Jump to content

Schema Sigurante Electrice


marianu
 Share

Postare recomandată

sunt depasit de intrebariile tale si am decis ca maine sa o vada VAG-ul sa vedem ce are.multumest mult pentru efortul de a ma ajuta dan48

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, imi puteti spune si mie care este siguranta de la un polo 9N  la ceas si km parcusi . Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fi mai explicit? Nu exista siguranta separata pentru ceas si km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ionel.d.2007 - nu mi se mai aprinde display-ul de la ceasul masini si km parcursi (credeam ca e vreo siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/curata cu spray de contacte mufa cu 8 pini din spatele bordului. Daca nu se remediaza da jos bordul si verifica cu o lupa lipiturile de la mufe eventual le refaci.

P.S.

Daca dai bordul jos curata si contactele de la cele doua LCD.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat ala jos si am rezolvat , erau contactele de la display-uri (probabil de la ceva gropi , decat le-am apasat putin si si-au revenit )

 

acum am alta buba , am umblat pe la sigurantele alea si cand scot cheia din contact nu imi opreste radioul.

Multumesc mult pentru sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate siguranta cu nr. 10 (cea incercuita cu rosu in poza) si verifica daca ai tensiune (12V). Fara chei in contact nu trebuie sa ai 12V iar cand bagi cheia sa ai 12V. Daca ai 12V pe bornele sigurantei cu cheia scoasa din contact atunci verifica contactul.post-10189-0-66491000-1398259641_thumb.j

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul ionel  nu este asa casetofonul are 2 borne la plus borna una rosie care trebuie sâ aibâ curent permanent pentru memoria casetofonului si borna galbenâ care vine de la altâ sigurantâ care ii da inpuls on/off din chieie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti sigur (ati masurat?) ca este vorba despre un impuls la scoaterea / introducerea cheii in contact? pentru ca eu nu am masurat si din schema nu-mi dau seama. Am presupus ca la introducerea cheii in contact se face contactul incercuit in schema post-10189-0-27567300-1398273990_thumb.j si ramane facut pana la scoaterea cheii din contact. Schema alimentarii radio:post-10189-0-67659400-1398274038_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind bagi cheia in contact alimenteazâ cu 12 v cind scoti cheia din contact intrerupe alimentarea


la tine sâ tine uiti in spate la radio e tot posibil sâ facâ contact intre rosu si galben si nu se mai stinge


eu sunt electricean auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Daca ai 12V pe bornele sigurantei cu cheia scoasa din contact atunci verifica...

rigo -  daca ai 12V cu cheia scoasa verifica prima data la blocul sigurantelor (acolo unde ai umblat) sa nu iti atinga vreun fir si sa-ti dea 12V pe siguranta 10 si daca nu este din blocul sigurantelor verifica contactul sau firele din spatele radio sa nu faca atingere. Multumesc domnului ovidiu8m pentru completare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze am fost plecat putin , o sa incerc maine si va tin la curent cu tot . Multumesc tutoror pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat buba , siguranta care ar fi trebuit sa fie la nr 10 era pusa la nr 9 , greseala mea cand am umblat pe acolo . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,vin si eu cu o problema,acum aproximativ o luna am cumparat de la un baiat de pe net un pachet de leduri,plafoniera,pozitii si pt lampi numar(led-uri can-bus intocmai ca sa nu imi dea vreo eroare).Ma intalnesc cu el,le monteaza si toate bune si frumoase pana acum o saptamana.

Weekendul trecut am venit impreuna cu un prieten de la munte,el fiind in spatele meu m-a suna si imi spune ca unul din ledurile de la numar cu care ma laudam imi tot palpaie,tragem pe dreapta,ne uitam,opresc luminile le pornesc iar,aceiasi problema,ne continuam drumul air dp ~50 de km oprim 45 minute la o benzinarie.

Cand sa plecam dp ce am pornit iar masina minune,ledul care palpaia acum nu mai avea nici o problema,la intrarea pe centura ma suna si imi spune ca iar imi palpaie(concluzia probabil dp ce se incalzeste putin face figuri...ma impac cu ideea si asa nu mai aveam chef sa stau sa caut pe net nr tipului si zic ca asta e..)

In seara aceasta cand sa vin spre casa am pornit masina(mentionez ca dintr-un moment de prostie care nu stiu de ce l-am savarsit am aprins mai intai farurile,pozitiile defapt)dau cheie,porneste motorul,se aprind si farurile si dintr-o data mi se sting absolut toate luminile instrumentelor din bord(ma refer la turometru vitezometru,clima,radio,geamuri-ogl. si nu la martori..).Normal,opresc motorul,il pornesc si ma duc sa ma uit in spate sa vad daca imi functioneaza stopurile cand ajung in spate stopurile functionau in schimb lampile de la numar nu,eu banuiesc ca de aici ar si plecat toata problema...nu am avut nici timp,nici conditiile necesare sa verific sigurantele,sper sa fie doar din sigurante,revin maine si va spun care a fost problema.

