Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

8 minutes ago, EEXCALADE said:

Personal,nu as lasa-o mai mult de 5 ani 

Și număr de kilometri?

On 03.05.2022 at 5:56, Mortal22 said:

Buna ziua! Dețin un Volkswagen Sharan din 2014 2.0 de 177CP serie șasiu WVWZZZ7NZEV006678. După ce am cumpărat masina am sunat la reprezentanță pentru schimbul kitului de distribuție. Domnul de acolo a zis ca la modelul asta se schimba distributia la un interval de 200000 de km. Menționez ca masina are 300000 de km și domnul de la reprezentanță a spus că îi arată în sistem că distribuția a fost schimbată la 210000 de km pe original. Eu am mai avut Volkswagen Sharan din 2005 și la ăla se schimba distribuția la 60000 de km. Asa de mult ține la modelul ăsta mai nou kitul de distribuție???

Multumesc anticipat!

Producătorul VW zice ca distribuția originala se schimba la 210.000km, fără o limita în timp, adică la cel mult 4 sau 6 ani, indiferent de kilometrii rulați.Uzura maxima a distribuției este la mersul urban sau când tratezi remorci.

Dacă după schimbarea distribuției, majoritatea kilometrilor au fost rulați extraurban, la drum întins, fără tractare de remorca, as merge cu ea măcar pana la 160.000-170.000 km rulați.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 150.000 / 5 ani ,ca riscul sa fie minimalizat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib
On 07.05.2022 at 14:22, DiLivio a scris:

În cartea service trebuie să scrie care este intervalul.

pai zi tu care e ala,daca tot ai dezgropat un topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cartea mea de service (cod motor CBAB) scrie 210.000 km. 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are curaj cineva sa tina intinzatorul original 360 000 km in concordanta cu manualul de service ? S-au dus de mult vremurile in care aflai informatii utile din manualul de service cu privire la mententanta preventiva.

 

image.thumb.png.b1ac430283f48b308b9dd2972a133400.png

 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, DiLivio a scris:

În cartea mea de service (cod motor CBAB) scrie 210.000 km. 

Am vazut motor similar cu distributia de fabrica rupta pe la 180 000, in manualul de service tot la 210 000 zicea ca se schimba, norocul lui a foast ca motorul nu a avut daune interne mari, a scapat cu inlocuirea culbutorilor si distributia. Colegul @EEXCALADEstie ce vorbeste, 150 000 e safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

Da, la service DMAuto am trimis un prieten care avusese distributia rupta la CBAB pe la 185000km

Are dreptate colegul Eexcalade ce zice cu 150000km de schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 20 de ore, xmisterx a spus:

Am vazut motor similar cu distributia de fabrica rupta pe la 180 000, in manualul de service tot la 210 000 zicea ca se schimba, norocul lui a foast ca motorul nu a avut daune interne mari, a scapat cu inlocuirea culbutorilor si distributia. Colegul@EEXCALADEstie ce vorbeste, 150 000 e safe.

Majoritar, cei 180.000 km, cum au fost făcuți?Pe autostrada/extraurban sau majoritar,prin localități?

 

 

 

 

În cazul kit-ului de distribuție,original OE VW și a pompei de apă, pe ambalaj trebuie să fie inscripționate siglele Audi, VW, Seat, Skoda și mentiunea OE VW?

Ma interesează cum arata ambalajul la produse destinate motorizărilor TDI din perioada 2016-2018.

Mulțumesc.

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 14 ore, florin71 a spus:

 

În cazul kit-ului de distribuție,original OE VW și a pompei de apă, pe ambalaj trebuie să fie inscripționate siglele Audi, VW, Seat, Skoda și mentiunea OE VW?

Ma interesează cum arata ambalajul la produse destinate motorizărilor TDI din perioada 2016-2018.

Mulțumesc.

Am văzut azi asemenea produse.Sigur ca sunt menționate siglele Audi, Seat, Skoda și VW pe ambalajele din carton de culoare maro.

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib
On 13.05.2022 at 0:11, xmisterx a scris:

Am vazut motor similar cu distributia de fabrica rupta pe la 180 000, in manualul de service tot la 210 000 zicea ca se schimba, norocul lui a foast ca motorul nu a avut daune interne mari, a scapat cu inlocuirea culbutorilor si distributia. Colegul @EEXCALADEstie ce vorbeste, 150 000 e safe.

da,pai nu prea are daune atat de mari acel motor de care ai zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 13.05.2022 la 7:43, georgstelsib a spus:

Da, la service DMAuto am trimis un prieten care avusese distributia rupta la CBAB pe la 185000km

Are dreptate colegul Eexcalade ce zice cu 150000km de schimbat

Precizează și în ce condiții a făcut prietenul tău cei 185.000km.Majoritar, extraurban sau mai multe prin localități frumoase noastre patrii, poate și tractând sau remorcă.

