Jump to content
Sign in to follow this  
raducodreanu

AU ! am apa sub presurile din fata

Recommended Posts

CristianBN
@CristianBN: am explicat chiar inaintea postului tau cum am desfundat toate gaurile...

<{POST_SNAPBACK}>

ok. merci ... m-am grabit si nu am citit cu atentie !

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

... constat ca toti fabricantii au probleme asemanatoare....

... ma intreb de ce nu se fac gaurile de scurgere mai generoase ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RDI

Nu vreau sa continui acest topic in mod inutil dar acum 1saptamana am patit-o si eu.La modul ca am ramas din senin fara apa in baterie si masina nu a mai pornit,ciudat ptr ca am fost cu ea la Caranda (astia de la Doina) si nu au stiut ce s-a intamplat (dupa ce le-am dat si 100mii ptr constatare ptr ca altfel,ziceau ei,ca nu-si pot da seama ce s-a intamplat,am dat si 100mii si tot nu si-au dat seama).In fine am pus 4,5l de apa ;) si am scos bateria s-o pun pe redresor.

Spre surprinderea mea am gasit in acel locas cred ca fara exagerare 10l de apa,am bagat o cana si am inceput s-o dau afara,ce nu am mai putut lua cu cana am scos-o cu buretele.Am ajuns la acele gauri,una sub suportul de baterie (nu am citit topicul inainte sa aflu unde sunt,de fapt nu mai aveam timp de nimic cand am vazut cata apa este acolo ;) ) si una sub servo-frana.Mai exista o a 3a in lateral dreapta bateriei mai mica,aceea este de la un furtunas care iese din baterie si pe care ies (am inteles tot de la cei de la Caranda) gaze sau apa (daca e pe supra-plin apa din baterie).Bun,m-am chinuit am desfundat (+ca mansoanele acelea de cauciuc din gaurile de scurgere erau inchise,nu-mi explic cum ;) ).Tin sa mentionez ca inainte de aceasta operatiune nici un strop de apa nu am avut in masina,deci nu prea am fost avertizat ca acolo s-ar afla apa dar un lucru tot s-a intamplat si anume faptul ca in momentul cand porneam clima intra un miros ciudat in masina care a fost descris pe aici pe forum in fel si chip (dar DA acela e mirosul ;) ).Dupa toata aceasta operatiune care a durat 1h am scapat de acel miros.In speranta ca am putut ajuta si pe altii ii rog pe moderatori sa nu se supere pe mine ca am continuat (inutil sau nu) acest topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anthos
Nu vreau sa continui acest topic in mod inutil dar acum 1saptamana am patit-o si eu.La modul ca am ramas din senin fara apa in baterie si masina nu a mai pornit,ciudat ptr ca am fost cu ea la Caranda (astia de la Doina) si nu au stiut ce s-a intamplat (dupa ce le-am dat si 100mii ptr constatare ptr ca altfel,ziceau ei,ca nu-si pot da seama ce s-a intamplat,am dat si 100mii si tot nu si-au dat seama).In fine am pus 4,5l de apa :blink: si am scos bateria s-o pun pe redresor.

Spre surprinderea mea am gasit in acel locas cred ca fara exagerare 10l de apa,am bagat o cana si am inceput s-o dau afara,ce nu am mai putut lua cu cana am scos-o cu buretele.Am ajuns la acele gauri,una sub suportul de baterie (nu am citit topicul inainte sa aflu unde sunt,de fapt nu mai aveam timp de nimic cand am vazut cata apa este acolo :P ) si una sub servo-frana.Mai exista o a 3a in lateral dreapta bateriei mai mica,aceea este de la un furtunas care iese din baterie si pe care ies (am inteles tot de la cei de la Caranda) gaze sau apa (daca e pe supra-plin apa din baterie).Bun,m-am chinuit am desfundat (+ca mansoanele acelea de cauciuc din gaurile de scurgere erau inchise,nu-mi explic cum :P ).Tin sa mentionez ca inainte de aceasta operatiune nici un strop de apa nu am avut in masina,deci nu prea am fost avertizat ca acolo s-ar afla apa dar un lucru tot s-a intamplat si anume faptul ca in momentul cand porneam clima intra un miros ciudat in masina care a fost descris pe aici pe forum in fel si chip (dar DA acela e mirosul :D ).Dupa toata aceasta operatiune care a durat 1h am scapat de acel miros.In speranta ca am putut ajuta si pe altii ii rog pe moderatori sa nu se supere pe mine ca am continuat (inutil sau nu) acest topic.

Am patit-o si eu in cele din urma - intra apa pe partea stanga a masini (la o ploaie buna scot din interior cam 4-5 litri de apa). Ca tot romanul, vreau sa-mi rezolv problema singur si ma apuc de treaba. Mers la spalatorie, stat inauntru cat ala dadea cu jetul - nimic. Deci usile si geamurile erau etanse. Cand scot grila de deasupra bateriei - plin cu apa tot spatiul ala de acolo. Prin incercari multiple de a gasi scurgerea la toata apa aia de acolo - gasesc, in cele din urma, dupa ce am demontat extensia (vasul) cu lichid de racire (antigel) din cele 3 suruburi (ca altfel nu puteam baga mana sub pompa aia (care nush sigur ce pompeaza) un "dop de cauciuc" (sau ceva de genul asta). Trag de el pana iese (pe dedesubt) si - surpriza - toata apa incepe sa se scurga pe acolo. Asta e bine insa cand ma uit la acel "dop de cauciuc" - nu avea nici o "gaura" in el desi cum era el turnat se citea in textura lui unde trebuia decupata acea "gaura". A curs toata apa, fac gaura in acel "dop" si iuncerc sa-l pun inapoi (tot pe dedesubt ca pe deasupra nu se poate in nici un fel) si il scap sub acea pompa. Nu l-am mai putut recupra - insa astept cu interes urmatoarea ploaie mai mare :P Sper sa fi rezolvat problema in acest mod - desi, roman fiind, am sa incerc sa demontez bateria sa vad ce e dedesubt, poatre mai am vre-un "dop" ce trebuie gaurit :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flav

