Jump to content

Valori compresie motor


vap_66
 Share

Go to solution Solved by vap_66,

Postare recomandată

5 hours ago, ph61vip said:

Si daca as merge asa cu ea..ce probleme pot intervenii? Motorul imi place ca se aude foarte bine.. cand desfac capacul de la culbutori (pe unde bagi ulei) nu se aude nici un rontait..se aude totul infundat..la mine se aude un tacanit acolo. Asta ar fi unul din motivele pentru care vreau sa schimb motorul. Ma gandesc sa nu fie ok scaunul supapelor..

Poate ai vreun tachet(tacheti) spart sau poate un ulei mai prost sau vechi.Eu as elimina problemele astea si dupa m-as gandi la alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o cursa de Danemarca cu masina..si pana sa plec am schimbat axa cu came..cuzinetii si am inlocuit cativa tacheti. Am vazut ca majoritatea motoarelor pd au zgomotul acela..insa motorul care vreau sa il pun nu il are si ma incanta putin. Ideea e ca motorul nu ma costa nimic..doar munca de a il schimba ... lucrul pe care il efectuez eu. M ar fi incantat celalalt motor pentru ca are km mai putini si este de generatie mai noua. O sa i refac testul de compresie si revin cu valorile.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

La tipul ăsta de motor nu scrie în Elsa cât trebuie să fie, zice că nu se poate măsura cu scule obişnuite sau ceva de genul ăsta (probabil că din cauză că bujiile sunt sub capacul culbutorilor), dar în general la diesel trebuie să fie 25-31 bari cu diferenţă maximă de 5 bari între cilindri şi limita de uzură de 19 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Valorile de compresie la un motor de 1,9 TDI si 200-300 000 km sunt 32-35 bari. Nu ma intrebati unde am citit doar credeti-ma pe cuvant. Detin o trusa cu manometru verificat metrologic si la motoarele ALH asa au iesit valorile la 4-5 motoare. Cand la unul din motoare au iesit valori de 33-34-25-27 bari am constatat ca de vina era axul cu came si tachetii uzati. Dupa inlocuirea acestora compresia a iesit 33-34 si la ceilalti 2 cilindri.

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometrul folosit e decalibrat,cu maxim 31 bar pleaca din fabrica.

(Sursa manualul de reparatie elsawin)

 

 

alh.jpg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai discutat cu tine despre acest lucru. Daca nu ai masurat niciodata o compresie nu mai da sfaturi doar din carti. Creezi nedumeriri si neincredere despre ce se discuta pe forum. Daca urmaresti postarile mele sunt limitate si la locul lor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzi ca te contrazic ,la cate compresii am facut eu ( 2-3 😀) nu-mi aduc aminte sa fi iesit mai mult de 30 bar .

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna

Eu am luat compresie ieri la 2.0l tdi 170cp BMN,motorul nu porneste,si compresia e 30,14,8,30 bari 230000km....

Se duce pana in 30 daca e sanatos....

D-nul EEXCALADE are dreptate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cilindru de compresie 8 bănuiesc supapa cu probleme (trebuie sa faci leak down test la un service sau la un mecanic) 

Sau segmenti-cilindru uzati. Ar mai putea fi piston fisurat sau canale de piston si segmenti rupti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cil 3 cel cu 8bari

20201209_181755.jpg

cil 1 cel din stanga

20201209_181825.jpg

20201209_181837.jpg

Daca va puteti da cu parerea despre cil 2 si 3... cum arata,nu sant fisurati sau crapati

20201209_181931.jpg

Pe chiulasa sant fisuri intre supape,nu cred ca se vede bine in poze

 

Am o intrebare,sa schimb pistoanele 2 si 3 ?

Cilindri nu sant zgariati sant ca sticla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie vazut jocul pistoanelor fata de cilindru, mecanicul care se ocupa ar trebui sa stie ce si cum, insa eu zic totusi ca daca tot ai demontat motorul pana aici, da-i baia jos si segmenteaza tot motorul, asa vezi daca mai sunt si alte surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa arsa, fisuri intre 2 supape. Te costa reparatia chiulasei. 

Pistoanele nu au nimic. Dacă nu ți-a consumat motorul ulei, nu il segmenta. 

Cauta la dezmembrări o chiulasa completa. La care ii faci tu rodarea la supape pe scaun, inlocuirea simeringurilor de supape si dacă este nevoie planarea chiulasei. 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa respectiva se "repara" prin inlocuire

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a consumat ulei,in motor este ulei si din intercoler am scos cam 100-200gr.

Da... se repara prin inlocuire pt ca fisuri am la toate supspele...

Daca nu inlocuiesc pistoanele 2 si 3 si doar il segmentez,si bineinteles alta chiulasa,nu isi mareste raportul de compresie ? Sau sa am surpriza sa se sparga pistoanele 2 si 3 dupa ceva timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba nimic,nu se mareste nimic

Pui cuzineti,segmenti ,alta chiulasa....atentie si multa rabdare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentezi +cuzineți noi la biele și vilbrochen. 

Cureti din pistoane gaurile din canalul de la segmentul de ungere + canalele de segmenti. 

Inlocuiesti pompa de ulei cu alta noua. 

Pui alta chiulasa din dezmembrări dupa ce o refaci cum am scris in postul meu anterior. 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raportul de compresie nu se modifica cu nimic, in schimb presiunea masurata pe manometru va creste(fata de situatia actuala) pt ca prin reconditionarea motorului, se elimina pierderile de presiune.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, read a scris:

Pompa de ulei ?

De ce trebuie sa o schimb 

Are dreptate colegul rafa. La orice reparatie serioasa de motor se schimba pompa de ulei. 

Curata toate canalele de ungere bine. Dupa care sufli cu aer comprimat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, ce i-am făcut un test de compresie la un A4 b7 bpw, 400 k km , valorile au iesit apropiate , in jur de 65 bar.., sa fie decalat ceasul? Este nou yato

D2233E2B-BC38-4014-862A-B5A3BEE5C668.thumb.jpeg.c730c2d7e702c671f4930a3e8002283c.jpegD2233E2B-BC38-4014-862A-B5A3BEE5C668.thumb.jpeg.c730c2d7e702c671f4930a3e8002283c.jpeg

Modificat de valy17fcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificam dacă era compresia mica, dar asa ce rost are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!