Jump to content

Probleme Motor Audi A4


dio_by
 Share

Postare recomandată

Problema motorului e ca nu vrea sa stea pornit. Ii dau cheie porneste scurt sta 2 -3 secunde pornit dupa care se opreste.

Masina e un audi A4 din 97 de 1,6 benzina. Daca stie cineva despre ce e vb si cum se rezolva astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vicos

    6

  • dio_by

    5

  • mariu51anu

    4

  • Nicu M.

    4

simtome asemanatoare vad ca mai are un forumist tot pe a4 B5. La el este problema de la cheie, pentru mai multe detalii poti sa te uiti aici-> click

poate te ajuta intr-un fel.

o scanare cu vag-com-ul te poate ajuta sa gasesti problemele masinii.

:offtopic:

Modificat de oozz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe defecte care duc la oprirea motorului,un defect comun e senzorul hall si cel de turatie,mai sunt si altele,scaneaza si mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off

ce se intampla d-lor , vreuo epidemie printre masinile AUDI ? :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cand scanezi cu motor oprit. presupun ca informatiile sunt foarte limitate. Sau cauti doar cod de eroare stocat undeva si doar atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut topicul cu immo. initial am crezut ca asta ar fi problema si la mine. Becul de Immo se apirnde can pun contactul si pornesc motorul si sta cateva secunde dupa care se stinge. cu alte cuvinte el se stinge ultimul dupa pornirea motorului. La problema cu immo am inteles ca dupa ce se opreste motorul ramane aprins becul de immo ceea ce la mine nu se intampla. am facut si scanare cu vag-com-ul si motorul nu e blocat prin immo si in plus nu imi da nici un defect la motor. Senzorul de turatie unse se afla si senzorul hall?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca e o problema de motor. Am si eu aceeasi simptome. Stiu ca am niste erori la immo pe care le-am sters dat tot apar. Problema se manifesta sporadic, cand are ea chef, indiferent daca motorul e cald sau rece. De fiecare data clipoceste becul de immo dar nu am observat cand/daca se stinge :Driver:. Am incercat si cu cheile de rezerva si nu mai face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la immo a fost iregistrat in ecu motor blocat prin immo. l-am sters si acum nu mai apare. probabil acea eroare sa fie ramasa mai demult. singura eroare ce imi apare electronic este de la senzorul de nivel combustibil. 1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-00 - Open or Short to Plus

Are vreo influneta. eroarea mi-o gaseste la instrumente de bord nu la motor.

Inca ceva ce am observat si imi da de gandire. masina are alarma nustiu daca din fabrica sau a fost pusa ulterior dar cred ca e din fabrica. sirena este desfacuta deci nu mai suna. insa tot se aude ca un releu ceva asamanator cu cel de semnalizare tot ticaie la o miscare sau ceva. ma gandesc sa nu fie activata alarma si sa nu o pot opri si din cauza aia sa faca aceste figuri. cum as putea deconecta alarma? am cautat siguranta in bord dar nu are pt alarma. cand deschid usa sau simte prezenta tot suna releul acela sau ce-o fi si tot semnalizeaza cu pozitiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acel semn : masina cu cheie : se stinge atunci cheia este recunoscuta si acceptata

problema trebuie cautata in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se stinge becul. ce altceva as mai putea verifica la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat. era un furtun de aer ce iese din galerie scos si tragea aer fals. multumesc tuturor pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un A4 din 2001,1600 cmc,benzina,75 kw,tip motor ALZ.Zilele trecute mi s-a oprit motorul in timpul mersului si nu am mai reusit sa-l pornesc.Tot dand la automat am observat ca iese fum de sub capota.Cand am ridicat capota am observat ca teava de dupa galeria de evacuare si sonda lambda erau inrosite din cauza temperaturii...Dupa ce s-a racit am mai incercat sa o pornesc si motorul merge neregulat.Mentionez ca masina are in jur de 200.000 km.Pana la acest incident cateodata pornea mai greu...Stie cineva despre ce poate fii vorba?Voi posta si erorile dupa scanarea cu VAG-Com.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 3B0 906 018 G

Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0007

Software Coding: 06011

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: WAUZZZ8DZ1A036959 AUZ5Z0Y6174274

9 Faults Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring

P1388 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-10 - - - Intermittent

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un amic a avut exact aceleasi probleme (simptome),dupa ce toti mesterii l-au pus sa planeze chiulasa si toate tampeniile din lume a dat de un tip mai rasarit care ia descoprit problema: bobina de inductie , sper sa iti fie de ajutor (lui ii mergea in 3 = neregulat la tine??? si nu depasea 120 viteza la care ajungea cu greu, fumul alb la avut cand i sa intamplat si tot f greu ii pornea pe urma , din cate imi amintesc cand ajungea la o anumita viteza ii mergea rotund dar tot nu tragea deloc masina)