Voi ce credeti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat am schimbat siguranta nr 2 dar nu am mai pus de 5, am pus de 7.5...Sper ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Dimensionarea sigurantelor o face producatorul in functie de diametrul conductoarelor si curentul ce trece prin ele. Daca acolo a fost prevazuta siguranta de 5A eu iti recomand sa o inlocuiesti tot cu una de 5A si sa depistezi cauza care a determinat arderea sigurantei si sa o remediezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer astazi din graba am cumparat de la un magazinas de piese de cartier un set de sigurante pe care am dat 15lei,normal mi s-a parut destul de mult pt niste cacaturi dinastea mici,ma rog,ideea e ca in set nu am avut siguranta de 5,cea mai mica fiind de 7,5 ...Cand mai merg prin targ o sa cumpar una de 5,pana atunci sper sa nu am probleme.

Cauza din cate am inteles ar fi ca atunci cand pui leduri pe masina niciodata nu pornesti intai luminile si dp aceea motorul...am spus si mai sus nu procedez asa,a fost doar o intamplare nefericita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, am si eu o mica problemuta, de ceva timp nu-mi mai functioneaza priza de 12V la vw 9N, de obicei o utilizam pentru incarcarea telefonului.

Spuneti-mi si mie care este siguranta pe care ar trebui sa o verific. Din cele mentionate mai sus nu-mi este clar daca merge vorba de aceeasi siguranta care raspunde si de Bricheta sub nr.48 = SB48

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul de la sigurante,trebuie sa ai un card iar pe el este desenat un stecher cu cablu ! Numarul 34 este !Important sa ai cardul acela si se rezolva de la sine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

    Salutare tuturor.

Am o problema cu Polo-ul personal la stergatoarele de parbriz. Nu se misca indiferent de ce comenzi aplic din maneta corespunzatoare.

Cu ajutorul unui prieten mecanic am reusit sa ajung intr-o etapa aproximativ finala a diagnosticarii.

  Am verificat sigurantele, locasurile din spatele sigurantelor.

  Am scos impreuna motorasul si l-am testat independent de comanda masinii, functioneaza.

  S-a verificat contactul pe senzorul de capota motor.

  S-a pus tester-ul de doua ori, un Bosch nu stiu ce model care nu a gasit nici o problema pe electronica dar nu a putut da comenzi direct, Motorasul are 4 fire, pe mufa care vine de la electronica (relee, samd) soseste doar +5V (presupun o comanda) fara sa vina si un 12V . Am testat releele...par ok. Le-am permutat intre ele pe cele care sunt echivalente...nu misca.

Asta seara am fost la alt mester care a pus un alt tester, un Bosch kts 420 iar in schimbul a 50 RON mi-a spus cam acelasi lucru care l-am presupus si eu, anume ca pe placa de electronica dintre relee si motoras e o piesa sau traseu defect dar folosind un limbaj tehnologizat cu "problema de comunicare pe databus-ul CAN care samd".

Prietenul meu mi-a mai spus ceva de trei sigurante/relee de 40A care se afla pe sub volan care nu primesc curent.

   As dori sa stiu daca are cineva schema electrica (relee/sigurante) pentru modelul Polo 2009 1.4 TDI PD cod motor BWB si eventual schema de la placa cu pricina care se afla intre relee si motoras. Mentionez ca buburuza nu are senzor de ploaie.

  Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa cu pricina este centrala electrica. pe es , cu VCDS se vede clar daca intra comanda de la manete si daca iese catre motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de răspuns. Maneta trimite comanda (comanda intra) fiindcă la fiecare schimbare de treapta de viteza a stergatoarelor testerul o vedea, problema este 12V (forța) care indiferent de pozitia manetei nu cuplează. Unde este conectat pe centrala electrică, sau mai bine care este traseul "current flow".

În mintea mea văd cam așa:

Se primeste comanda de la maneta, se verifica contactul de la capota se generează comanda către motoras. 12V trece prin vreun releu?

Sau măcar care este denumirea in engleza a piesei cu dichis si încerc sa ii caut schema.

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centrala electrica - de obicei aceasta este de vina - nu ai alt releu, etc..

 

comanda din manete vine in centrala, mai departe aceasta da comanda la motorasul de stergatoare - doar sa o desfaceti si sa vedeti care este problema, in ea.

 

ti-am atasat o diagrama - J519 este centrala electrica, V este motorasul de la stergatoare.

post-30007-0-44559900-1436247373_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine mergi la unul din colegii care se ocupa de asa ceva.Dupa descrierea ta,daca mai desfaci si centrala aia sigur nu mai merge nimic dupa aia.Problemele astea nu se fac cu testerul,un meserias iti repara asta fara nici un tester.Aia 50 de lei ii dadeai la o verificare de 10 minute la un electrician si nu demontai inutil nimic,avind si verdictul asupra defectului si posibilitatea remedierii acestuia.Masura ala intrarea in centrala,alimentarea si iesirea,si gata.Nu ai incotro la Touran,acolo trebuie tester la stergatoare,nu la Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Am aflat care este problema, un releu pe centrala electrică, un OMRON G8NW-2U. Problema este ca nu pot găsi pe nicăieri un astfel de releu. Am găsit pe adelaida.ro un similar dar cu H în coadă, care nu prea face același lucru. Are cineva idee unde pot găsi un releu la fel de cumpărat, site-urile vizitate mă trimit în China. La dezmembrări îmi vând toată centrala la un preț exorbitant. Se poate comanda pe undeva?

Mulțumesc anticipat.

post-117873-0-55792800-1436972639_thumb.

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!