Jump to content

Turbosuflanta Touran


davos
 Share

Postare recomandată

O poza animata, cu functionarea turbossuflantei cu geometrie variabila, la motoareleVW

post-7209-1174900422_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Mi`a murit turbina... acum intrebarea mea este ... mai bine una sh sau sa o reconditionez pe asta... ?!?

modelul este KKK

GROSSE KUND NR 038 253 016 R V110

LADER NR IC 50094617 00032

AUSF NR KP39A - 0011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca o vorba la Cipos daca doresti si te ajuta si cu consultare si eventual cu restul daca e cazul si doresti. Daca e cazul de turbina noua cu siguranta iesi mai bine decit la service. Are si feedback de la alti colegi aici

Imi pare rau sa aud asa ceva. Ceva detalii, cum ar fi km parcursi, situatia in care s-a intimplat etc ?

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul a inceput pe la craciun<< cand desi schimbasem uleiul su 2000 km in urma si sunt sigur ca am scurs fiecare picatura din ea>> joja de la ulei imi arata mult peste... desi din vas nu parea sa fi disparut pic de apa... atunci am zis ca mi s-a dus garnitura de chiluloasa... am lasat`o asa si am zis s`o vada un mecanic dar dupa sarbatori... de revelion a intervenit ceva si a trebuit neaparat sa ies cu ea... si atunci inevitabilul s-a produs... la un semafor masina a inceput sa scoata MUUUUlt fum alb ,de ziceai ca-i locomotiva, cu un miros ce nu`l puteam explica ... dupa alti cativa km (mai putin de 10) a inceput si turbina sa suiere ... se auzea ceva matelic... putere nema...+ tot uleiul pe evacuare....(turnau astia la service uleiul din toba de ziceai ca`l toarna din sticla) :Driver: si cam asta e pana aici ... astept sa vad ce rezolv cu turbina ... dupa care cine stie ...poate umblu si la chiulasa... masina are 116.000 km (cica)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ti s-a aprins un martor in bord ceva ?

Nu de alta insa daca vezi ca ai fum alb, nu prea mai aveai voie sa mai mergi cu masina. Tu insa ai mers si a luat-o pe ulei pare-se.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici un un martor.... nimik absolut ... in afara de abs si esp care sunt aprinsi de cand am masina :)) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut!

Ma scuzati ca intervin in acest topic, dar nu pot sa deschid unul nou (nu stiu de ce

Va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema! :biggrin:

Am un vw sharan 1.9 tdi din 2002 ,iar azi dintr-o data a inceput sa nu mai traga.

In viteza a-4-a la 2500 de turatii calc pedala si degeaba , pe bord la consum i-mi arata 9,5l/100km indiferent cat o calc,i-mi trebuie 1km sa depasesc o masina care merge cu 80km/ora

Parca nu se alimenteaza

Ce credeti e turbina sau poate fi si altceva?

Nu stiu daca are legatura , azi am schimbat filtrul de aer.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ma scuzati ca intervin in acest topic, dar nu pot sa deschid unul nou (nu stiu de ce

Daca citeai regulamentul ai fi aflat de ce nu poti deschide un nou topic!

1. O scanare i-ai facut?

2. Topicul asta l-ai vazut?

Dar p-asta? :hainoroc:

Foloseste cu incredere functia SEARCH.

Te poate ajuta! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu am citit regulamentul.

1. nu am facut scanare pt ca azi s-a intamplat si nu am avut timp

vag-com e acelas cu testerele universale care le gasesti la orice service?

daca nu unde pot gasi unu?

2.o sa incerc sa le citesc desi nu am mult timp la dispozitie

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lleinadd:In cautarile mele dupa KKK am vazut aceasta turbina reconditionata si nu as recomanda iar varianta Garrett cu nu stiu ce flansa sudata iar nu cred din punctul meu de vedere ca este o optiune prea ok.

Aceasta KKK KP39A - 0011 este versiunea anterioara acum cred ca mai poti gasi KP39A - 0022 care este mai noua.

A mea este identica cu a ta si am reusit sa-mi iau Garrett TG751851-5003S modelul care inlocuieste KKK-ul fara nici o modificare a galeriei.

Unica constatare este ca motorul mergea mult mai bine la plecari, turatii mici cu KKK, la Garrett in schimb sesisez o plecare mai lenta a turbinei si scoate putin mai mult fum la plecare, in rest merge foarte ok la turatii mai mari, chiar putin sezizabil mai nervoasa cand isi intra in turatie.

Oricum daca ai posibilitatea cumparati una noua daca vrei sa mai pastrezi masina si incearca daca poti sa-ti pui tot KKK ce a iavut pe masina, este mult mai buna, parerea mea!

Pentru cei interesati sa-si cumpere turbina o pot face afara foarte ieftin (cel putin asa cred dupa ce am cautat pe aici pe la noi)...

Eu dupa indelungi cautari mi-am achzitionat-o la masina din semnatura la numai 585 EUR cu tot cu transport.

Mi-a ajuns cam intr-o saptamana noua si nereconditionata...

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Garrett face turbine bune. KKK am avut si s-a rupt o pala. Na belea. Crezi ca vreau sa imi mai pun una identica despre care se spune ca crapa ? (toti din service-uri spun asta, nu doar unul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kasius, aceea este opinia mea, fiecare isi cumpara ce doreste...

