Jump to content

Senzor temperatura motorina G81


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Da. Se mai duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu problema cu G81. Inainte sa schimb senzorul imi afisa eroare din poza atasata. Stergeam eroarea si aparea dupa mai multi km. M-am hotarat sa-l schimb si dupa ce l-am schimbat eroarea a revenit si nici numai poate fi stearsa. Nu am schimbat tot amsambul din poza ci numai bimetalul care se insurubeaza in care intra mufa cu fire.

Care sa fie problema?

20190925_103822_resize.jpg

20190928_161044_resize.jpg

thumb.jpg

Modificat de xdansoftx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/28/2019 at 5:06 PM, xdansoftx said:

am si eu problema cu G81. Inainte sa schimb senzorul imi afisa eroare din poza atasata. Stergeam eroarea si aparea dupa mai multi km. M-am hotarat sa-l schimb si dupa ce l-am schimbat eroarea a revenit si nici numai poate fi stearsa. Nu am schimbat tot amsambul din poza ci numai bimetalul care se insurubeaza in care intra mufa cu fire.

Care sa fie problema?

20190925_103822_resize.jpg

20190928_161044_resize.jpg

thumb.jpg

Desfă un pic cablajul și o sa îl găsești unde e rupt. Dacă e rupt langa pin, atunci trebuie sertizat pin pe fir nou, după care faci conexiunea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost langa pin de aia nu se vedea. Multumesc pentru sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara , stie cineva daca senzorul G81 este in legatura cu alt senzor de pe motor?

De ce intreb acest lucru, pt ca un coleg de pe alt forum are probleme cu pornirea la rece la un motor P.D BMN iar cu mufa de la senzor scoasă masina porneste foarte bine.(fara eroare pe senzor iar temperatura indicată nu arata diferente majore fata de cea a apei )

Am si eu aceasi pb cu pornirea la rece si as incerca sa o pornesc cu senzorul scos, credeti ca este vreo pb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fizic nu are nici o legătură, este conectat direct la ECU. Trebuie văzut în vcds ce temperatură are motorina la rece (grupul 007 prima căsuţă), trebuie să fie aproximativ egală cu a lichidului de răcire (grupul 007,ultima căsuţă). În mod normal la scoaterea mufei de la senzor trebuie să rămână o eroare iar în căsuţa corespunzătoare să apară temperatura luată de la alt senzor, de exemplu cea a lichidului de răcire (de exemplu la a mea dacă scot mufa de la senzurul de temp a lichidului de răcire apare temperatura aerului), iar ECU calculează parametrii de injecţie după un anumit algoritm.

Poţi încerca pornirea cu senzorul scos,  nu este nici o problemă, va rămîne o eroare (dacă va rămâne după cum spui)pe care o ştergi şi gata, dar prima dată uită-te ce temperaturi ai pe vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv multumesc pentru răspunsuri,  am urmărit si temperatura de la G81 este egala cu cea a lichidului de răcire inainte de pornire iar cand motorul este cald si apa are aprox 87 C motorina are ~ 67 grade celsius.

Am scos conectorul de la senzorul G81 si se pare ca masina a pornit mult mai bine , temperatura afișată cu el scos era de -30 grade.

Pentru a nu ma convinge ca nu a fost doar o întâmplare,  crezi ca e vreo pb sa merg cu el scos vreo saptamana.Masina o sa meargă cu amestec mai bogat gen sa pot înfunda filtrul de particule?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să laşi în pace senzorul G81 că nu are nimic, temperaturile indicate de tester sunt ok (faptul că porneşte mai uşor cu mufa scoasă nu înseamnă ce este defect ci că este undeva un dezechilibru, o problemă care este compensată de condiţiile pe care le crează scoaterea mufei. Când un senzor lipseşte ECU substituie informaţia oferită de acesta şi foloseşte un algoritm cu ajutorul informaţiilor de la ceilalţi senzori pt a  determina condiţiile de funcţionare). Pune mufa la loc (o să ai consum mărit, nu ştiu cum influenţează DPF) şi caută cauza reală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru reply, nu voiam sa ma leg de G81.Dar tocmai voiam să mă conving daca cu mufa scoasă porneste mereu bine, inca nu am gasit acel dezechilibru care cauzează pornirea grea la rece si ma gândeam ca acesta informatie "ma ajută " sa gasesc problema mai usor(gen distributie).

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici devenim off topic. Continuăm discuţia pe topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut imi puteti spune unde se afla acest senzor la passat b7 aceeasi eroare o am si eu dar nu stiu unde se afla cred ca ma descurc sa il schimb si eu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ridici capac motor, in stanga jos, cum te uiti. E in spatele pompei de inalte. De regula gasesti fir rupt la cablajul acestuia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.

Am un AFN de pe un golf din 96, pus pe o duba. Dupa ce am refacut instalatia electrica a motorului, si o pauza de mai bine de o luna de cand nu a fost pornita, nu se mai accelereaza. Deloc. Apas acceleratia, nu se intampla nimic. VCDS imi da eroarea legata de senzorul de temperatura, 00539 G81. Dar asta nu ar trebui sa aiba vreo legatura cu acceleratia.

Am verificat cablajul de la mufa de la pompa de injectie, pana in ecu, toate firele sunt ok, ajung unde trebuie.

La fel si cablajul de la mufa de la acceleratie, verificata pana in ecu, au toate firele continuitate, iar erori pe Accelerator Position Sensor am doar cand ii scot mufa, daca o pun si sterg erorile, nu mai apar.

Are cineva vreo idee, ce as putea sa mai incerc, sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu la eroarea aia efectul ar fi creşterea consumului şi eventual o cantitate mai mare de fum deci nu cred că este de acolo.

Hai să lămurim pe deplin dacă funcţionează corect pedala de acceleraţie. Intră cu vcds (doar cu contactul pus) pe Engine, Measuring Blocks, Grupul 010. Doar cu contactul pus apasă progresiv pedala de acceleraţie până la podea. În ultima căsuţă din grupul 010 procentul trebuie să crească progresiv pînă la 100. Cred că şi în grupul 002, a doua căsuţă se poate observa asta. Selectează-le pe amândouă şi vezi ce se întîmplă cînd apeşi acceleraţia la podea. Dacă astea arată corect atunci căutăm altfel, dacă nu se modifică corespunzător şi nu sunt probleme de cablaj atunci trebuie schimbat senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!