Jump to content

Schema Sigurante Electrice


marianu
 Share

Postare recomandată

Pune un alt releu de 30 amperi.Toate releele fac acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa. Trebuie luat alt releu identic dintr-o centrala defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Am aflat care este problema, un releu pe centrala electrică, un OMRON G8NW-2U. Problema este ca nu pot găsi pe nicăieri un astfel de releu. Am găsit pe adelaida.ro un similar dar cu H în coadă, care nu prea face același lucru. Are cineva idee unde pot găsi un releu la fel de cumpărat, site-urile vizitate mă trimit în China. La dezmembrări îmi vând toată centrala la un preț exorbitant. Se poate comanda pe undeva?

Mulțumesc anticipat.

 

cat este pretul exorbitant pentru centrala electrica ?

 

incearca sa vezi daca ti-l pot aduce cei de la tme.eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa ia una SH buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In data de 08.05.2012 userul cristiantpn scria ca are un consumator pe siguranta nr.30 care ii descarca bateria, avand un consum de cca. 120 mA. Consumatorul cu pricina este J519, onboard power supply control unit.

Pana in prezent nu s-a postat nici un raspuns privind cauza consumului ridicat.

Acelasi lucru mi se intampla si mie. Stie cineva care poate fi problema? Sau poate ca este normal consumul de 120 mA?

Multumesc pentru orice sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal.Nu a postat nimeni un raspuns cu privire la consum,deoarece nimeni nu s-a sinchisit sa izoleze acel consum.Fa-o tu si rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-a ramas o parte din incarcatorul de telefon in locasul pentru bricheta blocat, iar cu chiu vai am reusit sa il scot, iar acum nu mai primeste curent orice as baga acolo. Ce as putea sa fac pentru remedierea problemei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s.a produs un scurtcircuit! Primul lucru verifica siguranta,99% s.a ars..Tabloul este in stanga soferului !

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de dioda este cea din lampa iluminare portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Polo 1.4 benzina 2003.

Nu se aprind stopurile de frina doar a 3-a lampa de stop de pe hayon.

-inlocuit becuri

-verificat sigurante

-verificat switch pedala frina,cu mufa lui deconectata lampa a 3-a se aprinde la apasarea pedalei.Switchul e cu 2 pini.

Nu stiu daca lampa a 3-a e pe acelasi circuit de alimentare cu stopurile.

Nu stiu daca folosesc aceeasi actionare din moment ce cu switchul deconectat lampa a 3-a se aprinde la apasarea pedalei.Am nevoie de schema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca ai scos mufa de la switch-ul pedalei de ambreiaj. Cel de la pedala de frana, e un pic mai spre pasager - sa zicem asa.

Da, pleaca pe acelasi circuit (lampile spate), din switch-ul de la pedala de frana - acesta are 4 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai fost jignit de mult in halul asta.

Modificat de polopaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee ? adicatele ? :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa nu fac distinctie/sa nu stiu ce am lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si varianta asta.

Ti-am scos diagrama pt masina ta - F si F47 - switch-ul de frana, mufa T4d - cu 4 pini/fire

F36 - switch ambreiaj - mufa T4h - 4 sloturi.... doar pin 2 si 3 ocupati....deci doua fire

Pune o poza sa vedem cum este la masina ta.

Oricum, cand scoti mufa de la switch si apesi pedala, sigur nu se aprinde lampa superioara.....wireless

Ti-am pus diagrama si pt lampile frana spate - M25 este lampa superioara

Polo sw frana.jpg

Polo lampi spate.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand gresesc recunosc,nu imi este rusine.E adevarat ca m-am uitat la switchul de la ambreiaj.Puii mei,nevasta-mea e de divina,ca tot pe noapte aduce masina + pozitia pacii sub pedale.

In fine,am mai sapat,la switchul de la pedala am constatat:

-verificat switch frina,cele 2 contacte functioneaza invers unul fata de celalalt asa cum e si pe diagrama.Pe diagrama e prefigurat cu pedala apasata deci switch neapasat.Eu l-am verificat scos din suport,liber.

