Jump to content

Informatii Phaeton


cwr
 Share

Postare recomandată

sint interesat in a achizitiona un vw phaeton.nu vreau sa par carcotas,dar chiar m-ar interesa consumul.mai exact ma intereseaza consumul real in oras,in conditii de trafic aglomerat,la motorizarea 3.2,eventual si 4motion.

iar daca mai sint posesori pe forum,impartasiti-mi din experienta voastra proprie,sau daca ati auzit ceva de rau....

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa-l cumperi second-hand sau nou ? Eu iti pot spune doar datele oficiale despre motorul 3.2 V6 241 cai, care incepand cu anul acesta va indeplini normele EURO 5 (repet asta daca il cumperi nou), consumurile date de VW sunt 17,4 litri in oras, 8,9 litri in afara orasului si 12,1 mixt. A si toate variantele de Phaeton sunt 4motion indiferent de motorizare. :ceuameni: Alte date despre 3.2 V6 :

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...sche_daten.html

Modificat de DANNY VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am avut pentru 6 zile un Phaeton 4.2 V8 . Mers cu el la treburile mele. Mai jos de 28l/100km nu a scos prin Bucuresti. Motorul V6 sa speram ca are mult mai jos dar eu nu-i dau mai jos de 20l/100km (asta mergand normal fara sa o alergi aiurea - doar trafic de Bucuresti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' fara suparare si sa nu fiu inteles gresit, da' cine-si ia Phaeton nu prea il intereseaza consumul. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nice, Phaeton-urile se livreaza "impachetate" :D :)

post-1756-1174824331_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la cat costa mi se pare natural.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca un golf r32 nu scade sub 18-20 doar mers normal prin trafic nici vorba de alergat iti dai seama ca un phaeton o sa ia mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se face pielea de gaina numai cand ma gandesc la un asemenea consum :)

Mi se pare enorm de mult. Dar asta e doar parerea mea, a unuia care nu a mers in viata lui cu asa masina (doar ce am salivat pe langa ea pe la reprezentante). Asa ca, pentru cine-si permite, poate ca merita. Sper sa am si eu vreodata ocazia sa vad daca merita sau nu (eventual dupa ce castig in seara asta la Loto :lol: . Promit ca va plimb pe toti cu Phaeton-ul :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@alxrro> am vazut ca s-a castigat in seara asta la loto :)

ON-TOPIC: consumul clar este marisor. Daca deplasarile in Bucuresti sunt la peste 40km/zi cu siguranta iese mai ieftin sa mergi cu taxiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alxrro> am vazut ca s-a castigat in seara asta la loto :)

Din pacate ... Phaetonul trebuie sa mai astepte :lol:

S-a adeverit vorba ai: "La munca nu la-ntins mana!" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dar de ce nu te indrepti spre un TDI, cu siguranta va consuma mai putin! 3.0 Tdi cred ca este excelent., sau poate v10 tdi de 5.0 l si 313 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca cel mai bine este varianta 3.0 tdi. ca consum o sa fie mult mai bine.. undeva pe la 12 - 14 in oras. Am mers cu un Q7 in Milano ( probabil mai aglomerat ca in Bucuresti ) - consum mediu 12,5 in oras.

Acuma e drept . Daca il iei second diesel-ul este mai scump la cumparare.

Si eu ma tot uit sa iau unu din 2004 dar diesel cel de 3.0. Este o masina extraordinara, chiar daca f multi au zis sa ma indrept spre A8. Mi se pare mai exclusivist - e mai rar. E altceva.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Stie careva ce distanta are la prezoane ? Ma intereseaza daca potrivesc jantele de pe pheaton pe un passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

are 5x112. Se potrivesc dar fi atent si la ET

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mey, da ce va aflati in treaba sa va luati de om... :offtopic: Ca cine are bani de asa ceva nu se uita la consum. Poate unul care-l ia de nou nu se PREA uita (se uita si ala), dar daca-l cauti la second, in mod sigur te uiti.

Sunt si eu nou pe aici, si caut tocmai astfel de informatii ca cele din titlul topicului.

CWR, ca si mine (probabil), cauta Phaeton second-hand din DE. Iar cele mai rentabile de pe-acolo sunt tocmai cele cu 3.2, benzinarul. Pleaca de pe la 17.000, TVA deductibil, si pana pe la vreo 22.000 sunt o gramada. Pe la 20.000-22.000 esti cu el inmatriculat aici. Uitati-va pe mobile.de, si va convingeti singuri.

