Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

audi a4 din 2000, AJM cod motor

65535 - internal control module memory error. Nu se sterge, a aparut din senin(martor aprins)

 

Solutii pentru a rezolva situatia?

 

Ce reprezinta afisarile din ecranul de pe mijlocul bordului(cel electronic): dupa pornire apare service(asta stiu ce reprezinta), apoi cu rosu semnul temperaturii la apa, tot cu rosu semnul la presiunea de ulei, apoi cu galben semnul la placutele de frana si semnul care apare cand este pe rezerva cu motorina(are motorina in rezervor). Se pot sterge sa nu mai apara ?

 

Multumesc anticipat.

Modificat de dorutudj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mai studiat un pic si am aflat ca eroarea 65535 se datoreaza unui soc de curent(pornit prin cabluri, schimbare de acumulator) se rezolva prin resoftarea calculatorului de airbag asta in cazul in care calculatorul de airbag functioneaza. Despre chestiile afisate in bord am aflat ca este o eroae a bordului(posibil defectiune).

 

mai este o problema cu o eroare

 

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation

cred ca aici sunt 2 cauze:

       1. senzorul de boost

       2. geometria la turbina partial blocata

 

Astept sfaturi pentru rezolvare sau daca sunt alte cauze pentru aceasta eroare. Am masurat parametrii turbinei in mers in viteza 3 cu acceleratia la maxim intre 2800-3100 rpm si valoare boost pressure(actual) este mai mare cu aproximativ 300.0/350.0 mbar fata de boost pressure(specified). Senzorul de boost are aceeasi valoare cu senzorul barometric cu motorul oprit(teoretic senzorul de boost masoara bine parametrii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti! Pentru urmatoarele:

 

17811 - EGR System

P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)

P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

 

Ce ar trebui sa fac? Din ce am citit ar fi odata un releu problema (care din ele si mai ales unde se gasesc in masina) si ar mai fi sa incerc o curatare a EGR-ului (dar dupa ce o curat cum o testez daca functioneaza?).

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna! Ma poate ajuta cineva cu aceste coduri de eroare? masina este un polo 1,2 an fabricatie 2002.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03E 906 033
Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS4266
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00788
Additional Info: WVWZZZ9NZ2Y001625 VWZ7Z0A4123044
VCID: DDBB07AD572A2F1
5 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)
P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

Readiness: 0010 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce e pe cil 1, bujie, bobina, compresie, injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am facut si eu o diagnoza si am cateva erori, pe care va rog sa mi le traduceti si mie, daca este cineva care se pricepe. multumesc!

 

Thursday,08,January,2015,18:29:33:62939

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Data version: 20130910

 

 

VIN:   License Plate: POLO 

Mileage: 132140km-82107mi   Repair Order: 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

 

VIN:    Mileage: 132140km/82107miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No: 03E 906 023 B

   Component: SIMOS91 1.2l 4V     1891  

   Revision: --H04---    Serial number: VWZ7Z0H6875901

   Coding: 0000071

   Shop #: WSC 00788 785 00200

   VCID: 1E3338F3CA420EEE86F-5072

 

3 Faults Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1 

            P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Voltage: 0.080 V

                    Voltage: 0.080 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 00001000

                    Voltage: 0.420 V

                    Voltage: 0.220 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 00001000

 

16686 - Cylinder 2 

            P0302 - 009 - Misfire Detected - Intermittent

             Freeze Frame:

                    RPM: 832 /min

                    Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str

                    Temperature: 58.5°C

                    Lambda: 0.0 %

 

16555 - Fuel Trim; Bank 1 

            P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Voltage: 0.080 V

                    Voltage: 0.080 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 00001000

                    Voltage: 0.420 V

                    Voltage: 0.220 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 00001000

 

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl

   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF

   Component: ABS 8.0 front   H05 0002  

   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000

   Coding: 0002085

   Shop #: WSC 00788 785 00200

   VCID: 8109E38FDBFC51161BD-5000

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl

   Part No: 6Q0 820 045 

   Component: Klimaanlage        X0850  

   VCID: EADBA423968AB24EAA7-5000

 

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65) 

