Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Arata bine la km. efectuati, nu cred sa mai fie probleme de curea daca se respecta nr. de km. pentru schimbarea distributiei, mitul cu 4 ani e depasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow.. chiar nu-mi explic de ce la tine s-a intamplat sa se rupa dintii,iar la mine si cu aproape 10k km mai mult si vechime mai mare sa arate ok cureaua. Probabil depinde si de cum s-a mers cu masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin de aceea ar trebui sa se treaca mai repede la ore de functionare. Unii producatori au trecut deja.. este mult mai bine.

Eu de exemplu imi calculez media de viteza de la o revizie la alta si la 250-300h merg la revizie. La fel se poate face si pentru perioada distributiei.

 

Cred ca topicul de mai sus ar putea fi pinned, este foarte util ceea ce ai rezumat acolo :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, sNaKeyy said:

Cred ca topicul de mai sus ar putea fi pinned

Done

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am facut si eu o poza la cureaua care e schimbata acu 50mii km de la fostu proprietar e pusa originala contitech vw ag. Dar ceva se tot aude la 1800ture un sureit si o desfacui pare buna. Dar rola de la axa came e decalata si intinzator nu e la locasu lui atasez poza. Nu mi se pare in regula. Ce parere aveti IMG-20201218-165811.jpg

Modificat de Golffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s a folosit cale de blocaj? intinzatorul e ok acolo daca motorul e rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da sau folosit e schimbat la service . Da motorul e rece dar eu cred ca tr sa fie la ochi. Si rola axa e un pic decalata as zice eu. Masina porneste la sfert. Nu stiu ce sa fac o las asa sau incerc sa aduc rola mai bine. Dar se poate decala rola de la pompa acolo nu cred ca e problema la pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o asa. Nu are nimic. Grija mare la acel prezon ca se smulge din filet daca e strans prea tare. Nu cautati probleme unde nu sunt. 

Pentru zgomot in turatie sa te asiguri ca nu ai probleme cu distributia,  demonteaza cureaua de transmisie,si vezi fara curea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las o asa,nu axa e decalata ci pinionul nu a fost pus pe mijloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rece, iarna mai apar zgomote suplimentare. daca nu sunt foarte deranjante, las-o asa.

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care ati schimbat distributia la 1,6 tdi 110 cai 2016 an fabricatie ce marca ati folosit?pompa cu comanda electrica ce marca ati ales?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Incerc sa iau o decizie pentru a schimba sau nu distributia originala la o Skoda Octavia 2 DSG din 2010/2011, 1.6 TDI, cod CAYC. In carte se precizeaza intervalul de 210 mii km, acum are 140 mii km reali, dar totusi 11 ani, pretul interventiei ar fi 2800 RON. Pe an fac cam 12000 km. Sunt constient ca fiecare persoana/reprezentanta are alta recomandare.
1. As fi curios sa stiu daca exista posesori/mecanici care au intalnit probleme cu distributii originale inainte de 210 mii km.
2. Care ar fi implicatiile in caz ca cedeaza ceva din distributie, nu neaparat tehnice. Ma intereseaza costurile (maxime/medii?) si durata remedierii, sau daca pot apare probleme care nu se pot remedia.
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum trebuie schimbata,  nu scapi de aceasta operatie, teoretic e una, practic poti avea surprize oricand dupa 11 ani. Mai bine fa si schimba distributia, e cea mai ieftina interventie in caz de ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te consideri norocos? Atunci mai stai in aia 2800ron (care personal mi se pare cam mult).

In cel mai nasol caz te poate costa un motor nou, omologare la rar a noului motor, plus riscul de a lua unul cu macar dublu de km si alte probleme.

 

Worth it? u decide.