Pe 12.05.2022 la 19:12, EEXCALADE a spus:

Aproximativ 150.000 / 5 ani ,ca riscul sa fie minimizat 

De ce producătorul VW nu zice 210.000 km sau 5 ani la distribuție?Putem doar specula ca VW considera ca se vor face cel putin 40.000 km rulați într-un an iar în 5 ani se va ajunge la 210.000km rulați.Destui care au și în Germania, diesel, nu depășesc 25.000km/an.

Știu, VW acorda garanție la distribuție ținând cont de condițiile de trafic din occident.

Am discutat cu cineva de la o reprezentanta VW din România.Omul mi-a spus ca la motorizarile noi, pe benzina, avand distributia pe cura, aceasta nu are o perioada de inlocuire.

În cazul motorizării 2.0tdi și 150 cai putere, producătorul VW nu mentioneaza ca cureaua de la pompa de ulei trebuie inlocuita.

 

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic tine 210.000 km ,fara limita de timp.

Cati ani ? 4-7-15 ?

Poate sa tina 10 ani ,poate sa sara dupa 5 ani.(am intalnit ambele cazuri)

Fiecare decide pe banii lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa o distributie, 500eur? Odata la 150k km? Chiar merita riscul???

Discutiile astea sunt ca si alea cu uleiul tinut 30k km, sau filtre la 90k. Inutile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Teoretic tine 210.000 km ,fara limita de timp.

Cati ani ? 4-7-15?

Poate sa tina 10 ani ,poate sa sara dupa 5 ani.(am intalnit ambele cazuri)

Fiecare decide pe banii lui .

Foarte probabil, distribuția s-a rupt după 5 ani, în situația celor care fac majoritatea kilometrilor rulând prin localitati și tractand destul de des, remorci.

În urma cu câteva pagini, un coleg cu Skoda zicea ca are rulați sub 130.000 km cu actuala distribuție, originala, montata în fabrica, acum 11 ani.

Opinia mea este ca atunci când faci cel puțin 80-90%, rulând extraurban, la drum întins, in majoritatea situatiilor, pe autostrada,fără tractări de remorca, cu o distribuție originala VW, merge rulat măcar 160.000km sau 10 ani.

O cunostinta care circula majoritar pe autostrada, în Germania, fără să tracteze remorci, si-a schimbat distributia la 200.000 km rulați, respectiv 7 ani de exploatare, la un 2.0 tdi, 150 c.p., Passat.In locul lui, cel mult, la 190.000km rulați, as fi schimbat-o.

Normal,pe banul lui fiecare face ce vrea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echiparea OEM tine cel mai mult. Dacă cumpărați kit original duce mult și bine. 

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia originala  OEM VW  este fabricata de Contitech.Cred ca tot ce tine de curele OEM VW se fabrica de Contitech.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin71asta este o informatie foarte utila cu mentiunea ca in kit-ul Conti restul subansamblelor sunt facute de INA.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, originală a fost dayco. Tot același producător am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare,la masina din semnatura i-am schimbat distributia din fabrica la 190k km,acum la cat timp se schimba,din 60 in 60k? am 255k km acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.05.2022 at 14:31, nicusan said:

La mine, originală a fost dayco. Tot după aceea am pus.

La ce model de VW și an de fabricație?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea din semnătură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

@xmisterx eu am pus distributie Skf cu tot cu pompa de apa si nu am avut probleme. 

Dayco la curele sunt cam zgomotoase,am patit mai demult pe acelasi motor.

On 19.05.2022 at 12:47, xmisterx a scris:

@florin71mentiunea ca in kit-ul Conti restul subansamblelor sunt facute de INA.

 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental sunt zgomotoase, dayco sunt ok. Cel puțin așa se discuta pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

la 1.9tdi e invers. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9,  ultima distributie OEM  VW a fost cu curea Dayco cu teflon, foarte silentioasa, am mers aproape 9 ani si 86.000 de km... cureaua made in Italy... cand am dat jos cureaua se putea citi fooarte clar pe curea, iar mecanicul a fost surprins ce bine arata cureaua ... acum am pus tot set distributie OEM, cu cale, ca la carte, cu curea Continental insa, care evident, cand se mai incalzeste are un fashait specific ( rola intinzatoare e la semn, deci exclus din montaj,  iar  avans - 0.5, deci perfect). De ce mi a fost frica n am scapat cu cureaua |Continental,de care aproape toata lumea se plange ca face zgomote suplimentare in functionare.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!