Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am bagat o harmalaie de bani in masina schimband debitmetrul si m,agneventilul am ajuns la concluzia ca singura solutie este curatarea turbinei care in 2 din 4 cazuri agata undeva pe la 3500 ture.

Daca stiti pe cineva care stie sa faca operatiunea ar fi super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai vorbit cu miguel?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... sunt interesat de mai multe pareri.a inceput sa imi agate mult mai des ca inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a inceput sa faca iar figuri tre sa ma apuc de verificat cauzele

sa vad si cu elecctroventilul ala care l-ai schimbat si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a inceput sa faca iar figuri tre sa ma apuc de verificat cauzele

sa vad si cu elecctroventilul ala care l-ai schimbat si tu

la mine sa rezolvat de la sine. am venit de la bucuresti la piatra neamt constant in 140 si deja de la ramnicu sarat nu a mai facut figuri

eu unul nustiu ce sa mai cred, consider ca sa depus funingine din cauza traficului de bucuresti si cand am iesit in afara si am tinuto constant a eliminat impuritatile(e doar parerea mea :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sa rezolvat de la sine. am venit de la bucuresti la piatra neamt constant in 140 si deja de la ramnicu sarat nu a mai facut figuri

eu unul nustiu ce sa mai cred, consider ca sa depus funingine din cauza traficului de bucuresti si cand am iesit in afara si am tinuto constant a eliminat impuritatile(e doar parerea mea ;) )

Eu zic ca e doar ceva de moment ... depinde foarte mult si ce fel de eroare ai avut la limp mode, sunt doua de obicei. Oricum, cand incepe deja sa-ti intre in limp mode, daca se intampla de cateva ori sa nu mai intre la un anumit regim tranzitoriu, este o chestie de moment, repet, doar de moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi simptom ca la ,cipos' am avut si eu dupa ce mi-a fost curatata capsula: nu mai intra in limp nici la peste 4000 rpm insa de ceva vreme face la fel ...

credeti ca trebuie data turbina jos, totusi, si curatata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insist si eu : Nu, nu ai.

De fapt CE sa se aprinda??! aerul?

Nu bagi motorina nu are ce sa arda.

Insist si eu...

Adica in frana de motor nu exista consum?Exemplul cu afisarea consumului instantaneu de catre computerul de bord nu cred ca e cel mai bun.De ce?Pai pentru simplul motiv ca acel consum (cred eu) ca este legat direct si de pedala de acceleratie si daca in frana de motor nu este calcata acceleratia (doar de aia se numeste frana de motor) consumul indicat este 0.

Acum ce se intampla in frana de motor?Rotile invart motorul,corect.Dar motorului nu i se taie alimentarea (doar nu e electric si nici macar atunci) el continua sa se invarta.Deci cand se invarte el ce consuma?Aer?Iar nu cred.Trebuie sa consume si motorina pentru ca altfel daca nu ar consuma motorina nu s-ar mai invarti (zic eu) si asta ar insemna oprirea lui totala (deci putem scoate cheia din contact?).

Eu cred ca in frana de motor exista un consum si acest consum este mai mare decat de obicei datorita turatiei mai mari a motorului (in treapta inferioara),nu este nevoie sa calcam pedala de acceleratie ca sa introducem motorina in motor,acest rol (al pedalei de acceleratie) il joaca insusi frana de motor.

P.S.-va rog din suflet luminati-ma si pe mine.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi amintesc c-am citit intr-un pdf despre ECU-uri, ca majoritatea masinilor de dupa 95, dotate cu cip de management al motorului, au niste instructiuni de genul:

Daca viteza > X (sa zicem 30 km/h), RPM > Y (1500 rpm/min) si pedala de acceleratie 0%, atunci alimentarea cu combustibil a motorului este intrerupta. Din motive de economie, o frana de motor mai puternica, nu stiu exact.

Am intrebat si pe o persoana din domeniu, si mi-a confirmat, in acelasi timp spunandu-mi ca foarte putine persoane isi dau seama cand microswitchul de la pedala de ambreiaj nu mai functioneaza.

Camioanele, autocarele si masinile mari in general, pe langa retarder (frana electromagnetica - un electromagnet pus pe cardan), mai au inca o frana de motor, care taie complet alimentarea cu combustibil SI aer a motorului.