Oh, ca era sa uit ce era mai important. Si pe motorul nou va trebui sa pui o alta distributie. Adica, sper :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ce am gasit despre schimbul de distributie (Octavia 2 FL DSG, 2010, 1.6 TDI CAYC, 143000km la mine).
A. Se schimba sau nu dupa numarul de ani?
Am facut un fel de sondaj prin email... am luat aleator serviceuri din Europa (Cehia, Polonia, Germania, Suedia, Olanda, Danemarca) si la intrebarea de mai sus cam jumatate au zis ca recomanda schimbarea distributiei la 210000km, cealalta jumatate a indicat pe langa km si un numar de ani, de la 5 la 10. Deci fiecare cum crede.
B. Se poate verifica vizual?
Majoritatea serviceurilor au recomandat inspectia vizuala la fiecare service. Din cate am inteles, asta nu ofera certitudini, dar poate semnala cateodata probleme. Mecanicul cu care lucrez afirma ca nu se poate vedea mare lucru, pompa de apa fiind ascunsa. As fi curios sa stiu cam ce se poate examina fara o demontare completa, sa zicem in 30-60 minute (curea?, role?, pompa de apa?)
C. cateva optiuni de inlocuire
1. Piese originale la reprezentanta (2800Ron) as zice ca e cam scump la o masina de 4-5000E. Sau cum ti-e norocul, cunosc caz la aceeasi reprezentanta  cu 2500Ron, au omis sa taxeze unele lucrari golire/umplere antigel etc, aceeasi distributie).
2. Piese originale la alt service (aprox 1000ron). Am oarecare indoieli daca piesele originale (la reprezentanta sau nu) se compara cu prima echipare. Informatii sigure cineva?
3. Curea dayco, role ina, pompa hepu. Preferata mecanicilor.
4. Kit Dayco (aprox 500 ron). Nu prea am gasit info despre kituri Dayco mai bune/scumpe.
5. Kit Continental. Diferenta mare intre Kitul Pro (CT1139WP8PRO - 2000Ron) si cel obisnuit (CT1139WP6 - 700Ron). De pe siteul Continental US: 
TIMING BELT KIT - This kit is designed for vehicles that are approaching the end of their life cycle. Our standard kit is the tool professional repair technicians need to save customers money and gain their trust.
PRO SERIES TIMING BELT KIT - This kit is one of our premier kits that offers a best-in-class guarantee for all consumers. Because of its high level of quality OE components, it is considered a dealer alternative.
Interesant as zice... asa inteleg de ce s-ar schimba distributia aftermarket mai des. Pe siteurile COnti ptentru alte regiuni, descrierile nu sunt chiar asa graitoare... A lucrat cineva cu kiturile Conti Pro? chiar merita?
D. Curea pompa ulei - nu am gasit argumente, riscuri pentru a fi schimbata. Kiturile Conti Pro includ si o astfel de curea.
E. Curea/Kit accesorii (transmisie sau canelata). Am gasit putine incidente, unii spun ca aceasta curea a distrus distributia... banuiesc un ghinion maxim sa ajunga la distributie, mai degraba blocarea vreunui element din accesorii, deci atunci ar trebui schimbat tot setul cu role cu tot. Considerati util sa se schimbe si setul de accesorii?
F. Nu prea am tras o concluzie. Greu de pus in balanta echiparea originala (putine incidente pana la multi km sub limita), cu inlocuirea frecventa a distributiei (destule probleme raportate in scurta vreme dupa inlocuire, probabil si multe montari incorecte). Ideal ar fi sa existe componente originale de aceeasi calitate cu prima echipare, nu stiu sa existe un set comparabil. Ciudat si ca nu prea am gasit seturi in zona 1500Ron...
Daca mai puteti lamuri din intrebari, poate ajuta...ms

Modificat de FeriM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul mentenanței se raportează la prețul de nou al mașinii, nu la valoarea de piață a acesteia. Deja o distribuție la un Phaeton costă mai mult decât mașina în sine. 
 

Am avut aceeași dilemă și am ales kit de distribuție Conti (nu Pro), pompă de apă VW OE, șuruburi pentru tampon VW OE și termostat Mahle (OEM). Total 1100 RON vs 3300 RON doar distribuția (fără termostat) în reprezentanță.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, dețin un golf

7 2.0 TDI 150 Cp, distribuția s-a schimbat la 211 000 km in Germania in 2018. Acum am 267 000, după cei 210 000 recomandați de producător este necesar sa fie schimbată la 60 000 km ?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost de origine, merge fara probleme 150k.La 60k. se schimbau la generatia veche de TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

 

Cineva care a schimbat mai recent distributia si a mers pe kit OE? Ma intereseaza daca a venit pe Dayco si in ce tara e produsa cureaua Italia sau China?

 

Si distributia a ajuns o decizie extrem de grea :) ... Nici curea pe China nu as pune dar nici zgomot de Contitech nu as vrea. :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Gates la 2.0tdi CFFB si dupa aproximativ 50.000km se prezinta foarte bine,fara zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am și eu o întrebare: care este intervalul de service la distribuție la un 2.0 TDI, cod motor CAGA? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/20/2019 at 9:46 PM, ct_act said:

@Audifan

O poză, ca sa dau apa la moara celorlalți care le schimbă la ani... probabil se refera la statul pe raft. Am gasit piesa facand curat in magazie, cureaua e de TDI (daca face cineva caz).

Eu am schimbat la km întotdeauna, cu vreo 3k inainte de termen si doar cu kituri OEM la dealer, dar fiecare face ce vrea.

La 2.0tdi 143 CAGA cartea zice 180k, la 2.0tdi 140 CFHC zice 210k... asta pe vremea cand inca se mai livrau masini cu cărți (mai) tehnice.

20191019_120831.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva ce firma produce de obicei rolele din kitul de distributie Dayco ? Daca se poate, m-ar interesa in special pentru 1.9 TDI BKC.

 

Am inteles ca, curelele de distributie Dayco ar fi teflonate si ca din cauza asta ar fi mai bune. Toate curelele Dayco pt motoarele de 1.9 TDI din grupul VW sunt teflonate sau exista si o alta varianta de curea ?

 

Merci.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!