Cu switchul scos si liber  si in pozitia blocat pe pinii din mijloc nu este contact in timp ce pe pinii laterali  este  contact,la apasarea tijei logica se face invers.

-la mufa switchului, pe pinii din mijloc  e lampa 3,daca fac punte se aprinde

-pe pinii mufei din lateral ar trebui sa fie lampile,daca fac punte nu se aprind,fara punte la fel,intuneric.

M-am mutat la lampile spate:

La stopul sting unde vine cablajul si este si minusul la caroserie, cu punti facute la mufa switchului,pe firul rosu-alb este 12v ampermetrul indica 2 A consum intre acesti 2 pini la mufa de la switch chiar si cu mufele scoase din lampile spate.Asta e chiar interesant,nu?Am pus un bec intre acel 12 si masa,nu s-a aprins,am impresia ca e aparent,deci undeva e un punct slab pe plusul ce vine sau trage la masa undeva.Masa este ok din moment ce celelalte becuri din stop se aprind.

Intrebari:
1.Prin contactele laterale  trece alimentarea catre becurile de pe stop sau este un modul cu tranzistori de iesire?
2.Ambele contacte sunt folosite pentru becuri?E ciudat ca unul are logica inversa,e pentru EPC?
Maine pe ziua,ma apuc de ea ca deja ma seaca.

Modificat de polopaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit , nu ma agit usor.... ca nu ma ajuta cu nimic....

no, vezi ca iar nu e bine - switch-ul nu-l poti verifica cand e scos de pe masina - cand e pe masina si il invarti, abia atunci vine pe pozitie parghia care apasa contactele.

Ti-am pus diagramele ca sa intelegi singurel.... ca switch-ul e bun - sau cel putin era, pana l-ai scos de pe masina - sper ca nu ai stricat nimic la el, sper ca inca merge lampa centrala.

Tu ai vazut ca pe traseu ai un nod, in diagrame - deci, vezi unde se intrerupe circuitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti se aprinde lampa de sus atunci switcul sigur este ok, si NU se verifica scos din locasul lui. masoara daca ai continuitate intre firele ce duc la stopurile de frana, intre ele cat si pana la pinul 4 de la switch.

pinii din mijloc sunt folositi de ecu nu de stopurile de frana. sau, fa strap intre 1 si 4 si masoara daca ai tensiune la firele de la stopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu are - daca avea, se aprindeau lampile (a zis ca masa e ok) - are cablajul intrerupt pe undeva - mai bine trage fir din switch pana in lampa - de proba - se vor aprinde - dupa care, pleci pe circuit sa verifici unde ai problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si consumul ala de 2A, care sunt exact cat un bec de 21W de unde e? sigur ceva se mai aprinde undeva.

fir rosu-alb spunea mai sus? eu cred ca nu masoara unde trebuie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt nu era nici o problema,ambele becuri de frina erau arse,eu ma uitam la cele de pozitie.In fine,am montat totul si e ok acum.Lucrul de zi e lucru de zi nu ca noaptea la lanterna.Merci pentru ajutor si scuze pentru exercitiile de imaginatie facute(de voi).

Adevarul e ca fara schema startul e gresit si doar presupuneri,de obicei eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne-ai omorat..... :banghead:

hai sa aveti wknd placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteam sa mint si sa spun ca era un fir topit/intrerupt/oxidat etc.Dar consider ca si din greseli se invata.Inca odata imi cer scuze si va multumesc pentru suport.

 

Acum ca ne-am lamurit cum sta treaba,sa concluzionam:

Lampile de frina laterale + a 3-a lampa vin alimentate prin contactul 1 si 4 al switchului pedalei de frina.

Pinii 2 si 3 sunt pentru ECU.

Daca stiam de la inceput ca e pe acelasi contact toate 3  lampile,alta era povestea iar voi aveati cu 2 fire albe mai putin.Pariu ca acum pe 1 si 4 nu mai e 2A ci mai mult,as zice ca vreo 5.5A.

Modificat de polopaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!