Zilele astea au fost destul de ploioase. Azi cand ma uit mai atent in dreapta jos (sub torpedo) vad apa. Pun mana pe covoras, umed tot. Pe undeva intra apa in interior. Culmea e ca pana acum nu m-i s-a intamplat, si am mers pe ploaie de atatea ori. Am desfacut capotasi am observat putina apa si in lacasul in care e bateria si in partea din dreapta masinii tot capitonajul, umed.

Exista vre-un furtun de la apa pentru parbriz care trece p-acolo? Ma gandesc sa nu se fi spart.

Alta observatie ciudata e jetul cu care spal parbrizul. Acum e redirectionat la baza parbrizului, nemaispaland intreaga suprafata cum facea inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
l.u.v

Salut..

Pentru cei cu A6,care gasesc mocheta uda in partea dreapta(partea pasagerului),stiu un posibil motiv pentru care apa intra in masina.Va rog sa ma sunati,nu este niciun secret,dar defectul este mai greu de explicat in scris..

Atentie mare la cei cu cutii tiptronic sau multitronic,calculatorul acesteia se afla pe podea in dreapta si in cazul unei ploi zdravene toata apa acolo se duce,acesta se arde si n-ati vrea sa stiti cit va costa..

Luigi Vicol

PS:Astazi ma duc pe la garaj,iau aparatul foto si am sa explic in fata pozelor ce si cum..

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flav

Ok, astept cu nerabdare. Oricum s-a dus taicamiu cu masina la service. O sa va spun ce-au gasit aia si daca au remediat situatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
l.u.v

Salut..

Revin cu poze si cu explicatiile de rigoare:

dscf1122fx0.th.jpg

dscf1123bk7.th.jpg

dscf1124ko9.th.jpg

Dupa cum se vede,discutam de partea stanga a masinii,cum te uiti la motor..

Desfaceti chederul de la capacul de plastic,cel care acopera filtrul de la aer conditionat,apoi scoateti usor capacul afara.Inantru este filtrul de polen,asa cum se vede in imagine.Manevrati cu grije acel plastic care acopera filtrul,in timp se coace si poate plezni foarte usor.De obicei se rupe coltul lui,la mine asa era de l fostul propietar.Daca este rupt,lipiti-l cu silicon.Este foarte important,deoarece prin acea crapatura de obicei se scurge apa inauntrul habitaclului,adica se scurge in filtrul de polen si pe urma jos,pe podeaua masinii in tubulatura de aer conditionat!

dscf1126fl2.th.jpg

dscf1127im8.th.jpg

dscf1128kv1.th.jpg

Trecem mai departe:

La baza parbrizului exista o fanta,in care intra fest acel plastic pe care-l vedeti in prima imagine,cel de care am tras eu.

Acel capac de plastic se intinde pe toata latimea parbrizului,la baza lui,si prin el trec stergatoarele.Este foarte important de asemenea ca acesta sa fie bine introdus in acea fanta a parbrizului,eventual puteti pune acolo si niste silicon pentru fixare.Daca acel capac nu este fixat,toata apa intra printre parbriz si el si se scurge de asemenea in filtrul de polen si de acolo in masina,asa cum spuneam mai sus.

Pentru a-l fixa mai bine,bateti usor in el cu un cap de surubelnita sau cu un ciocanel,asa cum vedeti,si toata treaba este gata!

Acest defect apare mai ales la masinile care au avut parbrizul inlocuit,iar cei care l-au schimbat nu au avut grije sa aplice fest acel capac acolo..

Deci atentie la cei(majoritatea) care aveti masini second hand,nu ai de unde sa cunosti istoricul masinii respective.

Mare atentie la cei care au cutii automate,deoarece calculatorul acesteia se afla in podeaua din dreapta a masinii,iar orice ploaie zdravana duce toata apa direct in el.Cunosc cazuri in care au dat de belea cu aceste calculatoare,iar fara 7/800 de euro nu scapati!!

Problema se extinde si la alte modele(A4,VW,Seat,Skoda..)

Bafta la lucru..

Sper ca am fost explicit..

Luigi Vicol

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flav

Multam de explicatii, duminica imi duc masina la firma si ma apuc eu de treaba. Intr-adevar anul trecut s-a schimbat parghiile de la stergatoare cu unul nou. A fost necesara si scoaterea acelui plastic. Probabil nu s-a pus bine.

La service 140 ron dar nu stiu pe ce ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuleutzu

salut.si eu am aceeasi problema cu golf 4 1.4 16v. sub pres la sofer se aduna apa cand merg cu ac pornit vara, am testat toate posibilele cauze ale apei si am ajuns la concluzia ca e de la ac. spune-mi te rog unde e scurgerea la ac sau ce ar trebui sa desfac,mersi mult

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

Dai torpedoul jos (ai 7 suruburi) si in stanga este radiatorul AC. Pe el se face umiditatea, curge intr-o tavita si sub masina. Vezi daca e traseul infundat, desfunzi cu o sarma.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuleutzu

Mersi mult pr sfat.maine ma apuc de treaba asta, ca vara e greu fara ac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri