Jump to content

Problema Capac Rezervor


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Salut,

Nu mi se mai deschide capacul de la rezervor, nici macar nu se mai aude respectivul zgomot specific.Asta dupe ce masina a fost in vizita la Porsche Aviatiei pt mici reparatii printre care schimbarea cipului din cheie si usa, de asemenea si nu stiu ce mufe de la electromotor ca nu mai aveam curent deloc in ea.

Astept sugestii ca sa nu mai fiu nevoit sa desfac tot porbagajul sa desfac manual capacul la fiecare plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca singura solutie e sa mergi cu masina inapoi la service... e clar ca ceva s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa ti mai spunem, ca nu prea mai sunt multe de spus...si eu am fost servit de multe ori de porsche aviatiei...lucrari de mantuiala si fara interes...mergi inapoi la ei...nu ai alternativa...sau fa ca mine. Eu am de gand sa renunt la serviciile lor si sa apelez la porsche VEST...poate sunt mai interesati acolo de customer care... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine mergi la Alto Syncro sau la Metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am comis-o si eu. Vineri venind de la servici, pe la orele 14 vazind soarele prietenos cum imi zimbea, m-am apucat sa o spal de mizeria strinsa in timpul saptaminii (nu stiu daca e sare sau calciu dar stiu ca-i alba si ma 'nerveaza rau). N-am ferit nimic, bazindu-ma pe cele citeva grade cu plus de pe computer si mai ales pe aburii ce ieseau de pe masina...

Simbata dimineata surpriza, nu s-a mai deschis busonul de la rezervorul de combustibil decit dupa citeva actionari ale butonului de linga scaun. Am zis ca am scapat. Ioc. N-a mai vrut sa se inchida... Pistonasul ala de plastic care ar fi trebut sa faca treaba asta, mergea doar daca il trageam, impingeam eu cu mina. In rest lemn, nimic, nici o intentie. La un moment dat nu stiu din ce motive (doar daca a vrut sa ma lamureasca cum sta treaba) a intrat citiva mm in interiorul ghidajului si n-am mai putut sa-l scot de-acolo sub nici o forma. De impins mai in interior mergea - revenind pe pozitia aia, dar spre afara n-a mai vrut sa iasa deloc.

Specific ca motorasul merge, se aude click-ul lui.

Si iata si intrebarea mea: am vazut ca mai multi colegi cu golf, skode zic ca exista din portbagaj posibilitatea de a manevra manual agregatul, si ca acolo e si cheia problemei (mecanismul de actionare). Asa este si la masina asta a mea (cea din semnatura)?

Am uitat: am incercat sa scot mecanismul prin buson, am avut impresia ca va iesi partea din stinga. Dar dupa ce-am desfacut holsurubul care parea ca-l fixeaza, am constatat ca iesea de fapt busonul cu totul. Il mai tinea "balamaua" capacului. Iar eu ma uitam urit la roata si la pasajul ei anticipind ca trebuie sa le scot ca sa ajung in spatele busonului la acea balama...

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti capitonajul din portbagaj din partea dreapta, spre busonul de la rezervor? Daca nu, incearca, poate gasesti ceva care te poate ajuta.

Eu zic totusi s-o mai lasi cateva zile, vremea de afara nu e chiar potrivita pentru mici reparatii la masina.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am umblat inca pe-acolo. Dupa tentativa nereusita de a desface doar modulul pornind din buson, m-am apucat de citit pe forum ca sa constat cu surprindere ca la alte tipuri de masini se rezolva prin portbagaj.

Asa ca am vrut sa stiu daca si la Seat e la fel.

Masina e pe dreapta, din cauza de vreme rea. Chiar mi-am luat abonament RATB pentru o saptamina, asa ca nu ma grabesc. Poanta e ca nu pot face ceva decit in weekend-uri, daca n-am facut nimic acum, atunci ramine pe urmatorul. Asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat azi, n-am mai avut rabdare pina-n weekend.

La Toledo 1M2 cel putin, pistonasul de plastic care zavoraste capacul este actionat de motoras printr-o tija metalica (nu prin cablu cum am citit ca e pe la VW sau Skoda). Aceasta tija este prinsa de motor prin intermediul unei agrafe din plastic. Mie imi sarise aceasta agrafa din locasul ei iar tija nu mai era decit impinsa, cursa inversa se mai putea face doar manual.

Daca mai pateste cineva si vrea sa scoata mecanismul afara sa-l repare trebuie sa faca urmatoarele: sa elibereze in portbagaj partea laterala dinspre buson de mocheta (eu am scos doua clipsuri si a fost suficient), sa deconecteze electric motorasul (are un conector in partea de jos), sa desurubeze cele doua holsuruburi de fixare ale motorasului si sa scoata incet intreg ansamblul. Ar fi bine ca inainte de a-l scoate sa se verifice in ce stare / pozitie se afla tija cu pistonasul, caci daca acestea sint sarite din suportul motorului sau daca pistonul a scapat din fixarea lui de pe tija, exista riscul sa cada intre cei doi pereti de tabla, si nu stiu cum mai pot fi scoase de-acolo! (ansamblul e pe dupa o tabla, intre aceasta si peretele caroseriei, accesul facindu-se prinr-o decupatura - deci se lucreaza mai mult pe dibuite - dinspre portbagaj vizibile sint doar cele doua holsuruburi de fixare motor).

In caz de urgenta - capacul e blocat pe inchis si se vrea pe moment doar deblocarea acestuia, se trage pur si simplu de acea tija si ar trebui ca si capacul sa se deschida.

Bafta!

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai rezolvat problema, ti-am zis ca se rezolva daca umbli din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, informatia a fost esentiala si am avut si bafta ca nu a cazut nimic in "buzunarul" ala, ca de obicei sint un "talent" in domeniu...Ma gindesc mai ales la agrafa care se plimba libera pe tija...

Oricum ideea de a baga atita plasticaraie la un sistem din cauza caruia poti ramine-n drum (daca nu stii de unde sa-l "apuci") e naspa rau de tot.

Numai bine!

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

I s-a mai rupt cuiva ,,lantul'' acela din plastic care tine capacul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit-o si eu cu capacul. Problema a venit dupa ce mi-am dus masina intr-o spalatorie auto sa-mi spele tapiteria si plasticele. Solutia cu care au dat ei pe plasticc are probabil un efect oxidant. Dupa curatarea butonului a functionat fara probleme. Pentru a deschide capacul de la rezervor trebuie tras in sus de tija metalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua

Un VW Passat din 2004 si nu mai functioneaza usa de la rezervor.Am masurat tensiunea in firele de alementare si nu are decat 2 V.Motorasul functioneaza daca il alimentez cu 12 V.Nu se alimenteaza cu tensiune motorasul.Ce trebuie verificat sau unde pentru a urmari alimentarea cu tensiune.Pornesc de la comutatorul din portiera sau verific si anumite sigurante ?.Va rog daca aveti informatii sa-mi spuneti si mie.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!