Jump to content

Variatia turatiei in ralanti


maryo
 Share

Postare recomandată

Adica sa mai scad presiunea din vaporizator, ca este prea mare. Ori trebuie sa merg si doar pe benzina, sau nu are treaba.

Modificat de Madalinrm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti facea asa. Mergi pe benzina 100 km si verifica amestecul , daca e ok atunci ai o problema de presiune pe gaz. Daca nu e ok, atunci e o problema pe benzina, exceptie face cazul in care iti scapa injectoarele GPL.

Reglajul presiunii il faci in functie de citesti pe diagnoza, cred ca in jurul la 1 bar presiunea citita pe diagnoza GPL nu e gresit, dar repet diagnoza iti spune ce si cum. combina cele 2 diagnoze si reglezi instalatia de gaz corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult pentru ajutor, incet ii dau de capat. Am umblat in seara asta putin la surub si l-am strans, acum am 21%, deci am strans prea mult.  Nu am pus decat vcds-ul, fara calibrare gaz. Acum s-a stabilizat si turatia cu ac-ul pornit. Deci conteaza si presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca are importanta presiunea. Mai mult gaz in admisie imbogateste amestecul si il vezi pe OBD ca valoare negativa, mai putin il saraceste. Un amestec corect , citit la relanti trebuie sa fie pana la + sau - 5%

 

Dupa reglajul brut al surubului trebuie dat calibrare pe GPL ca sa isi calibreze ECU GPL timpii de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans surubul la vaporizator la maxim si nu vrea sa scada sub 1.4 bari presiunea dar nu stiu ce se intampla cu masina asta, ca a luat-o razna pe benzina, sta la 25% pe benzina si pe gaz, variaza normal -5    +5..... iar in grupul 32 am 35% cu 0%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit problema, am dat cu spray de frane, intre egr si corpul care se prinde egr-ul si se opreste motorul. Nu stiu ce sa ii mai fac, am cumparat garnituri noi si tot nu etanseaza cum trebuie, am incercat si cu silicon si nu tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprafetele de contact trebuie curatate bine sau garnitura aftermarket proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea ia in considerare o masurare a presiunii in evacuare, sa nu fie un catalizator infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!