Daca gasesc pdf-ul intre timp, il voi posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ce se intampla in frana de motor?Rotile invart motorul,corect.Dar motorului nu i se taie alimentarea (doar nu e electric si nici macar atunci) el continua sa se invarta.Deci cand se invarte el ce consuma?Aer?Iar nu cred.Trebuie sa consume si motorina pentru ca altfel daca nu ar consuma motorina nu s-ar mai invarti (zic eu) si asta ar insemna oprirea lui totala (deci putem scoate cheia din contact?).

Problema in teoria ta consta chiar in faptul ca in timpul franei de motor se taie alimentarea. Motorul se invarte datorita fortei exercitate de rotile aflate in miscare. Daca in timpul acceleratiei forta se exercita de la motor->diferential->roti in frana de motor totul de intampla invers.

ps: explicatia e foarte simplista, asa ca nu-mi sariti in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni.va rog frumos...poate eu sunt mai greu de cap si nu inteleg.

Deci ma duc la munte,urc o panta...accelerez si ajung sus,da?Bun,acum cobor o panta si din treapta a III-a bag in a II-a ca sa reduc din viteza.Acum voi vreti sa-mi spuneti ca ECU taie alimentarea cu motorina?Pai si sub capota ce se aude? :offtopic: Pai asta inseamna frana de motor :blink: .Deci oricat de avansate ar fi masinile in ziua de azi nu poti sa dai la o parte legile fizicii.

Gresesc eu?

L.E.-Ce stiu eu ca ar exista ceva de genul asta se numeste Stop & Start de la Citroen si este valabil doar in oras la semafor.Mai departe de aici... :P

Modificat de Aedy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a aparut limp modeul dupa 2 sap de la curatarea turbinei,iar eroarea stocata era aceeasi, adica pozitive deviaion, eu totusi tind sa cred,ca traficul din bucuresti este devina, precizez ca zilnic fac cam 20-25 km si ma gandesc, ca influenteaza negativ daca fac acesti kilometri cu schimbari frecvente ale treptei de viteza=> oscilatii de turatii, acuma, cand revin am sa incerc sa merg constant prin buc sa vad daca mai face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca esti greu de cap. :D

Se intampla exact cum a explicat TONI. Mai pe larg este un topic dedicat acestei probleme, si nu numai.

Acum nu am timp sa caut un link, dar da un Search si ai sa gasesti cu siguranta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni.va rog frumos...poate eu sunt mai greu de cap si nu inteleg.

Deci ma duc la munte,urc o panta...accelerez si ajung sus,da?Bun,acum cobor o panta si din treapta a III-a bag in a II-a ca sa reduc din viteza.Acum voi vreti sa-mi spuneti ca ECU taie alimentarea cu motorina?Pai si sub capota ce se aude? :blink: Pai asta inseamna frana de motor ;) .Deci oricat de avansate ar fi masinile in ziua de azi nu poti sa dai la o parte legile fizicii.

Gresesc eu?

Da, gresesti :) Sub capota se aude motorul invartindu-se datorita fortei exercitate asupra lui de catre roti.

Trebuie sa consume si motorina pentru ca altfel daca nu ar consuma motorina nu s-ar mai invarti (zic eu)

De ce sa nu se mai invarta? In frana de motor motorul este conectat direct la roti. Daca nu se mai invarte motorul, nu se mai invart rotile... iar rotile sunt invartite de inertia a o tona jumate de fier :) Deci cineva trebuie sa cedeze... si acela e motorul care zice "fie, ma invart si io ca voi, rotilor" :P :P :P

Eu cred ca in frana de motor exista un consum si acest consum este mai mare decat de obicei datorita turatiei mai mari a motorului

Cred ca de-aici apare nedumerirea ta... o turatie mai mare nu inseamna neaparat un consum mai mare... altfel spus consumul de motorina nu este proportional cu turatia... exemplu:

Cazul 1: Mergi constant cu 100km/h, treapta 4... ai consumul X (vom masura in litri/ora sau ceva de genul asta, independent de viteza pt ca asta nu ne intereseaza aici)

Cazul 2: Mergi constant cu 80km/h, treapta 4... vei avea consum mai mic decat X... dar in clipa in care vei pune pedala de acceleratie la podea, chiar daca inca ai 80km/h motorul va consuma cu siguranta mult mai mult decat X

