Jump to content

Consum... <Audi 80>


a8090
 Share

Postare recomandată

Audi 80 , 1,8 cu injectie mono-jetronic ... imi ia 10-14 in oras si putin sub 10 inafara. Ce sa-i fac? Ca am incercat tot ce stiam ... si ce mi-au mai zis altii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si anume ce ai incercat? Asta ca sa nu ne repetam....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca am incercat tot ce stiam ... si ce mi-au mai zis altii..

Adica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aprinderea e ok . e reglata cu lampa . injectorul e curatat cu ultrasunete . potentometrul de la clapeta e ok. altceva nu mai stiu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- filtru aer, filtru benzina, bujii, fise bujii, capac delcou, rotor delcou...?

- in ce regim de trafic ai consumul acesta? aer conditionat pornit? ce oras? (vezi ca maine la ora 10 chiar iti voi da warning daca nu completezi profilul)

- masina merge altfel bine, are putere?

- ai verificat senzorul de temperatura, indica corect cand motorul e cald?

- sonda lambda e noua/veche? noxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

- ai verificat sa nu mearga infranata?

- patineaza cumva ambreiajul?

- cureaua de distributie e la punct? (poate sa mai sara un dinte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capac delcou + fishe noi.

Rotorul e OK.

Cum demontez filtrul de benzina?... ca e sub mashina!... ?!

Sonda lambda e de cand e mashina. Noxe la ITP au iesit bine, dar toba e cam neagra. Nu are treaba cu ambreiajul. Franele nu le`am verificat (mai scartaie cateodata discurile unul de fatza si unul de pe spate). Cureaua cred ca e OK ca nu am avut probleme... Masina merge bine, are putere...

Care senzor de temperatura? A aerului sau a motorului? Si cum sa verific ce-mi indica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Daca informatiile sint bune, ( noxele bune), trebuie verificata sonda de temperatura aer ( nu sonda de temperatura apei care se citeste la bord). :shock:

Cu ohmetru = 6/15 ohmi. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ... masor rezistenta termistorului (la ce temperatura??) si tre' sa fie intre 6 si 15 ohmi? am mai observat ceva - pe admisie aeer (inainte de filtru) exista o clapeta comandata prin vacum , care in cazul meu sta tot timpul pe pozitia din care trage aer cald de jos , de pe galerie ... ma asteptam sa faca asa cat timp motorul e rece , dar ea ramane in pozitia asta si cand motorul are 90 gr. asta insemna ca el nu stie ca e cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Vrei sa schimbi filtrul de benzina? Cum este filtrul de aer?

- Eu ma refeream la senzorul de temperatura a lichidului de racire. Nici nu stiam ca exista pe motorul acesta senzor de temperatura a aerului de admisie.

- Clapeta aceea nu se poate fixa manual pe aer rece? (vara) Ideea e ca performantele au de suferit cu aer cald.

- Cum sunt bujiile? (cat de uzate, cum arata?)

- Ai A/C? Consumul acela este cu A/C sau fara?

- "intre 10 si 14 in oras" e cam vag

- Are catalizator? Ar putea fi infundat?

- Tensiunea pe sonda lambda? Ar trebui ca la temperatura de regim sa basculeze rapid intre aprox. 0.2V si aprox. 0.8V

- Si, la final - n-ai completat profilul (si nici semnatura) asa ca iata si promisul warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara a/c ca n-are .... Senzor de temperatura este , chiar pe capacul injectorului (un termistor) - care functineaza (variaza rezistenta cu temp) , dar nu stiu cat de corect . n-am gasit in nici un manual de audi o valoare a rezistentei la o anumita temperatura sau ceva de genu asta.bujiile sunt relativ noi (1k). catalizator are , dar de unde sa stiu daca e infundat sau nu? pe teava la iesire gazele au presiune mare (deci nu pare infundat) , dar stiu eu ... am sa masor tensiunea pe lambda ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa masor tensiunea pe lambda ...

E important, daca sonda functioneaza prost (sau deloc) consumul creste semnificativ. Filtrul de aer cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:censur: Cind catalizatorul se infunda, evacuarea gazelor arse se obtureaza, ----scade puterea motorului,nu se mai accelereaza ......pina ajunge sa nu mai porneasca .NU E CAZUL AICI.

Daca filtrul de benzina se infunda , nu se mai acceleaza motorul ,

..........nu are demaraj , nu mai are viata CRED CA NU ESTE CAZUL AICI.

L.M.C. - daca raportul aer/combustibil este bun , dat si de valoarea

noxelor - buna -, iar consumul de benzina este ridicat , inseamna ca

avem aer suplimentar !?? SURPLUSUL DE AER este citit de senzorul de

aer care da semnal calculatorului sa compenseze prin injectie suplimen-

tara de combustibil ( creste consumul de COMBUSTIBIL). :salut: :salut:

:colors: Al doilea motiv- consum ridicat - poate fi senzorul de tempera-

tura care : la pornire ( rece motorul ) da semnal calculatorului pentru un

amestec bogat pina trece de 30grade temperatura motorului, dupa care

revine treptat la un amestec normal - consum normal.( se poate compara

cu socul de la un motor cu carburator, la care daca mergi cu socul tras

30% creste consumul de combustibil cu 100% :12: )

NU ESTE vorba despre sonda care da semnal la bord privind temperatura apei !? :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Tot nu inteleg exact CUM masor sonda lambda...

2. Daca ar trage aer fals pe undeva la o accelerare brusca ar muri , nu? si a mea nu face asa ...

3. In bord imi indica temp corect , dar cred ca sunt vreo 3 senzori acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Tot nu inteleg exact CUM masor sonda lambda...
Vezi aici. Cu un tester conectat la ECU e mai simplu.
2. Daca ar trage aer fals pe undeva la o accelerare brusca ar muri , nu? si a mea nu face asa ...

Probabil

3. In bord imi indica temp corect , dar cred ca sunt vreo 3 senzori acolo ...

N-are legatura, e vorba de alt senzor de temp., separat de cel care-ti indica tie pe bord. Din pacate nu stiu unde e pozitionat si nici valorile "normale"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la serviciu acum si nu pot sa ma uit , dar langa senzorul care-mi indica mie temp in bord mai sunt vreo 2 mufe ... tot pe traseul de racire. am sa verific sa nu fie contactele imperfecte ... ca totusi si la 90 gr clapeta aia de pe admisie aer tot pe aer cald e...

Mai am o intrebare...la ce foloseste furtunul ala de vid care traverseaza motorul (de la galerie pana langa aripa din stanga) care are 2 electrovalve pe el ? dupa a doua electrovala (din stanga) e un furtun f subtire (comparabil cu cel de la avansul vacumatic) care intra undeva sub baterie (in dreapta) si de acolo nu-l mai vad ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!