Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Nu am nicio eroare, doar nu corecteaza! Maine am sa pun softul stock si senzorul ei map! Pot pune un log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un audi A4 din 2006, motor 2.0 TDI, cod motor BPW. Problema este urmatoarea: masina nu mai trage, scoate fum negru si am stocate 2 erori: 000665 - Boost Pressure Regulation     P0299-000- Control Range Not Reached- MIL ON          si          001027 - EGR Valve     P0403-000-Malfunction- MIL ON. Atasez si un log in mers daca ma poate ajuta cineva! Multumesc!

log audi.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme pe partea de vaccum,acesta nu ajunge la turbina...sau capsula turbo si egr defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tot o eroare P0299 - Control Range Not Reached- MIL ON am avut si eu.

am verificat liniile de vacuum care erau OK si am schimbat pentru inceput valva N75, care comanda actuatorul turbinei.

nu s-a rezolvat si in concluzie N75 era buna (am ramas cu pieasa veche; se pare ca sunt f. fiabile si cedeaza destul de rar).

in final am schimbat actuatorul (capsula turbo) care pierdea din vacuum (probabil membrana fisurata; nu l-am mai desfacut), suficient cat sa intre in LIMP MODE la drum lung, insa in oras functiona decent (probabil pompa de vacuum reusea sa compenseze intr-o sufiecienta masura pierderile).

mare diferenta dupa inlocuirea actuatorului, mai ales in prima parte a plajei de turatii!

Avertisment pentru cei care ajung sa schimbe actuatorul la turbo KKK motor 2.0 TDI CR cod piesa 03L 198 716 A:

exista piese sensibil mai ieftine care par originale, insa nu sunt!  (in afara de cele made in China care se deosebesc de la o posta). De cele mai multe ori nu sunt in parametri, deci riscul este mare!

operatiunea (nu necesita desfacerea turbinei de pe masina) a fost facuta la CIPOS Turbotehnics (care din start recomanda cumpararea piesei originale).

Modificat de janusRO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. 

Trebuie sa schimb turbina masinii personale, un A5 3.0TDi 240cp CAPA cu urmatorul cod 059 145 722L.  

Am gasit turbo nou in germania de pe modelul facelift 3.0TDI 245cp cod motor CDU si nu am certitudinea ca se potriveste fara modificari cu toate ca la prima vedere par identice.

S-a mai intampinat cineva cu problema aceasta sau cine are acces la elsawin sau alt soft de genul pentru o confirmare? 

 

Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul 059145722L a fost eliminat din 01.08.2008 si inlocuit cu 059145722S, pe acesta trebuie sa-l cauti.

Codul cu S s-a mai folosit la A5, A4, Q5 - CAPA, CCWB, CCWA, CCLA 

 

Pentru CDUC este alt cod de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns Dolfin.

Sunt convins ca sunt coduri diferite intre CAPA 240cp si CDU 245cp, insa intrebarea mea este daca cea de pe modelul CDU e compatibila cu setup up-ul existent? 

Din poze par identice, insa nu am certitudinea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tuner iti poate spune daca turbinele se potrivesc si software-ul lucreaza la fel cu cea de la CDUC (sau trebuie modificat); comanda actuator/executie/verificare/timp raspuns/raport presiuni/etc.

CDU a venit cu turbina 059145874L, cod care a fost inlocuit din 01.05.2014 cu 059145874T.

Eu zic sa respecti compatibilitatile conform ETKA.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Stie cineva de unde pot lua un miez turbo mellet in tara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna tuturor! Revin cu problema postata acum cateva zile pentru ( din nou! ) cateva lamuriri si , de ce nu, sfaturi din partea voastra!. In urma unei programari la srvice (nu reprezentanta!) lucrurile au decurs asa: ridicare pe elevator , dat scutul jos si s-a constatat , vizual, o cantitate importanta de ulei , fara desfacerea niciunei galerii/tubulaturi, in partea dreapta  a turbinei. In urma verificarii manuale a axului s-a constatat si un mic joc al acestuia , asa incat  concluzia mecanicului a fost clara, turbina trebuie inlocuita!   A mai desfacut si cele doua galerii stanga-dreapta de la intercooler, si acolo putin ulei, nu ingrijorator, ceea ce a intarit verdictul initial, conform careia trebuie in viitorul apropiat schimbata! Si, mi-a mai recomandat curatarea EGR. 

3.jpg

 

In urma esecului cu o turbina reconditionata si pusa anul trecut, trebuie sa ma orientez spre ceva nou, asa incat, va rog un sfat:

Aceasta turbina noua credeti ca e ok?

https://automert.ro/turbosuflante-volkswagen/turbosuflanta-volkswagen-golf5-1.9tdi-77kw?limit=100

Care e diferenta dintre asta si  asta,  in afara pretului, evident!

 https://www.pieseauto.ro/turbine/vw/jetta/turbina-vw-jetta-1-9-tdi-noua-1414363865.html

E cineva dispus sa ma ajute cu schimbarea ei si curatarea EGR?

Multumesc si astept pareri aici sau privat!

 

 

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a fi sigur ca o sa cumperi o turbina originala Garret (nu China, nu reconditionata cine stie unde) intreaba la Turboshoet. ro.