A mea s-a spart in doua bucati cea de la admisie si cea de la la evacuare mi-a cazut in toba, dar repet am simtit-o ca se comporta net superior fata de Garrett.

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut ma intereseaza ce fel turbina am ? geometrie fixa sau variabila ? Ms masina este cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am remarcat eu, motorul BKC vine echipat cu KKK si are geometrie variabila, defapt cam toate VW dupa 2000 au geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina mea ce turbina are? Motor BMM.

Ca as vrea sa aflu cat poate duce saraca in cazul unui viitor chip tuning.

MUltumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut si poate ma ajuta si pe mine cineva cu o sugestie : Am un touran 1.9bkc.77kw 2006.am avut o turbina crapata.inlocuita cu alta reconditionata.a trebuit sa o schimb si pe asta cred ca nu sa curatat corect la montaj tubulatura.Insa inainte sa o pun pe actuala turbina se auzea un pufait in sarcina si nu tragea .dupa 120-130 km pe ora urca greu.Am avut pe debit metru eroare P0102.:Ap.presiune joasa /scazuta-dar palele erau lovite sau s au descentrat si bulit .Am sters eroarea si a disparut.

Deci turbo reconditionat pusa sus-Am spalat baia de ulei.am pus filtru aer nou.intercooler .schimbat verificat furtune tubulatura vaccum su calculator vacuum ..nimic totu ok.nu am nici o eroare.Valoare debitmetru mi s a zis ca e cam mica.350.?! 
Cu compresometru pe la bujii incandescente arata de genu :cilindru 1-30.2-25.3-30.4-30.Pufaitu persista la acelerari cu motoru cald ca si cum ar veni spre filtru de aer si impresia ca se indreapta spre habitaclu ceva in partea pasager.!Tot nu trage in sarcina.
La rece schimband treptele parca descarca turbo prea repede la turatii joase pana in 2800.Ridicand capacu de la filtru de aer la oprire turbina bolboraseste -ceva gen turbulente..
Unii zic axa cu came dar nu aud ceva tacanind!si nici nu am desfacut capacu de la culbutori inca.Altii turbina.Altii o supapa indoita sau arsa..Voi ati intalnit asa ceva..?
Miercuri doar sunt programat la tess.dar credeti ma ca tocat ceva bani pana acu.la tess nu mi permit sa schimb totul nou!si in fc.de constatare daca e voi lua masuri cumva ..dar sunt tare curios ce si cum si mie si teama sa nu ma duc bou si sa intorc vaca!Mersi.si astept ceva sugestii pareri.
P.S.Am observat de asemenea ca am si ceva ulei pe tubulatura condens cu toate ca am curatat tubulatura si asta la imbinarea de sus a furtunului sub forma de "L" iesirea spre intercooler cu serpentina accea de plastic.

post-118930-0-05018100-1416431164_thumb.

post-118930-0-05512200-1416431209_thumb.

post-118930-0-76102200-1416431209_thumb.

post-118930-0-25535200-1416431210_thumb.

post-118930-0-03505400-1416431211_thumb.

post-118930-0-70896500-1416431211_thumb.

post-118930-0-28655700-1416431212_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam suna a ax cu came daca auzi in filtrul de aer, poti verifica si intercolerul sa nu fie crapat pe undeva, dar..tind spre ax cu came(e f.simplu, da capacul jos si uita te la el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva care comanda capsula de vacuum a turbinei (controllerul de presiune)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e cu electrovalva/capsula ?? pt.ca nu inteleg ce vrei sa spui.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe circuitul de vacuum ai o electrovalva care comanda capsula care deschide geometria variabila, are obiceiul sa se rupa membrana din interior si pufaie exact cum ai descris tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos.

Cand este dusa membrana actuatorului nu"pufaie"in filtrul de aer.

In cazul asta masina nu trage pt.ca geometria variabila nu m ai este actionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul in filtrul de aer, poate sa fie de la culbutori uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut la toata lumea. am si eu o problema la un vw touran 2.0 tdi an 2005 cod bkd. turbina am schimbat-o findca era dusa si dupa ce am montat alta(nu noua dar buna). a inceput sa traga clapeta de la vacum ul turbinei chiar de la pornirea motorului, iar masina nu mai are nici o putere, parca e inecata. 

Dar daca scot furtunul de aer de la vacumul turbinei, masina merge ok, nu chiar ca si cu turbina dar merge. 

Am fost la mecanici, dar nimeni nu gaseste problema, unii spun ca ceva de la aer altii ceva electric, dar nimeni nu o poate repara. 

Sper sa ma puteti ajuta. nu mai stiu ce sa fac cu ea. 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin.Scuze de intarziere..n am prea mai mers cu masina iarna asta.insa schimband distributia am desfacut si capacu la culbutori axa cu came era super ok.parca era o umbra in centru unui tachete cam al treilea de la stanga spre dreapta.Mecanicii au zis ca e ok!?Nu era tasat ,ceva sa lase urme pe axa..In schimb am verificat toata tubulatura si nimic sa rasufle pe undeva si ..am taiat catalizatoru la insistentele unuia cum ca s -ar fi infundat odata cu improscarea uleiului de la turbina cu axul rupt ..l am sudat fara elementul ceramic-normal ca acum la itp o sa am alte noxe!e vreo 1400 unu nou-masina trage mai cu o idee mai bine dar Pufaitu ala tot il resimt la cald intre 1600-1900 rotatii si pe la 2800-3000.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!