Jump to content

Probleme Motor Audi A4


dio_by
 Share

Postare recomandată

Dai cu spray de pornire înainte  vezi rămâne pornit mai mult?pompa de motorina o auzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vicos

    6

  • dio_by

    5

  • mariu51anu

    4

  • Nicu M.

    4

Immobiliserul iti opreste motorul, judecand dupa relatarile tale, foarte posibil sa iti fi cedat ceasurile de bord sau chiar ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update. Am facut immo off si motorul merge ok. Am gasit alte ceasuri, nu reusesc sa adaptez cheile. Am vag commander 3.6, ceasurile sunt magneti marelli, citesc eepromul, caut locatia unde ar trebui sa fie pin ul, convertesc din hexa in zecimal, intru apoi cu vag com pe 17-instruments, login, introduc pinul, nu zice nici da nici nu, dar cand merg la 10-adaptation camp 21 error. Mentionez ca la intrarea cu vag com pe 17-instruments unde ar trebui sa vad vin nr vad doar XXXXXXXXXXXXXXXXX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,

 

Masina s-a oprit in timpul mersului, dupa care nu a mai pornit.

Simptomele erau de nealimentare a motorului cu motorina.

Dupa ce mecanicii m-au pus sa schimb pompa de motorina din rezervor, simptomele au ramas aceleasi, 

motorul invarte dar nu primeste motorina.

Dupa ce au testat cu Vag-Com, cod de eroare 19464 P3008,Camshaft position (CMP) sensor- signal limit exceeded, mi-au zis ca trebue sa schimbam senzorul ax came.

Dupa schimbarea acestuia au sters codul de eroare, dar masina se comporta la fel, la o noua testare aparand acelasi cod.

Mi-au spus ca nu au idee de ce nu ajunge motorna la injectoare, banuiala lor finnd ca tine de partea electrica, releu sa fir intrerupt.

 

Orice sfat sau idee sunt binevenite.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie distributia sarita de la punct mai degraba. Lipsa motorinei se poate vedea demontand filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E singurul cod de eroare ?  Cauzele pot fi multiple.  Eu zic ca este posibil sa fie de calculatorul motorului (ECU ).

Fara suparare, dar daca mecanicii nu isi dau seama cu tester pe masina, e greu sa rezolvi problema pe un forum (chiar si VW Forum :) ).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea resp o poti lua si daca dai mult la automat sau daca a sarit distributia. Pompa se amorseaza la punerea contactului? In filtru intra motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, florynsv said:

Sa nu fie distributia sarita de la punct mai degraba. Lipsa motorinei se poate vedea demontand filtrul de motorina.

Multumesc pt.  raspuns.

Nu au de montat filtrul de motorină.

O sa le spun.

6 hours ago, pronet said:

Eroarea resp o poti lua si daca dai mult la automat sau daca a sarit distributia. Pompa se amorseaza la punerea contactului? In filtru intra motorina?

Pompa se abordează, așa mi-au spus. In filtru nu au verificat, am sa le spun

 

Mulțam mult pt. raspuns.

6 hours ago, V A L I said:

E singurul cod de eroare ?  Cauzele pot fi multiple.  Eu zic ca este posibil sa fie de calculatorul motorului (ECU ).

Fara suparare, dar daca mecanicii nu isi dau seama cu tester pe masina, e greu sa rezolvi problema pe un forum (chiar si VW Forum :) ).

 

Mulțam de raspuns.

Vreau sa va spun ca pe forum -uri am rezolvat multe probleme.

De ex:

Un mecanic ma punea sa dau 30 40 mil. pe kitul de ambreiaj când am rezolvat cu o cutie de viteze de 5 mil.

Altul imi zicea ca trebuie sa schimb garnitura de culoare in prima faza, după aceea chiar sa schimb chiuliasa pentru ca pierdea antigen din vasul de expansiune si acesta era plin de ulei. Am rezolvat comparând un termoflot.

Si multe altele...

Considerăm că prin experiența si situatii de care ne-am lovit fiecare, ne putem ajuta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu.Dai Cu spray de pornire în admisie si vezi daca porneste atunci.chiar asa greu e sa determine  daca e pe parte de alimentare.??schimbi pompe pe degeaba.

Motorina   aer  compresie si distributie....

Incepe cu ce e mai simplu si ieftin.

Le verifici pe rand.

Dacă a funcționat ( in parametri normali) as exclude aer în prima fază......

 

 

 

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spray a încercat prima dată dar nu a mers.

 

 

Modificat de cogdao
Nu mai da quote mesajului anterior, citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si service-ul. Nu trebuie sa le spui tu ce sa verifice / desfaca. Ar fi trebuit sa faca ei resp verificari...sau sunt genul care inlocuiesc jumatate de masina pentru a rezolva pb, si atunci te bucuri ca ai si rezolvat pb..dar ai piese noi pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, vicos said:

Altul imi zicea ca trebuie sa schimb garnitura de culoare in prima faza, după aceea chiar sa schimb chiuliasa pentru ca pierdea antigen din vasul de expansiune si acesta era plin de ulei. Am rezolvat comparând un termoflot.

scrie romaneste sa intelegem si noi si cauta alt atelier competent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze.

Scriu de pe telefon si acesta are activată funcția de autocorectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un alt forum, am fost sfatuit sa schimb un releu, 167 sau 202, care se gasesc sub masca de la volan.

Am dat comanda pentru amanoua, sper sa fie respectivele de vina, altfel nu cred ca mai am sperante sa o repar.

O sa revin daca se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat releelor 167 si 202 dar tot nu porneste, are aceleasi simptome.

Mai are cineva vreo idee, ce mai pot verifica sau schimba?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am un Audi A4 motor 1,6 ALZ , problema  mea este cu turatia,

cand o scot din viteza scade pana la 400-500 rot si dupa aceea revine imediat la 900 

iar cand rotesc de volan pe loc scade turatia motorului foarte putin de cate ori invart de el 

parca s-ar sugruma un furun de aer asa se aude !

Rog daca are cineva o rezolvare sa ma anunte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Marius12300

Salut am și eu un audi A4 b5 1.9 TDI an 2001 la 120 mi se râie acleratia și nu se mai acelereaza rămâne la 1500 2000 de ture și dacă ii iau contactul și îl pun își revine (egr anual ) și când plec după loc tot nu are puterea care o avea înainte sper sa ma ajute cineva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ai facut? 

Scrie corect gramatical, sa intelegem si noi ce vrei sa spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
dumitruzoltinicu

Cureaua de distribuție e sărită

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!