Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus

Recommended Posts

cryst7ano

Ai aici codurile inclusiv pt suruburule oem care se schimba 

Screenshot_20200907-063908.png

Link to post
Share on other sites
  • Replies 771
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iahimmihai

    58

  • Dolfin

    46

  • adyp2003

    40

  • rayn

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Comportamentul pe care l-ai descris este din bratele acelea in S, flansele fata nu dau instabilitate in directie. Este vorba de reperul 13, insist sa verifici in lista de piese sa vezi daca le-ai

Lemforder fac bucse bune nu pivoti,in plus parca nu mai sunt aceleasi de acum cativa ani,cred ca au inceput sa se fabrice in alta parte a Chinei

Pune si ai sa vezi ....tu nu ai amortizoare de r32 tu nu ai arcuri de r32 tu nu ai bara torsiune de r32  Nu zic ca nu merge ....merge si inca cat dar cad mai repede celalalte componente 

Posted Images

iahimmihai

La mine la jetta nu intra bucsele alea nici sa le omori  iar eu nu as pune bucsele alea ...lipseste aripioara de pe interior si are si ea rolul ei in schimb puneti bucse din astea 

1K0199231K.jpg

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Uitasem sa va spun nu va luati dupa codul din imagine ca nu vin bucsele astea .....codul este cel oe si vin bucse normale 

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

 Ar fi codurile astea 38662 38663 febi ...celalalte sunt un pic de inventie si prea dure va rupe tot pe fata ( va spun din proprie experienta)

Link to post
Share on other sites

Acela este codul original, care este mai sus in foto, se folosesc la modele de masini mai grele sau mai sportive.

Cele OE sunt mai scumpe, ~290Lei bucata dar sunt ff mult peste orice AM, tin ani si ani fara probleme.

Foto din ETKA.

image.thumb.png.96ee31dc5be134c2a1e8868596586c50.png

Edited by Dolfin
Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Acelasi cod vin si normale... banuiesc ca in program trebuie sa apara pentru vehicule grele sau sport

Da ai dreptate este vb de producator vin altfel oe este cel din foto

Link to post
Share on other sites

Nu, pe acel cod vin doar cele din foto de mai sus.

Pe alt cod, de ex. pe 1K0199232J (am luat cod de dreapta pentru ca sunt foto mai bune pentru codul acesta de pe dreapta), sunt bucse cu cauciuc mai decupat.

image.thumb.png.985e925111f433998a9331aee2f752f1.png

Link to post
Share on other sites

Salut,

Ma confrunt cu problema pe partea dreapta fata. Am constatat o pocnitura ciudata in mers la o curba si acasa am ajuns cu 2 bucati din arc. Intrebarile mele sunt :

- ce costuri implica schimbul ? m-as duce la reprezentanta..oricum manopera doar de un service poate fi efectuata.

- m-as orienta catre un produs v.a.g. group. aveti alte recomandari? mi se par cam ieftine.

https://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=3e1de188813a44ec8d0237d9ccf98c62&cMegnNr=6318

image.thumb.png.422e589156cb76ed5f26df706137ba79.png

- alte idei?

multumiri.

Edited by Designer
Link to post
Share on other sites

Salut, vezi ca acel VAG Group, ca producator de piese, nu are legatura cu produsele OE VW. Parerea mea e sa te uiti la Sachs, Bilstein, KYB, Lesjofors (nu neaparat in ordinea asta)

Link to post
Share on other sites

In regula..e bine de retinut asta. Dar nu prea imi spun nimic brand-urile respective.. ceva recomandari exista? Cu ce vine masina standard? stie cineva?

Link to post
Share on other sites

Pana una alta vezi codul de culori de la arcurile tale de pe fata, ca sa stii ce compatibilitati cauti.

Pentru piesa OE poti sa cauti si SH, doar arcul rupt, dar strict acelasi cod de culoare.

 

Altfel altele 2 noi.

Link to post
Share on other sites

Intre timp am intrebat la reprezentanta.. cam cat ma costa procedura si la ei..un arc oem e in jur de 500ron, alte firme in jur de 133ron. cam mare diferenta totusi..si schimba ambele pe fata, obligatoriu.

Sper sa nu fie afectat amortizorul..asta e principala grija. In rest.. voi lua 2 arcuri noi compatibile si le voi monta la un service curat.

Sper de asemenea sa fie la fel de moi ca si cele vechi..sa nu am diferente.

Edited by Designer
Link to post
Share on other sites
andrei0241

Putin probabil ca niste arcuri noi sa nu fie mai tari decat cele OEM de'acum 15 ani, de aceea e obligatoriu a fi schimbate in pereche, cum au zis la reprezentanta.

Marcile mentionate de niniu sunt firme cu traditie. Pretul de 500 ron de la reprez e cam mare, totusi, la banii aia iei set complet de la Eibach

 

LE: Daca tot umbli acolo, vezi macar in ce stare sunt protectiile de praf/ burduful, sigur nu ar strica a fi inlocuite

Ca idee, ce implica inlocuire arcuri fata la Golf V, mai jos

 

 

Edited by andrei0241
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Am pus bucșe de R32 pe față la un băiat care are atelier și se ocupă cu tuning, parcă e altă mașină, mult mai stabilă în viraje, la frânare nu mai trage direcția, dar se simt denivelările puțin mai tare. Personal, sunt mulțumit, a meritat investiția, în special pentru a scăpa de uzura anvelopelor față.

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Alea pline pline....cat de curand iti va cadea caseta cu bucsele alea

...asa este mai stabila etc...dar 

..

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites
cryst7ano

Si r32 si cupra si s3/rs3 de le au de fabrica de ce nu au probleme cu caseta ? 

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Pune si ai sa vezi ....tu nu ai amortizoare de r32 tu nu ai arcuri de r32 tu nu ai bara torsiune de r32 

Nu zic ca nu merge ....merge si inca cat dar cad mai repede celalalte componente 

Link to post
Share on other sites
cryst7ano

Am de 2 ani si nu a picat nimic, am si arcuri eibach pro kit si nu sunt probleme si nu o menajez deloc pe viraje, prefer sa ma bucur de masina decat sa stau cu frica ca pica ceva

Link to post
Share on other sites
iahimmihai
7 hours ago, cryst7ano said:

Am de 2 ani si nu a picat nimic, am si arcuri eibach pro kit si nu sunt probleme si nu o menajez deloc pe viraje, prefer sa ma bucur de masina decat sa stau cu frica ca pica ceva

Pe cat ai jantele ???  Ma intereseaza cum arata cu jante pe 16 si pro kit 

Link to post
Share on other sites

Chiar te rog daca ai ceva  poze cu jante pe 16 ca vreau sa pun pe a mea un set de eibach si sunt cam nedumerit ...eu am deja pe ea de fabrica suspensie sportline si mie frica sa nu o ridic in loc sa o cobor 

Link to post
Share on other sites
cryst7ano

Eibach Pro Kit cu amortizoare stock, masina a coborat cativa cm, dar marea imbunatatire este la manevrabilitate

54414034_2297551696933065_4154884352070647808_o.jpg

40622445_2021123841242520_7882821321099313152_o.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri