Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Nu. Intre turbina si furtun e un cot de plastic ,in acel cot se afla un oring.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult.

am verificat conform recomandarii tale si rezultatul il vezi in foto atasat:

- o ureche de prindere rupta de la respectivul cot si cand misti de tubulatura de plastic, se misca si el din prinderea sparta.

sper sa fie doar asta ca ma speriasem de turbina. 017.jpgo sa comand unul la volksman si o sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o ... dilema!

 a vazut un mecanic problema aceea cu uleiul in zona admisie turbo si el crede ca "urechea" aceea care se vede 

ca fiin rupta si in poza atasata,  practic nu ar fi rupta  ... ca cica ar avea mai mult rol de clema ghidare.

acum eu, nu stiu ce sa cred, mie imi pare a fi o "ureche" de prindere rupta.

exista vreun coleg care poata sa verifice respectivul cot dintre tubulatura admisie aer si turbosuflanta  pe un program de piese ?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre  timp, m-am documentat si se pare ca nu este rupta acea prindere, asa este ea.

deci ramane sa schimb oringurile...

 apropos: stie cineva cum se desface colierul acela circular din plastic de pe conducta cea mica care aduce gazele din carter motor in tubulatura de aspiratie ce intra in turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut . Detin si eu de aproximativ 2 ani un golf 5 2.0 BKD 140cp .. In toamna anului trecut am avut nefericitul 'noroc' de a o lua turbina pe ulei din propria prostie fortand o dupa ce se rupsese axul turbinei ... Insa am avut fericitul noroc de a nu fi afectat motorul si a trebuit sa reconditionez turbina , curatat tot circuitul plus uleiul filtre absolut. Dupa reconditionare in 1500km mi a mancat 1L de ulei , am completat  iar apoi inca un litru dar dupa 3000km .. Dupa acei aproximativ 3000km , am ajuns sa fac inca 7000 km fara ca macar masina sa mai manance gram de ulei si nici fumul care il datea inainte ... Insa de cateva zile a inceput sa dea iar cu fum albastru fie calda , rece , in relantii sau in turatie .. Am pus asta pe baza faptului ca trebuie schimbat uleiul fiindui termenul , am si facut asta astazi insa fara rezultat ba chiar un sunet nou ciudat al turbinei de la 2000rpm pe langa suieratul capatat dupa reconditionare.

un sfat , o rezolvare a problemei ? Cum pot stopa fumul albastru ? Schimbarea turbinei cu una sh sau o noua reconditionare ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti! Am aceiasi problema la masina mea passat cc dsg , merge sa o turez pana la 2-2500 dupa are tendinta sa nu mai traga , iau picioru putin dupa acceleratie si dupa trage de rupe... Debimetru nou, egr verificat , furtune verificate, n75 inlocuit cu unul nou si nimic.. Cateodata face un zgomot foarte urat cand o accelerez pe loc si revine la relanti... Mi sa blocat si dpf din cauza problemei care nu stiu care este, abia am reusit sa ii fac regenerare fortata , dar problema este tot acolo, am schimbat si actuatorul.. P0299 underboost turbo/supercharger este eroare .. Este diferenta mare intre ce vrea masina si ce da defapt in momentul acela (presiune), am fost cu ea la 4 mecanici ,toti au schimbat cate ceva pe la ea si tot nimic, chair nu stiu ce sa ii mai fac, mi-ar prinde bine niste sfaturi, multumesc mult! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut un log in mers? Nu intra masina in limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. De ceva vreme am mici probleme cu masina in sensul ca la 2500 - 2800 rpm imi intra in limp mode cand o acceleram "talpa". Daca ii dadeam usor, nu intra in protectie. A si inregistrat eroarea de mai jos:

16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2520 /min
                    Torque: 360.0 Nm
                    Speed: 133.0 km/h
                    Load: 80.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2325.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Initial am desfacut actuatorul si am verificat cursa geometriei variabile si am constatat ca agata si nu facea toata cursa. Azi insa mi-am scos trusa de scule si dai-i batai, am demontat turbina. Nu era murdara insa totul e ciuruit ca dupa razboi... de unde o veni asta si care o fi cauza... nu stiu. Cand am reconditionat turbina acum un an, mi s-a spus sa schimb de urgenta intercoolerul ca se desprind "zeturi" dinstantiere din el, trec prin motor si distrug turbina... am zis ca or fi povesti insa acum imi dau seama ca asta ar fi cauza principala si unica pt ce am gasit azi. Atept si parerile voastre. Va redau cateve poze. 