Preturile sunt in gama ~2.100Lei nou Garret, ~1.700Lei Original Reman Garret.

 

Trebuie sa realizezi insa ca si cea noua Garret originala, piesa AM, nu este ca o turbina Garret OE.

Pretul pentru o turbina OE este ~4.500Lei cu cea veche la schimb (dar trebuie s-o ai pe cea originala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dolfin pentru sfaturi!

Acum am o nedumerire: dupa multe topic-uri citite pe acest forum cred ca indoiala se adanceste, adica nu sunt convins suta la suta ca ar fi turbina! Din informatiile culese de aici si sfaturile voastre, e posibil sa am o problema  ca uleiul sa fie  aruncat din carterul motorului spre EGR si turbo? Din poza postata cu doua posturi mai sus nu stiu daca e admisia turbina sau evacuarea ei...cert e ca am destul ulei acolo..mecanicul a desfacut si  cele doua capete ale intercoolerului unde s-a constatat putin ulei! (poze atasate) De asemenea am ulei si la EGR (galeria din partea dreapta, nici aici nu stiu daca e admisie sau evacuare!).  Cu lipsa mea de cunostiinte tehnice pun intrebarea: uleiul de la EGR de exemplu poate ajunge de la turbina sau din carter? Poza am pus pe topicul cu LOG-uri interpretarea lor... unde am postat si o diagnoza facuta). Ce ma sfatuiti sa mai fac, mai exact ce sa intreb concret un mecanic sa verifice? Sa fac un test de compresie motor? Si apoi?  Pe diagnoza apare ca totul e in regula, nu am pierderi de putere, nu limp mode, nu martori in bord, doar o cantitate suficienta de fum albastru la pornire care persista destul de mult timp  si uneori ( curios ca doar uneori) si la cald. Masina are aproape 300 k de km,  motor BXE ( poate uni vor crede ca axul cu came si-a facut veacul..) . Sunt pe punctul de a cumpara o turbina noua ( cu o gaura impresionanta la bugeul si asa subtire!) dar daca apoi se constata ca trebuia de fapt segmentat motorul , semeringuri sau mai stiu eu ce? Va rog sfaturi ce ar mai fi de verificat? Cum sa procedez?

Multumesc pentru rabdare!

7.jpg

8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala prezenta uleiului in tubulatura din imaginile atasate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la poza postata cu trei posturi mai sus? in acest caz sa nu-mi fac griji?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste oringurile,verifica "urechile " furtunelor (acolo unde blocheaza siguranta)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se prelinge un pic de ulei nu are nimic,cauta pe cineva care stie sa controleze o turbina si daca se dovedeste ca are joc mare o schimbi cu una sh

poti face si test de compresie daca crezi ca iti baga ulei pe la capacul culbutorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Si aici intervine marea problema ,, cauta pe cineva care stie sa controleze o turbina" ....dragi colegi, va incumetati careva ? Sau o recomandare ? Sper ca nu recomandati  ,,la reprezentanta!"?

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai posibilitatea sa faci un video miscand axul turbinei,iti spunem noi daca e de schimbat sau nu...ca de alftel mecanicii isi freaca mainele cand ajung clienti la garaj care nu au cunostiinte pe partea de mecanica...le spun cum e mai bine pt ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indrumari Ionut10a, exact la asta faceam referire!  Nu vreau sa-si frece mainile , eu schimb turbina nu pe putini bani, dupa care ,,pai mai ai o problema cu culbutorii, tachetii, axul cu came...dar trebuia scimbata si turbina"'... firar sa fie!  EEXCALADE m-a sfatuit sa schimb oringuri, sincer nu ma pricep la care se refera, dar daca sunt doar oringurile si eu cumpar turbina conform parerii unui mecanic?!!  Fratilor, spuneti-mi la cine sa ma duc in tarisoara asta!

P.S. Sa vad marti cand incerc ( e pura loterie!) la alt service,  daca pot face un mic filmulet!

Cu respect pentru fiecare dintre voi,

Mircea

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eexcalade iti spunea de oringurile/garniturile la furtunele de pe admisie,alea groase care intra si ies din intercooler sau ala care intra in clapeta de acceleratie

personal cred ca trebuie gasita cauza uleiului in admisie,daca cumva este in exces

59 minutes ago, Pimlico said:

Fratilor, spuneti-mi la cine sa ma duc in tarisoara asta! 

poti merge chiar la eexcalade,nu ai fi singur care strabate tara sa ajunga la cineva care cunoste si nu te pune sa cumperi turbina daca nu e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai dragillor, veniti ci recomandari concrete la specialisti.! E cam lug drumil dar in lipsa altor colegi /recomandari, a duc la EEXCALADE...daca o vrea! (sper sa citeasca asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste mesageria privata si contacteaza l tu...ma indoiesc ca duce lipsa de clienti

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare băieți, sunt pe cale sa cumpăr o turbina hibrid Gt1749VB cu interne de 2.7, dar problema e ca mi se par paleții pe admisie rașchetati, las si o poza cu ei:

B3509E67-54B6-46B9-867F-0527C511E148.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca trebuie reconditionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Menționez ca nu are deloc joc la Ax, dar cred ca o sa-si facă dacă e dezechilibru... o părere sa o iau sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!