            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.        Labels: None

   Part No: 6Q1 937 049 F

   Component: 0009 BN-SG.         2S36  

   Coding: 25742

   Shop #: WSC 00788  

   VCID: 3E73D8733A826EEEA6F-50E6

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

   Part No: 6Q0 909 601 F

   Component: 05 AIRBAG VW5       0010  

   Coding: 12341

   Shop #: WSC 00788  

   VCID: 3663C05312B2A6AE7EF-50E6

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: None

   Part No: 6Q0 920 804 

   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V08  

   Coding: 01131

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: EED3A833AA625E6EF6F-50E6

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: None

   Part No: 6N0 909 901 

   Component: 01K1 GATEWAY CAN    2S36  

   Coding: 00014

   Shop #: WSC 00788  

   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5000

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer        Labels: None

   Part No: 6Q0 920 804 

   Component: IMMOBILIZER VDO V08  

   Coding: 01131

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: EED3A833AA625E6EF6F-5000

        VWZ7Z0H6875901

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist        Labels: None

   Part No: 6R0 423 156 

   Component: LenkhilfeTRW        V272  

   Coding: 10140

   Shop #: WSC 00788  

   VCID: EDD1AF3FA764A576CF5-5000

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: None

   Part No: 6Q0 959 433 H

   Component: 1D Komfortgerát     0002  

   Coding: 00019

   Shop #: WSC 00788  

   VCID: 408FA68B4076181ED43-49D8

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio        Labels: None

   Part No SW: 7H0 035 152 F    HW: 7H0 035 152 F

   Component: Radio LG3           0016  

   Revision: 00009000    Serial number: VWZCZ5I0088449

   Coding: 0010400

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2541171FEF14DD36C75-5000

 

4 Faults Found:

01042 - Control Module; Not Coded 

            000 - -

00003 - Control Module 

            014 - Defective

00872 - Bass Speaker Rear Left (R15) 

            011 - Open Circuit

00873 - Bass Speaker Rear Right (R17) 

            011 - Open Circuit

 

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalinuuu000

-16955-verifica/schimba switchul de frana;

-18062-Este tare ciudata-spune sa verifici erorile stocate in IC dar vad ca pe IC(17) nu ai stocata nici o eroare. Eu zic sa o stergi si sa vezi daca mai apare.

-00532-Probabil contacte imperfecte.

tot imi apare eroarea

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
si imi mai apare si 
 
1 Fault Found:
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148) 
            62-00 - No or Incorrect Adjustment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinuuu000

Pentru eroarea 18062 - ai modificat codarea la IC? Din postul tau #441/18.11.2014-reiese ca IC are codul:05125 iar de aici:Codare bord Passat 1,9 TDI PD - AVB.pdf rezulta ca ar trebui sa fie: xx145.

Eu iti sugerez sa stergi eroarea si sa recodezi bordul (17) cu codul: 05145 si vezi daca iti mai apare.

Pentru eroarea cu motorul de la usa pasager - reinitializeaza motorasul (vezi ca s-a mai discutat procedura)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu o rezolvare la aceasta problema.Mentionez ca am verificat sigurantele de pe baterie si sunt ok. Sa fie oare releul fautat sau ventilatorul.

 

00705 - Relay for Coolant Fan; Stage 1 (J279) 

            31-00 - Open or Short to Ground

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mai multe informatii se poate? Cod motor, daca ai AC,climatic sau climatronic? Ai un ventilator sau 2? Care/cand iti functioneaza?

Poti verifica ventilatorul foarte usor: in mufa de la termocupla intra 3 fire (2 fire cu diametrul de 4 mmp, unul rosu si altul rosu/alb si unul  cu diametrul de 1,5 mmp rosu/alb).

Cu un patent cu vf. ascutit faci scurt (mufa de la termocupla scoasa-faci scurt in mufa nu in termocupla care ramane pe radiator):

-intre firele rosu (4 mmp) si rosu/alb (1,5 mmp)  trebuie sa mearga ventilatorul pe tr. I

-intre firele rosu (4 mmp) si rosu/alb (4 mmp)  trebuie sa mearga ventilatorul pe tr. II

Din descrierea erorii eu deduc ca nu iti mai functioneaza ventilatorul pe tr. I

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw polo 9n 1.4 16v 55kw 75cp cod motor BBY.Am AC pe el. Aceasta eroare se refera la ventilatorul din spatele radiatorului din blocul motor nu?(care dintre ele ca sunt doua ventilatoare?, care este rolul fiecaruia?, si care este rolul pe tr.1 si care este pe tr. 2) Ce poate afecta aceasta eroare? 

