Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Recomand sa luati bucsele mari de la bascula fata spre spate cele dde pe Cupra. Eu era cat pe ce sa le schimb (si multe altele) in urma unei constatari umflate, insa am fost sa le montez in alta parte si mecanicul mi-a aratat ca mi-ar lua banii de pomana. Dar cu siguranta bucsele de Cupra vor rezista mai mult pentru ca nu au acele gauri in cauciuc.

Cine e interesat, PM pentru detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a aparut un vajait urat (disperant de-a dreptul) de la 50km/h.Am diagnosticat ca fiind rulmentul dreapta spate.Costa 460 lei OEM si urmeaza sa il schimb saptamana asta! :D

PS:Kirkus lasa aici daca ai codul de la bucsele mici de la brate de Cupra! :offtopic:

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat acum o saptamana si pe cele mici si pe cele mari.Am pus OEM si au costat vreo 750 lei din cate imi amintesc cu tot cu manopera.

Cert este ca am gasit si pe diferiti producatori.Spre exemplu Meyle costau 300 lei toate insa sunt de parere ca merita cele OEM pentru ca sunt mult mai durabile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mari de cupra+ mici Lemforder sunt ~ 250 lei...cam mare manopera 500 lei:)

Dar la reprezentanta probabil ti-au schimbat si suportul de aluminiu al bucsei mari....daca nu, e hotie!

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au costat 500 lei cele mari OEM (vin cu tot cu suport metalic) si cele mici 100 lei.Manopera a fost 100 lei! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut si eu oferta de pret la reprezentanta:243 RON/buc(banuiesc ca e cu tot cu suportul de metal, mecanicul meu a spus ca se schimba cu tot cu suportul metalic).

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! golful meu e din 2006 adus in tara in 2008 la 60000, acum am 103000. nu am schimbat nimic tinand cont ca are jante pe 17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am G5 CL si vreau sai pun suspensie de GTI.....imi poate spune cineva daca potriveste sa stiu ce sa fac ?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am schimbat nimic in 100.000km facuti in Romania! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi... Nici eu nu am schimbat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vreo ~ 66000km din iulia 2006 si pana acum am schimbat pe la 45.000 doar placutele de frana pentru ca erau uzate si se aprinsese martorul in bord. In rest nimic, chiar ma gandeam zilele astea ce misto e Golful ca nu costa intretinerea mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe spate a schimbat cineva vreo bucsa (sau altceva) pana acum? :P

Mie mi-a aparut un zgomot enervant la denivelari si la service mi-au zis ca sub bieletele antiruliu (sunt mai scurte ca cele de pe fata)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am achizitionat masina din Germania la 54.000 km, la aprox 70.000 am schimbat bucsele mari de pe trapezii fata (piese originale) si acum am aprox 119.000 si va trebui sa schimb si bucsele mari si alea mici. In rest, nu am schimbat nimic la trenul de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat si eu bucsaraie fata trapez ambii si rulment dreapta spate care la 50 km/h ma scotea afara din masina la ce galagie facea cu un total de 1.200 lei.

Am mai schimbat la ea distributia ca era cazul si ulei schimbat in cutia de viteze in rest consumabile (uleiuri filtre) nimic major.

mentionez ca masina are 210.000 km si a fost adusa in tara la 150.000 km acum 2 ani si ceva si are 6 ani.

pot sa spun ca sunt multumit de ea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinii mele i-am schimbat ambele bielete antiruliu la 50.000 km - una facea zgomot la denivelari, insa am inteles ca se schimba in pereche (cealalta ar mai fi mers putin).

Bucsele de bara stabilizatoare aveau si ele putin joc, dar mai merg - la fel, la mine se pare ca vin cu tot cu bara stabilizatoare. Aveti idee daca este vreo posibilitate ca bucsele sa fie montate in bara stab. existenta ca sa nu fiu nevoit sa cumpar toata bara cand o fi sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Am schimbat de curand bucsele la bascula si fata si spate.La suportul de aluminiu am pus bucsele de cupra(cele pline) iar in partea cealalta am pus lemforder.Speram sa tina.Masina are 190800km si este a doua oara cand schimb bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A schimbat cineva amortizoarele pana acum? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate ;) , a fost OEM furnizor Sachs (cel din stanga a inceput sa curga la ~ 180.000 KM) si tot Sachs a primit mititica. Pret 408 RON perechea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu trosnitura la mislocul masinii arezolvat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat comanda de toate 4 si am ales tot Sachs->1100 lei cu toate ca e varianta cea mai scumpa! :))

Nu le-am mai verificat daca sunt curse (eu stiam ca sunt pe gaz) preferand sa le schimb pentru ca stabilitatea si siguranta sunt afectate intr-o masura destul de mare de uzura acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit sa cumpar un set de arcuri de golf 5 gti si nu stiu exact cat de mult coboara masina.. gasisem cu ceva timp in urma un .pdf cu semnificatia punctelor de vopsea de pe ele, daca are cineva semnificatia punctelor pt golf il rog sa le posteze

post-6405-1279954024_thumb.jpgpost-6405-1279954014_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit astazi amortizoarele la masina din semnatura!

Diferenta este semnificativa...tinuta de drum este impecabila! :icon_thumright: Consider rezonabil un nr de km de 180k pentru amortizoarele stock.Erau cam terminate insa sunt sigur ca la cineva care nu are pretentii extreme de la masina ar mai fi mers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu trosnitura la mislocul masinii arezolvat cineva?

Trosnitura din mijlocul masinii e doar o parere, s-a mai discutat, vezi ca s-ar putea sa fie de la una din bucsele de la trenul de rulare fata, care vin cu tot cu suport de aluminiu. Eu am avut aceeasi problema cand intr-un service mi-au rupt unul din cele 3 suruburi care tin respectiva piesa. Mergi la un service si verifica daca sunt stranse bine. Daca lasi masina intr-un plan inclinat de pot desface. Cel putin, la mine de acolo venea zgomotul (parca se rupea ceva sub masina, in dreptul schimbatorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.9TDI 90 CP 2005,BRU

Am schimbat suspensia normala cu una reglabila!ulterior au aparut niste probleme!un sunet ciudat parca scartait,si o bataie parca fier pe fier!un mecanic mia spus ca ar trebui sa imi schimb si bieletele antiruliu ca odata cu coborarea garzii la sol a masinii bieletele antiruliu nu mai functioneaza normal!am mai avut cineva astfel de probleme?multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!