Intrebarea este: Ce fac cu palele turbinei pe evacuare? mai merge in stadiul in care e? sunt ciuruite pe capete insa nu foarte rau dar sunt... 

Geometria stiu ca trebuie neaparat sa o schimb ca ce e acum, e praf... insa inainte de a face ceva la turbina, ma puteti lamuri daca problema este de la intercooler? sau daca nu, ce o fi cauzat asta?

 

20160816_125814_resize.jpg

20160816_125830_resize.jpg

20160816_125915_resize.jpg

20160816_130302_resize.jpg

20160816_130306_resize.jpg

20160816_130311_resize.jpg

20160816_130801_resize.jpg

20160816_130841_resize.jpg

20160816_133950_resize.jpg

20160816_134004_resize.jpg

20160816_141535_resize.jpg

20160816_142222_resize.jpg

20160816_142229_resize.jpg

Modificat de tykazs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la intercooler nu prea are cum sa fie ...e pe parte de admisie acesta.

E riscant sa mai mergi cu ea așa ...s a dezechilibrat și e posibil sa se rupă axul și pot ajunge corpuri străine și în motor atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul nu este dezechilibrat. Turbina nu fluiera si nici nu are joc axul. Presiunea e in parametri. Intercoolerul e pe admisie insa din alta parte nu are de unde sa vina corpuri straine. Paletii turbinei pe partea de admisie sunt impecabili, doar pe evacuare sunt ciuruiti si de aici concluzia ca ar fi din intercooler. Se desprind particule care trec prin motor si ajung la turbina unde din cauza turatiei foarte mari se produc ciuruiturile... 

Ar putea fi de vina materialul din care sunt facuti paletii turbinei pe partea evacuarii si la temperaturi f ridicate sa se ciuruiasca varfurile singure? E posibil asa ceva? Anul trecut cand am reconditionat turbina, cea dinainte a avut fix aceeasi boala. Paleti mancati si geometrie ciuruita... 

Alte pareri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul ala nu mai are cum sa fie echilibrat! Cu ochiul nu iti dai seama, dar la cat sunt de mancate palele turbinei, axul ala e dezechilibrat! Daca il lasi asa, o sa iti uzeze urgent bucsele de etansare si sa vezi dupaia mancat ulei si altele. 

Eu zic ca ai nevoie de un alt core + o alta geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deacord cu tine. Dar vreau sa identific cauza care a dus la deteriorare intr-un timp atat de scurt.... nu e normal ca la 1 an de la reconditionare sa ajunga asa... Pana sa schimb iar turbina vreau sa ma asigur ca nu repet iar la 1 an... De unde s-au mancat palele turbinei? Este sau nu de vina intercoolerul? Pe  carcasa turbine nu sunt urme de atinngere, deci nu s-au frecat palele de corp. Ar putea fi de vina aliajul prost din care sa fie construite palele si la temperaturi ridicate sa se desprinda bucati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

IC e dupa turbina, deci cum sa fie vina lui?

Iar daca tu crezi ca cu masina(turbina) asta e ok sa mai mergi si un metru cu ea, da-i bataie! Numa' asa poti sa cumperi un al motor din dezmembrari. dar e ok, cauti un 1.9.

De ce asa dupa nici un an?  De la proasta calitate a palelor turbinei sau de la un prost tuning (daca ai asa ceva) cu EGT foarte mare. Geometria e ciuruita de la bucatile metalice desprinse de pe turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, marius1982.11 said:

IC e dupa turbina, deci cum sa fie vina lui?

Iar daca tu crezi ca cu masina(turbina) asta e ok sa mai mergi si un metru cu ea, da-i bataie! Numa' asa poti sa cumperi un al motor din dezmembrari. dar e ok, cauti un 1.9.

De ce asa dupa nici un an?  De la proasta calitate a palelor turbinei sau de la un prost tuning (daca ai asa ceva) cu EGT foarte mare. Geometria e ciuruita de la bucatile metalice desprinse de pe turbina.

Asta mi-a spus Cipos. Am reconditionat turbina la el anul trecut si atunci tot aceeasi problema era la turbina anterioara... pale mancate si geometrie ciuruita. Atunci Cipos a zis ca daca nu schimb intercoolerul voi pati acelasi lucru... Spunea ca se desprind niste distantiere in forma de "z" din intercooler, trec prin motor si cand ajung la turbina fac ravagii... Nu stiu ce sa spun. Multi au reconditionat la el si nu au avut probleme ani de zile... 

Nu am chiptuning de nici un fel

Modificat de tykazs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar altii au reconditionat la el si nu au avut placerea sa tina 1 an munca :)) asa ca...pune mana si ia o turbina noua :) 

Intercoolerul e in jur de 500 de ron. 

...acum serios, cum sa treaca prin motor ca sa ajunga in turbina? daca ar trece prin motor ( sa presupunem ca exista asa ceva) fara sa lase urme pe acolo ( iar facem o presupunere in absurd) ar trebui sa ajunga pe evacuarea turbinei nu pe compresor. :)

think pink!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ca problema este pe evacuarea turbinei, nu pe compresor!!!! Geometria este pe evacuare.... palele din poze se vad clar ca sunt pe evacuare...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut pozele.

Tinand cont ca sunt patit cu turbine facute de Cipos, zic doar atat: schimba intercoolerul (asta pentru linistea ta interioara) si ia o turbina noua, nu refacuta. 

Pun doar o intrebare, cum mama naibii alte masini cu turbinele originale tin zeci de ani cu intercoolerul original? La alea nu se mai desprind "distantiere in forma de 'z' de prin intercooler"?

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, fara sa denigrez sau sa vb de rau, nici mie nu mi-a venit sa cred ce a spus... din cauza asta nu am intreprins inca nimic legat de turbina de teama sa nu distrgu ce pun nou.... ma gandesc ca fragmentele de aluminiu sunt prea moi sa poata lasa asemenea urme... plus ca la temperatura trecerii prin motor, dupa explozie devin mamaliga de moi... dar nu cunosc tehnologia metalelor sa ma pot pronunta exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Hmm, da, acum imi dau seama(ai curatato bine :D )., asta e partea cu evacuarea, deci tot ce-i posibil sa fie nush ce din IC. Z=urile alea-s si inauntru?

intercooler-senzor-golf-4-tdi-slika-3852

Cristi, geometria e pe evacuare. Dar ma intreb, cum arata motorul in interior atunci? baș ca n-o fi nici ala boboc.

Asta cu Z-urile desprinse e ceva comun la motoarele astea? e prima oara cand aud asta. Sau a suferit ceva avarie al tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta ma intreb si eu...motorul este impecabil. Nu scoate fum, nu mananca  ulei, trage de rupe.

Intercoolerul nu a suferit nici un fel de eveniment sau interventie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e muci. Reconditioneaz-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miez nou + geometrie noua echilibrate pe banc de lucru cu garantie 18 luni. Preturile variaza, insa nu depasesc 150 euro. Decat turbine reconditionate cine stie cum si cu ce piese, mai bine iti reconditionezi tu turbina cu piese cumparate de afara pe ebay.de sau uk, nu platesti vama iar produsele vin pe baza seriei de sasiu la tine la usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există asa ceva? A mai facut cineva comanda de genul asta? Ce garanție ai ca vine ce trebuie si ca va si functiona corespunzator?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ce garantie sa ai pe ebay? c-mon. Ce sa faci? sa ramai 2 luni cu masina pe butuci pana o desfaci, o trimiti, aia se uita, trimit la furnizor, iti spun ca nu e ok, ca asa si pe dincolo, mailuri, telefoane, nervi,...si daca ai noroc iti trimit alta, care vine iar in 3 saptamani. SAu o montezi si te rogi sa fie ok.

Montat o turbina noua in servis autorizat(si serios, nu ciuperci dupa ploaie), altfel nu primesti garantie.

Da o geana si tu in IC-ul ala, il cureti si eu is curios daca intr-adevar e ceva desprins din el.:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit de reparatie e 150 euro geometrie + miez. O turbina noua e 2200 ron (~500 euro), nu e diferenta absolut deloc. Si cand ma gandesc ca altii isi cumpara turbine sh cine stie de pe unde si le si folosesc cu soft. 

 

El momentan circula cu turbina aia din poze, isi face comanda de pe ebay, in 7 zile ii ajunge prin dhl acasa, o schimba in 1 zi, regleaza turbina si aia a fost.  Turbinele noi cu preturi dubase pot avea provenienta incerta, aka exact ce recomand eu, miez nou +geometrie noua si o carcasa veche sablata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!