Sincer nu am inteles procedura.Cum sa fac scurt in mufa si ce trebuie sa vad, ca nu se va invarti ventilatorul, sa vad ca functioneaza nu? Eu ma gandesc sa desfac mufele si cu doua fire sa unesc intre ele pe tr. 1 si tr. 2 si sa vad daca se invarte ventilatorul... Sau mai degraba sa masor tensiuniile pe tr. 1 si tr. 2? Ce tensiune tb. sa fie.

Mercy!

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa strap cu fire, dar de aceeasi grosime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Aceasta eroare se refera la ventilatorul din spatele radiatorului din blocul motor nu? ...

Da. La masinile cu AC (climatic & climatronic) comanda ventilatoarelor ( din spatele radiatorului din blocul motor-ventilatoare care fiind legate in paralel vor functiona simultan pe tr. I sau tr. II in functie de temperatura) se face prin intermediul unui modul de control (J 293 in schema alaturata):Climatic-Nov 2001-Polo BBY.pdf. La tine acest modul nu mai comanda functionarea ventilatoarelor pe tr.I (asa spune eroarea). Ca sa te convingi ca asa este scoate mufa de la termocupla (F18-incercuita cu rosu) si uneste pinii 1 & 2 (pt. tr.I) si 1 & 3 (pt. tr.II). Cand unesti 1 cu 2 ventilatoarele trebuie sa mearga la o turatie mai mica si cand unesti 1 cu 3 trebuie sa mearga la turatia maxima.

Daca mergi asa cu ele nu este bine pt. ca supraincalzesti motorul. Cand temperatura antigelului ajunge la 91 gr.C trebuie sa porneasca ventilatoarele pe tr.I  iar la 99 gr.C cupleaza tr.II. La tine ventilatoarele vor porni cand ajunge antigelul la 99 gr.C. Sper ca m-am facut inteles.

P.S.

Daca vrei sa verifici functionarea ventilatoarelor pe ambele trepte scoti mufa T4t din modulul de comanda J293, legi un fir de 4 mmp de borna "+,, a bateriei iar capatul liber il atingi pe pinul 4 (T4t/4) din mufa si ambele ventilatoare merg la turatie maxima (tr.II) iar cand il atingi pe pinul 2 (T4t/2) ambele ventilatoare merg la turatie redusa (tr. I).

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte clar si explicit pana la P.S., mai departe sunt confuz. Si totusi care este modulul de comanda J293 ? este cumva acel releu?, dar mufa T4t(trebuie sa fie o mufa cu 4 pini si  2 fire doar nu?), eu pe releu am 2 mufe(una mai groasa una mai subtire).

Voi incerca maine...

Multe multumiri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa T4t intra 4 fire: 2 vin de la ventilatoare (pinii 2 & 4 din mufa) si 2 vin de la sigurante (pinii 1 & 3 din mufa). T4t intra in modulul J293. Tot in J293 mai intra o mufa cu 6 pini (se vede totul f. bine pe schema din .pdf).

J293 este o cutiuta in care intra 2 mufe: una cu 4 fire si una cu 6 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intrebam unde se gaseste fizic pe masina acest modul J293 nu pe schema si ma intrebam daca acel releu este J293?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este sub lonjeronul din stanga, in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva despre eroarea asta?

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl

   Part No: 1C0 959 799 F

   Component: 3K Komfortgerát HLO 0003  

   Coding: 00259

   Shop #: WSC 06441  

   VCID: 3A7BD46326AA42CE9A7-4A3A

 

   Subsystem 1 - Part No: 1C0959801B

   Component: 3K Tõrsteuer.FS KLO 0002  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1C0959802C

   Component: 3K Tõrsteuer.BF KLO 0002  

 

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

   Component: 3K Tõrsteuer.HL KLO 0002  

 

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A

   Component: 3K Tõrsteuer.HR KLO 0002  

 

1 Fault Found:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 

            27-00 - Implausible Signal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu broasca de pe usa soferului. se desface, se refac lipiturile si se reconditioneaza motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca este defect acest releu. Se poate repara, sau doar se schimba. Releul cu pricina este acesta nu? http://www.epiesa.ro/releu-vw-polo-9n_-1-4-16v/16300/subcat-10444/

nu cred  ca este acesta http://www.epiesa.ro/unitate-de-control-vw-polo-9n_-1-4-16v/16300/subcat-12547/ nu?

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu faci toate masuratorile necesare, nu putem spune daca acel releu este defect sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi nu am avut timp, ma straduiesc maine.

Am pus acele 2 link-uri sa stiu la care se refera piesa cu pricina: cea din primul link sau din al doilea link.

Mercy !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca sunt aceleasi piese in ambele linkuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!