De ce se cauta tocmai asta? Pentru ca il gasesti mai ieftin de prin 2003-2004, cu putini km (70-100.000). 3.0 TDI-ul a aparut destul de mult mai tarziu ca sa-l faca intangibil la pret (cam de la dublu in sus). Acum... merita diferenta de pret pentru diferenta de consum? Nu prea.... Gasesti V10-ul mai ieftin, cu un an mai vechiut. Asta ca sa nu mai mentionez si faptul ca si 3.0TDI-ul consuma cam 20% (o spun sigur, am condus A6 model nou 3.0TDI destul de multicel), deci aprox. la fel ca si 3.2 petrol.

Ca sa revin: Phaeton-ul merita din toate punctele de vedere. Punct. E super luxos, si foart bine legat. Ai putea sa-i bagi ceva de vina poate doar la design-ul posteriorului, care e cam aiurea... dar merge. Imi spun unii prieteni care au condus (sau au avut) din amandoua, ca le place chiar mai mult Phaetonul decat A8. Uitati-va numai ce "fotolii are" in fata...

Sunt pe cale de a-mi lua si eu unul, asa ca o sa revin cu info.

Modificat de stnel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am inteles ca; instalatia de climatizare e f performanta si se bazeaza pe nu stiu ce principiu, dar nu simti ca sufla aer in masina, deci nu se formeaza curenti de aer, reci sau calzi, ca la celelalte masini de rind. Chiar ma facut curios treaba asta. Poate stie cineva cum functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe youtube top gear phaeton si o sa gasesti acolo o descriere la sistemul de ventilatie.. e un fel de incalzire centrala .. iti vine o chestie peste ventilatoare si le incalzeste .. cam ca un calorifer.. cauta acolo si o sa vezi cu ochii tai .. ce m-a impresionat pe mine e ca are un sistem de dezumidificare ce nu lasa gemurile sa se abureasca .. si cea mai tare chestie e ca tipu` de la top gear spune ca el si-ar lua un phaeton in defavoarea limuzinei de la jaguar... eu am avut ocazia sa ma plimb cu un paheton cu motor de 6 litri w12 ... la fel ca ala din prezentarea top gear si va pot spune ca e uimitor.... modelele de serie sunt limitate pe la 280 cam asa dar asta cu care m-am plimbat eu era fara limitare . tipu` care il avea a prins cu el vreo 270 fara probleme .. si in bord avea 320.. si cica ia fara probleme tot bordu` .... super masina .. super pret .. si mie imi place foarte mult faptu` ca nu e asa comuna... eu deocamdata am un golf 4 .. dar mi-am promis ca urmatoarea masina o sa fie un phaeton ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

ON-TOPIC: consumul clar este marisor. Daca deplasarile in Bucuresti sunt la peste 40km/zi cu siguranta iese mai ieftin sa mergi cu taxiul.

:lol: :angry: apai eu cred ca omu' vrea sa-si i-a masina sa scape de mers cu taxiu' si nu invers :blink: ...asha ca "probleme" legate de consum se trec pe locu' 2 sau poate pe al 3-lea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Sunt proaspat posesor de phaeton 5.0 tdi.Pana acum am avut doar mercedes,si nu prea am destule posturi pe acest forum asa ca nu imi da voie sa deschid un nou topic.Am cateva nelamuriri in leg cu noua mea masina:

-unde se afla pilotul ala automat ca nu-l gasesc deloc!?

-de ce se deschide asa de greu portbagajul?cumva deschiderea si inchiderea sunt electrice si cel de dinaintea mea nu a stiut nici el asta si le-a stricat tragand tare de el la deschidere?Pur si simplu trebuie sa apas/trag tare de portbagaj ca sa il deschid/inchid.

-pt cine are un 5.0 tdi inmatriculat,aveti idee este euro 3 sau euro 4?Vreau date concrete de pe talonul de Romania.Scrie la cod omologare motor.

Merci anticipat si bine v-am gasit,acum ca ma pot considera si eu unul de-al vostru(pana acum eram mercedesist) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as vrea sa mai intreb.Am voie sa schimb din D in S la viteze mai mari fara sa afectez cutia?Sau alegerea pozitiei trebuie facuta la plecarea de pe loc fara a avea voie sa schimbi din D in S sau invers?De ex aseara am vrut sa accelelre odata tare,aveam 120 la ora,dar mi-a fost frica sa schimb la viteza aia si am ramas in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt proaspat posesor de phaeton 5.0 tdi.Pana acum am avut doar mercedes,si nu prea am destule posturi pe acest forum asa ca nu imi da voie sa deschid un nou topic.Am cateva nelamuriri in leg cu noua mea masina:

-unde se afla pilotul ala automat ca nu-l gasesc deloc!?

