Jump to content

Informatii Phaeton


cwr
 Share

Postare recomandată

salutare

sunt posesor de un an de Phaeton, am si eu o intrebare? voua cam la cat timp va mai pica cate un senzor? k eu la 3,4 luni vad k trebuie sa iau unul nou. ultima 'achizitie'...schimbat senzorul la cutia de viteze pt k nu mai intra selectorul in mod manual (8oo ron). in principiu masina e super ok, dar cand iti e lumea mai draga...ping...o alarma in bord. am inteles k la capitolul electrica nu ar sta prea bine...acuma la o masina de 90k mi se pare ca are cam multe probleme. pareri??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Clar că nu este deloc normal ceea ce ți-se întâmpă ție cu mașina...Din ce an e mașina? ai cumpărat-o de noua sau SH?în afară de chestia asta cu schimbătorul ce alte probleme au mai apărut?(nici mie nu îmi citește câte odată că mașina se află în P, dar pe mine nu ma deranjează chestia asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul din cutia de viteze sau macar verifica daca ai suficient. Posibil sa fie de acolo problema, sa nu facă destula presiune (chiar daca se zice ca asta blochează cutia in treapta 3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e din 2010, luata SH...pan la urma am schimbat senzorul cutiei de viteze, nu de alta dar se pare ca era lipit cu scoci :-)))

au mai fost si alti senzori skimbati dar cum in acea perioada nu eram in tara nu mai stiu despre ce e vorba. momentan imi tot da alarma filtrul de particule...se canceleaza alarma dupa ce scot masina putin p autostrada...da oricum cam des apare. in rest ce sa zic ... nici chiar  problemele astea nu m-au convis sa scap de ea...prea misto e masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica incarcarea filtrului de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot vorbim de probleme, la mine este o chestie Foarte ciudată, și anume în treapta a 3 a cutiei de viteza, pe la mijlocul perioadei scade turația dinspre a 3 a spre a 4 a, ca și Cum ar mai schimba o jumătate de viteza și chiar nu îmi dau seama de la ce anume face chestia asta, am pus vcds-ul pe ea și nu da nici un fel de eroare pe cutia de viteze, mai menționez că dacă sunt în "S" nu se întâmplă chestia asta, decât în "N"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai vrut sa zici ca se intampla in D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da în D scuze în D...

Aveți idee ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu v - ați mai întâlnit o asemenea problema sa înțeleg? ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca trebuie sa mergi cu masina, sa simti ce se intampla acolo, dupa care poti da un verdict... asa, eu inteleg ce zici tu ca simti, dar nu-ti pot spune sigur de unde este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu sunt din Arad, așa va ar fi greu să ne întâlnim, pai nu se simte sub nici un fel ciudat,toate vitezele le schimbă normal(fără smucituri sau alte probleme, le schimbă cât se poate de lin) ar ajuta dacă as pune o înregistrare video cu aceasta problema? ceea ce se întâmplă efectiv este ca și cum at avea 3 viteze și jumătate, ceea ce clar nu este posibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu am posibilitatea sa pun o filmare cum schimbă???detalii așa nu știu ce sa spun. ..După cum spune-am când în viteza a 3 a începe sa crească turația și apoi scade cam 700 de ture și apoi reancepe sa crească turația, deci senzația este identica cu momentul în care se schimba viteza, doar ca atunci turația scade semnificativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad,dece nu mergi la Mercom,cit poate costa o diagnoza la ei? Ulei,filtru sunt schimbate? Eu banui ceva valva sau convertizoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nici uleiul și nici filtrele În cutia de viteze,și am mașina de prin vară, cutia chiar schimbă super bine, nu am treabă, iar în "S " nu face chestia asta , sincer nu știu unde este Mercom-ul dar dacă îmi spui poate am sa merg,deșii nu îmi da absolut nici o eroare pe Vcds...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net unde este Mercom, ideea este ca masina merge bine si imi este sa nu umble astia pe acolo si Doamne feri sa agraveze in vreun fel situatia, crezi ca ar fi o solutie sa schimb uleiul si filtru???si oare cu ce ar putea cei de acolo diagnostica mai bine decat VCDS-ul, pt ca cum am mai spus pe acesta nu a dat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara cutii automate,asta fac ei,uleiu si filtru se schimba undeva la 50 mii de km,pt o diagnoza nu are ce să strice la ea,cu scule speciale se poate masura presiunea din cutie,se pot masura valvele pe parte electrica pe parte de presiune,vcds vede si el dar nu tot,eu am avut banda de R rupta plus pistonu care o bloca scapa presiune si vcds zicea ca totu e ok.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Adrian, multumesc de informatii!!!oricum ceea ce nu imi pot eu explica este chestia ca in "S" totul este absolut normal...si de asta imi vine greu sa cred ca este o defectiune de ordin mecanic, mai mult electronic, oricum am sa merg pana la ei sa vad ce vor spune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mergi să revii să ne spui ce țiau spus,km citi are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,normal ca am sa revin sa va spun,mașina are 170 000 km, și tare as vrea sa rezolv problema asta, pentru ca în rest mașina este super

Oricum pentru început am să schimb uleiul și filtrul,ca oricum nu l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am ajuns cu mașina la Mercom și verdictul este unul cât se poate de clar:Asa este normal să se comporte cutia de viteză, acela este momentul în care intră în funcțiune convertorul de cuplu, care face turația motorului să fie mai eficientă și momentul se numește ”Torque Converter Lock-up Clutch”!oricum mulțumesc tuturor pentru sfaturile primite! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca poti sa te convingi singur: rogi un prieten de aici de pe forum sa te ia la o tura cu masina lui. Vezi cum se comporta si aia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este adevărat dar modul de a schimba viteza diferă de la un fel de cutie la alt fel, ideea este că acum m-am liniștit când și cei de la service-ul specializat a spus că așa trebuie să facă și abia când va începe să nu mai scadă așa turația,atunci înseamnă că convertorul de cuplu începe să nu mai lucreze în parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne intelegem : vezi ca este aici pe forum threadul de la DSG7 . O sa vezi ca acele cutii au probleme mari, de noi. Clancanituri, sacadari etc. Oamenii au fost cu ele la service si ghici  ce: "Asa e normal sa faca" . NU ESTE DELOC NORMAL SA FACA ASA !! .

Astfel incit eu unul personal consider ca spusele lor sunt de prisos. Mai consider ca, repet, pentru linistea mea as mai incerca cu o alta masina identica cu a mea sa vad daca si aia se comporta la fel. Daca face la fel, te linistesti. Daca nu face, e timpul sa te ingrijorezi nu sa zici ca "fiecare cutie e diferita" ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da înțeleg ceea ce spui, cutia mea este Tiptronic , iar vitezele le schimbă perfect, fata smucituri sau sacadari sau alte zgomote.Eu am fost mai de mult la un service auto (mai de cartier, al unui prieten) și mi-a spus că este normal sa facă așa, iar astăzi am mers la un service specializat în cutiile de viteze(chiar sunt cunoscuți cu o buna imagine ) Plus că am mai găsit exact această chestia și la alții colegi de pe forum, însă pe touareq, însă cutia de viteze este tot Tiptronic (tot așa în treapta a 3 a scade puțin turația motorului )dacă as avea ocazia sa merg cu un alt Phaeton crede-ma că aș încerca să văd Cum e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!