost cu ocazii mai speciale, a paradelor, a intalnirilor (eventual internationale) sau in weekenduri. Ar exista premisele sa le vedem mai des pe unele, astfel si chiar sa impulsionam posesorii sa le aduca la starea la care sa le permita atestarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa ezixte asa ceva.. ca.. pasiunile se platesc, nu? :icon_confused: ? ca doar nu il ai ,,istoric'' din interes material, no? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu exista, sau asa cred, ca nu exista.

Insa in alte tari, in Europa, am inteles ca exista. De aceea intreb daca exista un plan ?

Ma indoiesc ca Tiriac isi plateste asigurarea (RCA-ul) la TOATE masinile lui. O fi avand Casco, ... aia nu imi spune nimic, poate o zgarie vreun lustragiu sau se fumeaza in pavilionul expozitional ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Avand prieten care zice ca e profesionist  in domeniu(asigurari RCA)m-am interesat daca exista facilitati pentru masini de epoca iar raspunsul lui a fost ca singurii care ar avea asa ceva sunt  Generali (80 ron/luna).Atunci m-am dus la un dealer de asigurari oarecare si mi-a facut o asigurare pe 30 de zile la Asirom cu 40 ron pe care mi-a controlat-o un politist in trafic si nu a avut nimic de obiectat( cred pe modelul asigurare pt numere provizorii).Singura cerinta a tipului (cel care mi-a facut asigurarea) a fost sa-i arat cartea masinii  si daca are mentiunea <masina istorica>.Sper ac v-am fost de ajutor :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa va spun ca asigurarea pe 30 de zile mi-am facut-o in baza legii care <Singura facilitate e ca puteti face asigurare pe o luna, gasiti detalii pe

site-ul retromobil.ro "Ce trebuie sa stim despre vehiculele istorice">

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu platesc vreo 110 lei pe juma' de an. De ce sa dau 80 de lei pe o luna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu toata lumea plateste 110 lei pe an. Foarte simplu poti ajunge la 800 de lei pentru o broasca de 1.3, fara sa ai macar bonus malus. De anul trecut s-a schimbat socoteala cu asigurarile si le fac pe grupe de varsta... In cazul asta ar renta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi curios unde mai e 110 pe o jumatate de an, cu bonus malus sau cum se cheama, cu categoria cea mai buna de varsta, etc. Parerea mea e ca e de la 250 in sus. In conditiile astea, 40 lei e rezonabil, daca vrei sa o folosesti o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • MikeRG pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!