-de ce se deschide asa de greu portbagajul?cumva deschiderea si inchiderea sunt electrice si cel de dinaintea mea nu a stiut nici el asta si le-a stricat tragand tare de el la deschidere?Pur si simplu trebuie sa apas/trag tare de portbagaj ca sa il deschid/inchid.

-pt cine are un 5.0 tdi inmatriculat,aveti idee este euro 3 sau euro 4?Vreau date concrete de pe talonul de Romania.Scrie la cod omologare motor.

Merci anticipat si bine v-am gasit,acum ca ma pot considera si eu unul de-al vostru(pana acum eram mercedesist) :D

Exista mai multe versiuni 5.0 TDI pe Phaeton, vezi aici:

http://www.bitnet.ro/vw/models/

Tot pe site-ul asta ai un VIN decoder.

Masina e un TDI Euro4 avand filtru de particule DPF. Asa vad eu lucrurile.

Cat despre tempomat, comenzile de activare sunt pe volan, ar trebui sa ai si o carte care sa iti explice utilizarea masinii in amanunt. Daca nu o ai ar trebui sa treci pe la o unitate Porsche Romania de unde sa ti-o procuri macar in format electronic.

Portbagajul ar trebui sa se deschida singur, din buton de pe telecomanda-cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt proaspat posesor de phaeton 5.0 tdi.Pana acum am avut doar mercedes,si nu prea am destule posturi pe acest forum asa ca nu imi da voie sa deschid un nou topic.Am cateva nelamuriri in leg cu noua mea masina:

-unde se afla pilotul ala automat ca nu-l gasesc deloc!?

-de ce se deschide asa de greu portbagajul?cumva deschiderea si inchiderea sunt electrice si cel de dinaintea mea nu a stiut nici el asta si le-a stricat tragand tare de el la deschidere?Pur si simplu trebuie sa apas/trag tare de portbagaj ca sa il deschid/inchid.

-pt cine are un 5.0 tdi inmatriculat,aveti idee este euro 3 sau euro 4?Vreau date concrete de pe talonul de Romania.Scrie la cod omologare motor.

Merci anticipat si bine v-am gasit,acum ca ma pot considera si eu unul de-al vostru(pana acum eram mercedesist) ;)

salut..pilotul automat se afla pe volan in partea stanga...apesi pe on si o sa-ti apara pe bord semnul de pilot in cul verde...de acolo e simplu ...ref portbagaj am si eu cam acceasi problema..numai ca al meu nu se mai deschide deloc...nici din telecomanda si nici din interior ci doar cu cheia din spate si merge foarte greu sa rasucesc cheia../daca afli ceva ref portbagaj anunta-ma si pe mine te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Si as vrea sa mai intreb.Am voie sa schimb din D in S la viteze mai mari fara sa afectez cutia?Sau alegerea pozitiei trebuie facuta la plecarea de pe loc fara a avea voie sa schimbi din D in S sau invers?De ex aseara am vrut sa accelelre odata tare,aveam 120 la ora,dar mi-a fost frica sa schimb la viteza aia si am ramas in D.

De recomandat alegerea pozitiei la plecare.

sint interesat in a achizitiona un vw phaeton.nu vreau sa par carcotas,dar chiar m-ar interesa consumul.mai exact ma intereseaza consumul real in oras,in conditii de trafic aglomerat,la motorizarea 3.2,eventual si 4motion.

iar daca mai sint posesori pe forum,impartasiti-mi din experienta voastra proprie,sau daca ati auzit ceva de rau....

va multumesc

Cel mai indicat pentru oras: Phaeton V6 3.0 TDI cu filtru de particule

Consum < 12.9

Pentru cine o "calca", consum > 12.9

Modificat de GLOBALCARro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu 5.0 , scot consum in oras 13-14....cu putina straduinta :P

Si as vrea sa mai intreb.Am voie sa schimb din D in S la viteze mai mari fara sa afectez cutia?Sau alegerea pozitiei trebuie facuta la plecarea de pe loc fara a avea voie sa schimbi din D in S sau invers?De ex aseara am vrut sa accelelre odata tare,aveam 120 la ora,dar mi-a fost frica sa schimb la viteza aia si am ramas in D.

Am intrebat , in Germania , la reprezentanta, acest aspect si mi s-a raspuns ca nu este nici o problema, atata timp cat piciorul este luat de pe acceleratie. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 3.0TDI, in oras undeva la 11 l 100/KM. Masina robusta, putina lume cunoaste ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!