Sper c-ai inteles ce-am vrut sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea maf-ul sa iti faca figuri sau nu ai curatat turbina cum trebuie ca si acolo e o intreaga poveste,cel putin asa mi-au zis mecanicii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a aparut limp modeul dupa 2 sap de la curatarea turbinei,iar eroarea stocata era aceeasi, adica pozitive deviaion, eu totusi tind sa cred,ca traficul din bucuresti este devina, precizez ca zilnic fac cam 20-25 km si ma gandesc, ca influenteaza negativ daca fac acesti kilometri cu schimbari frecvente ale treptei de viteza=> oscilatii de turatii, acuma, cand revin am sa incerc sa merg constant prin buc sa vad daca mai face figuri

Daca turbina a fost curatata cum trebuie (miscarea vanelor sa se faca foarte foarte usor dupa curatare - iar tija la fel, sa se miste f f f usor), nu are cum sa fie din turbo. Verifica ce ti-a mai ramas, sa nu uiti si senzorul de presiune de pe intercooler - la care e suficient sa-l dai cu spray - presiunea pe intercooler e undeva la 2 bari. Stiu ca, daca ai ajuns sa dai cu spray p eun senzor viata lunga nu mai are, insa, in cazul de fata, pt senzorul de presiune de pe intercooler, tine figura mai mult decat ne-am astepta.

Doi la mana, mai "baga" niste Basic Settings-ri la turbo, si mai urmareste tija, sa-ti faca cursa maxima, pana la punctul mort. Si lasa-l asa cateva minute bune sa faca de mai multe ori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: , sorry, e un topic despre viata turbinei TDI si intretinerea ei, de cate ori se posteaza pe el intru sa vad ce mai zice lumea despre asta dar gasesc alte tipuri de discutii :) Nu va suparati pe mine ca v-am atras atentia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru ca MIGUEL ...

Back ontopic: turbina mea da semne de oboseala. Initial, la achizitie, nu o auzeam niciodata... apoi a inceput sa isi anunte prezenta. Acum, de cand a venit frigul a inceput sa ma ingrijoreze. Indiferent de treapta in care ma aflu, cand schimb "in sus" indiferent ca o fac la 3000 sau la 2200 ture, cum ating pedala de acceleratie, oricat de usor, se aude instantaneu fluieratul turbinei. Mai puternic cand e motorul rece. Dupa incalzire e mai putin perceptibil. E normal? Are vreo legatura cu frigul? La ce sa ma astept?

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BogdanS io iti sugerez sa gasesti pe cineva cu VAG-COM si sa faci niste log-uri in mers pt turbo, asa te lamuresti in ce stare e turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog sa puna cineva poze cu furtunele care se pot fisura...cele 3 furtune care trebuie verificate!

Eventual mai multe poze cu demontarea turbinei de pe motor etc.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, tocmai am comandat o O2, 2.0 TDi si tin sa precizez ca n-am condus in viata mea un diesel.

Sa iau acest thread drept biblie? :P

Sper sa nu fac praf turbina cand o sa-mi vina masinutza :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba chiar am vazut mecanici care se bucura cand fluiera turbina, semn ca "lucreaza bine".
---> Asta chiar mi se pare o tampenie... atunci de noua de ce nu suiera?
@BogdanS io iti sugerez sa gasesti pe cineva cu VAG-COM si sa faci niste log-uri in mers pt turbo, asa te lamuresti in ce stare e turbina...
---> Stiu, am si avut de gand, dar cand m-am intalnit ultima data cu Dragos era motorul rece si nu am putut face testul in mers... Oricum, banuiesc ca VAGCOM-ul nu iti poate da ceva indiferent de problemele existente... Adica pot exista probleme care se agraveaza si care sa nu iasa la testare. De exemplu jocul in lagare... Oricum, trebuie facut.

OT:

@andREI : Wellcome back! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, tocmai am comandat o O2, 2.0 TDi si tin sa precizez ca n-am condus in viata mea un diesel.

Sa iau acest thread drept biblie? :P

Sper sa nu fac praf turbina cand o sa-mi vina masinutza :(

Sa o stapanesti sanatos, eu cel putin vorbeam de ceva mizerie pe la turbina la 150k km, cred ca nu e asa rau...cand vei ajunge la 150k suna-ma sa vedem cum curatam turbina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!