Jump to content

Fara Suparare...climatronic!


alex_zuz
 Share

Postare recomandată

Sunt nou pe acest forum si mai important sunt nou in cercul "stapanilor inelelor" :) Am achizitionat un Audi a4 b6 fabricatie 2004 motor cu o capacitate cilindrica de 2496cm v6 quttro full fara scune electrice si am avut surpriza neplacuta de altfel ca instalatia mea de clima aka "climatronic" sa nu functineze cum trebuie.Mai exact funcitoneaza cand este motorul in sarcina iar cand acesta sta la relanti dupa o perioada foarte scurta de timp se decupleaza asta observandu-se si din temperatura aerului ce intra in habitaclu si in o scurta fluctuatie a turatiei motorului...comenzile raman activate dar aerul ce intra este cel de afara..cand motorul este turat sau in sarcina revine la functia normala de climatronic.Va rog mult sa ma ajutati cu o eventuala rezolvare a problemei..daca aceasta problema a mai fost discutata va rog sa ma scuzati si sa aveti bunavointa de a ma ajuta si pe mine.Astept cu nerabdare raspunsurile voastre si va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand a fost schimbat ultimsa oara freonul?e foarte posibil sa nu mai ai freon deci implicit sa nu mai ai presiune in instalatie si electrovalva astfel decupleaza.

Se comporta exact cum ai descris.

Modificat de Negoita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt sfat.Il voi pune imediat in aplicare...dar mai am o intrebare... :D ce tip de freon se pune in climatronicul de la b6 si ce cantitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r134 e tipul de freon.

cantitatea ti-o pune in general automat aparatul de regenerare freon sau se introduce valoarea manual de catre operator in functie de masina din catalog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde in afara de reprezentanta recomandati voi sa se faca aceasta opertiune de reumplere a instalatiei de "clima"?Mentionez ca eu sunt din Bucuresti.Multumesc anticipat. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de freon se pune in climatronicul de la b6 si ce cantitate?

Conform specificatiilor in instalatia goala Intra cam 480 - 520 grame de freon de tip R 134a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Augsburg te poti duce sa incarci instalatia.

Modificat de Negoita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ok...am fost...la augsburg si nu am fost prea multumit fiindca dadeau din coate la ce presiune trebuie sa aiba freonul in instalatie.ma poate ajuta cineva?ce presiune trebuie sa aiba r134a in instalatia de climatizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

chiar nu stie nimeni ce presiune tre' sa aiba freonul in instalatia de clima la A4 b6 ca aceasta sa functioneze in parametri optimi????chiar niemeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea se modifica in fn de temperatura. Conteaza sa fie vacuumata instalatia complet si perfect si sa se introduca cantitatea optima. Aceasta poate varia in functie de masina si de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot cu presiunea am si eu probleme.Ieri am oprit masina si am auzit un fisit sub masina undeva in zona compresorului de clima,nu l-am bagat in seama.Azi nexam aer rece si implicit freon in instalatie.In prima faza am crezut ca mi sa spart o conducta.Am bagat aer in instalatie aprox 3 atm sa vada daca sufla, ..... si nik......isi mentine presiunea.Unde-i freonu atunci????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi repejor si fai o diagnoza sistemului de climatizare,fai o vacumare,inlocuieste freonul...dupa toate aste ar trebui sa mearga...asta daca e de vina freonul daca nu sigur vei afla cine si ce e de vina.

p.s.:Da o fuga la augsburg,toata tarasenia te costa in jur de 160 lei.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasit problema, fisurata conducta care trece prin fata motorului.A frecat de un fier si sa tocit.Sa o lipesc oare tine cu ceva?.Alta conducta nu am gasit inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre schimbata conducta fisurata, si e cam scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegii care au probleme cu instalatia de AC, m-am gandit ca ar fi folositor sa va spun si alta firma unde se pot face investigatii si reparatii/inlocuiri de piese. Este vorba de GES Service, s-a mai discutat pe forum (tot dintr-un topic am luat si eu informatia). Oamenii sunt super OK, au preturi bune (pe mine m-a costat 1640 RON reumplut cu freon + ulei + lichid UV) si se pricep la sistemele de clima AUTO. Sunt si altii care au umblat pana acum numai la frigidere si mai nou s-au apucat si de masini...si de aici tot felul de probleme.

Site-ul lor este AICI. Gasiti date de contact si harta cum se ajunge la ei.

alex_zuz, confirm ce au zis colegii, la A4 B6, intra cam 550 grame in instalatie. Eu mai aveam 100 grame cand am mers la ei. Presiunea data de VAG-COM este de 5 bar cand aerul conditionat este oprit si urca pana pe la 16-17 bar cand compresorul functioneaza in regim normal

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A uitat sa va zic ca pana nu am bagat 6 atm in instalatie nu am descoperit unde era fisura.Daca o lipesc cu poxipol sau Epoxi, 2 substante care se face beton nu tine?? sau crapa de la frig ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mad79, nu face experiente pe banii tai ca-i pacat. Du-te la GES sau la un service specializat in asta si iti lipesc ei fisura. Daca nu apare decat la presiune, inseamna ca este mica. Nu stiu cu ce lipesc fisurile astea dar nu cred ca folosesc POXIPOL. Si nu e vorba doar de "crapat la frig"...trebuie sa tina si la diferente mari de temperatura...foarte rece cand instalatia functioneaza si foarte cald cand masina stationeaza vara (mai ales in soare)... Si ciclurile astea de rece/cald alterneaza foarte des si rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te prosti cu tot felul de solutii ca nu ai Dacia 1300, schimba componenta defecta fara discutie cu alta originala. In cel mai rau caz sudura...dar nu Poxipol sau alte maglavaisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa se pune problema sincer...daca era vb de cine stie ce cazan de pe vremuri...in care ai avut nemasuratul noroc sa se puna aer conditionat da..dar totusi ai audi a6 care e o masina nu tocmai de lepadat..asa ca si sfatul meu ar fi sa te duci la o firma specializata care sa iti rezolve problema profesionist.Multa bafta.Sa ne spui si noua cat a costat si in ce a constat repararea problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier,te-a costat 1640 RON numai sa reumpli instalatia cu freon?

Mi se pare enorm..

Pai daca aveai si condensatorul(radiatorul)spart si trebuia sa-l cumperi de la ei trebuia sa-ti vinzi de prin casa!!

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema, am gasit un nene care mi-a sudat conducta, mai nasol a fost demontatu de pe masina.

Sudura: 50 Ron + Freon tip R134a 750 mg + ulei in instalatie climatizare : 130 Ron.Instalatia de climatizare face pana la 25 bar asa ca......nu tinea nici cu maglavaisu lu peste adca o lipeam. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!