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,si la mine merge in 3.Inainte de incident atunci cand pornea greu nici nu prea tragea.Daca ar fi bobina de inductie,nu stiu de ce mi s-a inrosit evacuarea!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici nu stiu ..prietenul meu nu a stat sa observe prea multe pt ca oricum nu se priecepe, stiu doar ac in serviceul care i-au facut de toate fara sa ii rezolve problema i-au gasit catalizatorul infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu acolo par a fi erori de contact electric intre mai multe dintre componentele motorului (clapeta de acceleratie, bord, MAF etc).

Cum imi vine greu sa cred ca ai contacte imperfecte simultan la toate, as sugera sa cureti mufele de la ECU (calculatorul de injectie, amplasat in compartimentul motor, sub parbriz, in partea soferului, intr-o cutie de plastic) si apoi sa il re-conectezi, dupa care sa stergi erorile si sa incerci din nou.

Bobina de inductie la acest motor nu exista, are un modul de aprindere solid-state din care pleaca fise direct spre bujii. Dar problema nu cred ca e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un coleg cu un a4 acelasi an (nu stiu codul motor) care a avut problema asta , gasesti si pe forum cu ac problema http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9713&st=40 "eu am 180.000 de km si nu am schimbat decat o bobina de inductie si bineinteles ulei , filtre.masina merge foarte bine si sper sa o tina tot asa" mmm81

Masina: Volswagen Golf IV AZD 2001 1,6 105 CP -mmm81

l.esorry am crezut ca e benzina de 105 , am sa fiu mai atent

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am remediat problema pana la urma...Era aprinderea de vina(bobina).Am cumparat noua,Behr,270 de lei a fost.Catalizatorul se inrosise din cauza benzinei nearse care ulterior s-a aprins in el...Oricum e un chin sa demontezi apriderea :D Multumesc oricum pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

buna ,am si eu o problema la batrinica mea ..cand accelerez si deccelerez se aude o bataie si n-au reusit cativa mecanicii sa ii dea de cap si mi-au schimbat si brate ,pivoti ,bucse,etc..tin sa precizez ca se accentueaza bataia cand se incalzeste motorul,si un suport la motor si unul la cutie mi sa schimbat...nu mai stiu ce sa fac eu ,dar nici mecanicii ...care miau spus sa las sa se accentueze bataia si va ceda ceva.


poate ati mai intilnit sau ati patit asa ceva si puteti sa ma scoateti din impas....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bataia in ralanti cand stai pe loc atunci este posibil sa fie volant.Vezi daca dispare bataia cand stai cu ambreiajul calcat.Daca dispare si apoi cand dai drumul la pedala bate iar ,sigur este pe duca volantul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit exact aceeasi chestie cand mi-am schimbat prima data distributia. Am schimbat-o la cine nu trebuie si mecanicul respectiv nu a prins bine suruburile de la suportii motor, unul nu era strans, si altul era pus stramb. Rezultatul -> aceeasi bataie enervanta la accelerare si decelerare. Raspunsul "va ceda ceva" e tipic romanesc, vezi sa nu-ti cada motorul ca atunci e grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da intradevar mia schimbat distributia  dar a inceput sa se auda zgomotul mult mai tirziu ...dupa aproximativ cateva saptamini..vreo luna jumatate chiar.dar mia verificat suportii la motor si mia schimbat unul chiar,si unul si la cutie(un suport).


am mai fost si la alt mecanic care mia spus ca ar fi o problema la caseta de directie...dar nu se baga ca este greu pentru el....trebuiesa fie un meserias ...asa aspus.


am fost chiar si pe aparatul acela (tester articulatii)care este computerizat si nu mia gasit nimic ...doar ca amortizoarele care apropo sunt noi cu arcuri cu tot si tot ce tine de suspensie...si surpriza sunt functionale pe o parte 75%s pe cealalta 65% ele find noi de cateva luni si sub 60% sunt nefunctionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la altcineva sa verifice suportii motor. Am fost si eu la acelasi mecanic dupa ce mi-am schimbat distributia, mi-a verificat suportii si  zis ca totul e in regula, a pus vaselina acolo si aia e. Si cand m-am dus la altu m-am prins de cap ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut problema asta...am crezut ca e cutia (automata) Intr o parte au spus ca e volant am schimbat o apoi ca sunt tampoanele de la motor apoi ca e nu mai stiu ce ... Asa ca m am dus la reprezentanta .. Erau capetele de planetara dinspre cutie , erau facute praf . Le am schimbat si nu mai are nici o bataie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!